• Ziegler Rich posted an update 1 year, 6 months ago

    مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده است و جایگزین مراجعه به متخصص نیست. یه توصیه میکنم برا دخترا بسته به طبعی که دارین غذا بخورین مثلا اگه گرمه اون هارو نخورین و اگه نه ک برعکس. همچنین عدم مهارت و اطلاع کافی همسر از چگونگی تحریک جنسی همسرش میتواند عامل این عمل غیر شرعی زشت شود. نماز بخون با دعا سر نمازت.رابطتتو خوب کن تااطلاع ثانوی که اوضاع خوب شد واسه ازدواج..دیگه فکرش اذیتت نمیکنه. توی کامنت هم نوشه به معلولین یارانه میدن، اشاره به مرد و زن نکرده یعنی زن هم یه مرد رو اجیر میکنه برای برقراری رابطه …

    درمانگران ما در افق سلامت قدم‌به‌قدم در این مسیر همراه با شما هستند. این مسئله گاهی به ندرت و گاهی به صورت شدید و مانند یک فعالیت روتین و روزانه در برخی افراد خودش را نشان می‌دهد که در بسیاری موارد زمینه ایجاد مشکلات روحی و جسمی را فراهم می‌کند. لباسهای تنگ بر اثر سایش روی آلت تناسلی، شما را وسوسه به عمل خود ارضایی می کند.

    به دلیل حساسیت‌های فرهنگی موجود بررسی و تحقیق در این مورد کمی سخت به نظر می‌رسد به این علت که خانم‌ها خودارضایی خود را پنهان می‌کنند. او می‌گوید که آسیب‌های روحی و اجتماعی، ضعف در قوای جسمانی، درد در استخوان‌ها، کمر و ضعف در چشم‌ها، از دیگر عوارض خود ارضایی زیاد، نزد دختران و زنان است. بله عوارض خودارضایی در زن ها و مردها مانند هم است ولی به خاطر شرایط آناتومی بدن در خانم ها ممکن است آسیب جبران ناپذیری به پرده بکارت آن ها وارد شود . دلایل ، معایب و مزایای خودارضایی زنان و دختران بپردازیم و شما را با روش های ترک این عادت آشنا کنیم. ترک خودارضایی در زنان با چالش های مختلفی همراه است و محقق شدن این امر گاهی بسیار سخت می گردد، زیرا خیلی زود یه یک عادت و اعتیاد تبدیل می شود.

    اگر دختر یا زنی خود ارضایی را به دفعات مکرر انجام دهد این حساسیت از بین رفته و مشکلاتی از جمله دیرانزالی و احساس درد در هنگام رابطه جنسی بوجود آید. احساس گناه و افسردگی که در اثر خودارضایی زنان به وجود می آید، و همچنین میل به صرف وقت بیشتر برای انجام آن بتدریج سبب به انزوا کشیدن فرد می شود. یکی از خصوصیات بارز خودارضایی در زنان و مردان، اعتیاد آور بودن آن است.

    کوتاهی قد در اثر بهم ریختگی هورمونها در اثر شدت خودارضایی هست. در اثر اینکار میزان تستسترون در بدن زیاد شده که این سبب افرایش دی هیدرو تستو میشه و این یعنی تشدید ریزش مو. همه اینها به سن، جنس، میزان قد و وزن و توان بدنی و ژنتیک و تعداد دفعات بستگی داره. اونی که آسیب ندیده شاید ورزش و تغذیه خوب و دفعاتش خیلی خیلی کمه مثلا سه ماه یکبار!

    تجربه مکرر احساس گناه اضطراب زیادی را به روان انسان تحمیل می‌کند و می‌تواند در بلند مدت منجر به اختلالات روانشناختی خاصی نظیر افسردگی و اضطراب فراگیر شود. در این شرایط کمک گرفتن از یک روانشناس به شما کمک می‌کند تا بتوانید عادت خودارضایی را کنار بگذارید و آسیب‌های ناشی از آن را درمان نمایید. آیا می دانید دلایل خودارضایی زنان و دختران چیست و چرا انجام این کار اعتیاد آور است؟ علت گرایش به خودارضایی را می توان در دو حوزه مهم فیزیولوژیک و روانی جستجو کرد.

    در زمینه مشاوره جنسی افراد عموما به علت خجالت کشیدن، شرم و حیا ترجیح می‌دهند به مشاوره مراجعه نکنند. اما مشاوره تلفنی این امکان را به مراجعین می‌دهد که در کنار صرفه جویی در وقت و هزینه بدون خجالت از طریق مشاوره تلفنی با روانشناس خود صحبت کنند. گاها زنان باردار به سبب ناتوانی در رابطه جنسی با همسر در اواخر دوره بارداری (معمولا یک ماه آخر) ، از خودارضایی برای ارضای نیاز جنسی خود استفاده می کنند. در یک تحقیق انجام شده توسط نشان داده شده است که رابطه جنسی‌ میتواند باعث بهبود عملکرد ورزشی زنان شود، البته مادامی که رابطه جنسی‌ حداقل ۱۰ ساعت قبل از جلسه تمرینی انجام شده باشد.

    توصیه می کنیم که اگر چنین عملی شما را واقعاً آزار می دهد حتماً پیامدهای منفی آن را برای خود روشن کرده و به طور اما در جهت ترک آن گام بردارید. اینکه ما کاری مخالف با عقاید و باورهایمان انجام دهیم و نتوانیم آن را کنترل کنیم، حس ناخوشایندی را به ما منتقل خواهد کرد. از جمله مضرات خود ارضایی در زنان، کمبود اعتماد به نفس به دلیل حس اسیر شدن و نداشتن قدرت کنترل بر میل جنسی خود است. این استرس به جای آنکه موجب کاهش خودارضایی زنان شود، کاملا برعکس عمل می کند.

    در زنان، خودارضایی بیش از حد باعث از بین رفتن یا تحریک بافت اسفنجی واژینال، کلیتوریس و مجرای ادرار و اعصاب کلیتوریس، مجرای ادرار، نقطه G، عضله اسفنکتر و مثانه می‌شود. در نتیجه، با تحریک شدید مجاری ادراری (در مردان بنام پروستات شناخته شده و تشخیص داده می‌شود) و بی اختیاری ادرار مواجه خواهید شد. ثابت شده است که بی اختیاری ادرار در بزرگسالی ناشی از خودارضایی بیش از حد و تحریک مکرر نقطه G در دوران جوانی است.

    چند وقت بعد ازدواج بچه دار شویم؟

    اما مهم آن است که بدانید نباید آن را با خودارضایی برآورده کنید. اما به لحاظ تاثیراتی که در اثر ارضا شدن دختران و زنان در روح و روان گذاشته می شود، پیامدهای جانبی بروز خواهد کرد و در صورت هوشیاری و دقت می توان به آن ها پی برد. خود ارضایی را به داشتن رابطه جنسی با پارتنر یا همسر خود ترجیح می‌دهد. علت این امر می تواند آسیب های دستگاه تناسلی خارجی باشد و یا تحریکات و انقباضات رحمی به دفع خون منجر شده باشد. می کوشد تا شمارا به بالاترین درجه علم بدن سازی برساند. بهتر است تصویر منفی خود ارضایی را از ذهن خود پاک کنید.

    تجربه خودارضايي به خودي خود امر آسيب زايي نيست و در جريان رشد جنسي و به خصوص دوران بلوغ بسياري از افراد آن را امتحان مي كنند. اما اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه اين عمل را هميشه در يك وضعيت خاص و در دفعات زياد انجام مي‌دهيد، موضوع نگران كننده مي‌شود چرا كه اگر بعدا در شرايط ديگري قرار بگيريد، نمي‌توانيد برانگيخته شده و به ارگاسم برسيد. در واقع بسياري از زنان و دختراني كه عادت به خودارضايي دارند در رابطه جنسي با همسر خود دچار مشكلاتي مي شوند كه لذت جنسي واقعي را از آن ها مي گيرد. البته اين مسئله به معناي فاجعه نيست بلكه با دريافت مشاوره جنسي مي‌توانيد عادتتان را تغيير داده و مسئله را حل كنيد.

    سلام، نگران نباشید، این علائمی که فرمودید نگران کننده نیست. با توجه به اینکه خودارضایی مکرر داشتید و ناگهان متوقف کردید، بیضه ها سنگین و گاها ملتهب و دردناک می‌شوند. تفاوت استمنا و استشها این است که به خودارضایی مردان، استمنا و به خودارضایی در زنان ، استشها گفته می شود. عزیز این که فکر میکنی طبیعیه، اما معلومه ذهنت خیلی ازاد و بیکاره که طول روز اینهمه فرصت فکر کردن به این مسائل داری، خودت رو مشغول به یک کار مفید کن، هم برای زندگیت بازدهی داره هم از شر افکار مزاحم تا حدود زیادی راحت میشی. میزان شیوع خود ارضائی ما بین خانم‌ها بصورت دقیق مشخص نیست، ولی در نقاط مختلف دنیا متفاوت است.

    خود ارضائی عبارت از تحریک دستگاه تناسلی برای بدست آوردن لذت جنسی است. در اکثر موارد هر موقع حرف از خود ارضائی به میان می آید همه نگاهها معطوف به مردان می شود، ولی خودارضایی در میان خانمها نیز به فور یافت می شود، منتهی خانمها حتی با دوستان نزدیک خود نیز کمتر در مورد این عمل صحبت می کنند. خودارضایی در آقایان برخلاف خانم ها به شکل بسیار ساده تری انجام شده و ارگاسم نیز سریع تر انجام می شود.

    تو درسام افت کردم و به زور قبول میشم منی که نفر اول مدرسه و منطقه بودم.. قبلاً همش کتاب میخوندم، درس میخوندم، می رفتم کتابخانه و سینما و اهل تفکر و قلم بودم. جق نزنید که اگر چاقو بردارید بزنید تو شکمتون بهتره تا اینکه جق بزنید.

    علل خودارضایی در زنان متاهل

    شاید دیدگاه بدی نسبت به آن وجود داشته باشد، اما درصد بسیاری از انسان‌ها از هر جنسیتی آن را تجربه می‌کنند. با این حال، اعلام عددی واقعی و دقیق از افرادی که خود ارضایی می‌کنند دشوار است، چراکه این مسئله با تابوها و باورهای اجتماعی گره خورده و به ندرت کسی حاضر است آن را اعلام کند. خود ارضایی در زنان و مردان به خودی خود “خوب” یا “بد” نیست، اگرچه در بعضی موارد اعتقادات مذهبی این باور را در مردم نهادینه کرده است که خود ارضایی عملی بسیار بد و گناه کبیره است. ؟ من اصن متوجه نبودم این سالها… پس چطوریه ک من اغلب اوقات نمازمو اول وقت میخونم ، با خدا خیلی حرف میزنم… فک میکردم خدا از من راضیه… دلم نمیخاد ازش دور باشم.

    عوارض و مزایای عمل وازکتومی مردان

    افرادی که خود ارضایی می کنند، دچار اضطراب، دلهره و دلواپسی هستند و مرتب با خود درگیر هستند و نمی‏ توانند با خود کنار بیایند. این افراد معمولا افکار آشفته، وسواس فکری، بی ثباتی، درهم ریختگی فکری داشته و لحظه ای آرام و قرار ندارند و دائم به دلیل ارتکاب گناه خود را سرزنش و تحقیر می کنند. در اثر خودارضایی و تحریک زیاد هیپوتالاموس آسیب می‏بیند و به دلیل این آسیب ها مغز و مراکز حساس دیگر دچار کاهش جریان می‏ شوند. خودارضایی ‏های مکرر، سبب ضعف قوای شهوانی و بی رمق و بی جان شدن و اختلال مرکز عصبی و ضعف می شود.

    همچنین از آن جایی که تحلیل نیروی جسمانی به دلیل انجام خودارضایی در آقایان بسیار بیشتر از خانم ها است، در بسیاری از موارد ممکن است این کار موجب کاهش چشمگیر راندمان شغلی شده و زندگی شغلی فرد را نیز با مشکل همراه کند. خودارضایی سالم مزیت دیگری برای آقایان به همراه دارد و آن هم این است که وضعیت جسمانی آن ها را تا حدودی کنترل کرده و باعث آسیب های چشمگیر به نیروی جسمانی افراد نمی گردد. همچنین موضوع زودانزالی که یک مشکل رایج در میان آقایان است معمولاً به دلیل تعدد دفعات خودارضایی و انجام نامناسب این عمل به سراغ شان می آید. خودارضایی سالم در آقایان از این مشکل نیز تا حدودی جلوگیری کرده و وضعیت انزال آن ها را با مشکل روبرو نمی کند. در کنار این موارد، بد نیست بدانید آقایانی که اعتیاد شدیدی به خودارضایی داشته و این عمل را به صورت روزانه انجام می دهند در بسیاری از موارد با مشکل کاهش اسپرم در منی خود مواجه بوده و ممکن است این موضوع در قدرت باروری آن ها اختلال ایجاد نماید. پس با انجام حداقلی خودارضایی و پیروی از اصول خودارضایی سالم، هم از آسیب های روحی و روانی این کار دور بمانید و هم آسیب های جسمی و جنسی تان را کاهش دهید.

    خودارضایی نباید در زندگی روزمره و توانان جسمانی شما اختلال ایجاد کند. دفعات زیاد خود ارضایی در انجام مسئولیت ها و زندگی عادی فرد اختلال وارد کرده است. اما در رابطه طبیعی با همسر٬ فرد هم ارضا میشود و هم پس از آن حال خوب و احساس سبکی پیدا میکند. من توی روسیه متولد شدم شاید باور نکنید و بپرسید اگه روسم فارسی چجوری بلدم.پدر بزرگ من توی ایران زندگی میکنه یعنی ایرانی هستش برای همون من فارسی بلدم من این چیزی که میخوام بگم به ۵سال پیش ربط داره.

    اضطراب خطر ابتلا به سکته مغزی را در حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. در حال حاضر اضطراب یکی از شایعترین انواع بیماری‌های روانی به شمار می‌رود و از جمله نشانه‌های آن می‌توان به از دست دادن بی دلیل آرامش، سرخوردگی، فشار یا رفتارهای عصبی اشاره کرد. محققان روسی برای اولین بار تاثیر طولانی مدت اضطراب بر سیستم قلبی و عروقی و مغز را مورد بررسی قرار دادند.

    خودارضایی دختران فقط با مالیدن کلیتوریس نمی تواند برای او خطر آفرین باشد. همانطور که گفته شد ، آسیب بکارت فقط با ورود یک جسم خارجی به داخل واژن صورت می گیرد و مالش کلیتوریس به تنهایی نمی تواند باعث پارگی آن گردد. اینکه از نظر علمی چه میزان از خودارضائی طبیعی و چه میزان آن غیر طبیعی است، هنوز مشخص نشده است. میزان شیوع خودارضایی میان زنان بصورت دقیق مشخص نیست و در نقاط مختلف دنیا متفاوت است. اما قبل از بررسی پدیده خود ارضایی بایستی بدانیم ارگاسم یا همان رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان به چه صورت است. خودارضايي در زنان و دختران با عوارض زيادي همراه است و آسيب‌هاي رواني و جسماني را براي فرد به همراه دارد.

    نقش پدر در تربیت دختر، حواستان را جمع کنید تحقیقات نشان می دهد که پدران ممکن است بیش از مادران در رشد هویت جنسی سالم دختران نقش داشته باشند. باید در رابطه به طرف مقابل هم به چشم انسانی با نیازها و کاستی های معمول نگاه کرد بعضی ها برای خودشان حق هر نوع کار و اشتباهی را می دانند اما توقع دارند طرف مقابلشان فرشته باشد. روی ظاهر واژن شما تاثیری ندارد فقط اگر احساس بزرگ و پهن شدن در این ناحیه کردید به خاطر تحریک شدنه … اگر تکرار نشده باشد مشکلی وجود نخواهد داشت. خیر هیچ دلیل علمی برای این که بتوان خود ارضایی را دلیل به وجود آمدن چسبندگی رحم اعلام کرد وجود ندارد. بهتر است در مورد این مسئله حتما با همسر خود صحبت کند شاید مسائلی وجود داشته باشد که باعث نارضایتی همسرتان شده است و میبایست خیلی بیشتر از قبل محبت و عشق خود را به همسرتان ابراز نمایید تا احساس نکند که این دوری عشقتان را نسبت به وی کم کرده است.

    در گذشته، و حتی شاید در حال حاضر و در بسیاری از خانواده‌ها، شروع و درخواست رابطه جنسی از سوی زن پذیرفته نیست. این دیدگاه باعث شده است که نیاز به تجربه لذت برای زنان با احساسی از شرم و گناه همراه باشد. زنی که میل جنسی بالایی دارد و آن را به همسر یا شریک جنسی خود ابراز می‌کند، ممکن است با برچسب‌های ناپدسند متعددی روبه رو شود. برای آگاهی بیش تر در زمینه جبران آسیب خود ارضایی کلیک کنید. یک نفر خانم حتما باید نیازهای خود در یک رابطه جنسی طبیعی را به شوهر خود گوشزد و حتی وی را آموزش دهد این باعث می شود که با گذشت زمان طرفین به نیازهای همدیگر پی برده و مهارت کافی پیدا کنند، بدون اینکه اختلاف جدی پیش بیاید. یکی دیگر از دلایل تداوم به خودارضایی در خانمها این است که در بعضی موارد خانمها برطرف شدن و یا تخفیف بعضی از مشکلات خود را به عمل خودارضایی نسبت می دهند، مثلا می گویند که خودارضایی سردرد میگرنی آنها را تسکین یا کاهش می دهد.