• Bennedsen Buhl posted an update 1 year, 5 months ago

    بعد از یک ماه خوب شدم اما از اون زمان تا الان هنوز مشکل ارضا شدن در خواب دارم. اگر نگاه کردن اندام جنس مخالفتان باعث تحریک شما می شود؛ بلافاصله روی خود را برگردانید. چه احساسی دارید؟ آیا ابتلا به شرایط فوق را مطلوب می دانید؟ مطمئنا پاسخ اکثر افراد به این سوال منفی می باشد. مربیان گرامی نیز باید دختران را به انتخاب همسر و رضایت به ازدواج، تشویق کنند و ذهنیت های غلط را که برخی از دختران به آن مبتلا هستند، از ذهن آنان خارج کنند. مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده است و جایگزین مراجعه به متخصص نیست. همچنین عدم مهارت و اطلاع کافی همسر از چگونگی تحریک جنسی همسرش میتواند عامل این عمل غیر شرعی زشت شود.

    من چند سالی بود که این عمل رو مرتکب میشدم و نسبت به وجوب غسل بر ان و گناه حرام بودنش هیرچ اطلاعی نداشتم . اگر نظر شما پاسخ داده نشده است، لطف کنید مجدد مطرح بفرمایید. ظاهرا پدر و مادر شما با اصل ازدواج شما موافق باشند اما در این سن یا شخص خاصی راضی نباشند.

    شما نمیتوانید یک بیماری مقاربتی مبتلا شوید زیرا این بیماری‌ها تنها از طریق تماس جنسی با فرد آلوده قابل انتقال است. همانطور که نوجوانان بلوغ را تجربه می‌کنند، آنها در مورد نواحی بدن خود که در حال توسعه هستند، بیشتر کنجکاو می‌شوند. همچنین متوجه تغییراتی در بدن خود و چگونگی عملکرد آنها خواهند شد. بخشی از تخیلات بخاطر ورودی های ذهنی استف فیلمها، موسیقی، تصاویر و سایر محرکات و … .

    اگر نوجوان شما این رفتارها را داشته باشد، باید به پزشک مراجعه نمایید. در طی این عمل در صورت تحریک مایعاتی از زنان ترشح می گردد که اگر همراه با ارگاسم نباشد پاک هست . و برای کنترل ذهن علاوه بر آنچه گفته شد این که باید بدن را هم مشغول کرد با ورزش و اموری که انرژی های اضافه را بگیرد. زمانی که شما ورزش می کنیم توانایی حل مسئله ریاضی در حال ورزش کم می شود، چرا؟ چون بدن شما مشغول هست. قبل از اینکه بخوابید، یا در طول روز که این افکار آمد سریع بلند شوید و بدن را مشغول کنید، مطمئناً اینطور آرام آرام قدرت کنترل ذهنی شما هم بالا می رود و زمینه گناه هم فراهم نمی شود. ببینید از چه راهی تحریک می شوید تمام این راه ها رو ببندید، فیلم، موسیقی و … و کانال های تحریک کننده رو کنار بگذارید.

    هستید، لازم است نکات بیان شده در این مطلب را در نظر بگیرید. شیوه دیگری که در تقویت روحی نوجوان و استحکام اراده او مؤثر است، تلقین به نفس است. نوجوان باید به خودش این گونه تلقین نماید که اراده این کار را دارم و می توانم از عهده این کار برآیم و باید موفق شوم.

    در کتاب خلاصه روان پزشکی بالینی آمریکا (کاپلان و سادوک) بر اساس DSM-5 خود ارضایی جزو گروه انحرافات جنسی یا پارافیلیا است. فروید معتقد بود ضعف اعصاب (نورآستنی) بر اثر خود ارضایی مفرط ایجاد میشود. بچه ها من یا دارم بازی آنلاین میکنم یا کار بد فکر می کنم اعتیاد پیدا کردم و باید دارو بخورم چون انقدر بی جون شدم که تا سر کوچه نمیتونم برم نون بگیرم. خیر به هیچ وجه در چنین سنی توصیه نمیشود و عوارض و مشکلات خطرناک روحی و جسمی فراوانی میتواند به دنبال داشته باشد. امکان شرکت در گروه درمانی های خود شناسی و مدیریت خود و سایر حوزه ها می تواند بسیار زیاد در بهبود شرایط برای افراد کمک کننده باشد. توسعه اهداف جدید می تواند به فرد کمک کند تا انرژی خود را مجدداً متمرکز کند و در چیزهای دیگر هیجان و انگیزه پیدا کند.

    مشکل سورش ادرار و احساس ادرار، ارتباطی با خود ارضایی ندارد. ممکنه به علت استفاده از مواد شوینده و یا کرم، دچار آسیب قسمت مجرای ادرار شده اید. کلیه مطالب این سایت بصورت خودکار گردآوری شده و منبع آن در قسمت پایین عنوان مطلب (تیتر) ذکر شده است. تا اینکه بعد 5سال متوجه فیبرومهای ریز داخل رحمم شدم اونارو جراحی کردم ولی خوب نشد.باردار شدم در طول بارداری حالم خوب بود ولی بعدش دورباره دردهای شدید شروع شد.

    در بسیاری از منابع، عمل خودارضایی را به شدت محکوم کرده و کسانی که آن را انجام می دهند دیوانه یا بیمار یا این دست از صفات قلمداد می کنند. این منابع و افرادی که پشت آن هستند معتقدند عمل خودارضایی ضررهای بسیار شدید و جبران ناپذیری دارد که فرد را با سیاه بختی و بیچارگی روبرو می کند. پس ارضای طبیعی میل این دستگاه با کشیده شدن دو جنس مخالف به سمت هم و پیوند آنها با هم خواهد بود و البته راه مشروع هم همین است و ارضای این میل توسط خود فرد ، انحراف از مسیر طبیعی است ، نه طبیعی . و مکررا دستشوی میرم ، البته معاینات ادرار ، تلویزونی و همچنان رادیوگرافی کردم که در عکس مجرای ادرارم رو بند نشان داد، قرص و تابلیت گرفتم یک بار سوند هم تیر کردم ولی هنوز دستشوی که میرم باید خیلی منتظر بمونم تا ادرارم بیاد در حالیکه مثانه ام پر میباشد. سلام من ۱۷ سالمه و حدودا از ۱۴ سالگیم خود ارضایی میکنم به تازگی تکرر ادرار گرفتم ،و سوزش ادرار هم ندارم میخواستم بدونم میتونه مضرات خود ارضایی باشه و اگه مضرات اونه با ترک اون میشه درمان شد. میزان شیوع خود ارضایی دختران و زنان بصورت دقیق مشخص نیست، ولی در نقاط مختلف دنیا متفاوت است.

    برخی از دختران نیز هستند که برای تجربه بهتر و داشتن ارگاسم شدید تر و لذت بیشتر از فیلم های جنسی و تصاویر و گیف ها نیز استفاده می کنند. نباید انتظار داشت که به یکباره یک عادت پیچیده و همیشگی را ترک کرد. خودارضایی زنان و دختران بر سیستم های مغزی تاثیر گذاشته و آن ها را به این کار ترغیب خواهد کرد.

    در این حالت فرد نسبت به اتفاقات و رخ‌دادهای اطراف خود بسیار حساس شده و رفتارهای پرخاشگرانه را از خودش بروز می‌دهد. گاهی افراد به دلیل ترس از باردار شدن یا جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها مقاربتی، خود ارضایی را انتخاب می‌کنند. به این صورت آن‌ها ترجیح می‌دهند که میل جنسی خود را به تنهایی و بدون حضور شریک جنسی ارضا کنند. در این مسیر گاهی فرد آنقدر این عمل را تکرار می‌کند که عوارض خودارضایی گریبان‌گیر او می‌شود. میل جنسی چیزی است که ممکن است در هر موقعیتی برای افراد ایجاد شود. گاهی این میل آنقدر زیاد می‌شود که فرد برای رهایی از تنش جنسی خود، خصوصا در شرایطی که شریک جنسی ندارد و یا شریک جنسی‌اش در کنار او نیست، به خود ارضایی روی می‌آورد.

    اما اگر کودک پس از سن 5 سالگی و یا در ملاء عام انجام شود می تواند دلیل وجود مشکلات حادتری در کودک باشد. علاوه بر موارد مذکور دخترانی که خود ارضایی می کنند؛ بعد از ازدواج و برقراری نزدیکی با شریک احساسی خود، به راحتی تحریک نمی شوند و مشکلات زیادی در به ارگاسم رسیدن پیدا می کنند. اعتیاد به خودارضایی در دختران عوارض نامطلوبی را به دنبال خواهد داشت. به گونه ای که اگر این عارضه به صورت رفتار روزانه ی فرد درآید می تواند مشکلات روحی_روانی و حتی جسمی برای فرد ایجاد نماید. خود ارضایی یکی از اقداماتی است که تکرار و انجام پی‌درپی آن به آسیب‌های جسمی و روانی منجر می‌شود و فرد را با عوارض خود ارضایی روبه‌رو می‌کند.