• Duelund Lorentsen posted an update 1 year, 7 months ago

    برای سرم تراپی در منزل، اتاقی آرام را در نظر بگیرید تا بیمار بتواند در آن جا استراحت کند. پس از ثبت نام و وارد کردن آدرس، روی درخواست خدمت کلیک کنید و درخواست خود را جهت استفاده از خدمات سرم تراپی در منزل تهران ثبت نمایید. رفت آمد به بیمارستان ها و مراکز درمانی در شرایط بیماری، امری سخت و طاقت فرسا می باشد. امروزه بسیاری از مراکز درمانی تلاش می کنند تا با ارائه تمامی خدمات پزشکی و پیراپزشکی در منزل، کیفیت و سطح بهداشت و درمان را در کشور بالا ببرند.

    اعزام پرستار خانم و آقا در منزل

    خواه تزریق سرم در منزل و یا تزریق در یک مرکز درمانی انجام شود. تزریقات در منزل یکی از خدمات پرستاری است که از اهمیت بالایی برخوردار است، هر کسی در هر ساعت از شبانه روز ممکن است نیاز به تزریق داشته باشد. مشکلاتی وجود دارد که باعث می‌شود یک فرد ترجیح دهد از خدمات تزریقات در منزل به جای رفتن به مراکز درمانی استفاده کند. آیا یک فرد معمولی می‌تواند تزریق را در منزل انجام دهند؟ ممکن است در هر خانواده‌ای فردی وجود داشته باشد که اصول اولیه تزریقات را بلد باشد یا حتی این کار را قبلا انجام داده باشد. اما بهتر است کار تزریقات توسط یک پرستار که دانش و تجربه این کار را درد انجام شود تا در صورت وجود مشکل بتواند سریعا آن را تشخیص دهد. به علاوه، انجام نوع تزریق از قیمت های پذیرش در مراکز درمانی و رفت و آمد به آنان می کاهد.

    همانطور که می­ دانید وصل سرم در مراکز درمانی به بستری نیاز دارد. و برای تزریق و اتمام آن به صبر و حوصله بیمار و همراه او احتیاج است. همچنین در اکثر کلان شهرها برای دسترسی به مراکز درمانی، به علت حجم سنگین ترافیک، به وقت و زمان زیادی نیاز است. و حضور در این مراکز برای خانواده هایی که افراد سالمند و یا معلول دارند بسیار دشوار است. بنابراین بهتر است که در چنین شرایطی از فرد باتجربه ای برای وصل سرم در منزل کمک گرفته شود. تا تمام اعضای خانواده در زمانی که سرم به بیمار وصل است در کنار او باشند.

    به بافت پوست در اطراف سوزن توجه کنید، اگر ورم کرده یا مایعات سرم در این قسمت نشت دارند، سرم باید جدا و مجدداً وصل شود. در صورت مشاهد ی هر گونه حساسیت، به خصوص زمانی که سرم با داروهای مختلف تزریق می ­شود، سرم را باید ببندید. پرستار باید از تمام داروهای بیمار مطلع باشد، تا از تداخل دارویی و عوارض ناشی از آن جلوگیری کند.

    خصوصا اگر قرار باشد که فقط برای تزریق یا سرم تراپی به این مراکز مراجعه کنند. به همین جهت، مجموعه نرسینو، به عنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات پرستاری و بیمارستانی در منزل، تزریقات و سرم تراپی را به لیست خدمت‌های خود افزوده است. همچنین با توجه به آلودگی هوا در شهر تهران که عامل بسیاری از بیماری های قلبی-عروقی و تنفسی می باشد، رفت و آمد می تواند سلامتی افراد را تهدید کند. بسیاری از کسانی که نیاز به تزریق سرم در منزل جنوب تهران دارند به همین دلایل از مشتریان به طبیب می باشند. حال با این شرایط بهترین روش، زدن سرم در منزل جنوب تهران می تواند باشد. پرستاران به طبیب که از تحصیلات دانشگاهی برخوردار می باشند، با حوصله و آرامش با فرزند دلبند شما صحبت کرده و سعی می کنند به آرامی تزریق سرم در منزل جنوب تهران را انجام دهند.

    یکی دیگر از مهم ترین نکته ها مهم در وصل سرم در منزل انتخاب آنژیوکت متناسب میباشد .در هنگام انتخاب کانول، نوع تزریق مورد نیاز را حتما درنظر بگیرید. سوزن های کوچک جهت تزریق خون و مواد مغذی متناسب نمی باشند و سوزن های بزرگ برای سرم درمانی مناسبند. در حالا حاضر تجهیزات پزشکی بدون سوزن به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند تا آسیب رگ در حین و بعد از وارد نمودن به ورید حداقل برسد.

    همچنین بعضی از داروها در صورتی که سریعاً وارد بدن شده، یا با غلظت بالا مصرف شوند، خطرناک می باشند. در برخی از موارد که فرد به خاطر گرمای زیاد یا حرارت ناشی از سوختگی دچار کمبود آب در بدن می شود، نیز می توان با استفاده از سرم ها این کمبود را به تدریج جبران کرد، تا سلول ها دچار اختلال نشوند. توجه داشته باشید، که محل تزریق نیز در انتخاب سوزن تاثیر گذار می باشد. سرم تراپی در منزل مشهد از نقاط بدن برای ورود به رگ ها احتیاج به سرنگ های بلندتر یا نازک تر دارند.

    یکی از معتبرترین و بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات درمان در منزل، مرکز توانبخشی ایرانیان است. این مرکز سابقه ای درخشان در زمینه درمان در منزل داشته و موفق به اخذ اعتماد و جلب رضایت بیماران نماید. در این حالت استفاده از لباس با آستین‌های راحت پیشنهاد می‌شود.

    این عمل با هیچ قرصی قابل انجام نخواهد بود، پس قطعا سرم تراپی نسبت به داروهای خوراکی، نتایج ارزنده‌ای برای فرد به بار خواهد آورد. این محلول حاوی سدیم کلرات است و به عنوان حامل وریدی داروها به کار می رود. موارد مصرف آن به صورت تزریق سرم در منزل برای جبران کمبود مایعات بدن، جبران خونریزی، افت فشارخون و یا در بیمارانی که دچار شوک عصبی شده‌اند، می‌باشد. شاید بپرسید این‌که خدمات تزریق سرم، شبانه روزی باشد؛ چه اهمیتی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم؛ اکثر مواقع که افراد سالم هستند؛ قدر سلامتی خود را نمی‌دانند. بسیاری از بیماران دیابتی، کلیوی، سرطانی، زنان باردار، کودکان، سالمندان یا بیماران کرونایی یا سوانح و سوختگی، ممکن است در طول 24 ساعت شبانه روز، به تزریق سرم در خانه خودشان، نیاز داشته باشند. حضور در بیمارستان برای کشیدن بخیه، می‌تواند باعث ابتلا به بیماری‌های دیگر شود.

    بله، در هر ساعت از شبانه روز می توانید درخواست وصل و تزریق سرم را در خانه خود از موسسه پرستاری مهرگان نو داشته باشید. انواع تزریقات توسط پرستار بیمار در منزل به ۴ روش زیر تقسیم وانجام می شود که پرستار داروهای مورد نیاز فرد را به بدن وی تزریق می کند. خدمات تزریق سرم در منزلتوسط پرستاران دارای مجوز و مجرب که مجاز به ورود به منزل هستند، مطابق توصیه های پزشک و خدمات بهداشتی و درمانی در منزل ارائه می شود.

    سرم دکستران: سرم درمانی در منزل

    همچنین به خاطر تاثیرگذاری مستقیم و ورود سریع تر به بافت بدن نسبت به دارو های خوراکی نیز ارجحیت دارد. همچنین از استرس هایی که به خاطر شیوع بیماری کرونا در مراکز درمانی وجود دارد نیز می کاهد. افرادی که بدن ضعیفی دارند یا از سیستم ایمنی ضعیف رنج می برند برای دریافت سرم تقویتی می توانند از طریق خدمات تزریق شبانه روزی سرم در خانه اقدام کنند. وصل سرم در منزل به صورت vip برای بانوان باردار ، سالمندان ، افراد کم توان و… انجام می شود.. مرکز شبانه روزی کیان آماده خدمات وصل سرم در منزل شمال تهران در تجریش می باشد. نیاوران با دارا بودن مردم با فرهنگ خود مقصد زدن سرم شبانه روزی در منزل شمال تهران پرستاران است.

    اما شاید اولین سؤالی که به ذهن برسد، این است که قیمت سرم تراپی در منزل و دیگر خدمات پرستاری در خانه چقدر است؟ این مقاله با هدف بررسی قیمت سرم تراپی در منزل و خدمات مربوط به آن نگارش شده است. پس اگر می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید، با ادامه مقاله زیر همراه باشید. شرق تهران با جمعیت زیادی که دارد لایق دریافت بهترین های خدمات درمانی در منزل مثل تزریق سرم می باشد. هرگونه ناراحتی یا بیماری که شما را نیازمند وصل سرم در شرق تهران می کند می تواند در خانه تان نیز دنبال شود.

    خصوصا در زمان کنونی که بیماران کرونایی تقریبا تمامی بیمارستان‌های کشور را درگیر کرده است، توصیه می‌شود تا حد امکان، از حضور در بیمارستان خودداری نمایید. پرسنل مجرب نرسینو با رعایت کامل موارد بهداشتی و ایمنی، در محل شما حضور یافته تا علاوه بر بررسی محل زخم، بخیه‌ها را نیز بکشند. اگرچه انجام این کار در منزل خصوصا به افراد مسن و یا مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای توصیه می‌شود، اما در شرایط کنونی، بهتر است همه‌ی افراد از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند. تزریق سرم بدون تجویز پزشک صحیح نیست و باید حتما با پزشک مشورت کنید.

    امکان ویزیت پزشک متخصص در منزل و در زمینه‌های متخصص داخلی اعصاب، متخصص قلب و عروق، متخصص جراح، متخصص اورولوژی، متخصص اطفال، متخصص ارتوپدی، متخصص زنان، متخصص طب اورژانس و متخصص داخلی و روانپزشکی توسط اسنپ دکتر فراهم شده است. در حال حاضر اسنپ دکتر خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل را در شهرهای تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان و مشهد ارایه می‌دهد. پزشک دارو و تجهیزات در اختیار دارد و در صورت نیاز کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی لازم مانند اندازه‌گیری قند خون، تجویز دارو، انجام تزریقات، سونداژ، بخیه و پانسمان را انجام خواهد داد. حضور بلند مدت بیمار در بیمارستان می‌تواند تاثیر منفی بر سلامت روانی او نیز داشته باشد. از طرفی وضعیت هزینه‌ها و همچنین در دسترس بودن پرستار بر بالین بیمار ممکن است یک امر مداوم و لحظه‌ای نباشد.

    بیمارانی همانند کودکان و سالمندان اگر روند درمان را در منزل و نزدیک اعضای خانواده خود ادامه دهند، آرامش بیشتری خواهند داشت. این خدمات برای افرادی که مشغله زیادی دارند ولی نیازمند کیفیت و سرعت بالای خدمات تزریقات در محل می باشند. این روش جهت جبران مایعات بدن، اصلاح الکترولیت، کمک درمان عفونت‌ های قارچی و تزریق داروهایی که از طریق گوارش جذب نمی‌ شوند. عموما پس از جراحی‌های سنگین، افراد در تحرک با مشکل روبرو بوده و به همین جهت از سوند برای تخلیه‌ی ادرار استفاده می‌شود.

    دقت کنید، که هنگام وصل سرم، سوزن تا آخرین لحظه در معرض دید نباشد. استفاده از داروهای بی حس کننده موضعی مانند لیدوکائین هنگام وصل کردن سرم در منزل می تواند به کاهش سوزن هراسی هنگام وصل کردن سرم در منزل کمک کند. زدن سرم در منزل باید توسط پرستاری متخصص صورت پذیرد، تا بیمار با مشکلاتی نظیر پاره‎شدن رگ، شکستن سوزن، درد و کبودی مواجه نشود. سرم تراپی مشهد این مرکز، با توجه به سن و سابقه بیماری فرد، از آنژیوکت‌های مخصوص استفاده می‌کند تا آسیب‌های وارد به رگ را کاهش دهند.

    وصل سرم در خانه علاوه بر اینکه روندهای بیمارستانی را کاهش می دهد ، باعث صرفه جویی در زمان برای بستگان بیماران نیز می شود. محیط خانه نسبت به آزمايشگاه یا کلینیک خطر ابتلا به عفونت کم تری دارد. در زمان همه گیری کووید 19، محافظت از سالمندان و بیمارانی که به بالاترین گروه در معرض خطر تعلق دارند ضروری است. بنابراین، پرستاران با حضور در منزل، از تجهیزات حفاظت فردی (دستکش، ماسک و روپوش یکبار مصرف) استفاده می کنند تا خطر عفونت را به حداقل برسانند. هنگامی که شخصی مایعات بدنش را از دست می دهد، سرم درمانی برای او تجویز می شود؛ مانند اسهال، استفراغ، خونریزی، سوختگی.

    با اعتماد به نفس و لحنی آهسته بخش به مریض اطمینان بدهید ، حواستان باشد سوزن تا آخرین لحظه در معرض دید نباشد . استفاده از داروهای بی حس کننده موضعی همچون لیدوکائین می تواند به کاهش سوزن هراسی هم یاری بکند. بنابراین، اگر می خواهید ایمنی بدن خود را تقویت کرده و زیاد شدن بدهید ، مواد معدنی و مایعات از دست رفته را از راه سرم زدن جایگزین نمایید. تزریق سرم در منزل بوسیله پرستاران آموزش دیده و با تجربه می تواند مواد معدنی و مواد مغذی از دست رفته بدن شما را به تعادل برساند. متاسفانه برخی از افراد به محض بروز ضعف یا علائم بعضی از بیماری ها به مراکز درمانی مراجعه می کنند تا بصورت خودسرانه سرم دریافت نمایند.

    یکی از خدماتی که نیاز به تخصص دارد و برای آسایش بیماران و اطرافیان بیمار انجام می شود، سرم تراپی در منزل است. برای تزریق سرم در منزل، می‎توانید با خیال راحت به آچاره، اعتماد کنید. تیم پرستاری آچاره، همگی تحت نظارت سازمان نظام پزشکی کشور هستند. از طرفی آچاره تمام مراحل ثبت سفارش و اعزام پرستار برای نصب سرم در خانه یا محل را تحت نظر دارد. بنابراین، نیازی نیست نگران چالش‌های احتمالی در منزلتان باشید.

    آشنایی با چگونگی تزریق و قیمت سرم تراپی در منزل، نیاز مبرم همه افرادی است که مسئولیت نگهداری از سالمندان و افراد بیمار را به عهده دارند. مانند سایر خدمات پرستاری، سرم تراپی در منزل توسط پرستاران و افراد آموزش دیده در این زمینه انجام می شود. با انجام سرم تراپی در منزل شما می توانید در هر ساعت شبانه روز به این نوع از خدمات پرستاری دسترسی داشته باشید. سرم درمانی در منزل، برای افرادی که مرتب دچار افت فشار می شوند، ضروری است.

    افرادی که باید مسافت زیادی را برای رفتن به مراکز درمانی طی کنند. گاهی اوقات پزشک سرم را برای رقیق کردن دارو و انتقال آن به بدن بیمار تجویز می­ کند، به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم، که به صورت خودسرانه سرم وصل نکنید، مگر این که پزشک برای شما سرم تجویز کند. از سرم کربوهیدراتی برای تأمین نیاز‌های غذاهایی بیماران، در درمان‌ های موقت نارسایی گردش خون استفاده می‌ شود. بزرگترین معضل این روز های شهروندان تهرانی ترافیک زیاد و نبود زمان کافی برای بدست اوردن بهترین خدمات درمانی میباشد. بله انواع تزریفات برای بیماران کرونایی با پرستار با تجربه و متخصص قابل ارائه است. رایج‌ترین نوع تزریق داروها، تزریق عضلانی است که در آن دارو مستقیماً در عضله تزریق می‌شود.

    با توجه به اینکه تزریق سرم بنابر تشخیص پزشک زمانی ضروری است که امکان مصرف آب یا مواد غذایی به صورت عادی امکان‌پذیر نباشد، تزریق سرم در منزل نیز با تجویز پزشک انجام می‌شود وگرنه مشکل‌ساز خواهد شد. از این رو تزریق سرم نیز حتما باید توسط یک پرستار حاذق و با تجربه انجام پذیرد. سرم تنها زمانی قابل تجویز است که امکان مصرف آب یا مواد غذایی به صورت عادی و از طریق دهان امکان پذیر نباشد. بنابراین هر گونه استفاده غیر حرفه ای دیگری از آن نه تنها سودمند نیست بلکه در طولانی مدت نیز مشکل ساز خواهد بود.

    طبق آخرین آمار، امسال درخواست انجام تزریقات در منزل به میزان زیادی رشد داشته است. از آنجا که سرم معمولا برای بیماران تجویز می‌شود؛ باید درباره وضعیت فرد، حین بیماری هم اطلاعاتی داشته باشیم. معمولا اشخاص در حین بیماری، حوصله کافی ندارند که راه بروند، حرف بزنند، لباس بپوشند یا سروصدا و شلوغی را تحمل کنند.

    بنابراین جهت اسیدوز، اختلال تعادل آب و الکترولیت ها قبل و پس از جراحی، اسهال ، سوختگی و مسمومیت با داروهای اسیدی کاربرد دارد. هزینه مواد مصرفی در مواردی مثل پانسمان و سونداژ و… به صورت جداگانه اخذ می­گردد. رعایت موارد بهداشتی و استرلیزه بودن تمام مواد نیز اهمیت بالایی دارد زیرا در غیر این صورت میتواند باعث عفونت و مواردی از این دست شود. پرستار هنگام حضور در منزل افراد باید بداشت و پروتکل ها را به طور کامل رعایت کند و تمام فعالیت های خود را به تمیز ترین شکل انجام دهد. خدمات تزریق یک سرویس فوق العاده راحت برای بیمار است که در شرایط منزل بیمار اعمال می شود. قطعاً یک پرستار متخصص و مجرب بانهایت دقت این کار را انجام می‌دهد و نتیجه این کار نیز بهبود هرچه سریعتر بیمار خواهد بود.

    مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها از جمله اماکن پرخطر به‌شمار می‌آیند. به همین دلیل کودکان بیش از هر زمان دیگری در معرض ابتلا به سایر بیماری‌های دیگر قرار خواهند گرفت. این موضوع با شیوع ویروس کرونا از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است.