• Kaae Powers posted an update 11 months, 3 weeks ago

    به منظور راهنمایی بیشتر، در ادامه نحوهدریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته cspf.irذکر شده است. my. medu. ir پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir ، سه بخش برای گروه های مختلف از کاربران طراحی شده است. ✔️برای اطلاع از نحوه ورود به my.medu.ir ثبت نام دانش آموزان فرهنگیان و … حالا که به حساب کاربری خود وارد شدید، از بخش خدمات آموزشی دانش آموزان my medu می توانید خدمت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. زیرا باید وضعیت دانش آموز تعیین تکلیف گردد که سرپرستی او با چه شخصی می باشد زیرا بنا بر دلایلی سرپرستی برخی از دانش آموزان با مادر یا با سایر منظور پدربزرگ(جد) و … است و لازم است تا وضعیت ابویت یا تعیین سرپرست دانش آموز برای مدیران مدرسه و همچنین وزارت آموزش و پرورش مشخص باشد.

    • پس از بروزرسانی اطلاعات از سازمان ثبت احوال در همان قسمت کد سوابق تحصیلی برای شما نمایش داده می شود.
    • اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید.
    • در ادامه پیرامون مهم ترین خدماتی که در سایت مای مدیو به دانش آموزان ارائه می شود، توضیحاتی را آورده ایم.
    • حالا باید منتظر باشید تا درخواست شما توسط کارشناس سنجش منطقه مقصد بررسی و ایشان نیز ورود و خروج دانش آموز را در مای مدیو فرهنگیان تایید نمایند.
    • توجه داشته باشید که شماره همراه متعلق به خود والد باشد زیر شماره موبایل با کد ملی فرد تطابق داده می شود.
    • در این بخش از فرآیند نقل و انتقال دانش آموزان در mymedu پایه و رشته انتخابی مدرسه مقصد را بنویسید.

    فرهنگیان می توانند با وارد کردن اطلاعاتی شامل “کد ملی” و “کد پرسنلی” وارد سایت my.medu.ir شوند. حالا باید منتظر باشید تا درخواست شما توسط کارشناس سنجش منطقه مقصد بررسی و ایشان نیز ورود و خروج دانش آموز را در مای مدیو فرهنگیان تایید نمایند. برای ورود به سامانه کافیست که شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود را وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. در این صورت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش وارد می شوید.

    مراحل نقل و انتقال دانش آموزان My Medu Ir

    سایت my medu.ir مای مدیو یکی از سامانه های جامع فرهنگیان می باشد که توسط وزارت آموزش و پروش طراحی شد. آدرس سایت اصلی برای پرینت احکام و فیش رتبه بندی معلمان my.medu.ir است. بنابراین وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه “نتیجه رتبه بندی” را انتخاب کنید. لینکورودبه سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیانبه نشانیmy.medu.irتوسط اندیشه معاصررا در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرارداده ایم.

    همچنین در همین صفحه از اخبار مربوط به سامانه جدید رتبه بندی معلمان و فرهنگیان، مطلع می شوید. در ادامه در اندیشه معاصر سامانه و سایت صدور احکام رتبه بندی معلمان را برای شما همراهان عزیز و گرامی خویش آورده ایم. در ادامه پیرامون مهم ترین خدماتی که در سایت مای مدیو به دانش آموزان ارائه می شود، توضیحاتی را آورده ایم. مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد.

    ⬅️ در مرحله بعد بایستی مدرسه مورد نظر را انتخاب کنید و درخواست انتقال ارسال نمایید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید کد فعالسازی 5 رقمی به شماره موبایل شما ارسال می گردد که باید آن را در بخش مربوطه درج نمایید. یکی از روش های توضیح داده شده را انتخاب کرده و با ورود صحیح اطلاعات، به پروفایل کاربری خود در my medu.ir دسترسی پیدا خواهید کرد. توجه ؛ اگر رمز عبور ندارید میتوانید از قسمت فراموشی رمز برای دریافت رمز جدید اقدام نمایید. اطلاعات فوق را تایید نمی کنم و تقاضای دریافت اطلاعات خود از سامانه ثبت احوال را دارم، انتخاب کنید. کد امنیتی را نظیر عبارت روبروی آن وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

    وارد شوید و پس از ورود بهسایتاصلی صندوقبازنشستگیکشوری، بر روی گزینه «درگاه خدمات الکترونیک» کلیک نمایید. گزینه ای تحت عنوان “مشارکت در مدرسه سازی” نیز در بخش خدمات الکترونیک عموم سایت my.medu.ir فعال است. افرادی که قصد دارند به سایت جامعه خیرین مدرسه ساز مراجعه کنند، باید از این بخش اقدام نمایند. با وارد کردن کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه و نوشتن رمز عبور در کادرهای مربوطه، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود بزنید.

    اما با توجه به اینکه این سامانه به تازگی راه اندازی شده است، سوالات بسیاری برای کاربران وجود دارد. ضمن اینکه پشتیبانی سایت my.medu.ir نیز تاکنون راه اندازی نشده است و صرفا در صفحه ابتدایی، راهنمای استفاده از سایت قرار داده شده است. دانش آموزانی که علاقه مند هستند در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان شرکت کنند، بایستی که در آزمون ورودی این مدارس نام نویسی نمایند. ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی (نهم به دهم) و آزمون مدارس تیزهوشان (ششم به هفتم و نهم به دهم) از طریق سامانه my.medu.irانجام می شود. متقاضیان می توانند پس از ورود به این سایت، وارد بخش ثبت نام شوند و ابتدا فرم های ثبت نام را تکمیل کنند.

    پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

    دانش آموزانی که می خواهند اقدام به تکمیل مراحل پیش ثبت نام در مدارس نمایند، یا مایل به ورود به سامانه دانلود کتاب درسی و یا دریافت کارنامه هستند، می توانند برای انجام تمامی موارد نامبرده به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند. با توجه به تغییرات جدیدی که در سامانه درخواست انتقالی دانش آموزان رخ داده است (تغییر سامانهجابجایی دانش آموز در سیدا و نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه پادا به مای مدیو) یا اینکه انتقال دانش آموز بعد از نوبت اول امکان پذیر است یا خیر و … ممکن است سوالاتی داشته باشید و برای پیدا کردن جواب سوالات خود باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. همچنین کلیه کسانی که به درجه رتبه بندی دریافتی خود اعتراض دارند می توانند با مراجعه به پنجره الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir نارضایتی خود را اعلام و به ثبت اعتراض به نتیجه رتبه بندی my medu.ir بپردازند.

    مانند تصویر شماره تلفن همراه خود را به همراه کد امنیتی در کادرهای معین شده بنویسید. توجه داشته باشید که شماره همراه متعلق به خود والد باشد زیر شماره موبایل با کد ملی فرد تطابق داده می شود. پس از بروزرسانی اطلاعات از سازمان ثبت احوال در همان قسمت کد سوابق تحصیلی برای شما نمایش داده می شود. با ورود به سامانه مای می توانید فرم خلاصه سوابق خود را ، از ابتدای خدمت مشاهده نمایید . جهت ثبت نام در مای مدیو my medu.ir و استفاده از خدمات و امکانات این سامانه ، می بایست در قدم اول آدرس اینترنتی این سامانه یعنی عبارتmy medu.ir را در گوگل سرچ کنید.

    نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته Cspf Ir

    از مهم ترین امکاناتی که در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان از طریق این سایت می باشد. در ادامه به منظور راهنمایی بیشترمعلمان، نحوهدریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغلmy.medu.ir ذکر شده است. در این صورت باید به صورت رسمی درخواست نقل و انتقال خود را در سامانه نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir ثبت نماید زیرا انتقال دانش آموز از یک منطقه به منطقه دیگر از طریق سامانه مای مدیو دانش آموزی انجام می شود.

    مردم برای انجام امور مربوط به استعلام شهریه مدارس غیردولتی، ثبت شکایات، مشارکت در مدرسه سازی و … می‌توانند بعد از مراجعه به این پنجره وارد سامانه‌های مورد نظر خود شوند. برای ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش (مای مدیو) روی دکمه زیر ضربه بزنید. ✔️ثبت درخواست سامانه انتقال دانش آموزان سمپاد هم مانند سایر دانش آموزان در سامانه مای مدیو اموزش پرورش my.medu.ir انجام می پذیرد. تمامی کاربران شامل دانش آموزان، والدین، فرهنگیان و … می توانند با ورود به سایت my.medu.ir از امکانات مختلف آن شامل دریافت کارنامه، دریافت فیش حقوقی، دریافت سوابق تحصیلی، شکایت از مدرسه و … بهره مند شوند. ما در این مقاله مشاور گروپ به نحوه نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه my medu.ir پرداختیم و نمونه فرم انتقال دانش آموز را در قالب راهنمای تصویری نقل و انتقال دانش آموزان در my medu خدمت شما عزیزان ارائه کردیم.

    بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه my medu.ir حالا مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش تعیین کنید. یکی از تمهیداتی که در سامانه my اندیشیده شده است، امکان مشاهده ابلاغ فرهنگیان است . در مرحله بعدی، بر روی گزینه «حقوق» و سپس بر روی گزینه «دریافت حکم حقوقی» کلیک نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir کلیک کنید. تمامی خدمات الکترونیکی ارائه شده برای دانش آموزان توسط آموزش و پرورش، در این پنجره در دسترس قرار دارند. سامانه نقل و انتقال دانش آموزان my medu.ir است و درخواست نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه مای مدیو انجام و ثبت می شود.

    متقاضیان بر اساس نوع درخواست و گروه کاربری خود، می توانند از طریق این سامانه، خدمات دریافت کنند. در مرحله بعد بایستی مدرسه مورد نظر که قصد انتقال به آن را دارید انتخاب کنید و درخواست انتقال ارسال نمایید. ✔️نام کاربری سایت my medu.ir و همینطور رمز عبور برای ورود به حساب کاربری هر نقش متفاوت بوده و اطلاعات لازم در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است. در صورت فراموشی رمز عبور نیز می توانید از امکان بازیابی رمز سامانه my.medu.ir استفاده کنید. بر روی دکمه تایید و دریافت کد سوابق تحصیلی کلیک کنید و کد 19 رقمی سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایید.