• Lloyd Hutchison posted an update 10 months, 2 weeks ago

    به همین خاطر تا سه ماهگی نوزاد، بهترین سن برای ختنه کردن نوزاد در نظر گرفته می‌شود. اما به طور کلی برای همه نوزادان و کودکان توصیه می‌شود از بی‌حس کننده موضعی استفاده شود تا گیرنده‌های درد ضعیف شده و پوست ناحیه مورد نظر قبل از جراحی بی‌حس شود. همچنین بر اساس این تحقیقات، به نظر نمی‌رسد ختنه‌ٔ مردان اثری منفی روی عملکرد یا حساسیت جنسی آلت تناسلی یا رضایت جنسی شخص بگذارد.

    زیرا تمیز کردن و شستن آلت تناسلی ختنه شده آسان‌تر است، مخصوصاً برای کودکان. اگر پزشکان به میکروپنیس مشکوک باشند، آنها طول آلت تناسلی نوزاد را در حالت کشیده اندازه گیری می کنند و دیگر علائم ناهنجاری های هورمونی را بررسی خواهند کرد. مهمترین نکته این است که مردانی با طول آلت تناسلی کمتر از 2 اینچ، احتمال باروری کمتری دارند. علاوه بر این، برخی از مردان با میکروپنیس، در نتیجه اختلال هیپوفیز زمینه ای، دارای تعداد اسپرم کمتری خواهند بود. در چنین مواردی، تکنیک های کمک باروری و تشخیص ناباروری مردان برای بهبود احتمال باروری فرد انجام می شوند. ✅ در مردان طول آلت تناسلی در حالت کشیده اینچ یا کمتر نشان دهنده ی میکروپنیس می باشد.

    بر اساس سخنان و روایاتی که در فقه شیعه آمده است ختنه کردن برای تمام مردان مسلمان و شیعه واجب است و هیچ مردی نباید از آن امتناع کند. حتی اگر شخصی در کهنسالی هم مسلمان شود باید این کار را انجام دهد و ختنه برای او واجب است. براساس سخنان و روایاتی که در فقه شیعه آمده است ختنه کردن برای تمام مردان مسلمان و شیعه واجب است و هیچ مردی نباید از آن امتناع کند. یکی از عوارضی که در مورد ختنه می‌توان به آن اشاره کرد خونریزی است که در روش جراحی بیشتر اتفاق می‌افتد. گاهی ممکن است در زمان ختنه با بی‌احتیاطی بخشی از سر آلت نیز بریده شود که این نیز در روش اول بیشتر دیده می‌شود.

    حالا بگذریم من چقدر از عکس های آلبوم جلوی زن عموم و بخصوص دختر عموم که 4 سال از من کوچیکتر هست خجالت کشیدم اما به روی خودم نیاوردم. بعد از به دنیا آمدن فرزند پسر سوالی که در ذهن والدین به وجود می آید این است که چه زمانی فرزند خود را ختنه کنند؟ این عمل یکی از متداول ترین جراحی هایی است که برای فرزندان پسر انجام می گیرد. گاهی اوقات اگر والدین تمایل داشته باشند قبل از مرخص کردن کودک از بیمارستان دو یا سه روز بعد به دنیا آمدن ختنه را انجام می دهند. در این مقاله شما را با 10 تا از بهترین دکتر ختنه در تهران آشنا خواهیم کرد.

    در نتیجه این کار به قسمت بالایی آلت خون نمی‌رسد و به تدریج به رنگ کبودی در می‌آید. پوست ختنه‌گاه توسط پزشک بریده می‌شود و حلقه حدود 6 الی 12 روز بعد به صورت خود به خود از آلت جدا می‌شود. همانگونه که بند ناف بعد از بریدن توسط یک گیره بسته می‌شود و به علت عدم خونرسانی به آن، خشک شده و می‌افتد، ختنه به روش حلقه هم به همین شکل باعث جدا شدن پوست ختنه‌گاه می‌شود.

    البته تمایلات جنسی کودکان نباید با تمایلات جنسی بزرگسالان مقایسه شوند، چراکه تمایلات جنسی کودکان دارای جنبه‌های دیگری نیز هست و عملکردها و اشکال بروز آن متفاوت از بزرگسالان می‌باشد. به پوست انتهای آلت تناسلی پره پوس می گویند که در عمل ختنه این بخش برداشته می شود. گاهی اوقات ممکن است این پوست برداشته نشود و پیش پوست یا خیلی کوتاه و یا خیلی بلند برداشته شود. بسیاری از افراد نگران اندازه آلت تناسلی هستند و به طور معمول فکر می کنند که اندازه آلت تناسلی آنها کوچکتر از حد میانگین می باشد حتی اگر واقعاً این طور نباشد. در حالی که درمان هایی وجود دارد که ممکن است اندازه آلت تناسلی را افزایش دهند، حقیقت این است که برخی از افراد دارای آلت تناسلی کوچکتر از حد معمول هستند. در حالیکه برخی از افراد تصور می کنند که این موضوع موجب آسیب روانی می شود، این اعتقادات بیشتر انعکاس دیدگاههای فرهنگی درباره ی آلت تناسلی می باشد تا اینکه تجربه ی شخصی خود فرد باشند.

    از آنجا که قطرات بول و اسمگما در زیر پوست اضافی موجود در سر آلت تناسلی مردانه جمع می‌شود، ممکن است باعث نجاست لباس و بدن و همچنین بروز و انتقال انواع بیماری شود. به همین دلیل بسیاری از فقهای اسلام، هدف تشریع ختنه را به عنوان روشی برای پاکسازی بدن از بول و بیماری می‌دانند. اما ترجیح اینه که در سنین کودکی و حتی زیر شش ماه انجام بشه به دلیل پیشگیری از عوارض آن. به هر حال هر کسی که ختنه نشده در هر سنی میتونه این کار رو انجام بده و در هر سنی از عوارض پیشگیری میکنه.

    همچنین در صورت داشتن بیمه تکمیلی می‌توانید تمامی هزینه‌های ختنه را از بیمه خود دریافت کنید و با داشتن بیمه‌های دیگر مثل بیمه ایران و بیمه البرز می‌توانید تخفیفی در قیمت نهایی ختنه از کلینیک تخصصی سعیدیه بگیرید. در این حالت تمامی بخش‌های واژن از جمله لُب‌های بزرگ و کوچک برداشته می‌شوند. البته یک سوراخ کوچک در انتهای آن برای خروج ادرار و خونریزی‌های مربوط به پریود باقی می‌گذارند. مخصوصاً اگر بهداشت و نظافت بعد از عمل رعایت شود، محل ختنه زودتر التیام می‌یابد. ختنه پسران ۱۲ ساله نیوز نسخه چاپی ندارد و به هیچ سازمانی وابسته نیست. در حالیکه مشخص شده بود که محدود کردن مقدار غذای مصرفی می‌تواند روند پیری سالم را در انسان تقویت کند، یک مطالعه جدید نشان داده است که احساس گرسنگی ممکن است برای کُند کردن پیری کافی باشد.

    • با توجه به اینکه طول واژن خانم‌ها در حالت برانگیخته حدود 10 سانتی‌متر است و فقط یک‌سوم طول خارجی آن در ارگاسم زنان نقش دارد.
    • اینکه اگه در سال اول اینکارو می کردید ، مشکلاتی وجود داشته براتون ، اصلا قابل مقایسه با مشکلاتی که الان ممکنه برای بچه هاتون پیش بیاد نیست و قطعا شما اشتباه کردید ولو با هر دلیلی که این کارو نکردید …
    • کودک به مادر خود گفته بود تصور می‌کرده قرار است توسط پزشک به قتل برسد.
    • احتمال ابتلا به عفونت و التهاب آلت تناسلی در این روش زیاد است.
    • همچنین به دلیل شل بودن بافت آلت تناسلی در نوزاد، این عمل راحت‌تر انجام می‌شود.

    در همین رابطه گفتگویی انجام داده‌ایم با دکتر صلاح‌الدین دلشاد، فوق‌تخصص جراحی کودکان و نوزادان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران، تا اطلاعات‌مان را در این زمینه اصلاح کنیم… در بسیاری از ادیان و آیین ها، 7 یا 8 روزگی، سن مناسبی برای ختنه محسوب می شود. ما باید به توافق برسیم که این سن، می تواند سن مناسبی برای ختنه با روش های قدیمی ختنه باشد که خونریزی و بهبودی ضعیف از عوارض واضح آنها است و به تأخیر انداختن ختنه می تواند احتمال وقوع این عوارض را افزایش دهد.

    محل قرار گرفتن حلقه روی آلت تناسلی و میزان بریده شدن پوست بسیار مهم است که کم یا زیاد نباشد به همین جهت برای این کار حتما باید به متخصص این کار مراجعه نمایید. اگرچه امکان ابتلا به سرطان آلت تناسلی بسیار کم است و این بیماری تا حدودی نادر است، اما باز هم باید در این مورد احتیاط کرد. با کمک ختنه کردن نوزاد میزان خطر ابتلا به این بیماری در شخص کاهش پیدا می‌کند.

    سلام پریناز هستم و هدفم اینه درباره موضوعات مهمی با هم جنس های خودم صحبت کنم. پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان، واگذار تا در آن نقادی کرده، بهترین را برگزینند؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است. خالم یه آدم سنتی و خیلی جدی هستش و یکی مثل من خیلی ازش حساب میبرم روحرفشم نمیتونم حرفی بزنم بخاطر همین ترس کردم رفتارشم با من تغییر کرده و همش تحت نظرم داره.

    با توجه به تحقیقاتی که در زمینه ختنه نوزاد کوچک انجام شده است؛ زمان ثابت و مشخصی برای انجام این جراحی وجود ندارد. والدین در هر سنی می‌توانند برای ختنه کردن فرزند خود به پزشک مراجعه کنند انتخاب بهترین زمان و بهترین انواع روش ختنه نوزاد کمک می‌کند تا کودک درد کمتری را احساس کند و با عوارض بعد از عمل کمتری همراه باشد. درصد زیادی از والدین تصور می‌کنند که انجام این جراحی باید در سنین بالاتر انجام شود تا کودک درد کمتری را احساس کند.

    موارد منع ختنه[ویرایش]

    کوچکترین فردی که ختنه کرده ام یک نوزاد سه روزه و برگترین فرد یک مرد حدودا 60 ساله بوده است. یک پزشک با تجربه و صبور میتواند به کودکان و نوجوانانی که لازم است ختنه شوند آرامش روانی لازم را بدهد و همچنین از نظر فنی به گونه ای انجام دهد که بیمارش آزاری نبیند. در نتیجه اینطور تصور می‌گردید که بچه‌ها فاقد احساسات جنسی هستند. اما اگر نگاه وسیعتری به تمایلات جنسی داشته باشیم، در آنصورت مسائل جنسی حیطه وسیعتری را دربرمی‌گیرد. به طور مثال، نگاه کردن به بدن یکدیگر و لمس آن، نگاه کردن به آلت تناسلی و لمس آن یا دکتربازی و یا بوسیدن همدیگر. همه این رفتارها می‌توانند احساسات و هیجاناتی در دستگاه تناسلی ایجاد کنند.

    علائم کوچک بودن اندام تناسلی کودکان

    اما بعد از اینکه حلقه ختنه افتاد چه کار باید بکنیم؟ توجه داشته‌باشید که حلقه ختنه معمولا بعد از ۵ تا ۱۴ روز می‌افتد. اگر حلقه ختنه زودتر از ۵ روز افتاد، این مسئله نشان‌دهنده‌ی آن است که حلقه تحت فشار بوده‌است. همچنین بهتر است اگر حلقه بیشتر از ۱۰ روز طول می‌کشد، دکتر مجددا نوزاد، کودک و فرد ختنه شده را معاینه کند. بعد از افتادن حلقه، نکات بهداشتی را رعایت کنید و مراقب بهداشت پوشک باشید. نیازی به انجام اقدامات بیشتر، درصورتی‌که جای ختنه عفونت نکرده‌باشد و یا خونریزی بیشتر از حد معمول نباشد، نیست. دانشمندان گزارش‌ها و تحقیقات متناقضی را در مورد ارتباط ختنه با سکس منتشر کرده‌اند.

    این خونریزی ممکن است برای خود نوزاد بسیار آزاردهنده باشد. به هر صورت شما باید با مراقبت و استریل نگه داشتن محل زخم از ایجاد عفونت جلوگیری کنید. چون یکی دیگر از خطراتی که ممکن است پس فرآیند ختنه برای نوزاد اتفاق بیافتد، عفونت در محل آسیب است. مراسم ختنه سوران در سروستان حتی تا 2 روز هم طول می کشد. روز اول این جشن با طبل و دهل و آواز خواندن زنان همراه است و شب نیز دستان پسر را به مانند دامادها حنا می بندند.

    در مناطق و فرهنگ های مختلف با توجه به اعتقادات خود، فرزندان را در سنین مختلفی، ختنه می کنند. همانقدر که انجام ختنه در پسربچه‌ها به‌شدت توصیه می‌شود، برخی اوقات هم ختنه نباید انجام شود. اگر نوزاد آلت کوچکی داشته باشد یا سوراخ سر آلت نابجا باشد که به اصطلاح به آن هیپوسپادیاس می‌گویند یا اگر نوزاد انحراف آلت تناسلی داشته باشد، نباید ختنه انجام شود. دقیقا به همین دلیل است که توصیه می‌شود نوزاد بلافاصله ختنه نشود و حداقل یک بار بعد از ادرار و معاینه دقیق توسط پزشک این عمل انجام شود.

    در هنگامی که خداوند در تورات با ابراهیم در کتاب پیدایش فصل ۱۷ عهد می‌بندد به او می‌گوید که او و تمامی مردان در خانه او باید ختنه شوند. این ختنه شدن نشاندهنده عهد خداوند با ابراهیم و پیمان بین او و خداست. اهمیت ختنه در تورات به حدی است که خداوند به ابراهیم دستور می‌دهد افراد ختنه نشده را از بین خود طرد کند. غیریهودیان باید قبل از اینکه در عید پسح شرکت کنند ختنه شوند. ختنه نشدگان در تورات به عنوان افرادی که از نظر شرعی پاکیزه نیستند شناخته می‌شوند.