• Bentsen Viborg posted an update 1 year, 6 months ago

    محتوای این مقاله

    • کتابخانه آنلاین رایگان
    • کتابخانه رایگان
    • دانلود رایگان کتاب های پولی
    • دانلود کتاب الکترونیکی
    • دانلود رایگان کتاب خارجی

    این سایت همچنین دارای مجموعه های از پیش تنظیم شده بر اساس موضوع است. چه به دنبال کتاب های جدید و چه کلاسیک باشید، این سایت ارزش دیدن دارد. این سایت طیف گسترده ای از کتاب های الکترونیکی را از نویسندگان مستقل ارائه می دهد. چه به دنبال یک رمان عاشقانه یا یک رمان هیجان انگیز باشید، می توانید کتاب عالی را در Smashwords پیدا کنید. این سایت همچنین شامل فیلم های داستانی، نمایشنامه و سناریو می باشد.

    کتابخانه آنلاین رایگان

    اینها بهترین سایت های دانلود کتاب الکترونیکی بدون ثبت نام هستند که من امروز برای شما انتخاب می کنم. اگر سایت های خوب دیگری دارید که می توانید آنها را معرفی کنید، لطفاً در نظرات زیر به ما اطلاع دهید. ابتدا آنها را بررسی می کنیم و برای بهره مندی خوانندگان به این لیست اضافه می کنیم.

    کتابخانه رایگان

    لطفاً توجه داشته باشید که تمام کتاب‌های فهرست شده در این سایت فقط پیوندهایی به سایر صفحات وب در اینترنت هستند. بنابراین، کتاب های الکترونیکی همیشه 100٪ رایگان هستند. اگر کلمه ای را در متن کتاب متوجه نشدید، کافیست روی آن کلیک کنید تا در پنجره ای جدید تعریف آن را دریافت کنید. او به دنبال راه‌هایی برای لذت بردن آزادانه‌تر از کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی است و می‌خواهد هر آنچه جدید دارد با شما به اشتراک بگذارد.

    دانلود رایگان کتاب های پولی

    واحدها را می توان به صورت مالکیت جزئی، اجاره یا «حق استفاده» به فروش رساند و در این مورد … به این ترتیب، کتابخانه های سایه از قانون کپی رایت سرپیچی می کنند. این امر Z-Library را به یک وب سایت غیرقانونی تبدیل می کند. اگرچه ممکن است نیت آنها وجود داشته باشد، اما آنها اقداماتی را ارائه می دهند که از نظر قانونی مجاز نیستند. اگر می‌خواهید آن دسته از آثار کلاسیک جوانان را بخوانید که از دوران دبیرستان غفلت کرده‌اید، Read.gov منبع خوبی است.

    دانلود کتاب الکترونیکی

    این مفید است زیرا دسترسی به بسیاری از آنها به صورت رایگان در دسترس کاربران است. علاوه بر این، در وب می‌توانید کتابخانه‌هایی با مجموعه‌ای بسیار بزرگ پیدا کنید، بنابراین انتخاب یک داستان جدید یا جستجوی رمان مورد علاقه‌تان طولی نمی‌کشد. بیشترین عبارت جستجو شده جایی است که کتاب های آنلاین را بخوانید. به صورت آنلاین و رایگان و بدون ثبت نام کتاب بخوانید و دانلود کنید. اطلاعات این سایت فقط برای مقاصد مقدماتی ارائه شده است، بنابراین می توانید به صورت آنلاین و بدون ثبت نام کتاب ها را مطالعه کنید. فهرستی از مشهورترین و معتبرترین نویسندگان انگلیسی و غیرانگلیسی از سراسر جهان.

    کتاب ها و نویسندگان مورد علاقه خود را پیدا کنید و کتاب های رایگان را به صورت آنلاین بخوانید. ماموریت کتابخانه دیجیتال بین المللی کودکان “ترویج بردباری و احترام به فرهنگ های مختلف از طریق فراهم کردن دسترسی به بهترین ادبیات کودکان از سراسر جهان” است. آنها کتاب هایی از سراسر جهان دارند و سایت به شما امکان می دهد بر اساس کشور جستجو کنید. شما می توانید سایت را آزادانه بخوانید یا یک حساب کاربری برای حفظ یک قفسه دائمی ایجاد کنید. کتابخانه HathiTrust کتاب‌ها و متون را از Google Books، آرشیو اینترنت یا کتابخانه کنگره می‌کشد و مرور آن بسیار آسان است.

    کاربران همچنین می توانند مجموعه کتاب های رایگان را بر اساس ژانر فیلتر کنند. آنها حتی می توانند ظاهری را که ترجیح می دهند انتخاب کنند. پروژه گوتنبرگ مکان دیگری است که می توانید به کتاب های رایگان آنلاین دسترسی داشته باشید. شما می توانید کتاب های کلاسیک را در اینجا بدون نیاز به ثبت نام بخوانید. پروژه گوتنبرگ همچنین یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند در مورد تجارت یا مهندسی بیشتر بیاموزند.

    دانلود رایگان کتاب خارجی

    HathiTrust مشارکتی از مؤسسات دانشگاهی و تحقیقاتی است که میلیون ها کتاب و سایر مطالب را برای خواندن آنلاین در دسترس قرار می دهد. این محتوای کتابخانه های سراسر جهان را دیجیتالی کرده است و دسترسی رایگان به بیش از 17 میلیون مورد را فراهم می کند. کافی است کتاب مورد نظر را در نوار جستجو جستجو کنید تا سایت نمای کامل را برای شما باز کند. این کتابخانه غیرانتفاعی حاوی میلیون‌ها آیتم دیجیتالی رایگان در دسترس است که بیشتر آنها کلاسیک در حوزه عمومی هستند. برای دسترسی به این کتاب ها، باید برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید و لیست عناوین موجود را مشاهده کنید.

    منبع: اینجا