• Lindsey Robertson posted an update 12 months ago

    هر بار که محل را تمیز می‌کنید، جواهرات را یکبار بطور کامل بچرخانید تا از بسته شدن سوراخ جلوگیری کنید. هرچه بیشتر با سوراخ غضروف بازی کنید، غضروف بیشتر تحریک می‌شود که می‌تواند باعث ایجاد برآمدگی، اسکار کلوئیدی و عفونت شود. پیرسینگ گوش یا سوراخ‌کردن گوش نوعی جراحی زیبایی است که در بین خانم‌ها و برخی از آقایان طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. در این جراحی قسمتی از بافت گوش، در نقاط مختلفی مانند نرمک، لاله و یا بخش غضروفی جهت قراردادن جواهرات زینتی سوراخ می‌شود.

    • تزئین شده‌اند که مناسب خانم‌هایی هستند که به برق سنگ و الماس علاقه دارند، اما قیمت پیرسینگ بینی الماس نشان با توجه به کیفیت الماس به کار رفته متفاوت و اغلب بسیار زیاد است.
    • اعتقاد بر این است که تاریخچه سوراخ کردن گوش صاف به اوایل دهه 1800 باز می گردد.
    • ولی اگر با رعایت موارد زیر گوش شما همچنان متورم و عفونی است، با پرهیز از خود درمانی به متخصص گوش، حلق و بینی مراجعه کنید.
    • رعایت اصول بهداشتی در مورد سوزن­‌های پیرسینگ بسیار مهم است.
    • عفونت ناشی از زدن پیرسینگ می‌تواند باکتریایی یا ویروسی باشد.

    کلینیک گوش تهران یکی از بهترین مراکز تخصصی گوش و شنوایی در شهر تهران است. که با داشتن چندین متخصص، به بیماران سراسر کشور خدمات تشخیصی، درمانی و مراقبتی ارائه می‌دهد. در حال حاضر این کلینیک یکی از بزرگ‌ترین مراکز تشخیصی و درمانی در حوزه سلامت گوش و شنوایی در ایران محسوب می‌شود. سلام من یه ماهه گوشم رو سراخ کردم قسمت (سراخ دوم) الان نه درد داره نه عفونت کرده هیچ مشکلی نداره ولی وقتی میخوام پرسینگم رو دربارم یکی دیگه بزارم به جاش خون میاد…. اصلا انگار نه انگار یه ماه گذشته چیکار کنم به نظرتون ..

    روش های سوراخ کردن یا پیرسینگ گوش

    این نوع پیرسینگ در قسمت هلیکس گوش که خارجی ترین قسمت گوش است و حالتی خمیده دارد انجام می شود. استفاده از گوشواره های حلقه ای بسیار کوچک در این مدل دارای محبوبیت بالایی است و جلوه ی زیبایی نیز دارد. سوراخ کردن گوش با نام پیرسینگ نیز شناخته می شود که از نظر محل سوراخ شدن متفاوت می باشند. پیرسینگ، ورود یک جسم خارجی به بدن است و زخم ایجاد می‌کند. وقتی قسمتی از بدن زخم می‌شود به آنتی بیوتیک درمانی و مراقبت‌های پس از عمل نیاز دارد.

    پیرسینگ گوش یک روش کاملاً ایمن و ساده است که با کمک یک متخصص توسط سوزن های خاصی انجام می‌شود. در این روش معمولاً نیازی به بیهوشی نیست زیرا درد بسیار خفیفی دارد و فقط در موارد نادر، نیاز به بیهوشی وجود دارد. در طول فرآیند پیرسینگ گوش خونریزی کمی رخ می‌دهد یا بدون خونریزی انجام می‌شود. با اینحال چون در این روش به بدن آسیب وارد می‌شود نیازمند مراقبت هایی برای تسریع بهبودی است. ساده‌ترین راه برای درمان خانگی عفونت پیرسینگ گوش این است که از آب نمک استفاده کنید.

    از دیگر عوارض پیرسینگ؛ که در صورت عدم رعایت اصول و نکان بهداشتی بوجود خواهد آمد، ایجاد عفونت است. در صورت استفاده از پیرسینگ و ابزار آلوده، احتمال ابتدا به ایدز، هپاتیت C و هپاتیت B برای افراد وجود دارد. و در بسیاری موارد دیگر، احتمال انتقال این عفونت به قلب و ریه ها نیز وجود دارد. بنابراین ضروری ترین نکته در زمان انجام پیرسینگ، انتخاب محیطی کاملا سالم و بهداشتی است.

    در این روش بافت گوش فقط از یک طرف سوراخ می‌شود و یک نگین زینتی در آن محل کاشته می‌شود. دوره‌ی درمان این پیرسینگ چقدر است؟ معمولاً طول درمان این پیرسینگ بین 4 تا eight ماه است. دوره‌ی درمان این پیرسینگ چقدر است؟ بین four تا 8 هفته زمان برای بهبودی کامل احتیاج دارد. پرسینگ گوش این میان هم بد نیست اشاره کنیم که در زبان فارسی به پیرسینگ، آژین‌کاری هم می‌گویند که به همان مفهوم سوراخ‌کاری بدن برای آویختن جواهرات است.

    دیجی استایل را باز کنید و به صفحه پیرسینگ زنانه بروید تا ببینید چه تنوع رنگی برای خرید و انتخاب پیش روی شماست. از نمونه‌های تک رنگ نارنجی، صورتی، آبی ، سفید و گلبهی تا طلایی مات و براق و استیل، تنها نمونه‌هایی از تنوع رنگ پیرسینگ هستند. سوراخ کردن گوش باید چند لحظه درد داشته باشد در ازای این فرصت که لاله گوش خود را بپوشانید و کمی لذت ببرید. هنگامی که عفونت ایجاد می‌شود، درمان سریع آن، بهبود سریع‌تر با عوارض کمتر را تضمین می‌کند. در روز سه مرتبه محل سوراخ گوش را با محلول آب و نمک شست و شو دهید. افراد متخصص برای سوراخ کردن گوش از ابزار های متفاوتی برای این کار استفاده می کنند یکی از این ابزار تفنگ گوش سوراخ کن است.

    داغ ترین مطالب

    با راه اندازی لاین فروش اینترنتی محصولات شما مشتریان عزیز همواره می توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت کنید. سعي ما در دكوريكور، توليد با كيفيت محصولات خاص و مشابه جواهرات است. علاوه بر اين با بالا رفتن جهاني قيمت طلا، تامين هزينه هاي ازدواج، سرسام آور بوده و بسياري از جوانان قادر به تامين هزينه ها نيستند. خوشحالم در دکترتو فرصت تولید محتوا در دنیای پزشکی و ارتقاء سلامت جامعه را دارم. قراردادن کمپرس گرم روی گوش باعث کاهش درد و تورم می‌شود.

    سوراخ کردن غضروف، که در قسمت سخت تر گوش شما قرار می گیرد به طور معمول بیشتر طول می کشد تا بهبود یابد و می تواند بیشتر مستعد ابتلا به عفونت باشد. راه های مختلفی وجود دارد که پیرسینگ گوش شما می تواند آلوده شود. به هنگامی که قصد پیرسینگ جدید دارید مهمترین کار این است که به یک متخصص پیرسینگ با درجه عالی مراجعه کنید. همچنین همیشه باید مراقبتهای پس از پیرسینگ را با دقت انجام دهید تا زمانی که زخم کاملا خوب شود.

    پیرسینگ دندان (tooth Piercing)

    بعد از سوراخ‌کردن گوش ممکن است ۶ تا ۸ هفته علائمی داشته باشید. اگر قسمت غضروفی لاله گوش را سوراخ کرده باشید، بهبودی بیشتر زمان می‌برد. اگر هنگام سوراخ‌کردن گوش از ابزار آلوده استفاده شده باشد یا مدام دست‌های کثیف را به این ناحیه بزنید، احتمال عفونت زیاد است. عفونت لاله گوش ممکن است بعد از بریدگی، سوراخ‌کردن یا آسیب به گوش ایجاد شود. برخی مواقع عفونت خفیف بوده و با درمان‌های خانگی بهبود پیدا می‌کند. اما گاهی عفونت و تورم شدید شده و باید اقدامات پزشکی انجام شود.

    از پماد ها استفاده کنید و مطابق با راهنمای مراقبت بعد از پیرسینگ که در مقاله اومده عمل کنید. ولی با توجه به اینکه گفتین یک ماه است، اگر در طی روزهای آینده برامدگی روند بهبود پیدا نکرد حتما به پژشک مراجعه کنید. اما اگر سوزش و عفونت بیشتر و طولانی شد حتما به یک متخصص گوش،حلق و بینی مراجعه کنید. سلام ممکنه به علت حساسیت این اتفاق افتاده باشه از روش های تمیز کردن و شست و شو موجود در مقاله استفاده کنید اگر تا چند روز دیگه بهبود پیدا نکرد مراجعه کنید. بیشتر سوراخ‌ها در طی شش هفته بهبود می‌یابند، اما بهبود برخی از آنها ممکن است چندین ماه یا بیشتر طول بکشد. برای حفظ سوراخ، در این مدت حتی در شب جواهرات را از گوش خود خارج نکنید.

    اما هنگامی که این عفونت شدید می شود وارد جریان خون شده و سبب عفونت یا سپسیس می شود. با اینکه عفونت خون نمی تواند خطر جدی برای فرد ایجاد کند اما در صورت درمان نشدن و گسترش یافتن می تواند سبب شوک عفونی یا شوک سپتیک و در نهایت موجب مرگ شود. استفاده از روبالشتی های ریز بافت یا میکروبافت بهترین گزینه برای روبالشتی می باشد زیرا از گیر کردن گوشواره به آن جلوگیری می شود. سوالات زیادی در مورد روش سوراخ کردن گوش و مراقبت های پس از سوراخ کردن گوش وجود دارد و ما در این مقاله قصد داریم نکات مربوط به سوراخ کردن گوش را در اختیار شما قرار دهیم. در پیرسینگ گوش از سوزن های مخصوص و یا دستگاه های مخصوص پیرسینگ استفاده می کنند.