• Kolding Winters posted an update 7 months, 1 week ago

    بک لینک سازی چیست و تاثیر آن؟ شرکت دارکوب

    هزینه سئو خارجی و هزینه رپورتاژ بستگی به سایت هایی دارد که قصد انتشار رپورتاژ در آن ها را دارید . هر چقدر اعتبار و رتبه سئو سایت هایی که قصد انتشار رپورتاژ در آنها را دارید بیشتر باشد قطعا هزینه سئو خارجی شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. رپورتاژ مانند یک سوخت برای سئو خارجی است بنابراین حتما به شکل اصولی از آن استفاده کنید تا بتوانید سئو خارجی سایت خودتان را ارتقا دهید. برای نوشتن رپورتاژ آگهی با هزینه مناسب می‌توانید از فریلنسرهای نویسنده در کارلنسر استفاده کنید.

    حالا بعد از مدتی، هر از گاهی بعضی سایت‌های مرتبط یا حتی رقبا، به شما در مقالات و صفحات‌شان به عنوان یک ابزار ارزشمند بک لینک می‌دهند. check ببین چی پیدا کردم جستجو مانند یاهو، بینگ، یاندکس و از همه مهمتر گوگل با ورود به سایت ها، محتوای آنها را بررسی کرده و براساس موضوع، ارزش گذاری و رتبه بندی می کنند. برای این کار از الگوریتم های پیچیده ای استفاده می شود که کسی از آن اطلاع ندارد بعنوان مثال فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها بیش از ۲۰۰ مورد است. کاربران اینترنتی برای یافتن محتوای مورد نظر خود به موتور جستجو مراجعه کرده و از میان نتایج نمایش داده شده پاسخ خود را دریافت می کنند. صفحاتی که بیشترین بازدید و طولانی‌ترین مدت زمان متوسط را دارند، بهترین انتخاب برای لینک سازی داخلی و ایجاد لینک داخلی به شکل اصولی و کاربر پسند هستند.

    تا اینجای مقاله متوجه شدید سئو آف پیج چیست و دراین قسمت میخواهیم جدیدترین تکنیک سئو خارجی سایت را مطابق با منابع داخلی و خارجی برای شما توضیح دهیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید و اگر سوالی در زمینه آموزش سئو خارجی و یا روش های سئو آف پیج داشتید میتوانید در قسمت نظرات ببیان کنید تا بهترین سئوکاران آریا تهران در کوتاهترین زمان پاسخ سوال شما را بدهند. یک نکته بسیار مهم که در استراتژی لینک سازی داخلی سایت خود باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید فقط در صورت نیاز و با یک انکر تکست واقعی به صفحات دیگر خود لینک دهید.

    هر صورت باید تلاش کنید که لینک ورودی به سایت خود را با استفاده از روش های مختلف افزایش دهید. انکر تکست یا Anchor Text (متنی که به صفحه شما لینک می دهد) باید دارای معنا باشد.

    داشبورد ابزار Backlink Analytics Semrush توزیع دامنه‌های ارجاع دهنده شما را بر اساس امتیاز اعتبار دامنه آن‌ها نشان می‌دهد. بسیاری از SEO ها معتقدند که پیوندهای موجود در کپی بدن بیشتر از پیوندهای موجود در پیمایش وزن می شوند. یکی دیگر از راه های جذب مخاطب و افزایش نرخ کلیک ایجاد Sitelinks است، نمی دانید Sitelinks چیست؟ مقاله اختصاصی ما راجع به Google Sitelinks را مطالعه کنید. بهتر است توضیحات متا بین 150 تا 160 کاراکتر باشد و همچنین باید سعی کنید در این توضیحات هم از کلمه کلیدی مطلب استفاده کرده باشید و هم توضیحات ساده و روان و البته جذاب برای مخاطبان باشد تا بتوانید مخاطبان را به کلیک ترغیب کنید. تو سایت سوم گرفتار میشه و 4 دقیقه تو همون صفحه میمونه، بعدش هم کلیک میکنه وارد یه صفحه دیگه از همون سایت میشه و کلا 10 دقیقه ای مهمون اون سایته.

    شما میهمانان بسیاری را دعوت کرده‌اید، اما آدرس محل برگزاری را اشتباه نوشته‌اید. برای این کار باید سایت هایی که قصد خرید بک لینک از آن ها داشته را با دقت بررسی کرده و مورد درستی را انتخاب نمایید. ابتدا دقت داشته باشید که دامین آتوریتی این سایت بالا و اسپم اسکور آن پایین باشد. مورد دوم این است که این بک لینک سازی باید به شکل روزانه و طبیعی، در سایت های مرتبط، و با تنوع ساخته شود. از بک لینک های انبوه و یا ارزان دوری کنید چرا که کیفیت پایین این بک لینک ها سایت شما را نیز به شدت پایین می کشد.

    با این که در حال حاضر پادکست در ایران نسبت به جهان خیلی شناخته شده نیست، اما رفته رفته طرفداران زیادی را به خودش جذب کرده است که قطعا افزایش هم پیدا خواهد کرد. به جز روشی که گفتیم شما نباید اهمیت نظرات کاربران سایت خودتان را بیهوده بدانید چرا که هم در نظر اولیه مخاطبینی که تازه با محصول و سایت شما آشنا شدند تاثیر گذار است و هم برای سئو گوگل به آن توجه ویژه ای دارد. در واقع اگر نظرات کاربران شما منفی و یا بدون پاسخ باشد سایر افرادی که تازه با وب سایت شما آشنا شده اند از خرید محصولات شما دلسرد خواهند شد . با کمک وب‌سایت‌هایی نظیر Google My Business پروفایل یا نمایه‌ی وب‌سایتتان را ثبت کنید. هرچقدر اطلاعات درج شده کامل‌تر باشد، تأثیرگذاری‌تان بیشتر خواهد بود.

    یکی از روش های انجام سئو خارجی سایت این است که از سایت های خبری و یا سایت هایی که در برابر دریافت پول به سایت شما لینک دهند بهره مند شوید. این موضوع سبب می‌شود رتبه سایت در گوگل پایین آمده و بازدید سایت کاهش یابد. علاوه بر این به روز رسانی الگوریتم پنگوئن استفاده از انکر تکست‌های دقیق و تکراری را ممنوع کرده است.

    بنابراین در هنگام لینک‌سازی حتما انکر تکست (anchor text) متنوعی را برای لینک‌های خود وارد کنید تا گوگل لینک سازی را غیر طبیعی در نظر نگیرد. آکادمی دی ام روم می تواند با ارائه خدمات یا دوره آموزش سئو خارجی سایت‌ها زیر نظر عماد چابک به دانشجویان یا صاحبان مشاغل کمک کند تا روند کسب رتبه بالا در نتایج جستجو گوگل و افزایش درآمد را به سرعت طی نمایند. به طور کلی تکنیک co-occurrence به معنای ذکر نام برند بدون لینک دهی می‌باشد. در دوره آموزش سئو خارجی دی ام روم استفاده از تکنیک co-occurrence یکی از مهم‌ترین مولفه‌های موثر در افزایش رتبه سایت‌ها به شمار می‌رود که اعتبار سایت‌ها را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد. همین موضوع باعث ماندگاری بیشتر کاربران در سایت و مشاهده صفحات بیشتر خواهد شد که نتیجه نهایی آن بهبود سئو را رقم خواهد زد.

    این ها عناصری هستند که ما در تلاش برای گرفتن لینک از دیگر سایت ها نمی توانیم آن ها را کنترل کنیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه دانش رایا پارس (رسانه آموزشی لیموناد) می باشد. در واقع کل بحث های موجود در دنیای سئو وابسته به تست و آزمایش های مختلف می باشند، مهم این است که شما خلاق باشید و هر روز با ایده های جدیدتر وارد عمل شوید و آن را تست کنید. دقت داشته باشید که داشتن لینک های نوفالو زیاد می تواند حتی منجر به جریمه شدن شما باشد، پس از استفاده بی شد از حد و بدون استراتژی آن حتما خودداری کنید. نظر تمامی مهمانان به سمت شما جلب خواهد شد و همه دوست دارند تا با شما ارتباطی بگیرند و از رابطه شما با این شخص مهم سر در بیاورند. شما با انجام لینک بیلدینگ اصولی می توانید به راحتی رقبای خود را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها قد علم کنید.

    آنها نه تنها تفاوت بزرگی در نتایج سئو شما ایجاد می کنند ، بلکه اجرای آنها نیز ساده تر نخواهد بود. از این گذشته ، اضافه کردن پیوندهای داخلی به محتوای شما به کسی وابسته نیست بلکه به خودتان و تیم شما بستگی دارد. اگر با سایتی کار می کنید که تعداد بالایی از لینک های با کیفیت خوب را به دست آورده است ، این می تواند بسیار سر راست باشد. من در مورد تاکتیک های پیشرفته سئو هیجان زده می شوم – چیزهایی مانند حسابرسی چارچوب سایت که این باعث می شود احساس هوشمندی کنم. وجود انکرتکست های یکسان برای صفحات مختلف باعث سردرگمی موتورهای جستجو نیز می شود.

    به طور کلی، این کار توسط گوگل غیرقانونی اعلام شده است و در صورتی که این بک لینک های خریداری شده به درستی ساخته نشوند، توسط گوگل شناسایی شده و سایت را دچار پنالتی می کنند. از طرف دیگر ما برای سئو و بهینه سازی عمدتا دو رویکرد را دنبال می کنیم. یا با جذب ترافیک طبیعی استفاده از سایت را بالا میبریم و این ترافیک بالا برای ما دامین اتوریتی حاصل میکند. به دلیل اینکه تمامی اقدامات در سئو خارجی، در خارج از سایت صورت می‌پذیرد، نام سئو خارج از صفحه را برای این نوع سئو انتخاب کرده‌اند. چند سالی است که بازار تولید محتوا بسیار داغ است و تقریباً هیچ کسب و کاری وجود ندارد که دست به تولید محتوا نزند!

    شاید برای یافتن راه هایی برای استفاده از عبارات طولانی تر به عنوان پیوند ، نیاز به خلاقیت داشته باشید. اما نباید تمام صفحات موجود در یک سطح از سلسله مراتب را به همه صفحات سطح دیگر پیوند دهید. برخی از قالب‌های وردپرس چنین قابلیتی XSEO خرید بک لینک حرفه ای را دارند؛ ولی اگر از قالبی استفاده می‌کنید که همچین قابلیتی را ندارد، به راحتی می‌توانید از افزونه Inline Related Posts Pro کمک بگیرید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۲-۹۴۱-۷۸۶۳ در تماس باشید.

    محتوایی که باعث ایجاد احساسات در مخاطبان شود به احتمال زیاد از طریق آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. پست‌های تابع به دلایلی بسیار مفید هستند، مهمترین این دلایل این است که شما را در جریان رویدادهای صنعت خود به روز نگه می‌دارد. اما فراتر از آن این یک راه عالی برای نظارت بر اخبار مربوط به صنعت شما و ایجاد پست مناسب است.

    بنابراین اگر می خواهید جایگاه خوبی در موتور های جستجوگر داشته باشید نباید به هیچ عنوان اهمیت سئو خارجی را نادیده بگیرید. برای بهبود سئو خارجی تکنیک های مختلفی وجود دارد که در این مطلب مهمترین آن ها را برای شما معرفی کردیم. فراموش نکنید که سئو آف پیج صرفا باعث نمی شود که بازدید کنندگان سایت شما افزایش پیدا کند بلکه این روش از سئو کمک می کند تا  برند شما در سراسر مارکت آنلاین شناخته شده تر شود.

    البته برای انجام سئوی داخلی سایت (On-Page SEO) باید موارد زیادی را رعایت کنید که چندین مورد از مهترین مواردی که برای بهبود سئو صفحات داخلی نیاز است را برای شما گردآوری کرده ایم. روشی که کلا راجبش تو اینترنت کم حرف زده میشه، بک لینک سازی و سئو خارجی سایته. صفحات بدون لینک که به آن‌ها صفحات Orphan یا یتیم نیز نیز گفته می‌شود، صفحاتی هستند که از زمان ایجاد تا به حال از هیچ صفحه دیگری به آن‌ها لینک نشده است. همانطور که در بخش اهمیت لینک سازی داخلی صحبت کردیم، یکی از راه‌های ورود صفحه جدید شما به ایندکس گوگل این است که از صفحه‌ای که قبلاً در ایندکس وجود داشته به این صفحه جدید لینک دهید.

    به صدها کسب‌وکار آنلاین کمک کردم تا با ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و رسیدن به نتایج اول گوگل، درآمدهای بسیار زیادی را خلق کنند. من در مدیر وب به شما کمک می‌کنم، یک کسب‌و‌کار‌ آنلاین حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، به نتایج اول گوگل برسید و با دیجیتال‌مارکتینگ فروش‌تان را پیوسته افزایش دهید. ارجاع بیش از اندازه و اغراق شده به یک صفحه تمایل کاربر را برای کلیک کاهش می‌دهد. بخاطر داشته باشید که گوگل تمامی رفتارهای درون صفحه‌ای را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و ارجاع زیاد به یک صفحه با استقبال پایین می‌تواند حتی به نوعی یک امتیاز منفی نیز محسوب شود. به عنوان مثال یک سایت تخصصی فروش دمنوش‌های گیاهی را تصور کنید که درباره تمام گیاهان دارویی موجود تولید محتوا کرده و حال آن‌ها را بر اساس اقلیم آب و هوایی دسته بندی می‌کند. سپس در صفحه فرضی «خواص دمنوش گزنه» به صفحه اصلی خود یعنی «انواع دمنوش سردسیری» لینک دهی می‌کند.

    اگر به دنبال یک کسب و کار با درآمد بالا هستید طراحی و بهینه سازی سایت از مهم‌ترین اقدامات گسترش زمینه فعالیت شما می‌باشد. اگر استراتژی مناسبی برای لینک سازی داخلی داشته باشید، به راحتی می‌توانید رتبه‌های بسیار خوبی در نتایج جستجوی گوگل کسب کنید. در واقع اینگونه می‌توانید ارتباط بین صفحات سایت و ارزش هر صفحه از سایت را به گوگل نشان دهید. فقط این موضوع را در نظر بگیرید که باید استراتژی‌های سئو را پس از مدتی مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز آن‌ها را تغییر دهید تا نتایج بهتری بدست آورید.

    زمانیکه یک قطعه را در یک وبلاگ معتبر پیدا می‌کنید آن وبلاگ را مورد توجه قرار دهید و برای آن‌ها ایمیل ارسال کنید یا پیام بفرستید تا ببینید که آیا علاقمند به اشتراک‌گذاری پست شما هستند یا خیر. به یاد داشته باشید که همیشه یک ایمیل اولیه ممکن است نادیده گرفته شود و به همان جا ختم شود بنابراین همیشه ایمیل‌های پیگیری را آماده کنید. من می‌دانم که این راهنمایی و توصیه قبلا به شما داده شده است تا آن را به طور کلی در سئو داخلی سایت خود به کار گیرید. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که اگر می‌خواهید به سایت شما لینک دهند باید دلیلی برای این کار به آن‌ها بدهید.

    نبود لینک‌های داخلی باعث می‌شود ربات‌های جستجو این صفحات را به‌سختی پیدا کنند یا اصلا پیدا نکنند. یکی از سوالات کارشناسان سئو به امکان تفاوت بین ساختار لینک‌سازی داخلی نسخه دسکتاپ و موبایل وب‌سایت اشاره دارد. پاسخ گوگل به این سوال این است که الزامی برای مشابهت کامل ساختار لینک‌‌سازی داخلی موبایل و دسکتاپ وجود ندارد اما بهتر است نسخه‌های مختلف وب‌سایت از نظر لینک‌سازی داخلی تا جای امکان شبیه باشند. ویژگی Dofollow یکی از ویژگی‌های متا تگ‌های Robots است که به ربات جستجو دستور می‌دهد لینک موردنظر را دنبال و ارزش آن را انتقال دهد. گفتیم یکی از اهداف اصلی ایجاد لینک داخلی بین صفحات، انتقال ارزش لینک بین آن‌ها است. برای رسیدن به این هدف باید از وجود ویژگی Dofollow در کد html هایپرلینک اطمینان حاصل کنید.

    شبکه گوگل پلاس نیز به زودی توسط گوگل به طور کامل خاموش می شود و دیگر تاثیر خاصی در سئو سایت نخواهد داشت پس می توانید تمرکز خود را روی 5 شبکه اجتماعی نام برده شده قرار دهید. دقت داشته باشید که با داشتن یک محتوای بی کیفیت و تنها لینک سازی امکان موفقیت با وجود الگوریتم های جدید گوگل بسیار کم است. پس باید تمامی عوامل را با یکدیگر رعایت کرده تا بتوان یک صفحه را به رتبه های بالای گوگل رساند. زیرا موتورهای جستجوگر به لینک های خارجی اهمیت و ارزش ویژه ای می دهند. Link Juice یا عصاره لینک همان عامل مهم در رتبه بندی وب سایت از طریق لینک است. اگر بخواهیم به صورت غیر تخصصی بیان کنیم، اگر سایتی به وب سایت شما لینک دهد این لینک به عنوان لینک خارجی در نظر گرفته می شود.

    این انکر تکست‌ها هم لینک‌های داخلی زیادی در منوی ناوبری ایجاد می‌کنند و هم ممکن است اثر آن‌ها بیشتر از انکر تکست‌های دیگر موجود در صفحه باشد. در چنین مواردی مشکل اصلی انکر تکست است چون گوگل در این حالت انکر تکستی را در نظر می‌گیرد که در قسمت بالاتری از صفحه قرار گرفته است و فقط ارزش آن را انتقال می‌دهد. به‌همین دلیل است که انکر تکست‌های لینک‌های ناوبری اهمیت بسیار زیادی دارند.