• Cash Rossi posted an update 1 year, 8 months ago

    برای دانستن اطلاعات در رابطه با تغذیه و مراقبت بعد از عمل بای پس معده و رژیم غذایی دوران نقاهت لازم می باشد از صفحه مراقبت بعد از عمل بای پس معدهدیدن کنید. در عمل های جراحی که به روش لاپاراسکوپی انجام می گردد، برش های کوچک در محدوده عضوی که قرار است، جراحی انجام شود، ایجاد می شود، به این ترتیب علاوه بر اینکه باعث کاهش درد در بیمار می شود، دوره بهبودی هم کوتاه تر می شود و بیمار می تواند خیلی سریعتر به فعالیت های عادی خود بپردازد. این گونه روش های بیشتر برای افرادی که افزایش وزن بیش از حد دارند، موثر می باشند و بیشتر کاندیداهای این روش ها از دسته افرادی هستند که شاخص توده بدنی شان بسیار بالا می باشد. بعضی مواقع هم هست که بیمار دارای اراده و پشتکار کافی می باشد و همه تلاشش را برای کاهش وزن می کند، اما اضافه وزن به قدری زیاد است که با رژیم گرفتن و ورزش های هوازی نمی توان آن مقدار وزن اضافه را کم کرد. برای این افراد کاهش وزن واقعا به معضل بزرگی در زندگی شان تبدیل شده است. چرا افراد به فکر کاهش وزن می افتند؟زمانی که افراد دچار چاقی و اضافه وزن می شوند، بیماری های خطرناکی مانند دیابت نوع دو، بیماری های قلبی، سکته مغزی و برخی از انواع سرطان ها که به خاطر تجمع توده های چربی در بدن به وجود آمده اند، سلامتی فرد را تهدید می کنند.

    رستم و کیخسرو در مکتب‌خانه‌ای که پسرعموی پدرشان به نام ملا مرزبان در کرمان تاسیس کرده بود، دروس ابتدایی را می‌آموزند. وقتی پسرها به سن 12 و 13 می‌رسند مادرشان با پسرعموی خودش ازدواج می‌کند. رستم و کیخسرو خانه‌ی کوچک‌شان را در کرمان می‌فروشند و به تهران پیش عموی دیگرشان می‌روند.

    داشتن تخصص و مهارت ویژهمتخصص پوست حتما باید تخصص و مهارت های لازم را در زمینه درمان انواع مشکلات پوستی داشته باشد. برخورد صمیمانهبهترین دکتر پوست در مشهد می بایست با کلیه مراجعین خویش رفتاری دوستانه و محترمانه در پیش گیرد. در این بخش از نوشتار خود با عنوان بهترین دکتر جراحی لاغری در مشهد به بررسی و بیان نکاتی در خصوص کاهش وزن با انجام عمل جراحی لاغری خواهیم پرداخت. در این بخش از نوشتار خود با عنوان بهترین دکتر جراحی لاغری در مشهد به بررسی و بیان نکاتی در خصوص روش های جراحی لاغری خواهیم پرداخت.

    و به این ترتیب پیامبر اكرم صلی الله علیه وآله حتی به نزدیكترین افراد خانواده اش نیز اجازه نداد از قانون الهی تخطی كرده و عدالت اجتماعی را در حكومت اسلامی آن حضرت خدشه دار سازند. این سخنان او با واکنش‌ها و انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران زیادی این حرف ‌های بهاره رهنما را توهین به قوم لر دانستند اما او بیان نمود که منظورش توهین به قوم لر نبوده و موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی (دختر لر) و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود. پس از یافتن محل دفن فردوسی از هرتزفلد و گدار می‌خواهند نقشه‌ای برای آرامگاه فردوسی رسم کنند و همچنین برای مخارج آرامگاه، ارباب کیخسرو پیشنهاد می‌کند ده هزار تومان از طرف صرفه‌جویی‌هایی که از حقوق نمایندگان جمع شده، بپردازند و بقیه را از لاتاری تهیه کنند. قرار شد پول را برای آقای جم استاندار خراسان بفرستند پس از آن آقای جم به استانداری کرمان مامور می‌شود و تقی‌زاده استاندار خراسان می‌شود. آن‌ها می‌بینند که سقف هرمی که نقشه‌اش را قبلا گدار کشیده بود و اجرا کرده بود ترک برداشته، ناچار طاهرزاده مامور کشیدن نقشه دیگری می‌شود.

    نخستین بار کیخسرو خان صاحب، نماینده‌ی انجمن خیریه زرتشتیان بمبئی، که به تهران آمده بود انجمن‌های تهران، یزد، کرمان را تشکیل داد. مظفرالدین شاه قاجار در سال 1285 خورشیدی فرمان مشروطیت را صادر کرد و به واسطه خدمات دینیار کلانتر به زرتشتیان به او لقب «امین الفارسیان» داد. پس از درگذشت ارباب دینیار تا بازگشت ارباب کیخسرو از کرمان به تهران مدتی انجمن‌های زرتشتیان تهران، یزد، کرمان تعطیل بود. پس از تصویب قانون اساسی ایران در مجلس موسسان، انجمن‌های زرتشتیان تهران، کرمان و یزد لازم بود که دوباره تشکیل شود. ارباب کیخسرو در سال 1286 خورشیدی عده‌ای از زرتشتیان ساکن تهران را در کاروانسرای مشیر خلوت جمع کرد و 12 نفر برای مدت دوسال به عنوان اعضای انجمن زرتشتیان تهران انتخاب و انجمن را به طور رسمی تشکیل دادند.

    مراجعه به سایت نوبت دهی اینترنتی پزشکان “دکتردکتر” مزیت های بسیاری دارد مانند پیدا کردن شماره و آدرس پزشک مورد نظر، مشاهده اسامی پزشکان متخصص شهرتان در زمینه مورد نیاز شما، دیدن امتیاز پزشکان و نظر بیماران ویزیت شده. علاوه بر این مزایای مهمتری نیز دارد مانند برخورداری از خدمات پزشک آنلاین، دریافت نوبت ویزیت آنلاین و غیره. همچنین می توانید اپلیکیشن دکتر دکتر را روی گوشی خود نصب کنید و خدمات مورد نیازتان را سریعتر پیدا و دریافت کنید. دو اکیپ سیار بهداشت و درمان نیروی دریایی سپاه نیز تا رفع کامل مشکلات و نیاز مردم در منطقه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی فعال بودند. بیش از ۸۰ نفر از نیرو‌های نیروی دریایی سپاه نیز در مناطق زلزله زده به مردم خدمت رسانی کردند و بخشی از تجهیزات سنگین نیروی دریایی سپاه نیز به منطقه منتقل شده است تا در روند آواربرداری مشارکت کردند.

    اغلب ممکن است نیاز به مصرف مکمل مولتی ویتامین مینرال زیر نظر پزشک باشد. اعضای کمک رسان در صورت نیاز به خدمات پاراکلینیکی در منزل می توانند به این خدمات دسترسی یابند. این خدمات از جلمه شامل نمونه گیری خون و ادرار و تحویل نتیجه آزمایش به بیمار، سونوگرافی، رادیولوژی، چکاپ و سایر خدمات مجاز است. با گذشت یک ماه از راه‌اندازی کانال تلگرامی انجمن پزشکان عمومی ایران، شاهد استقبال گسترده همکاران پزشک سراسر کشور از این امکان جدید بودیم؛ …

    همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد. خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند. بهاره رهنما متولد دهم آذرماه ۱۳۵۲ در روستای هزاوه از توابع شهر اراک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است‌. بهاره رهنما تحصیلاتش را در دو رشته ادبیات نمایشی و حقوق قضایی به ترتیب تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به پایان رسانده است.

    در کل می توان گفت روش های جراحی لاغری برای کسانی که وزن آنها بیشتر از 120 کیلوگرم می باشد، بسیار موثر و نتیجه بخش می باشند. از آنجائی که روش جراحی لیپوماتیک بیشتر برای برطرف کردن چاقی های موضعی انجام می شود، معمولا در یک جلسه، مقدار زیادی چربی از قسمت مورد نظر برداشته می شود و تغییر سایز آن عضو در همان جلسه اول قابل مشاهده و به صورت چشم گیر می باشد. مزیت دیگر این روش این است که نه خونی ریخته می شود و نه عمل جراحی سنگینی انجام می شود و نیازی نیست که بیمار درد زیادی را تحمل کند یا رژیم غذایی سختی را در پیش بگیرد. بیمار می تواند تا زمان مخابره شدن پیغام های سیر شدن و پر بودن معده به خوردن ادامه دهد و بعد از رسیدن این پیغام ها به مغز، بیمار دیگر تمایلی به خوردن ندارد و بدن خود به خود دست از خوردن می کشد. به قولی می توان گفت این روش تکمیل کننده عمل جراحی لاغری اسلیو معده می باشد.

    همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد. پزشک عمومی در مشهد رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد.

    در این بخش از نوشتار خود با عنوان بهترین دکتر جراحی لاغری در مشهد به بررسی و بیان نکاتی در خصوص مزیت روش جراحی لاغری بالون معده خواهیم پرداخت. دكتر سيده زهره سيدي متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عضو انجمن متخصصین پوست ایران می باشند. عرض ادب و احترام، ببینید آدم باید خودش رو بشناسه، از استعداد میشه پول درآورد اما از پول نمیشه به استعداد و علاقه رسید .. رشته علوم تغذیه همون کسی که بهش معمولأ میگن دکتر رژیم، هر چند فرق داره ها کسی که پزشکی خونده و تخصص تغذیه گرفته اما معمولأ ملت میگن دکتر که کارش هم شبیه مثلأ فشار خون، قند خون و رژیم غذایی بعضی بیمارارو کنترل میکنه ..

    این افراد دچار چاقی مفرط می باشند که قطعا دچار بیماری های ناشی از زیاد شدن وزن زیادی می شوند که برای آنها بسیار خطرناک می باشد و حتی ممکن است، به مرگ ختم شود. اگر شاخص توده بدنی فردی از این حد نرمال خیلی کمتر باشد، متخصصان تغذیه و پزشکان وضعیت بدنی آن شخص را ضعیف تشخیص داده و به او توصیه می کنند که با مصرف غذاهای مقوی، مواد تقویتی و ویتامین ها سیستم بدن خود را تقویت کند در غیر اینصورت ممکن است، فرد دچار مشکلاتی شود و سلامتی اش به خطر بیفتد. در نوع جراحی لاغری با روشی پیچیده چربی های موضعی بخش هایی از بدن که دارای توده ای از چربی می باشند، با دستگاه های پیشرفته شکسته و خرد و سپس خارج می شوند. این روش جراحی لاغری بیشتر برای کسانی مناسب است که دچار مشکلات چاقی موضعی هستند. یکی دیگر از مزیت های این روش این است که چون نیاز به تجهیزات پزشکی کمتری دارد، هزینه آن هم برای بیمار بسیار کمتر از سایر روش های جراحی لاغری معده می باشد. در این روش بخش بالای معده از باقی مانده آن جدا می شود و فقط بخش کوچکی از معده کیسه مانند به اندازه یک گردو باقی می ماند.

    در واقع این عمل جراحی لاغری هم نوعی از عمل جراحی بای پس معده است، اما کمی پیچیده تر و چند مرحله ای می باشد. در این روش جراحی لاغری بخش زیادی ار معده یعنی حدود 80 درصد معده کاملا برداشته می شود و تنها بخش لوله ای شکلی می ماند که غذا را به روده کوچک می راند. در این مقاله به بررسی بهترین دکتر جراحی لاغری در مشهد موضوع خواهیم پرداخت. پزشکان سراسر شهرهای ایران با تخصص های مختلف مانند مغز و اعصاب، پزشک عمومی، پوست و مو، مامایی و زنان، متخصص کودکان، دامپزشک، دکتر گوارش، ارتوپدی، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی و …. این که جنس پوست ما چگونه است و از چه نوعی است خیلی مهم است زیرا بر اساس نوع پوست می توانید از آن مراقبت کنید. تقریبا بیشتر افراد با انواع پوست آشنا هستند.انواع پوست،شامل معمولی، خشک، چرب و مختلط است.

    مزیت این روش نسبت به ویزیت آنلاین این است که می توانید سریعتر بازخورد پزشک را دریافت کنید. سایت دکتردکتر خدمات مختلفی را ارائه می کنید که مهم ترین آن ها گرفتن نوبت اینترنتی، ویزیت آنلاین پزشک بصورت تلفنی، خدمات پزشکی در محل می باشد. عناوین پروژه های کارشناسی از سال 68 تا 91 – دانشگاه علم و صنعت ایران . ریزی و زبانهای حاکم بر آنها, محمد رضا رضاییان قراگوزلو, دکترمحمود فتحی .

    به نظر می آید فقط یک خواهر دارد که آن هم در خارج از کشور زندگی می کند. شغل پدرش ( جلال رهنما ) نامشخص است و مادرش ( پروین قائم مقامی ) از بازیگران خوب کشورمان است. با کشف طلاهای سرقتی، عملیات پلیس وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان متهمی را که در پوشش مامور قلابی وارد باند تبهکاران شده بود، به همراه دو برادر طلافروش و با تیراندازی زمین گیر کردند. در حالی که هفت عضو باند راهزنان جاده به چنگ قانون افتاده بودند، در بازرسی از مخفیگاه آنان، مقادیری موادمخدر، تجهیزات پلیسی، اسلحه قلابی و پلاک های سرقتی خودروها نیز کشف و ضبط شد.

    کلسترول بد خون در برخی از افراد بالا است و برای همین لازم است که به رژیم غذایی‌شان توجه بیشتری بکنند. در حالی که برخی دیگر چنین مشکلی ندارند و راحت‌تر زندگی می‌کنند. در هر دو حال مهم است که سعی کنید میزان کلسترول بد خون را در کمترین میزان خود نگه دارید.

    گرفتن نوبت اینترنتی دکتر به صورت آنلاین در صورتی که توسط افراد بیشتری انجام شود به ایجاد نظم بیشتر در جهت معطلی کمتر در مطب پزشکان کمک می کند. کافی است به سایت مراجعه کرده و بعد از انتخاب شهرتان نام پزشک مورد نظر خود را جستجو کنید و اقدام به گرفتن نوبت پزشک آنلاین نماید. از آنجا که دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، خود عهده‌دار امر آموزش (علاوه بر رفع نیازهای بهداشتی درمانی جامعه و توسعه امکانات مربوط) می‌باشند، لذا با تمام توان و استفاده از امکانات و اختیارات باید در جهت نیل به اهداف فوق به پیش روند. این مرکز با مشارکت پزشکان متخصص پوست و زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک دارای حسن شهرت (لیست پزشکان)با هدف انجام خدمات تخصصی پوست و زیبایی و ترمیمی تأسیس گردید است. ایشان پس از اتمام دوره تخصصی و دریافت بورد تخصصی خود در سال 1380 ، از همان سال فعالیت های پزشکی خصوصی خود را آغاز نمودند. و علاقه زیاد همراه با مهارت و هنر ایشان در جراحی های زیبایی باعث شد که در حال حاضر ایشان جزو شناخته شده ترین متخصصین پوست ، مو و زیبایی کشور می باشند.

    صبح امروز طرح غربالگری سلامت، ویژه ورزشکاران ایرانی و افغانستانی گروه ورزش صبگاهی «طلوع» در بوستان بسیج به منظور پیشگیری از بیماری‌ها، با همکاری بیمارستان 22 بهمن در مشهد به صورت رایگان به اجرا در آمد. در این سال دانشکده با ۶۱ دانشجو افتتاح شدو اعضای هیئت علمی آن را یک نفر دانشیار و هفت نفر معلم حق‌التدریس تشکیل می‌دادند. در سال ۱۳۳۴ دانشکده ادبیات دایر شد و فعالیتهای آموزشی خود را با تعداد قلیلی دانشجو آغاز کرد و از آنجا که به استناد قانون تأسیس دانشگاه‌های شهرستانها که با تشکیل دو دانشکده می‌توان آن مرکز علمی را دانشگاه نامید موجودیت دانشگاه مشهد که اساس آن در سال ۱۳۲۶ پی‌ریزی و تصویب شده بود تحقق پذیرفت. از این رو در سال ۱۳۳۵ این موسسات طی نامه شماره ۲۸۰۰۹ مورخ ۲۵/۵/۱۳۳۵ از طرف وزارت فرهنگ «دانشگاه مشهد» نامیده شدندو از آغاز سال ۱۳۳۶ کلیه قوانین استخدامی و آموزشی این دانشگاه با قیاس به ضوابط دانشگاه تهران و دیگر شهرستانها به مورد اجرا گذاشته شد.

    روش جراحی بای پس معده در زمان قدیم و قبل از پیشرفت مسائل پزشکی به روش عمل باز انجام می شد و این موجب ایجاد درد بیشتری در بیمار و طولانی شدن دوره نقاهت و بهبودی می شد، اما امروزه عمل جراحی بای پس معده به روش لاپاراسکوپی انجام می شود. درست است که با انجام عمل جراحی بای پس معده می توان به میزان زیادی وزن کم کرد، اما این کاهش وزن به زمان نیاز دارد و یک شخص در مدت 18 ماه به طور میانگین می تواند حدود 65 تا 80 درصد وزن اضافی خود را از دست بدهد و با گذشت زمان به وزن مورد نظرش برسد. جراحی لاغری بای پس معده در کل با کاهش جذب کالری باعث کاهش وزن می شود. در این روش بیماران نباید انتظار داشته باشند که به سرعت و در مدت زمان کوتاهی وزن کم کنند و به وزن ایده آلشان برسند. طرح غربالگری سلامت صبح امروز در بیمارستان 22 بهمن مشهد با حضور «مسعود عیسی پور چشانی» ریاست این مرکز درمانی به اجرا گذاشته شد و تمام ورزشکاران مورد معاینه قرار گرفته و دستورهای لازم پزشکی به آنان ارائه شد.

    نمونه کارنامه منطقه دو را مشاهده می‌کنید؛ ادبیات 68، عربی 86 کاملأ عالی است اما دین و زندگی و زبان را ببینید! دقیقأ داوطلب به صورت میانگینی که برای شما عرض کرده کار کرده است؛ همچنین در مورد دروس تخصصی تقریبأ در حول و حوش میانگین درصدهایی است که برای شما بیان کردم! اگر این داوطلب یک مقدار درصد ریاضی خود را بالاتر می‌برد، قطعأ رتبه‌ای نزدیک به 600 را کسب می‌کرد، هر چند به سلامت از این ماراتن جان به در برده است.

    دکتر فرحناز ثمره محمدیان فارغ التحصیل دکترای تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر می باشند و در شهر مشهد به فعالیت درمانی و زیبایی مشغولند. در زندگی هر فردی مراقبت از پوست بسیار مهم است.اگر از یک کرم ضد آفتاب به طور مداوم استفاده کنید پیری پوست تا سال ها به تاخیر می افتد. همچنین از سرطان پوست جلوگیری کرده و هزینه های درمانی در آینده کاهش می یابد. روش های زیادی برای مراقبت از پوست وجود دارد.در این مقاله شما را با بهترین دکتر پوست در مشهد آشنا خواهیم کرد. نشانینقشه پایین، آدرس دکتر جواد آرین نژاد متخصص پزشک عمومی در استان خراسان رضوی و در شهر مشهد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.

    بنابراین پیگیری سرنخ های موجود، کارآگاهان را به سوی یک طلافروشی معروف در کاشمر کشاند چرا که او از حضور طلافروشان در کاشمر اطلاع داشت. به عنوان مثال، سوزاندن خال می تواند گاهی اوقات دردناک تر از تراشیدن خال باشد. علاوه بر این، خال های کوچک پس از برداشتن معمولا دردناک نیستند، اما خال های بزرگتر می توانند درد متوسطی را ایجاد کنند. همچنین در صورتی که این کار در خانه صورت گیرد، علاوه بر تهاجمی بودن آن، خال هایی که مشکوک هستند، مورد تست نمی توانند واقع شوند و در نتیجه سلول های غیرطبیعی یا بدخیم تشخیص داده نمی شوند.

    افرادی که عمل جراحی لاغری انجام داده اند باید به یک رژیم غذایی و ورزشی خاص و منظم مقید باشند و همیشه و همه جا از آن پیروی کنند تا همیشه در شرایط ایده آل باقی بمانند. بیماران حتما به این نکات توجه کنند و تمام سعی خود را در رعایت کردن این نکات به کار گیرند. و در گروه آخر افرادی که دارای شاخص توده بدنی خیلی بیشتر از 40 می باشند، در این دسته قرار می گیرند.

    در روش جراحی لاغری پلیکاسیون معده از روش پلیسه زدن معده به شکل یک دامن برای کوچک کردن حجم معده استفاده می شود. طول معده به شکل یک دامن روی هم گذاشته و سپس به حالت پلیسه زدن بخیه زده می شود. مزیت دیگر این روش این است که هیچ بخشی از معده نه برش داده و برداشته می شود و نه بخیه می خورد. به همین دلیل در این روش جراحی لاغری خبری از نشت محتویات معده به داخل حفره شکمی نیست و بیماران نگرانی بابت این مسئله ندارند. اما افرادی که با این روش وزن کم کرده اند نسبت به افرادی که از سایر روش های جراحی لاغری استفاده کرده اند به میزان کمتری وزن کم کرده اند و حتی برای رسیدن به نتیجه مطلوب مجبور به جا به جا کردن حلقه در مراحل مختلف شده اند.

    کسانی که قصد انجام عمل جراحی لاغری را دارند، می توانند با مطالعه مقاله بهترین دکتر جراحی لاغری در مشهد به بخشی از نکاتی که لازم است، بدانند، آگاهی یابند. برای دریافت اطلاعات کاملتر باید به پزشک مورد نظرشان مراجعه کنند و از او راهنمایی بخواهند. به گفته وی، امکانات و تجهیزات منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه آماده خدمات رسانی به مردم مناطق زلزله زده بخش مهران این شهرستان شد.

    در زیر به 9 روش جراحی لاغری اشاره و توضیحاتی در مورد آنها داده می شود. یکی از راه های کاهش وزن و رفع چاقی مفرط که در اثر پیشرفت علم پزشکی به آن دست یافته اند، انجام عمل های لاغری به روش های مختلف می باشد. این عمل ها به خاطر سرعت در رسیدن به نتیجه بسیار موثر و پر طرفدار می باشند. با توجه به مشکلات بیان شده در بالا به راحتی می توان فهمید که چرا افراد زیادی به فکر کاهش وزن می افتند و چرا روش های لاغری و جراحی های لاغری امروزه این قدر پر طرفدار هستند. در سال ۱۳۳۷ شمسی دانشکده علوم معقول و منقول و یک سال بعد از آن مؤسسه وعظ و تبلیغ اسلامی وابسته به آن دانشکده تأسیس گردید. در آذرماه ۱۳۴۰ دانشکده کشاورزی مشهد نیز تأسیس گشت که در ابتدای سال تحصیلی ۴۲–۱۳۴۱ منحل و به جای آن در همان تاریخ دانشکده علوم افتتاح گردید.