• Lloyd Petersson posted an update 1 year, 6 months ago

    کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم. نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی کشور با حضور علی بهادری جهرمی سخنگو دولت، بهروز کمالوندی سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی … البته حدود سه سال طول کشید که دستگاه سینماتوگراف به اولین سالن سینما در تهران راه یابد. click here for more info ابراهیم خان صحاف باشی نخستین سالن سینما تهران و ایران را در سال 1283 در خیابان برق تهران افتتاح نمود که با سومین و آخرین سفر مظفرالدین شاه به فرنگ مصادف گردید.

    پس از ۱۷ سال قرار است از ۲۲ بهمن امسال طرح پلاک سوم در کشور اجرایی شود، این طرح در مرحله طراحی «ریدر» قرار دارد تا بتواند از خروج سرمایه ملی جلوگیری کند. نامه ۳ هزار معلم به رهبر انقلاب؛ دسیسه‌های هویتی دشمنان را ناکام می‌گذاریم روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. see it here به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

    در اصطلاح مطابع، مطالبی که افراد دست نویس میکنند و به چاپخانه ها می دهند تا از روی آن بچاپ رسد.

    همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرامش برای پدرش محمدرضا شجریان، ابراز دلتنگی کرد. نتشار تصویری از احسان کرمی، مجری مشهور و صداپیشه عروسک «عزیزم ببخشید» در مجموعه کلاه‌قرمزی در یکی از شبکه‌های فارسی زبان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است. یک مطالعه علمی نشان می‌دهد، مصرف برخی مواد خوراکی از زوال شناختی مرتبط با افزایش سن و همچنین ایجاد آسیب شناسی‌های عصبی جلوگیری می‌کند. نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری تحليلی فرارو بلامانع است.

    مسئله به همین‌جا ختم نمی‌شود و پزشکان هم می‌گویند که برای نسخه‌نویسی الکترونیک گرفتار قطعی اینترنت هستند و بسیاری از بیماران ناچار هستند نسخ خود را از بازار آزاد تهیه کنند. قطع طولانی اینترنت در ایران حتی روی صدور گذرنامه هم تأثیر گذاشته و سفارتخانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند که علت کندی یا توقف صدور روادید برای ایرانی‌ها اختلالات وسیع اینترنت است. تفاوتی که ما در مورد موبایل با بقیه کالاها داریم این است که تغییر دادن قیمت مرجع در کیس موبایل تقریبا هر روز انجام می‌شود و این همکاری بین تیم موبایل و تیم قیمت گذاری انجام می‌شود. این یعنی مدیریت بازار صرفا به نظر یک نفر محدود نیست، چند بخش مختلف در آن نقش ایفا می‌کنند که این باعث می‌شود تصمیمات، شخصی و سلیقه‌ای نباشند و بیشتر تصمیمات سیستماتیک باشند.

    میدان توپخانه در دوره پهلوی وارد دومین دوره تاریخی خود گردید و در این دوره از آن بیشتر به منظور کارهای اداری استفاده می کردند. از این رو تلگراف خانه مرکزی و ساختمان شهرداری تهران را به ترتیب در بخش جنوبی و شمالی میدان ساختند. اما وجود این دو ساختمان مهم موجب شد که میدان توپخانه در جریان 28 مرداد ماه به معبر اصلی کودتاچیان تبدیل شود. به طوری که مردم سه روز قبل از کودتا با آمدن به میدان توپخانه مجسمه رضا شاه را انداختند و به زیر آوردند. میدان توپخانه تا قبل از تاجگذاری ناصر الدین شاه قاجار به صورت یک زمین مسطح در پشت ارگ سلطنتی بود که در اختیار مشق نظام قرار داشت.

    این مدرسه موجب شد که پزشکان، ریاضیدانان، وکیل، وزیر، نویسنده و هنرمندان بسیاری به تاریخ معاصر ایران افزوده گردد. این مرکز علمی که 168 سال از عمر آن می گذرد نام میرزا تقی خان امیر کبیر را برای همیشه به همراه خواهد داشت و بسیار ارزشمند است. این مرکز علمی بیست سال قبل از ساخت دارالفنون توکیو و سه سال پس از ساخت دارالفنون استانبول تاسیس و افتتاح گردید. ساعت24-سیدمحمدصالح هاشمی‌گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، روزهای سختی را سپری می‌کند. البته شاید نه آن‌قدر سخت که او را وادار به تصحیح گفتارهای نسنجیده کند بلکه سخت از این لحاظ که احتمالا فکرش را نمی‌کرد طیف خودی هم به‌صورت یک‌صدا او را به «خاموشی» دعوت کند و بخواهند که به تفرقه بیشتر دامن نزند. هاشمی‌گلپایگانی که از خرداد سال پیش تاکنون عهده‌دار دبیری ستاد امر به معروف شده، همواره مواضع تقریبا تندی نسبت به بسیاری از مسائل اجتماعی داشته و به‌واسطه پشتوانه‌ای که سمتش ایجاب کرده، کمتر مورد نقد، دست‌کم از سوی جریان خودی قرار گرفته است.

    بیانات کامل رهبر انقلاب در دیدار دست‌‌اندرکاران کنگره … فردا سران ۲۷ عضو سیکا از جمله ایران برای ششمین بار در ۲۰ سال گذشته دور هم جمع خواهند شد، آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان نیز عصر امروز برای شرکت در اجلاس سیکا عازم قزاقستان شد. سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، بر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

    تیم پشتیبانی آخرین خبر هر روز آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شما است. 📍 به اپلیکیشن آخرین خبر اجازه دسترسی به موقعیت مکانی خود را بدهید تا از آب و هوای منطقه خود باخبر باشید. میان بیش از 24 کاشی که به صورت 24 ساعته به روز می‌شوند ، در کوتاه‌ترین زمان از اخبار مورد علاقه خود باخبر شوید. کافیست آنلاین باشید تا با اینترنت نیم‌بها همواره جدیدترین اخبار دنیا را بخوانید. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی…

    این در حالی است که در ترکیه فقط در یک راند سرمایه‌گذاری، یک پلتفرم که سهم 50 درصدی از بازار دارد موفق به جذب 750 میلیون دلار سرمایه شده و ارزشی حدود 16.5 میلیارد دلار دارد. به گزارش همشهری آنلاین، صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود از سلسله گزارش‌های چشم‌انداز اقتصادی جهان، رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۱ را ۴.۷ درصد اعلام و پیش بینی کرد در سال جاری میلادی رشد اقتصادی ایران به ۳ درصد برسد. این گزارش نرخ تورم ایران در سال ۲۰۲۱ را ۴۰.۱ درصد برآورد و پیش بینی کرده است نرخ تورم ایران در سال جاری به ۴۰ درصد برسد… اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان تهران برای یک دوره ۴ ساله انتخاب و مشخص شدند. «برای سیاستمداران کاملا طبیعی است که وقتی ترامپ از “بازگشت به قدرت” صحبت می کند و بایدن تاکید دارد که به ادعای خود برای “روح ملت” می جنگد، انتخابات میان دوره ای کنگره را به مثابه جنگ مرگ و زندگی توصیف کنند. با این حال، در نهایت هر دو حزب کاری جز از بین بردن سرمایه اجتماعی و تشدید درگیری ها و خشونت های سیاسی و اجتماعی در آمریکا انجام نمی دهند.

    پراگ با پل‌های تاریخی، کلیسا‌های جامع، برج‌های طلایی و قلعه هایش در میان ۱۰ شهر پربازدید اروپا قرار دارد. نامه ایران درباره استفاده از نیروی نظامی علیه تروریست‌ها در… کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خوندنی می‌باشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است. شانگهای و سایر شهرهای چین شاهد افزایش شیوع کرونا بوده‌اند و موجب ترس میان سرمایه‌گذاران شده‌اند. پدر و پسر تبهکار برای سرقت از خانه مرد تاجر او را ربوده و سه روز در مخفیگاهشان حبس کردند. وزیر خارجه ترکیه گفت جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر نکات اصلی پیمان صلح شامل به رسمیت شناختن تمامیت ارضی یکدیگر، تعیین مرزها و غیره توافق کرده‌اند.

    در زمان فتحعلی شاه وی به دلیل نزدیکی زمین به ارگ دستور صادر نمود که برای نگهداری توپ ها و اداوت نظامی از این زمین استفاده نمایند. اما امیرکبیر با این موضوع مخالفت کرد و با دانش و اندیشه خاصی که داشت دستور داد که ساخت و سازهایی در این زمین و منطقه انجام شود. در واقع چون امیرکبیر مدتی قبل به مسکو و استانبول سفر کرده بود می دانست که میدان مرکزی در این شهرها چه اهمیت و نقشی دارد ، به همین دلیل تصمیم گرفت که ساخت و سازهایی در آن انجام شود. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ علت افزایش زمان ترافیک صبحگاهی در مهر ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

    منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در میدان گازی کومور در سلیمانیه عراق بر اثر اصابت 4 فروند راکت خبر دادند. مرکز آزادی‌های مدنی، روی کاغذ ادعا کرد که یک مأموریت «نجیبانه» دارد، هرچند بعداً ثابت شد که در کودتای ۲۰۱۴ و ماجراهای «میدان» و جنگ داخلی متعاقب آن در اوکراین، نقشی اساسی ایفاء کرد. البته بعضی‌ها در داخل خیلی زود قضاوت می‌کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند. درخواست لهستان از آمریکا برای استقرار سلاح های هسته‌ای/فرمان…

    با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت. شروین حاجی‌پور، خواننده‌ ترانه‌ «برای» پس از گذشت چند روز از آزادی‌اش، با انتشارِ ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از مردم خواست تا به شایعات توجه نکنند. یک اعتیاد همه‌گیر در فوتبال آلمان در بوندسلیگا به گرد پای ژاپن هم نمی‌‎رسیم به بهانه درخشش مدافع باشگاه آینتراخت فرانکفورت یعنی ماکوتو هاسبه در مقابل تاتنهام، در این متن به نحوه درخشش او و سایر ژاپنی‌های شاغل در بوندسلیگا می‌پردازیم.

    هر چند که سفرهای ناصرالدین شاه به فرهنگ هزینه های بسیاری برای مملکت داشت اما سوغاتی های فراونی به همراه داشت که از جمله آن ها می توان به موزه اشاره نمود. نخستین موزه در تهران کاخ گلستان به عنوان موزه ملی ایران حاصل همین سفرهای ناصرالدین شاه به فرنگ بود. رسالت آخرین خبر، اطلاع‌رسانی دقیق ، سریع، شفاف و به دور از جهت‌گیری اخبار است.

    وجود بیش از ۲۰۰ هزار پلاک فرسوده و ناکارآمد در تهران، تهدیدی است که در بحران‌هایی مثل زلزله، سیل، آتش سوزی و دیگر رویدادها و حوادث، پایتخت را آسیب پذیرتر کرده است. بر همین اساس شهردار تهران به تازگی از برنامه‌ها ومشوق‌های جدید برای تسریع در احیای این بافت ناکارآمدئ شهری خبر می‌دهد. سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره سردیس سرلشکر فلاحی مهر توضیحاتی ارائه داد. از ابتدای شروع ناآرامی‌ها در ایران، شایعات مختلفی درباره فرار فرماندهان ارشد نظامی و مقامات رده بالای جمهوری اسلامی به مکان امن و کشورهای دیگر منتشر شده است، اما تاکنون هیچ سندی درباره این ادعاها ارائّه نشده است.

    Our site سال 1244 برای اولین بار یک ساختمان چند طبقه در تهران و در ضلع شرقی کاخ گلستان ساخته شد که شمس العماره یا ساختمان خورشید نام گرفت. روایاتی وجود دارد که ناصر الدین شاه قاجار، نظام الدوله معیر الممالک معمار سلطنتی و دامادش را فراخوانده و با نشان دادن چندین عکس به آن ها خواستار ساختمانی چند طبقه بوده است به طوری که از بالای آن بتواند بر تمام تهران اشراف داشته باشد. معیرالممالک نیز برای اجرای این دستور زمینی را در شرق ارگ سلطنتی و کنار مطبخ شاهی در نظر گرفته است. بخشی از حندق قدیم پشت ارگ نیز جز همین زمین بود که با ساختن بنای شمس العماره این خندق به خیابان ناصری تبدیل گردید.

    بزرگراه شهید بروجردی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) تا آزادگان است، این بزرگراه امکانی را ایجاد می‌کند تا در غرب تهران از بزرگراه یادگار امام (ره) تا انتهای بزرگراه آزادگان، مسیری مستقیم و مطلوب ایجاد شود. این پروژه در دو منطقه ۱۸ و ۹ در حال احداث است و به زودی فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید. مدیر بافت و بناهای تاریخی از اجرای طرح‌های موضعی در ۴۴۰ هکتار حصار ناصری و ۲ هزار هکتار حصار صفوی با هدف احیای محله‌های واقع در مرکز تهران خبر داد. اینتر آذ – رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا از اختصاص سه روز مرخصی تشویقی به مناسبت روز … تحریریه – بانک ملی ایران با هدف تامین مسکن عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه، … وقت صبح – مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی در اینستاگرام اش به …

    ساعت24-پنج‌هزارو 400 نفر از فرزندان مقامات ایرانی در آمریکا، اروپا و کانادا زندگی می‌کنند! خبر درست است، اما درباره جزئیات آن اطلاعات دقیقی وجود ندارد و تنها هرازگاهی یک نفر از میان خود همین مسئولان، آماری جدید از «فرزندانشان» ارائه می‌کند. البته مردم در ایران چندان هم از فرزندان مسئولان در خارج از کشور بی‌خبر نیستند و عکس‌ها، فیلم‌ها و خبرهای مربوط به زندگی، کار، تفریح، میهمانی و آخرین خریدهای لوکس و… بااین‌حال، این مسئولان تاکنون احساس نکرده‌اند لازم است درباره مهاجرت فرزندانشان به مردم ایران توضیحی ارائه کنند و تنها به وظیفه خود یعنی رعایت قوانین و اجرای درست وظایفشان فکر و عمل می‌کنند.

    مسیر توسعه برای کسب‌و‌کارهایی که نیروی انسانی خبره دارند، هموارتر است. کمتر کارشناس و مدیر منابع انسانی پیدا می‌شود که دغدغه‌ی دسترسی به افراد با استعداد و مهارت بالا را تجربه نکرده باشد و گاهی این فرآیند ماه‌ها از منابع انسانی زمان و انرژی می‌گیرد چرا که در نهایت این نیروی متخصص است که محل کار خود را انتخاب می‌کند. در دومین گزارش ایران تلنت، دیجی‌کالا محبوب‌ترین برند کارفرمایی شناخته شده است. مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به الگوی مصرف بخش خانگی و تجاری در ۶ ماه نخست سال، از پیش‌بینی افزایش ۶ درصدی گاز در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ خبر داد. امروز دقیقا ۹ روز از اتفاق عجیبی که برای علی دایی در فرودگاه امام رخ داد می‌گذرد.