• Curtis Freedman posted an update 8 months, 2 weeks ago

    خوشبختانه روش های متعددی برای دریافت نسخه های قدیمی تر این برنامه و نصب مجدد واتس اپ با شماره قبلی وجود دارد. در این مقاله نحوه دانلود نسخه های قدیمی این اپلیکیشن محبوب را برای تان آورده ایم تا در صورت تمایل، امکان دسترسی به آن ها را داشته باشید. واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های اجتماعی محسوب می شود که افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. این برنامه در میان کاربران ایرانی هم از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. برای مثال، یکی از سوالات رایج کاربران این است که نصب واتساپ قدیمی خودم چگونه امکان پذیر است.

    این راه‌حل شامل راه‌اندازی واتس‌اپ در تلفن اصلی خود و سپس با استفاده از سرویس گیرنده وب WhatsApp وارد دستگاه دیگر می‌شود. نیاز به ارسال پیامک در بسترهای مختلفی از نرم‌افزارها احساس می‌شود. کمتر کسی از پیامک استفاده می‌کند؛ چرا که سرعت کمتر و هزینه بیشتری دارند. البته اکثر مسنجرها دارای سرعت بیشتری در ارسال پیام یا هر نوع فایل دیگری هستند. ویژگی Last Seen واتساپ به کاربران اجازه می دهد که از آخرین حضور شما در این اپلیکیشن باخبر شوند. با غیرفعال کردن این قابلیت، هم شما و هم مخاطبانتان نمی توانید از آخرین حضور یکدیگر در واتساپ باخبر شوید.

    با محبوبیت انبوه و سهولت استفاده آن، واتس‌اپ به عنوان یک پیام‌رسان، چنین پایگاه کاربری عظیمی را به خود جای داده‌است. با میلیاردها نفر از این برنامه برای مکالمات روزانه، واتس‌اپ یکی از پر استفاده‌ترین پیام‌رسان های چت در جهان است. با این حال، مشکلی که چندین کاربر با WhatsApp دارند، عدم امکان استفاده از یک حساب کاربری در چندین گوشی است. همچنین، اگر ادمین گروه باشید، با حذف نصب واتساپ، سمت شما همچنان محفوظ می ماند. واتس اپ بیزینس برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی خرد طراحی شده و در آن شما می‌توانید برای محصول مورد نظر خود کاتالوگ بسازید و یا با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه کالاهایتان را مرتب کنید.

    در این مرحله از چگونگی نصب مجدد واتساپ باید با استفاده از یک برنامه‌ی مدیریت فایل در حافظه گوشی یا کارت حافظه، پوشه جدیدی به نام Whatsapp ایجاد کنید. در داخل این پوشه هم یک پوشه‌ی دیگر به نام Databases ساخته و فایل بکاپ را درون آن پیست کنید. در این مرحله از نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی باید واتساپ را از تلفن خود پاک کنید.

    اگر نمی‌خواهید از این روش استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم ویژگی چند دستگاه واتس‌اپ را در زیر مطالعه کنید. سپس درمیابید که چگونه می‌توان به راحتی از یک شماره تلفن، WhatsApp را در دو گوشی استفاده کرد. وقتی یک اکانت واتساپ را پاک می کنید، در واقع یاد و خاطره تانوس و اسنپ را زنده کرده (فقط با یک کلیک) و اکانت خود را به طور کامل از بین می برید.

    برای اینکار شما نیاز دارید که حتما یک نسخه بک آپ از اطلاعات قبلیتان داشته باشید. شما باید دقت کنید از هر نسخه واتساپی که استفاده میکنید، به طور منظم از واتساپ خود بک آپ بگیرید. برای نصب واتساپ قدیمی خودم فارسی نیازی نیست برنامه خاص دیگری دانلود کنید. اگر تنظیمات گوشی شما به زبان فارسیست، خود این برنامه به صورت خودکار به این زبان نصب خواهد شد؛ بنابراین برای نصب واتس‌اپ قدیمی فارسی، مراحل بالا را انجام دهید و زبان گوشی خود را به فارسی تغییر دهید. خیلی از کاربران پرسیده‌اند که چگونه می‌توانم برنامه واتساپ قدیمی خودم را دانلود کنم و آیا اصلاً دانلود واتساپ قبلی خودم امکان پذیرست؟ در حال حاضر باید بگوییم که این کمپانی این نسخه را از دسترس کاربران خارج کرده است. به عبارت دیگر، اگر از طریق سایت‌های قانونی مانند پلی‌استور به دانلود این اپلیکیشن اقدام کنید، تنها جدیدترین نسحه آن را می‌بینید.

    پیام رسان رایگان، قدرتمند و پرکاربرد واتساپ

    بعد از ایجاد بک آپ، می‌توانید با استفاده از آن، اطلاعاتتان را در صورت نصب مجدد واتساپ، یا استفاده از دستگاه جدید، بازیابی کنید. هنگام نصب واتساپ، به شما امکان بازیابی بک آپ پیشنهاد می‌شود و شما می‌توانید بک آپ موردنظر خود را انتخاب کرده و اطلاعاتتان را بازیابی کنید. توجه داشته باشید که بک آپ‌های واتساپ شامل پیام‌ها، چت‌ها، تصاویر، ویدئوها و سایر اطلاعات شما در واتساپ هستند. از جمله روش هایی که در نصب مجدد واتساپ با تمامی اطلاعات قبلی به شما کمک فراوانی می کند، حافظه گوگل درایو است. یکی از مشکلات بزرگ و شایع کاربران اندروید عدم سازگاری نرم افزار های مورد استفاده با گوشی همراه خود، بعد از بروزرسانی نرم افزار می باشد.

    اگر از WhatsApp Business در همان تلفنی که پیام‌های واتس‌اپ شخصی خود را دارید استفاده می‌کنید، زمان کمتری را برای جابه‌جایی بین دستگاه‌های مختلف صرف خواهید کرد تا به سرعت و پردازش پیام‌های ورودی بپردازید. علاوه بر این، مدتی است که یک راز آشکار بوده که واتس‌اپ به سختی برای عملکرد چند دستگاهی برای تلفن ها نیز کارکرد دارد. در گزارش اخیر، WABetaInfo  اشاره کرد که این ویژگی در دست توسعه است، اما مطمئن نیست که چه زمانی عرضه می‌شود. هنگامی‌ که از شما خواسته شد، فقط روی “restor chat history” ضربه بزنید. برای انتقال پیام‌های واتساپ از iOS به دستگاه دیگر، می‌خواهیم روشی را توضیح دهیم که شامل ویژگی پشتیبان‌گیری iCloud در واتساپ است. با این‌حال، لطفا توجه داشته باشید که این روش می‌تواند داده‌های موجود در دستگاه را بازنویسی کند.

    آیا اخیرا گوشی جدید خریده‌اید و با مشکلاتی مانند نحوه نصب واتساپ قبلی مواجه هستید؟ انتقال واتساپ به یک گوشی جدید می‌تواند مشکل‌ساز باشد، به‌خصوص زمانی که به سیستم تلفن همراه دیگری مانند اندروید به iOS انتقال می‌دهید. بنابراین، همچنان در گروه های چت باقی خواهید ماند، پیام های قبلی را می توانید از طریق نسخه بکاپ مجدداً بازیابی کنید و اکانت شما برای سایر مخاطبان واتساپی قابل مشاهده است. ضمن اینکه اگر در این مدت پیامی برایتان ارسال شده باشد بعد از نصب مجدد آنها را می توانید ببینید. اگر می خواهید بعد از نصب مجدد واتساپ به اطلاعات قبلی خود دسترسی داشته باشید، باید از آنها به صورت مداوم روی iCloud خود بکاپ بگیرید.

    امکان ارسال پیام‌های ویدیویی به واتساپ اضافه شد

    در اینجا مراحلی را برای انتقال پیام‌های واتساپ بین آیفون‌ها را بیان می‌کنیم. سه نوع تیک مختلف در واتساپ وجود دارد که تقریباً همه کاربران با آنها آشنا هستند. بله، در مایکت تمام برنامه‌ها با لینک مستقیم قابل دانلود هستند و مسنجر واتس اپ اصلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ‏• My Status را انتخاب کرده و از گالری خود ویدیو یا عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

    از این رو کاربر در هر زمان با مراجعه به این سایت ها، امکان نمونه های فرعی واتساپ را در نسخه های جدید و قدیمی تر خواهد داشت. همانطور که متوجه شدید، نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی خودم نیاز به هیچ ترفند خاصی ندارد و به سادگی انجام می‌پذیرد. اگر هم از اطلاعات خود بک‌اپ تهیه کرده باشید، برگرداندن پیام های واتساپ که در صفحه‌ای جداگانه به آن پرداخته‌ایم به راحتی انجام می‌شود و هیچ چیزی از اکانت شما حذف نخواهد شد. به این دلیل که کاربران بتوانند از امکانات به روز این برنامه استفاده کنند، استفاده از نسخه‌های قدیمی ممنوع شده و از آن طرف هم ورژن‌های سیستم عاملی که از نسخه جدید واتساپ پشتیبانی می‌کنند هم وسیع‌تر شده‌اند.

    زیرا گاهی اوقات کاربران این اپلیکیشن را به روز رسانی کرده و بعد از آن متوجه می شوند که با تلفن همراه شان سازگاری ندارد. در این رابطه باید بگوییم که امکان دانلود و نصب نسخه های قدیمی تر این نرم افزار از طریق برنامه های مدیریت دانلود معتبر داخلی و خارجی مانند گوگل پلی و بازار امکان پذیر نیست. با این حال، کاربران می توانند از طریق برخی سایت های معتبر مانند apkmirror و androidapksfree به نسخه های قبلی واتساپ دسترسی پیدا کنند. در این مقاله نحوه دانلود واتساپ قدیمی از طریق سایت های مذکور را توضیح داده ایم.

    در دوم اول به فروشگاه پلی خود مراجعه کنید و سپس بر روی آن کلیک کنید. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌ها، قابلیت استاتوس و استوری این پیام‌رسان هوشمند است. شما می‌توانید یک جمله زیبا و مفهومی در استاتوس خود بنویسید یا اینکه آن را روی «فعلاً سرم شلوغ است» یا «فقط در Whatsapp به من پیام بدهید» تنظیم کنید.

    به منظور نصب مجدد واتس اپ با شماره قبلی ، کافی است در این مرحله همان شماره ای که قبلا این برنامه بر روی آن نصب بوده است را وارد کنید. به این ترتیب، یک کد احراز هویت بر روی این شماره ارسال شده و در صورت تایید آن، به حساب کاربری خود با همان شماره وارد می شوید. با توجه به این که امکان دریافت نسخه های قدیمی و نصب مجدد واتس اپ با شماره قبلی از طریق برنامه های معتبری مانند گوگل پلی وجود ندارد، کاربران باید سراغ سایت هایی بروند که این نسخه ها را ارائه می دهند.

    Whatsapp با این تنظیمات اینترنت کمتری مصرف می‌کند و تا جای ممکن، کیفیت تماس‌های صوتی و تصویری‌تان را نیز حفظ می‌کند. در ادامه نکاتی را که در نصب نرم افزار بایستی به آن توجه کنیم را مورد بررسی قرار می دهیم. بازیابی بک آپ و اطلاعات قبلی ممکن است زمان بر باشد، به خصوص اگر حجم بزرگی از اطلاعات و چت‌ها را داشته باشید. صبر کنید تا عملیات بازیابی کامل شود و اطلاعات شما به درستی بازگردانده شود.