• Nordentoft Knight posted an update 1 year, 8 months ago

    سمیه خانوم اگه موقع پریودت رسیده و لکه بینی داری یکی دو روز هم صبر کن با بیبی چک تست بده اگه مثبت باشه ان شاالله می تونی آزمایش خون بارداری بدی. كليه كادر پزشكي و اجرايي اين مركز از خانم هاي مجرب و با سابقه تشكيل شده كه تحت نظارت جناب آقاي دكتر شهرزاد فعاليت مي كنند. راديولوژي كاخ در طول ساليان متمادي به عنوان يكي از مهم ترين مراكز راديولو‍ژي كشور مورد توجه خاص پزشكان و بيماران قرار گرفته است. خيلي از دوستان در مورد ساعات فعاليت و كادر اجرايي راديو لوژي سوال مي كنند كه بايد در جواب اين عزيزان گفت؛اين مركز روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ لغايت ۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ لغايت ۱۳ بيماران را پذيرش مي كند.

    رادیولوژی در منزل در مشهد خیر مشکلی پیش نمی اید فقط اینکه قبل عکس رنگی باید جلوگیری داشته باشید تا زمانی را که پزشک معالجتان برای انجام عکس رنگی شما تعیین کرده فرا برسد اما معمولا روز ۸ یا ۹ سیکل توصیه می شود. عزیزم عکس رنگی وشرح آن را باید از نزدیک دید تا بتوان‌نظر داد چون عکسهای رنگی به ظاهر همه شبیه هم هستند نمیشود به این شکل نظر داد. جواب عکس رنگی من را که همون موقع دادن و دکتر نگاه کرد و گفت لوله هات بازه.

    جراحان برای بیمارانی که تمایل دارند به صورت دائمی با کاهش وزن همراه باشند از جراحی باندینگ معده استفاده می کنند زیرا این جراحی دائمی و ماندگار است. اما جراحان به دلیل اینکه بیماران می توانند بعد از مدتی این حلقه را از معده خارج کنند این شیوه ی درمانی را برگشت پذیر می دانند. به همین دلیل است که دکتر سلیمی به عنوان بهترین دکتر برای عمل حلقه گذاری معده در تهران به بانوانی که تصمیم به بارداری دارند توصیه می کند که بعد از این جراحی از بارداری پیشگیری کرده تا سلامت جسمی خود و جنین به خطر نیفتد. بیمارانی که بعد از انجام این جراحی وزن زیادی را کم نکرده اند و کاهش وزن آنها بین دو تا چهار کیلوگرم است باید به پزشک متخصص خود مراجعه کرده تا برای درمان آنها جراح باند حلقه معده را مجددا تنظیم کند. بیماران با مراجعه به دکتر سلیمی به عنوان بهترین دکتر برای عمل حلقه معده در تهران می توانند مراجعات مکرر خود را برای بررسی وضعیت جسمی و همچنین جراحی صورت گرفته انجام دهند.

    اما در جراحی لیزری، بیمار همان روز یا یک روز بعد به منزل باز گشته و در بدترین حالت، یک ماه دقت به نحوه انجام فعالیت ها نیاز می باشد. هر چند بعد از عمل لیزری دیسک کمر، پزشک استراحت تا بیشترین حد ممکن را به بیمار توصیه می کند اما برخی از بیماران امکان استراحت مطلق یا طولانی مدت را ندارند. همان طور که در بخش ابتدایی مقاله عمل لیزر دیسک کمر در مشهد گفته شد، مهره های دیسک کمر از یک بخش ژلاتینی و نرم و بخشی سخت و استخوانی تشکیل شده اند. بخش استخوانی دورتادور بخش ژلاتینی را پوشش داده و از خروج ماده ژلاتینی از دیسک خودداری می کند. که این سوراخ، فشار درون دیسک را تا حد 300 پاسکال کاهش می دهد. در بسیاری از بیمارانی که علت درد کمر این مشکل باشد، بعد از انجام این کار، درد به طور کامل تسکین پیدا می کند.

    بیمارانی که برای درمان چاقی و اضافه وزن خود از جراحی باندینگ معده یا همان حلقه معده استفاده کرده اند به مرور با کاهش وزن و چربی بدن همراه می شوند که این امر سبب شده این بیماران از ناحیه شکم دچار افتادگی و یا شل شدگی پوست شوند. افتادگی و یا شل شدگی پوست بیشتر در بیمارانی مشاهده می شود که دارای اضافه وزن شدیدی هستند. تمامی موارد ذکر شده از اقدامات قبل از انجام جراحی حلقه گذاری معده است که شما با مراجعه به دکتر سلیمی به عنوان بهترین دکتر برای عمل باندینگ معده در تهران می توانید اطلاعات بیشتری را کسب نماید. بیمارانی که تمایل دارند برای درمان چاقی خود از جراحی حلقه معده یا باندینگ معده استفاده نمایند بهتر است برای آگاهی بیشتر از جراحی و همچنین دوران نقاهت با مراجعه به دکتر سلیمی به عنوان بهترین دکتر برای عمل در تهران اطلاعات کامل و جامعی را بدست آورند. شرایط کار در امارات، مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری، شرایط کار در دبی و امارات را در این مقاله علمی به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم.

    یک نوع بررسی رادیوگرافی رحم و لوله های رحمی است که برای یافتن علت نازایی بکار می رود. در این روش شکل و ساختمان رحم – باز بودن لوله های رحمی و هر گونه چسبندگی داخل حفره لگن بررسی می شود. محدودیت های روش – در این روش فقط داخل رحم یا لوله های رحمی دیده شود اما ابنورمالیته تخمدانی – دیواره رحم – و ساختمانهای دیگر لگنی باید با روشهایی مثل MRI یا سونوگرافی دیده شود. ۱)هیستروسالپنکوگرافی یک روش تشخیصی و درمانی ، با عوارض اندک است .

    به عنوان مثال در آسیب های خفیف یا ضرب دیدگی دیسک، پزشک با ثابت نگه داشتن کمر از طریق استفاده از کمربندهای طبی مانع حرکت دادن و جابجایی آن شده و در نتیجه درد کمر به مرور تسکین پیدا می کند. جالب آن است که بدانیم برخلاف تصور عامه مردم، سیگار با داشتن ماده شیمیایی به نام نیکوتین یکی از اعتیادآورترین ماده های کشیدنی در سراسر دنیاست که سالانه سبب بسیاری از بیماری های جدی و خطرناک می گردد. با این حال ترک اعتیاد از این ماده با اراده خود فرد و یا مرکز ترک اعتیاد امکان پذیر است. برگزاری دوره های تزریقات زیر نظر مراکز استان ها بوده و بنابراین شرایط گرفتن مدرک تزریقات و پانسمان در هر شهری می تواند متفاوت باشد. این دوره ها در مراکزی که از سوی وزارت بهداشت تایید شده اند برگزار می شود و گواهی ارائه شده معتبر خواهد بود.

    اما در حال حاضر کشوری مانند امارات، چنین ویزاهایی را برای ایرانی ها صادر نمی نماید و افرادی که قصد کار در امارات را دارند تنها می‌توانند از ویزای جاب آفر یا پیشنهاد شغلی استفاده نمایند. مدت زمان این ویزاها بستگی به مدت قراردادی دارد که کارفرما با متقاضی کار می بندند. از جمله کشورهایی که این نوع ویزا را ارائه می دهند می توان به ویزای جستجوی کار اتریش و آلمان اشاره کرد.

    نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری … ساخت غرفه نمایشگاهی

    قبل از عمل لیزر دیسک کمر، بیمار به چه آمادگی هایی نیاز دارد؟پیش از عمل دیسک، اقداماتی وجود دارند که انجام آن ها به آمادگی سریع تر بیمار برای جراحی و تسریع روند بهبودی بعد از عمل کمک می کند. از جمله این اقدامات می توان به جلوگیری از تشدید شکستگی یا آسیب دیدگی دیسک اشاره کرد. آیا می توان عمل لیزر دیسک کمر را چند بار انجام داد؟گاهی اوقات درمان بیمار در یک مرحله انجام نمی شود.

    البته این عفونت به خاطر عفونت بیمارستانی و در اثر سهل انگاری تو یکی از موارد استریل به وجود اومده بود که با بیتفاوتی مادر در امر نگهداری از زخم همراه شد و این بلا رو سرش آورد. من شنیدم در برخی از مراکز عکس رنگی از رحم با بیهوشی انجام میشود . سعی کنید قبل از رفتن برای عکس رنگی روحیه بالایی داشته باشید.چون درد زیادی دارد ولی اگر بچه می خواهید باید تحمل کنید تا مطمئن شوید لوله های رحمتان باز است و چسبندگی رحم یا رحم دوشاخ ندارید. همانند ديگر تستها، HSG هم ممكن است نتايج نادرستي را بدست ‌دهد. مثلاً ممكن است گوشه رحم دچار انقباض و گرفتگي عضلاني شده‌ و ماده رنگي نتواند بداخل لوله‌ها وارد شود. در چنين مواقعي نتيجه به‌ اشتباه بصورت لوله مسدود تفسير مي‌شود در حاليكه لوله‌ها باز هستند.در صورتي كه انتهاي فيمبرياي لوله مسدود باشد تحت عنوان ‌هيدروسالپنكس‌ ناميده مي‌شود.

    زبان رسمی آنها عربی است اما زبان انگلیسی در طی سال‌های گذشته در این کشور بسیار رواج پیدا کرده است. مردم این کشور مسلمان هستند و واحد پولی این کشور در هم می باشد. مراجعه به سایت نوبت دهی اینترنتی پزشکان “دکتردکتر” مزیت های بسیاری دارد مانند پیدا کردن شماره و آدرس پزشک مورد نظر، مشاهده اسامی پزشکان متخصص شهرتان در زمینه مورد نیاز شما، دیدن امتیاز پزشکان و نظر بیماران ویزیت شده. علاوه بر این مزایای مهمتری نیز دارد مانند برخورداری از خدمات پزشک آنلاین، دریافت نوبت ویزیت آنلاین و غیره. همچنین می توانید اپلیکیشن دکتر دکتر را روی گوشی خود نصب کنید و خدمات مورد نیازتان را سریعتر پیدا و دریافت کنید. تمامی موارد ذکر شده از عواملی است که بر هزینه جراحی حلقه معده در بیماران تاثیر می گذارد.

    بیمارانی که از عمل حلقه معده برای درمان خود استفاده می کنند قبل از جراحی اولین قدمی که برمی دارند این است که به جراح معتمد و همچنین به متخصص بیمه برای تعیین میزان توده شاخص بدنی که بالای سی و پنج کیلوگرم است مراجعه نمایند. بیمارانی که برای کاهش وزن خود از جراحی باندینگ معده استفاده کرده اند باید مدتی از خوردن انواع غذاهای سنگین و همچنین حجیم که به معده فشار زیادی را وارد می کند بپرهیزند. بیمارانی که از جراحی حلقه گذاری معده استفاده کرده اند بهتراست که برای بهبودی وضعیت جسمی خود به مدت چهارده روز از انجام فعالیت های روزانه بپرهیزند و به طور کامل استراحت نمایند. همچنین دستگاهی که عمل لیزر دیسک کمر با استفاده از آن انجام می شود، دستگاهی خاص به نام فلوروسکوپی است که تنها در بیمارستان ها وجود داشته و همانند دستگاه رادیولوژی به محض ورود لیزر به بدن، موقعیت دیسک و مهره ها را برای پزشک نمایش می دهد. این دستگاه ها در کلینیک ها قابل استفاده نیست و تنها مخصوص بیمارستان هاست.

    با اين تست، پزشك از وضعيت داخلي رحم و لوله­‌هاي رحمي مطلع مي­‌گردد و با توجه به نتايج حاصل از تست، در مورد نحوه درمان تصميم خواهد گرفت. جهت مهاجرت کاری پس از دریافت جاب آفر می بایست جهت اخذ ویزا درخواست دهید. معمولاً زمانی که برای این ویزا در نظر می گیرند، ۶ ماه تا یک سال می باشد.

    دیسک پاره با لیزر به چه صورت درمان می شود؟یکی از عارضه های رایج در دیسک کمر که علت آن مشخص نیست و به دلایل مختلف احتمال رخ دادن آن وجود دارد، پارگی دیسک کمر است. البته این عمل در آسیب دیدگی های متوسط نیز کاربردی بوده و باعث درمان و بهبودی بیمار می شود. اما در آسیب هایی نظیر پارگی دیسک یا شکستگی همزمان چند مهره که جزو عوارض حاد به شمار می روند، این عمل، یکی از جراحی های تکمیلی درمان است و روش مستقلی برای بهبودی وضعیت دیسک نیست. در عارضه های خفیف که شکستگی جزئی بوده باشد، معمولا ساده ترین نوع عمل یعنی عمل لیزر برای درمان دیسک کمر مورد استفاده قرار می گیرد.

    اغلب پزشکان از رنگ محلول در آب استفاده می کنند این رنگ ها معمولا رحم را تحریک نمی کند. آزمایش هیستروسالپنگوگرافی یا عکس رنگی رحم مبتنی بر اشعه ایکس می باشد. شما باید ابتدا روی تخت به کمر دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید به نحوی که پاهای شما روی رکاب های طرفین قرار بگیرد، درست همانند زمانی که برای معاینه لگن آماده می شوید.

    این حلقه گذاری در معده باعث شده که میزان کالری دریافتی در بیماران کاهش یافته و فرد به تدریج با کاهش وزن همراه شود. این دسته بندی برای مشخص کردن شاخص توده ی بدنی در بیمارانی است که با مشکل اضافه وزن همراه هستند. بنابراین BMI یک محاسبه ی مناسب برای برآورد میزان چربی موجود در بدن افراد است.

    خیلی خیلی واضح هست که نمیشود همچین موضوعی را در کامنت توضیح داد و نیاز به آموزش هست. شما نمی توانید کامنت بذارید که به من مثلاً زبان انگلیسی آموزش بدید و ما در کامنت به شما آموزش زبان انگلیسی بدیم!!!! خیلی واضح هست که باید محصول رو تهیه بکنید و آموزش های لازم رو ببینید.

    سلام به همه من امروز عکس رنگی گرفتم اصلا درد نداشت هیچ نترسید و بدون ترس و استرس بدیدد…. نگران نباشید بهتره عکس رنگی رحم را انجام بدهید ممکن است چسبندگی ساده داشته باشید که با درمان آن به راحتی باردار میشوید اگر سایز پولیپ شما کوچک باشد میتوانید باردار شوید و جای نگرانی نیست. وقتي ماده رو تزريق كرد يه كم دلدرد گرفتم، ولي يه ذره درد كه آدمو نمي‌كشه! بعد چند دقيقه درد كاملا تموم شد و پاشدم راحت رفتم خونه. فقط تا شب يه كم احساس ضعف مي‌كردم، انگار فشارم پايين باشه.

    بیماری هایی که پزشک درمان آن ها را با عمل لیزر تشخیص داده باشد، فورا درمان شده و درد ناشی از آن نیز مدت کوتاهی پس از عمل درمان می شود. نشستن در ماشین باید با دقت بالا انجام شود و در هنگام نشستن از کمربندهای طبی یا صندلی های مخصوص استفاده کرد. بلند کردن اجسام سنگین تا 1 ماه بعد از عمل ممنوع می باشد و در صورت نیاز به جابجایی وسایل، به جای خم کردن کمر، باید با خم کردن زانو جسم را بلند کرد. پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزری دیسک کمر در اهواز دیدن کنید. پارگی دیسک فشار زیادی به عصب وارد می کند و علت دردهای شدید کمر در اثر این عارضه، فشارهای عصبی است.

    قرار دادن پد هالوکس والگوس روی قسمتی که دچار انحراف شده برای کاهش درد (این پدها و اسپیلنت های هالوکس والگوس را می توانید از داروخانه های معتبر و دیجی کالا و سایر فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید). اینکه چه زمانی از بیمارستان مرخص می شوید، کاملاً به این بستگی دارد که پانسمان پای شما در چه وضعیتی قرار دارد. به طور مثال ممکن است پای شما داخل گچ یا نوع خاصی از کفش طبی باشد. زمان کشیدن بخیه ها به طور معمول ۱۴ روز بعد از عمل شست پای کج است اما پا باید به مدت ۶ تا ۸ هفته محکم و ثابت نگه داشته شود.

    اغلب پزشکان با ایجاد فشار از داخل واژن و هم چنین وارد کردن فشار از ناحیه زیر شکم به طور همزمان و با کمک هر دو دست اندازه و شکل رحم را برآورد می کنند. از مزایای بیهوشی در عکس رنگی رحم نبودن انقباضات عضلات لگن و کاهش مقاومت در برابر قرار دادن وسایل در داخل واژن میباشد که این امر موجب کاهش تعداد عکسهای گرفته شده (میزان اشعه دریافتی کمتر) و کاهش میزان داروی تزریق شده میشود. بعلاوه چون در مواردی ممکن است لوله های رحمی بر اثر اسپاسم ناشی از اضطراب و یا درد باز نشوند در حالت بیهوشی این اسپاسم از بین رفته و دارو راحتتر از لوله ها عبور میکند. اگر به دلایل شلوغی و یا اینکه مراجعه حضوری برای شما مقدور نیست می توانید و یا محیط درمانگاه، بیمارستان و مطب پزشک را دوست ندارید می توانید از خدمات پزشکی در محل استفاده کنید. طبق نتایجی که جراحان و متخصصین تغذیه برای بیمارانی که جراحی حلقه گذاری معده را استفاده کرده اند به این نتیجه رسیده اند که این بیماران تقریبا شصت درصد از وزن اضافی خود را با انجام این عمل از دست می دهند.

    بعدش موقع وارد كردن اون لوله يا سرنگ داشتم از ترس مي مردم ولي باور كنيد حتي يه درد كوچولو هم حس نكردم. بعد از اون مايع حاجب رو تزريق كردند كه درد اون هم در حد كمردرد پريود بود و نه بيشتر. ۵٫ برای جلوگیری از کرامپهای مربوط به اینکار نیز از بیمار خواسته می شود تا یک ساعت قبل از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی استفاده نماید .

    که تمامی این موارد سبب شده که بیماران بعد از انجام جراحی حلقه معده در یک مدت کوتاه با کاهش وزن مناسبی همراه شوند. بنابراین افرادی که مصرف دخانیات و الکل را ندارند برش های ایجاد شده بر روی شکم آنها سریع تر بهبود یافته و دوران نقاهت آنها نیز کمتر است و همچنین علاوه بر این موارد از عمل انجام شده نتیجه ی مطلوبی را بدست می آورند. دکتر سلیمی به عنوان بهترین دکتر برای عمل حلقه معده در تهران به این بیماران توصیه می کند که از شش ماه قبل از انجام این جراحی از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنند. طول عمر و ماندگاری حلقه معده در بیماران محدودیت خاصی نداشته و در صورتی که بیمار نیاز داشته باشد تا دوباره دچار اضافه وزن نشود می تواند این حلقه را تا پایان عمر در بدن خود نگه دارد. در صورتی که بیمار با مشکل خاصی همراه شد جراحان متخصص می توانند این حلقه سیلیکونی را از معده ی بیمار خارج کنند. بیمارانی که جراحی حلقه معده را انجام داده اند برای مراقبت های بیشتر باید یک شبانه روز در بیمارستان بستری شوند تا از این طریق وضعیت جسمی بیمار تحت کنترل پزشکان قرار بگیرد و بعد از این مدت با اجازه ی پزشک متخصص این بیماران از بیمارستان ترخیص می شوند.

    در طی قوز شست پا، استخوان ها، رباط ها، تاندون ها و اعصاب به محل اصلی خودشان بازگردانده خواهند شد و برآمدگی از بین خواهد رفت. در حالیکه ادعا می شود که اسپلینت ها می توانند در اصلاح انحراف شست پا، از بین بردن فشار روی انگشت و کاهش درد مؤثر باشند، اما حقیقیت این است که بونیون ها یک بافت استخوانی سفت هستند و اسپلینت نمی تواند یک درمان دائمی محسوب شود. به علاوه، هیچ مشاهدات علمی مبنی بر اینکه اسپلینت هالوکس والگوس در درمان این بیماری یا اصلاح استخوان شست پا مؤثر است، دیده نشده است. درمان های غیر جراحی ممکن است شامل ارتزهای سفارشی، کفش های ارتوپدی، فیزیوتراپی، لیزر درمانی MLS یا ترکیبی از درمان ها باشد. لیزر درمانی MLS به دلیل ایمنی و اثربخشی، درمان غیر تهاجمی درد پا برای hallux limitus است. این روش درمانی لیزر پا ضمن افزایش تحرک، درد و التهاب را کاهش می دهد.

    نوع دوم مدارک، مدارک مربوط به رزومه و سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی متقاضی است. متقاضی اصلی برای اینکه بتواند شانس ویزای خود را بالا ببرد باید تمامی مدارک را طبق اصول و کاملاً مرتب و منظم تهیه شود. یکی از هزینه های دیگر که بر هزینه جراحی حلقه معده تاثیرگذار است هزینه دستمزد متخصص بیهوشی است.

    اگر خونریزی بعد از عکس رنگی بیشتر از چند ساعت ادامه پیدا کرد باید به دکتر مراجعه کنید. فاطمه خانوم چرا سن برای عکس رنگی براتون مهم شده؟ من که ۲۸ سالمه و دوساله می خوام باردار بشم دکتر برام عکس رنگی نوشته. سلام خانما منم ديروز عكس رنگي دادم .دردداره ولي نه درد وحشتناك .درحد يه پريود . دوستاي گلم اصلا نترسين اصلا استرس نداشته باشين واقعا قابل تحمل . سلام من فردا نوبت عکس رنگی دارم چرا باید قبل ازعکس نزدیکی نداشته باشیم اخه من ۵ روز پیش نزدیکی داشتم چکارکنم نباید عکس بندازم.

    شما ممکن است در این مرحله کمی احساس فشار یا درد داشته باشید. مبالغ ذکر شده در صورت عکسبرداری همراه با بیهوشی افزایش می یابد. پزشک با بررسي عکس­‌ها مي‌­تواند وضعيت رحم و لوله­‌هاي رحمي را ارزيابي نمايد. ما امروز مدرک کشورهایی مثل هندوستان، فیلیپین و حتی روسیه را قبول نداریم و سطح آن‌ها را خیلی پایین می‌دانیم.