• Chu Ramos posted an update 10 months ago

    برای دریافت کارنامه باید وارد سامانه دانش آموزی پادا بشین . بعد از پایان امتحانات نوبت دوم و ثبت نمرات در سیدا ، دانش آموزان می تونن در سایت پادا کارنامه رو دریافت کنن . در حال حاضر امکان دریافت کارنامه سال های قبل دانش آموزان از طریق سایت وجود نداره . چراکه در سیستم مدارس کارنامه تمامی دانش آموزان در سال های تحصیلی متفاوت ذخیره می شود. گفتنی است در حال حاضر دسترسی دانش آموزان به حساب های کاربری در سامانه سناد غیر فعال شده و تنها کاربران و مدیران مدارس و مناطق، ادارات کل و وزارت خانه که جزو بخش ستادی محسوب می شوند، امکان ورود به این سامانه را دارند. این امر نیز بر اساس تصمیم مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گرفته شده است.

    در صورتی که احراز هویت شما با موفقیت انجام شود، امکان تغییر رمز عبور فراهم خواهد شد. در ادامه وارد صفحه دیگری به شکل زیر می شوید. در این قسمت هم باید نام کاربری تان را در کادر مربوطه وارد کرده و کد امنیتی موجود را هم در جایگاه خود قرار دهید. سپس بر روی گزینه «ثبت و اعتبار سنجی» کلیک کنید. آدرس سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir را برای ورود به این سامانه در مرورگر وارد نمایید. برای مشاهده کارنامه نهایی، گزینه قرار گرفته شده در مدیریت را انتخاب نمایید.

    • در صفحه اصلی سایت پادا گرینه مشاهده کارنامه وجود داره .
    • در داشبورد اصلی سایت همگام بسیاری از دانش آموزان گزینه کارنامه حذف شده ، می تونین از طریق مدرسه برای دریافت کارنامه پیگیری کنین .
    • در ادامه می بایست طبق کادر های مربوط اطلاعات درخواستی را پر کرده طبق تصویر زیر و بر روی گزینه ورود به پنل کاربری کلیک نمایید.
    • در ادامه روش دریافت کارنامه از طریق این سامانه را هم برای شما توضیح خواهیم داد تا جهت انجام این کار با مشکلی رو به رو نباشید.

    در روز آزمون شفاهی شما یک پاکت نامه دریافت خواهید کرد که می بایست آدرس دقیق خود را بر روی آن نوشته تا کارنامه آیلتس شما به آدرس مذکور ارسال شود. برای ورود به سایت کارنامه my medu.irبه نشانی my.medu.irمراجعه کنید. برای اطلاع از شهرهایی که امکان ارسال با پست ملی و نیز TPG وجود دارد به لیست ضمیمه درج شده در انتهای همین راهنما مراجعه بفرمایید .

    و سایر موضوعات خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

    جهت دریافت کارنامه با کد ملی لازم است یک سری اطلاعات توسط مسولان مدرسه در این بخش وارد شوندکه شامل نام کاربری و کلمه عبور می باشند. بنابراین باید نام کاربری و کلمه عبور خود را در کادرهای مربوطه قرار داده و کد امنیتی را هم وارد کنید. در نهایت گزینه «ورود کاربران» را در قسمت پایین پنجره ورودی بزنید. در ادامه به صفحه ورودی سامانه پادا رسیده و شکلی مانند زیر را مشاهده می کنید. در این قسمت برای وارد شدن به حساب کاربری تان لازم است یک سری اطلاعات را وارد نمایید که این موارد شامل نام کاربری و کلمه عبور می شوند. my medu.ir دریافت کارنامه کاربری و کلمه عبور خود را در کادرهای مربوطه قرار داده و کد امنیتی موجود را هم وارد کنید.

    بر روی گزینه «عملیات ضمن سال» در این قسمت کلیک کنید. ✔️ خیر، براساس اطلاعیه جدید منتشر شده دریافت و مشاهده کارنامه تنها از طریق سایت مای مدیو وجود دارد که در این مقاله ارائه شده است. همچنین در صورت تمایل با انتخاب گزینه پرینت در سمت چپ کارنامه دانش آموزی امکان چاپ نسخه دستی کارنامه برای شما فراهم خواهد شد. با وارد شدن به این بخش، دانش آموزان می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “دریافت کارنامه” کلیک کنند. اگر در کارشناسی یا کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، معدل شما کمتر از حدنصاب تعیین شده (12 برای کارشناسی و 14 برای ارشد) باشد، در صورت داشتن سنوات تحصیلی به شما دروس جبران معدل ارائه می شود.

    امتحانات نوبت اول این پایه تحصیلی به صورت داخلی است و معلمان پس از تصحیح اوراق امتحانی ، حداکثر تا یک هفته نمره دانش آموزان را در سایت پادا ثبت می کنند. در ابتدا برای مشاهده کارنامه در سامانه my medu.ir می بایست به سایت مای مدیو دات آی ار مراجعه کنید. سایت my medu.ir کارنامه تحصیلی خود را می توانید مشاهده کنید.

    این دروس با همکاری کارشناس رشته مجدد به شما ارائه می شود تا بتوانید با نمره بالاتری پاس کرده و معدل خود را افزایش دهید. با توجه به میزان کمبود نمره برای رسیدن به معدل معیار، این دروس توسط کارشناس رشته تعیین و برای شما ارائه می شود. این کارنامه یک مدرک معتبر میباشد و شما باید در نگهداری آن کوشا باشید، زیرا تحت هیچ شرایطی نسخه دوم برای شما صادر نخواهد شد. در مدرک ذکر شده نکات امنیتی به کار رفته است، لذا کپی کارنامه ارزشی ندارد.

    در صورتی که دستگاه پرینتر داشته باشید، امکان چاپ کارنامه هم از این طریق وجود دارد. در ادامه این بخش نحوه دریافت کارنامه دانش آموزاندر سایت مای مدیو ارائه شده است. همان طور که گفتیم، نام کاربری هم برای ورود به سامانه پادا و هم سامانه سیدا همان کد ملی دانش آموزان یا معلم ها و مسولان مدارس است. اما کلمه عبور آن ها متفاوت بوده و به ترتیب رمزی است که توسط مدیر داده می شود و کد پرسنلی کادر مدرسه است.

    از همین رو تصمیم داریم در این مقاله این سوالات را پاسخ دهیم تا دیگر هیچ دغدغه ای دراین زمینه نداشته باشید. اعضای سایت می توانند نمونه سوالات و فایل های آموزشی را دانلود کنند. همینطور، بعضی از مطالب فقط به اعضای سایت نمایش داده می شود. اطلاعات مهم، تغییرات مهم آموزشی به اعضای سایت اطلاع رسانی می شود.

    این اطلاعات که شامل نام کاربری و رمز عبور می شوند، برای هر کدام از سامانه های مذکور متفاوتند که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم. معمولا برای استفاده از بیش تر سامانه های ایجاد شده توسط وزارت آموزش و پرورش نیازی به در اختیار داشتن اطلاعات زیادی نیست. به عبارت دیگر، امکان دریافت کارنامه با کد ملی و رمزی که خود دانش آموزان برای حساب کاربری شان انتخاب کرده یا مدرسه به آن ها داده است، فراهم می باشد. از طرف دیگر، امکان استفاده از این سایت ها برای تمامی دانش آموزان در پایه های تحصیلی مختلف فراهم است، یعنی همه دانش آموزان می توانند نسبت به دریافت اینترنتی کارنامه شان اقدام کنند. برای مثال، هم امکان دریافت کارنامه مدرسه ابتدایی به صورت آنلاین و از طریق این سامانه ها وجود داشته و هم دریافت اینترنتی کارنامه دبیرستان با استفاده از این روش ها امکان پذیر است.

    شما امروز از سهمیه پاسخگویی VIP خود یکبار استفاده کرده اید و تا فردا امکان ثبت سوال دیگری ندارید. سوال شما به شکل عادی ثبت شد و پاسخگویی به آن 3 روز کاری زمان خواهد برد.

    دریافت کارنامه آزمون مهر 1401

    در my.medu.ir با انتخاب دسترسی دانش آموز و کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز وارد شده و به نقل و انتقالات ،گواهی اشتغال ،…. دسترسی پیدا کنید . برای ورود به سایت مای مدیو کارنامه فقط به صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد. مراحل مشاهده دریافت کارنامه از سامانه my.medu.ir در همین مقاله مراحل راهنمای تصویری آن را مشاهده کردیم اما اکنون در ادامه بصورت متنی و کوتاه هم به آن اشاره خواهیم کرد. جانبازی پدر شما تاثیری در کارنامه دانش آموزی شما نمیذاره . باید از طریق مدرسه پیگیری کنین ، به زودی برای شما گزینه کارنامه در داشبورد اصلی سایت همگام قرار می گیره .

    این نمرات دراصل میانگین معدل دانشجویان در دانشگاه ، دانشکده و رشته شماست. معدل دانشگاه که میانگین معدل تمامی دانشجویان دانشگاه شماست. معدل دانشکده ، میانگین معدل دانشجویان هم گروه باشماست(رشته های مشابه مثل گروه فنی مهندسی). معدل رشته هم که میانگین معدل دانشجویان رشته شما در همان دانشگاه است. تصویر زیر یکی از کارنامه های دریافتی است که از سوی موسسه گوته در استانبول به دفتر دانشیار در ترکیه ارسال شده است.

    دریافت کارنامه مدرسه

    اطلاع از نمرات دانش آموزان و رسیدگی به نحوه مطالعه و یادگیری آنان توسط والدین از جمله مواردی است که اگر به موقع و در زمان مربوط به خود انجام نشود موجب افت تحصیلی و ایجاد مشکل در آموزش و تحصیل دانش آموزان می شود. دانش آموزان پایه هفتم و دهم که پیگیر اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستند، می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات کارنامه و نحوه اعتراض به کارنامه مطلع شوند. آدرس hamgam.medu.ir را در مرورگر خود سرچ کرده و در قسمت هایی که در شکل زیر مشخص شده، کد ملی و رمز همگام خود را وارد نمایید.

    همان طور که دیدید، مشاهده و پرینت کارنامه از طریق سایت سیدا به راحتی امکان پذیر است. در ادامه توضیحاتی در رابطه با اطلاعات لازم جهت ورود به این سایت ها ارائه می کنیم تا اطلاعات کاملی در مورد نام کاربری و کلمه عبور این سامانه ها داشته باشید. در حال حاضر امکان دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت همگام وجود نداره برای دریافت کارنامه باید وارد سامانه پادا بشین . لازم به ذکر است در سال گذشته کارنامه دانش آموزاناز طریق سایت پادا هم قابل دریافت بود، اما براساس اطلاعیه منتشر شده در سال جاری دریافت کارنامه دانش آموزانتنها از طریق سایت مای مدیو به نشانی my.medu.irامکان پذیر می باشد. مسئولین محترم مدارس اولیای گرامی دانش آموزان و کلیه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و پایه های ابتدایی، متوسطه اول و دوم می توانند با مشاهده فیلم زیر، برای دریافت کارنامه اقدام نمایند.

    آپدیت کتابچه های سایت irsoal تا نیمسال اول 01-02 پیام نور

    در صورتی که موفق به دریافت کارنامه از سایت همگام نمیشین عبارت سامانه پادا تحصیلیکو رو در گوگل سرچ کنین . در حال حاضر امکان دریافت کارنامه از سامانه های دانش آموزی همگام و پادا وجود نداره . کارنامه دانش آموزان در سامانه پادا بارگزاری میشه .