• Boll Cooley posted an update 1 year, 7 months ago

    این پس زمینه‌های جذاب که بیشتر آنها قابلیت شستشو هم دارند در عکاسی تبلیغاتی، عکاسی از غذا، عکاسی از نوزادان با تم‌های مختلف و بسیاری از سبک‌های دیگر به کار می‌روند. بسته به جایی که قصد دارید تصاویر محصول خود را به صورت فیزیکی ثبت کنید، قابلیت حمل نیز ممکن است در تصمیم گیری شما در مورد استفاده از بک دراپ عکاسی محصول تاثیرگذار باشد. برای مثال، اگر به مکانی سفر می‌کنید تا عکساسی محصولات برند خاصی را انجام دهید، باید تعدادی بک دراپ با خود داشته باشید. در چنین مواردی، شما بک دراپی می‌خواهید که حمل و نقل آن آسان باشد.در این موارد می‌توانید از بک دراپ هایی که با کیف هستند استفاده کنید و یا خودتان یک کیف زیبا برای بسته بندی بک دراپ ها طراحی کنید. همان‌طور که در بخش انواع بک دراپ به آن اشاره شد، جنس بک دراپ مورداستفاده برای ایجاد پس‌زمینه عکس، می‌تواند متفاوت باشد.

    اندازه بک دراپ برای عکاسی

    لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. سعی کنید محصول خود را از زوایای مختلف عکس برداری کنید تا به بینندگان خود فرصتی بدهید تا محصول را از منظرهای مختلف ببینند. این شامل عکاسی در سطح چشم یا از زوایای بالاتر، زوایای پایین‌تر و زوایای بالا به پایین است. بسته به پس‌زمینه و محدودیت‌های اندازه آن، همچنین به عکاسی از نمای نزدیک، عکس‌های متوسط و عکس‌های با زاویه بازتر اشاره دارد. ارائه زوایای بیشتر به بیننده به آنها کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به محصول داشته باشند و می تواند تأثیر بیشتری بر خرید یا عدم خرید آنها داشته باشد.

    اگر فضای کافی و مناسب برای خواباندن آن‌ها ندارید می‌توانید آن را طوری به دیوار تکیه دهید که هیچ فاصله‌ای از دیوار نداشته باشد و به صورت 90 درجه قرار بگیرد. هر کدام از آن‎ها ویژگی‌های خاص خود را دارند تا بتوانند عکاسی را برای شما لذت‌بخش‌تر کنند. استفاده از چوب به عنوان ماده اولیه، به راحتی می تواند رنگ‌ها و بافت‌های مختلف را در خود نگه دارد، که جلوه بصری خاصی را در عکس هنری ایجاد می‌کند. یک تصویر ممکن است شامل یک نقاشی بد از یک مرد شود، اما اگر رنگ‌های آن بسیار زیبا باشند، ممکن است اصلاً این نقاشی در نگاه ما زیبا به نظر برسد.

    در این مقاله سعی داریم به بررسی کاربرد بک دراپ، انواع و روش نگهداری صحیح آن بپردازیم. علاوه بر پایه برای عکاسی با بک‌دراپ‌ها نیاز به تجهیزات نورپردازی از جمله فلاش ، سافت باکس، رینگ لایت گوشی ، سه پایه دوربین و سایر تجهیزات عکاسی دارید. بافت فیبر چوبی را می‌توانید روی میز و در حالت تکیه‌داده به دیوار، یا توسط نگهدارنده‌های مخصوص برای عکس‌هایتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که تمامی بک دراپ‌ها قابل استفاده در نور استودیویی یا طبیعی هستند و بخاطر طراحی منحصربفرد و مات‌گونه‌شان هیچ‌گونه رفلکسی در عکس‌هایتان ایجاد نمی‎‌کنند. اگرچه پروسۀ ساخت بافت فیبر چوبی برجسته طولانی و مشکل‌تر است اما در نهایت به علت داشتن برجستگی در بافتش جلوۀ بی‌نظیر و متفاوتی به عکس‌هایتان می‌دهد.

    مورد علاقه شخصی من بوم نقاشی شده با دست است، اما من از همه آنها به طور موثر استفاده کرده ام. شما باید بلافاصله بعد از دیدن لکه سعی در پاک کردن آن کنید چون ممکن است لکه پاک نشود و باعث افت کیفیت عکس شود. کفپوش جداست برای شبیه سازی کفپوش (مانند کفپوش های چوبی) می توانید ورق های وینیل جداگانه برای کفپوش خریداری کنید. هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    به خاطر داشته باشید که رنگ‌ها و بافت‌های مختلف پس‌زمینه راحت‌تر به سبک‌های خاص نورپردازی و ویرایش کمک می‌کنند. برای مثال، اگر قصد دارید مجموعه‌ای از تصاویر روشن و مطبوع بگیرید، ممکن است بک دراپ‌های عکاسی محصول با رنگ روشن‌تر را انتخاب کنید تا سبک روشن‌تر را تکمیل کنید. قبلاً اشاره کردم که بک دراپ عکاسی محصول مانند تصویر زیر، بافت‌های مختلفی را برای عکاسان محصول ارائه می‌کنند، از جمله کاشی‌های مترو، چوب‌های سخت، سیمان و موارد دیگر. ما در سایت abasvp.ir بیش از هزاران بکگراند و بکدارپ های بسیار زیبا با کیفیت اصلی و نیز جدیدترین بکگراندهای کودک بکگراندهای عروسی بکگراندهای نوزاد بکگراندهای مناسب عکس های آتلیه و فضای باز….

    به طور کلی، شما می خواهید مقداری توانایی برای تغییر و ترکیب پس زمینه ها داشته باشید. برای عکاسی های تبلیغاتی بهتر است از بک دراپ های پارچه ای و ساده استفاده کنید تا خود سوژه را در دید مخاطب قرار هید. بک دراپ ها این امکان را به شما می دهند که با جلوه های زیبا و طبیعی و با نورپردازی های حرفه ای عکاسی کنید. بک دراپ های طرح دار از برند معتبر ایلکین در رنگ ها و طرح های متفاوت به صورت کاملا دست ساز مناسب عکاسی صنعتی تبلیغاتی می باشند.

    بسته به تنظیمات، پس زمینه ها در اندازه ها و سبک های مختلفی ارائه می شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار سایت و دریافت کد تخفیف ۲۰ هزارتومانی ایمیل خود را وارد کنید. شما باید برای از بین بردن لکه‌ها از پارچه‌های نرم، مرطوب و آغشته به صابون استفاده کنید.

    فیلم عکاسی

    برای اطمینان از دریافت نتایجی که برای ویرایش روان در طول عکسبرداری نیاز دارید، ممکن است دوربین خود را به رایانه خود متصل کنید تا بتوانید دقیقاً ببینید با چه چیزی کار می کنید. اگر نور محیط در محل خیلی کم است یا می خواهید عکس های دراماتیک تری بگیرید، از فلاش یا نور ثابت استفاده کنید. بسیاری از همان اصول عکاسی در نور طبیعی همچنان اعمال خواهند شد، اما هنگام استفاده از فلاش، کنترل بیشتری بر نور دارید. می‌توانید از یک چتر یا سافت‌باکس برای به دست آوردن ظاهری با نور طبیعی استفاده کنید، یا می‌توانید در نحوه استفاده از نور برای نمایش محصول خود خلاق باشید.

    علاوه بر مواردی که به آن اشاره شد، توجه به فاصله سوژه با بک دراپ و همچنین فاصله قراردادن تجهیزات عکاسی با سوژه و بک دراپ در موفقیت کار شما تاثیرگذار است. با خرید هر بک دراپ، می‌توان به دفعات زیاد و حتی در طول چند سال از آن استفاده کرد. با توجه به این موضوع، بهتر است در انتخاب بک دراپ به مقاومت آن در استفاده مکرر و ماندگاری طرح و رنگ آن توجه کنید. خرید بک دراپ با کیفیت بالا در زیبایی عکس شما و استفاده طولانی‌مدت از آن تاثیر زیادی دارد. آشنایی با ویژگی‌های یک پس‌زمینه مناسب، در کیفیت عکاسی شما نیز بسیار تاثیرگذار است. توجه به برخی نکات مهم در انتخاب و خرید بک‌گراند مناسب به شما در تجربه عکاسی رضایت‌بخش کمک می‌کند.

    چند نمونه کاربرد بک دارپ در عکاسی

    کیفیت نورپردازی شما می تواند عکاسی محصول شما را خراب کند، بنابراین تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا این قسمت را به درستی انجام دهید. می‌توانید از نور طبیعی محیط استفاده کنید، که همچنان می‌توانید آن را تغییر دهید، یا می‌توانید نور اضافه کنید. در هر صورت، مطمئن شوید که نوردهی خود را تنظیم کرده و آن را با منبع نور متعادل کنید تا با سبک نوری مورد نظر شما مطابقت داشته باشد (روشن و مطبوع در مقابل دراماتیک و بد خلق).

    اما این پارارمتر با توجه به این که جنس بک دراپ چه باشد؛ کیفیت رنگ و چاپ بک گراند عکاسی چگونه باشد؛ اندازه آن چقدر باشد و کیفیت کلی آن چطور باشد، متغیر است. قیمت بک دراپ عکاسی کوچک می‌تواند کمتر از 100 هزار تومان باشد، اما معمولاً هر چه اندازه بک دراپ بیشتر شده و کیفیت چاپ آن بیشتر باشد، قیمت هم بیشتر خواهد شد. اندازه و ابعاد بک گراند عکاسی با توجه به سبک عکاسی شما باید تعیین شود. مثلاً بک‌دراپ عکاسی تبلیغاتی شاید لازم نباشد ابعاد بزرگی داشته باشد؛ اما اگر عکاس پرتره هستید، ابعاد بک دراپ نقش حیاتی در عکاسی شما خواهد داشت. با توجه به این که پرتره‌های خود را از سوژه‌های ایستاده می‌گیرید یا نشسته، باید حواستان به ابعاد بک گراند باشد. برای خرید بک دراپ عکاسی غذا هم با توجه به این که می‌خواهید روی چه میزی از غذاها عکاسی کنید، بک گراند مناسب خود را انتخاب کنید.

    کیفیت چاپ یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که برای خرید بک گراند نباید فراموش کنید. این نکته به خصوص برای خرید بک گراند عکاسی کودک که اغلب طرح دار هستند، اهمیت دو چندانی دارد. اگر طرح بک‌دراپ به خوبی چاپ نشده و تار باشد، زحمات شما را برای نورپردازی و عکاسی به هدر می‌دهد و تصاویر چندان حرفه‌ای به دست نمی‌آید. برای استفاده از بک گراند عکاسی باید آن را در پس زمینه سوژه خود ثابت کنید. برای این کار می‌توانید از پونز یا چسب کمک بگیرید؛ اما از آنجایی که استفاده از این وسایل باعث می‌شود بک‌دراپ کاملاً شق و رق نایستد، توصیه نمی‌شود. این موضوع به خصوص در زمان استفاده از انواع بک دراپ پارچه‌ای ممکن است نورپردازی شما را دچار مشکل کند.

    توصیه می‌شود قبل از انتخاب جنس بک دراپ، به کیفیت طرح و رنگ چاپی آن، نوع و میزان رفلکس نور و میزان آسیب‌پذیری جنس به‌کار رفته در ساخت آن توجه کنید. چاپ انواع طرح‌ها و رنگ‌ها بر روی چوب، امکان استفاده از آن‌ها را به‌عنوان بک دراپ عکاسی فراهم کرده است. چاپ طرح‌های مختلف بر روی لایه‌های خیلی نازک چوب، انواع بک‌گراندهای چوبی را ایجاد کرده است. بافت فیبر چوبی برجسته، بافت مشخص و واضح‌تری را در عکس‌هایتان ایجاد می‌کند. گاهی ممکن است چندین مرحله رنگ‌آمیزی شود تا بافت موردنظر بدست بیاید.

    انواع بک دراپ Backdrop یا بک گراند عکاسی که به عنوان پس زمینه در عکاسی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. بک دراپ، پسزمینه یا بک گراند به صفحه‌ای گفته می‌شود که با ابزارها و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید شده و در ساخت و زیباسازی فضای عکس‌هایتان به شما کمک می‌کند. اگر عکاس باشید و دلتان بخواهد یک محیط جذاب برای سوژه‌هایتان فراهم کنید انتخاب بک دراپ مناسب اولین قدم است. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارها در حرفه عکاسی، استفاده از انواع بک دراپ‌هاست.

    در طراحی بکدارپ‌های بابافت ترکیبی از رنگ روغن، آکرولیک، چسب چوب و ملات‌های مختلف استفاده شده است. در برخی مواقع قبل از تحویل عکس ها، باید آنها را ویرایش و احتمالا روتوش کنید. دو سبک رایج ویرایش که در بالا به آنها اشاره کردیم، شامل روشن و دلپذیر یا دراماتیک و بد خلق هستند.

    این نوع قرار دادن باعث می‌شود بک دراپ تاب برندارد و فرم اصلی‌اش حفظ شود. برای کمک به گرفتن زوایای مختلف با سهولت، میز قابل حمل را در نظر بگیرید. اگر بک دراپ در ابعاد کوچک تا متوسط خود را روی یک میز قرار دهید، می توانید به راحتی عکس هایی با زاویه کمتر از محصولاتی که عکاسی می کنید بگیرید. اگر میز ندارید، ممکن است مجبور شوید روی زمین دراز بکشید یا به زوایای کمی بالاتر بچسبید. البته اگر از بالا به پایین عکس می گیرید، این مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

    به‌طور معمول رنگ‌های ملایم و خنثی مانند سفید، سیاه، خاکستری، طوسی و کرم مکمل اکثر فضاها و سوژه‌ها هستند. برای انتخاب رنگ بک دراپ، بهتر است با فضای تاثیرگذاری رنگ‌ها، هماهنگی رنگ با سوژه عکاسی، تنالیته رنگ و… امکان چاپ انواع رنگ‌ها و طرح‌ها بر روی این جنس از بک دراپ‌ها، وضوح و کیفیت طرح‌ها استفاده از آن را برای تجربه عکاسی دلپذیر، بیش از پیش افزایش داده است. جنس بک دراپ پارچه‌ای می‌تواند از مخمل، پلی استر، وینیل و یا پنبه باشد.

    هر فلكسي رول كار دست هنرمندي حرفه اي است، كه با دقت و سبك ويژه اي اين محصول را به وجود آورده است . آنها را روی سقف یا دیوار نصب کنید تا ارتفاع مناسبی داشته باشند و اجازه دهید کاغذ یا پارچه از بین برود. نصب روی سقف به این معنی است که پس زمینه برای بلندترین سوژه های شما به اندازه کافی بلند خواهد بود. اگر به خوبی استفاده شود، می‌توانید با فوکوس کردن پس‌زمینه‌ها روی سوژه‌هایتان، تصاویرتان را برجسته کنید. انتخاب پس زمینه مناسب استودیو می تواند بر حال و هوا و احساس کلی تصاویر شما تأثیر بگذارد.

    در طرف دیگر طیف، هنگام عکاسی از تصاویر با نور دراماتیک تر، می خواهید بیشتر در سمت چپ هیستوگرام قرار بگیرید و در عین حال از حفظ جزئیات سایه مطمئن شوید. بک دراپ وسیله ای است که برای عکاسی در فضای استدیو استفاده می شود این بخش می توانید اطلاعات کامل را درباره خرید بک دراپ مشاهده کنید. عامل تعیین‌کننده معمولاً اندازه و نوع پس‌زمینه‌ای است که استفاده می‌کنید، و همچنین دفعاتی که قصد دارید آنها را تغییر دهید.

    برای ساخت بک گراند عکاسی کروماکی از مواد اولیه مخصوصی استفاده می‌شود. با استفاده از این بک‌دراپ‌ها می‌توانید تصاویر شگفت انگیزی را خلق کنید. آتلیه عکاسی بن سای واقع در نارمک و در واقع اتوبان رسالت و در مجتمع شهر کودک شاپرک است. انتخاب پس‌زمینه نیز تا حدی بستگی به محل زندگی تصاویر محصول شما دارد. به عنوان مثال، در عکاسی محصولات صنایع دستی ایرانی می‌توانید از بک دراپ با طرح‌های سنتی مانند ترمه و ترنج استفاده کنید که زیبایی بیش از حد به تصاویر شما بدهد. قبل از اینکه دوربین خود را بردارید، ایده خوبی است که طرحی را تنظیم کنید که از آن برای هدایت پروژه عکاسی خود از آماده‌سازی مجموعه تا ویرایش عکس استفاده کنید.

    تمام تلاش تیم بابافت این است که محصولات با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان به دست مشتری برسد. از زمان ثبت سفارش 7 تا 14 روز زمان می‌برد تا محصول موردنظر شما تولید، طراحی و برای شما ارسال شود. تولید محصول اختصاصی به علت تک بودن و تفاوتش در اجرا ممکن است قیمتی بیشتر از بک دراپ‌های آماده داشته باشد.اما ما ضمانت می‌دهیم که هشتاد درصد مطابق عکس و یا تصویری باشد که شما ارائه داده‌اید. در صورتی که سطح بک دراپ‌ها کثیف شود به راحتی می‌توانید با یک دستمال مرطوب آن قسمت را پاکسازی کنید و نیاز نیست کل محصول شستشو شود چون ممکن است لکه‌های آب به طراحی آن آسیب بزند. اگر زاویه عکسی که می‌گیرید 45 درجه است باید علاوه بر یک بافت فیبر جوبی به‌عنوان زمینه، یک بافت فیبر چوبی به‌عنوان دیوار داشته باشید. برای ساخت ویدیو و یا تیزر، بافت فیبر ساده و بدون برجستگی گزینۀ بهتری است اگرچه در نهایت این سلیقۀ شماست که کدام طیف رنگ و یا بافت را برای محصولاتان انتخاب کنید.