• Frost Fraser posted an update 1 year, 5 months ago

    پژوهشگر مطالعات انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر با تاکید بر عدم موفقیت دولت های پس از انقلاب در اجرای سیاست های اقتصادی عدالت خواهانه به تشریح دلایل این امر پرداخت. کودکان اسرائیلی از همان ابتدا و در بدو ورود به مدرسه قبلا از پرداختن به مسائل تحصیلی، برای تبدیل شدن به یک نظامی با افکار نژادپرستانه و تروریستی علیه اعراب و فلسطینیان آموزش می‌بینند. شبکه ایران‌فروش‌ها، اعتراف اسرائیل به شکست پروژه آشوب؛ «مردم همراهی نکردند»، حالا نوبت ایران است، 10 دروغ بزرگ از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های چهارشنبه ۲۰ مهر است.

    پس از نشست شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با پرتاب‌های موشکی اخیر کره شمالی و بازگشت ناو هواپیمابر آمریکا به آب‌های کره جنوبی، کره شمالی دوباره امروز (پنجشنبه) دو موشک بالستیک کوتاه برد را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد. فرامین، تدابیر، هدایت‌های داهیانه و منویات نورانی آن رهبر الهی و عظیم‌الشأن و فرمانده شجاع و حکیم خود را نصب‌العین خویش قرار داده و به فضل الهی، لحظه‌ای از کید دشمنان غافل نخواهیم شد و در حراست از امنیت کشور و ملت عزیز با تمام توان و ظرفیت در میدان خواهیم بود. با دقت به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توانید روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را کامل دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با آبی رنگ آمیزی شده است. you can try here سراسر بازی فینال، تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت، اما دفاع فشرده ژاپن، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد. بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و…

    original site ‌هایی که با دلارهای بن سلمان اداره می‌شوند درحالی با هیجان برای دامن زدن به اغتشاشات اخیر ایران تلاش می‌کنند که متوجه گاف‌های بزرگ خود در نشر اخبار این آشوب‌ها نشدند. اعلام برائت سراسری بازاریان از اغتشاشگران، نقشه دشمن شکست خورد مطالبه مردم؛ مجازات سخت اشرار جنایتکار ، قاتل حامی آشوب، از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های دوشنبه ۱۸ مهر است. از روز گذشته و پس از مدت نسبتا طولانی، حملات پرحجم با استفاده از موشک های کروز به شهرهای اوکراین و زیرساخت های نظامی یا اقتصادی آنها آغاز شده است.

    زینب موسوی، طنزپردازی که با نام مستعار امپراتور کوزکو در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند امروز توسط نیروهای امنیتی در قم بازداشت شد به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ادمین صفحه کاربری زینب موسوی صبح روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه از دستگیری این طنز پرداز مشهورِ فضای مجازی خبر داد. موسوی با لقب «امپراتور کوزکو» در فضای مجازی ویدئوهای طنز انتقادی منتشر می کرد و محبوبیت بسیاری داشت. سازمان برنامه و بودجه کشور بخشنامه بودجه سال آینده را به همراه ۵ پیوست منتشر کرده و در آن چشم‌اندازی از افزایش حقوق کارمندان و نحوه استخدام نیروی جدید ارائه کرده است.

    سرنوشت مهم فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام از زبان سخنگوی دولت

    وقتی یک برند میان کارجویان محبوب می‌شود، نیروهای مستعد هم برای کار در آن مجموعه اقدام می‌کنند و در یک تقابل برد برد، هر دو سوی ماجرا احساس رضایت و شادی می‌کنند. براساس جدیدترین گزارش پامگرنت، این شرکت در حال حاضر 2.31 درصد از سهام دیجی‌کالا را به طور مستقیم و 9.5 درصد آن را به صورت غیر مستقیم در اختیار دارد. شرکت IIIC در حال حاضر 33.2درصد از سهام دیجی‌کالا را دارد و پامگرنت نیز 28.74 درصد از سهام IIIC را در اختیار دارد. تکراسا در اولین گزارش تحلیلی در مورد گزارش سال 1400 دیجی‌کالا به مقایسه عملکرد دیجی‌کالا از سال 1398 تا 1400 پرداخته است. تمامی حقوق برای وبسایت خبری “شما نیوز” محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.

    دوباره به قطر خواهیم رفت؛ امیدهای تیم ملی ایران برای قهرمانی بیشتر شد روزنامه الاتحاد خبر داد که کشور قطر در آستانه گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا قرار دارد و این اتفاق می‌تواند به سود ایران شود. اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و سکوهای داخلی برای توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال بر روی این شبکه تاکید کردند. علیرضا بیرانوند که به دلیل مصدومیت در تمرین تیم ملی شرکت نکرد، مشکلی برای بازی با مس رفسنجان ندارد.

    در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.

    یک پسر کانادایی خیلی خوش شانس است که بعد از اینکه در یک حمله وحشتناک پوما تقریباً تا حد مرگ آسیب دید هنوز زنده است. نزاع دو جوان به دلیل کینه قدیمی در خیابان معروف به شلوغ بازار مشهد، با قتل پایان یافت. هر اونس طلا، امروز به ۱,۶۶۴ (یک هزار و ششصد و شصت و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۹ درصدی داشته است. کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال 2023 را به ایران داد. تمامی حقوق مطالب برای “جامعه خبر”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد روایت دیگری از روز عیدقربان در جنوب تهران را به تصویر کشید.

    بر اساس اعلام مدیرعامل این سازمان پرداخت معوقات از آبان ماه شروع می شود و تا اسفند ادامه دارد. از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. در فرهنگ روزنامه‌نگاری و ارتباطات، نرم‌خبر یکی از سبک‌های خبرنویسی است. نرم‌خبر، ماهیتی گزارش‌گونه دارد، و عمدتاً برای پوشش موضوعات مورد علاقهٔ انسانی در حوزهٔ عمومی به کار می‌رود. تمرکز نرم‌خبر، بیشتر بر روی سرگرمی یا آموزش است، و می‌تواند زبانی غیررسمی داشته باشد. عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و منوتو و صفحات مجازی آنها نشان می‌‌دهد این رسانه‌ها در 25 روز گذشته دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند.

    حرفه‌ای بشوید ولی فرهنگ غرب را نپذیرید ، کارخانه تولید نفرت، دروغ انگلیسی نیکا و سارینا ، تاوان آتش‌بازی، از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۹ مهر است. دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۶۰ نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر خبر داد. بانک مرکزی معتقد است، ادامه روند نقض ضوابط ابلاغی در خصوص نرخ‌های سود علی الحساب بدون توجه به پیامد‌های آن توسط برخی بانک‌ها، ضمن افزایش بهای تمام شده پول در شبکه بانکی، موجب تضییع حقوق سایر ذینفعان و همچنین تهدید ثبات، سلامت و استحکام مالی بانک‌ها و موسسات اعتباری شده است. بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و… است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

    مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب چهارمین قطعنامه از آغاز جنگ اوکراین علیه روسیه، همه پرسی الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه را به رسمیت نشناخت و آن را محکوم کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست فوق العاده مجمع عمومی سازمان ملل متحد که از روز دوشنبه ( ۱۰ اکتبر/۱۸ مهرماه) برای تصویب چهارمین قطعنامه علیه روسیه آغاز شده بود، روز چهارشنبه به وقت محلی از… رئیس‌جمهور در بازگشت از سفر به ازبکستان با رهبر انقلاب دیدار و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک ارائه کرد.

    وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک فرارسیدن روز حافظ، وی را عارفی توصیف کرد که عشق حقیقی را چاره حل همه مشکلات زندگی دنیایی انسان می‌داند. استاندار یزد ضمن حضور در ویژه‌برنامه «کودک، نشاط و خلاقیت» مرکز تخصصی دست‌سازه‌های خلاق کانون پرورش فکری استان را افتتاح کرد. معاون اول رئیس جمهور و وزیر علوم از خوابگاه دانشگاه شریف بازدید کردند معاون اول رییس جمهور و وزیر علوم دوشنبه شب از خوابگاه شهید احمدی روشن دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند . این متن اشاره ای مختصر و کوتاه به داستان تولد شمس العماره یا همان آسمان خراش تهران که در سال 1244 شمسی (1282 قمری) احداث گردید داشت. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای رفع بخشی از معارضین فاز نخست پروژه احداث آزادراه شهید شوشتری خبر داد.

    با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت. شروین حاجی‌پور، خواننده‌ ترانه‌ «برای» پس از گذشت چند روز از آزادی‌اش، با انتشارِ ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از مردم خواست تا به شایعات توجه نکنند. یک اعتیاد همه‌گیر در فوتبال آلمان در بوندسلیگا به گرد پای ژاپن هم نمی‌‎رسیم به بهانه درخشش مدافع باشگاه آینتراخت فرانکفورت یعنی ماکوتو هاسبه در مقابل تاتنهام، در این متن به نحوه درخشش او و سایر ژاپنی‌های شاغل در بوندسلیگا می‌پردازیم.

    پس از ۱۷ سال قرار است از ۲۲ بهمن امسال طرح پلاک سوم در کشور اجرایی شود، این طرح در مرحله طراحی «ریدر» قرار دارد تا بتواند از خروج سرمایه ملی جلوگیری کند. نامه ۳ هزار معلم به رهبر انقلاب؛ دسیسه‌های هویتی دشمنان را ناکام می‌گذاریم روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

    در سال 1244 برای اولین بار یک ساختمان چند طبقه در تهران و در ضلع شرقی کاخ گلستان ساخته شد که شمس العماره یا ساختمان خورشید نام گرفت. روایاتی وجود دارد که ناصر الدین شاه قاجار، نظام الدوله معیر الممالک معمار سلطنتی و دامادش را فراخوانده و با نشان دادن چندین عکس به آن ها خواستار ساختمانی چند طبقه بوده است به طوری که از بالای آن بتواند بر تمام تهران اشراف داشته باشد. معیرالممالک نیز برای اجرای این دستور زمینی را در شرق ارگ سلطنتی و کنار مطبخ شاهی در نظر گرفته است. بخشی از حندق قدیم پشت ارگ نیز جز همین زمین بود که با ساختن بنای شمس العماره این خندق به خیابان ناصری تبدیل گردید.

    به طور دقیق تر کنار خندق شرقی برای ساخت و ساز انتخاب شد و به همین منظور روی خندق را پوشاندند و خیابانی بر روی آن ایجاد گردید. وی در سال 1251 شمسی دستور پر نمودن خندق را صادر نمود و به این ترتیب خیابان ناصری ایجاد شد. این خیابان در دو طرف با کاشت درخت های چنار بسیار زیبا شده بود و به مرور مورد توجه مردم قرار گرفت. با گذشت زمان و توسعه شهر تهران میدان توپخانه به مرکز شهر تبدیل گردید به طوری که مرکز تجمعات مردمی شده بود.

    منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در میدان گازی کومور در سلیمانیه عراق بر اثر اصابت 4 فروند راکت خبر دادند. مرکز آزادی‌های مدنی، روی کاغذ ادعا کرد که یک مأموریت «نجیبانه» دارد، هرچند بعداً ثابت شد که در کودتای ۲۰۱۴ و ماجراهای «میدان» و جنگ داخلی متعاقب آن در اوکراین، نقشی اساسی ایفاء کرد. read more بعضی‌ها در داخل خیلی زود قضاوت می‌کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند. درخواست لهستان از آمریکا برای استقرار سلاح های هسته‌ای/فرمان…

    میدان توپخانه در دوره پهلوی وارد دومین دوره تاریخی خود گردید و در این دوره از آن بیشتر به منظور کارهای اداری استفاده می کردند. از این رو تلگراف خانه مرکزی و ساختمان شهرداری تهران را به ترتیب در بخش جنوبی و شمالی میدان ساختند. اما وجود این دو ساختمان مهم موجب شد که میدان توپخانه در جریان 28 مرداد ماه به معبر اصلی کودتاچیان تبدیل شود. به طوری که مردم سه روز قبل از کودتا با آمدن به میدان توپخانه مجسمه رضا شاه را انداختند و به زیر آوردند. میدان توپخانه تا قبل از تاجگذاری ناصر الدین شاه قاجار به صورت یک زمین مسطح در پشت ارگ سلطنتی بود که در اختیار مشق نظام قرار داشت.

    هم‌‌میهن «فرار سرمایه شتاب گرفت» را از بررسی آمارهای رسمی اثرات کاهش امنیت بر اقتصاد نوشته است. دویست و بیست و سومین از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. دویست و بیست و چهارمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. دویست و بیست و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.