• Kessler Hutchison posted an update 10 months, 3 weeks ago

    همچنین امکان اخذ دروسی مثل حفظ جز 30 قرآن کریم و کارآفرینی برای بهبود معدل وجود دارد. حتی یک صدم نمره پایین تر از این معدل سبب می شود شما نتوانید فارغ التحصیل شوید. سلام من لیسانس نرم افزار کامپیوتر دارم ‌و میخوام کنکور تجربی… نظرات شما بسیار ارزشمند هستند.

    نمره ردی دروس فقط در معدل ترمی شما تاثیر میزاره و اگر بعدا دروس رو با هر نمره ای پاس کنین، نمرات پاس شده شما در معدل کل محاسبه خواهد شد. نمرات مردودی دروس تنها در معدل ترم محسوب می شود و در هنگام فارغ التحصیلی نمرات مردودی در معدل کل پیام نور حساب نمی شود. اینها تعدادی از سوالات است که ذهن بسیاری از دانشجویان پیام نور را به خود مشغول کرده است. تعدادی زیادی از دانشجویان پیام نور حتی بعد از فارغ التحصیلی نیز، جواب این سوالات را نمی دانند.

    • در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم .
    • جهت صدور کارنامه مجدد لطفا” درخواست خود را به آدرس پست الکترونیکیارسال نمایید.
    • از تمام همراهی های شما و دانش آموزان عزیزمان در سال پرفراز و نشیبی که گذشت، سپاسگزاریم و پرونده ی این سال در حالی بسته می شود که ما خود را عمیقاً مدیون صبوری های شما و مهربانی های عمیق پسرانمان می دانیم.

    اما امتحانات نوبت دوم به صورت نهایی و هماهنگ کشوری برگزار می شود به همین دلیل ممکن است نمرات کمی دیر تر از نوبت اول ، وارد سایت پادا شود ولی حداکثر تا دو هفته ، نمره تمامی دروس ثبت خواهد شد. همچنین دانشجویان گرامی می توانند جهت اطلاع از فرآیند های فوق به سایت دانشگاه قسمت آموزش/امور آموزشی کارشناسی/فرآیندها مراجعه نمایند. در قدم اول به آدرس اینترنتی سایت مای مدیو my medu.irمراجعه کنید. لازم به دکر است که بعضی از دانشگاهها با تاخیر در سایت خود اعلام وصول می نمایند . در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم .

    در صورتی که از طریق سایت موفق به دریافت کارنامه نمیشین ، کارنامه رو از مدرسه دریافت کنین . در صورتی که از طریق سایت موفق به دریافت کارنامه نمیشین ، کارنامه رو از مدرسه بگیرین . در صفحه بازشده وارد قسمت مربوط به عملیات اولیه شده و گزینه لیست کلاس و ورود نمرات را انتخاب نمایید. ✔️ دریافت الکترونیکی کارنامه یکی از جدید ترین امکانات مدارس می باشد و تمامی مراحل دریافت کارنامه با کدملی در این مقاله عنوان شده است. در صفحه باز شده روی گزینه مشاهده کارنامه کلیک نمایید.

    همچنین نام کاربری دانش آموزان همان کد ملی آن ها است. در این قسمت روش دریافت کارنامه با کد ملی از طریق سامانه پادا را برای شما توضیح دادیم. بنابراین با پشت سر گذاشتن مراحل بالا می توانید کارنامه خود را در این سایت مشاهده کرده و دریافت نمایید. در صورتی که دستگاه پرینتر داشته باشید، حتی امکان چاپ کارنامه از این طریق هم برای تان وجود دارد. در ادامه روش دریافت کارنامه از طریق سامانه سیدا را هم توضیح خواهیم داد تا مدیران و مسولین مدارس به راحتی بتوانند از این سامانه جهت دریافت کارنامه های مورد نظر خود استفاده کنند.

    نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دوم 01-02 دانشگاه پیام نور

    با توجه به اهمیت بررسی نمرات کسب شده در هر درس برای دانش آموزان و اولیای آن ها، ما در این جا نحوه دریافت کارنامه با استفاده از سامانه های آنلاین را برای شما بیان کرده ایم. با پیشرفت تکنولوژی برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، وزارت آموزش و پرورش برای موارد مختلف مانند دریافت کارنامه دانش آموزان، سایت گرفتن نمرات ماهانه و سالانهیا همانسایت مای مدیو my.medu.irرا در اختیار دانش آموزان قرار داده است. دانش آموزان برای دیدن کارنامهباید به صفحه شخصی خود در سایت مای مدیومراجعه کنند که در ادامه این مقاله جهت آشنایی با نحوه دریافت کارنامه در این سایت توضیحاتی ارائه داده ایم.

    همان طور که مشاهده می کنید، گزینه های متعددی در این صفحه وجود دارد که هر کدام از آن ها خدمات متفاوتی را به شما ارائه می دهند. به هر حال، جهت دریافت کارنامه باید بر روی گزینه «مشاهده کارنامه» کلیک کنید. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش جزئیات و نحوه دریافت کارنامه الکترونیکی دانش آموزان را تشریح کرد. یکی دیگر از دغدغه های دانش آموزان my medu.ir دریافت کارنامهخود می باشد. اموزش پرورش برای دانش آموزان سایتی را راه اندازی کرده اند تا بتوانند کارنامه خود را بصورت اینترنتی از سامانه مای مدیو دات ای ار my medu دریافت نمایند. آدرس سایت مای مدیو کارنامه می باشد.

    در واقع این رمز عبور برای هر دانش اموز منحصر به فرد بوده و باید با مراجعه به مدیر مدرسه آن را تحویل بگیرد. پس دانش آموزان می توانند با کد ملی و رمز عبوری که از مدیر مدرسه شان تحویل می گیرند، به سامانه پادا وارد شوند. نام کاربری و کلمه عبور برای سایت سیدا هم به همین شکل است. در واقع نام کاربری همان کد ملی مدیر، معلم یا سایر مسولین مدرسه است. اما کلمه عبور هر کدام از کادر مدرسه و معلمین، کد پرسنلی آن ها است.

    دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۱ اول ( دانلود قسمت 1 قهوه ترک ) کامل و با حجم نیمه رایگان

    از طریق برنامه شاد امکان دریافت کارنامه وجود نداره ، برای دریافت کارنامه باید وارد سایت پادا بشین . کارنامه دانش آموزان در سامانه همگام بارگزاری نمیشه ، کارنامه ها در سامانه پادا بارگزاری میشه . ابتدا باید نشانی اینترنتی این سامانه یعنی pada.medu.ir را در مرورگر خود جست و جو نمایید. برای ورود به سایت پادا می توانید هم از سیستم های کامپیوتری استفاده کرده و هم این کار را با گوشی موبایل خود انجام دهید. از آن جایی که بیش تر دانش آموزان از گوشی موبایل استفاده می کنند، از این نظر محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

    سایت همگام در حال بروز رسانی است ، دانش آموزان باید منتظر بمونن تا سایت همگام فعال شه تا بتونن کارنامه شون رو از سایت بگیرن . وارد سایت hamgam.medu.ir بشین در نوار بالای سایت گزینه ورود رو انتخاب کنین لینک ورود به سایت نمایش داده میشه . برای دریافت کارنامه مجددا رمز عبور رو از مدیر مدرسه بگیرین . در صورتی که موفق به دریافت کارنامه نمیشین باید مجدا رمز ورود رو از مدیر مدرسه بگیرین . در حال حاضر امکان دریافت کارنامه سال گذشته در سایت همگام و پادا وجود نداره . در حال حاضر کارنامه نوبت دوم اکثر دانش آموزان در سامانه پادا بارگزاری نشده .

    ZoomikWeb.com یک سایت خصوصی بوده و به هیچ نهاد دولتی وابسته نیست و فقط جهت آگاهی کاربران با سایت ها و سامانه ها مختلف و کمک به استفاده آسان کاربران از سایت ها ایجاد گردیده. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات از سایت زومیک وب روی دکمه زیر کلیک کنید. در صورت هر گونه مشکل می توانید با پشتبان سایت تماس بگیرید. درصورت وارد بودن اعتراض و احراز بروز خطا در نمره دهی که منجر به افزایش نمره متقاضی شود، کل وجه هزینه اعتراض به متقاضی مسترد خواهد شد. کارنامه دارای کد های امنیتی بوده، نسخه مربوط به متقاضی یک بار صادر می شود.

    در حال حاضر کارنامه های نوبت اول دانش آموزان در سامانه پادا بارگذاری نشده . ✔️ همونطور که در این مقاله بطور کامل توضیح داده شده کارنامه دانش آموزا از طریق سامانه پورتال به آدرس my.medu.ir قابل مشاهده و دریافته. در ادامه گزینه ” کارنامه ” از داشبورد اصلی پورتالدانش آموز در سامانه همگام انتخاب کنین. در بخش ورودی سامانه اطلاعات خواسته شده از قبیل نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی درج شده را وارد نموده و روی گزینه ورود کاربران کلیک نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات دریافت کارنامه از سایت همگام می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید. در صفحه بازشده کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایید.

    برای این منظور سامانه های مختلفی از جمله سایت پادا، سایت همگام و سایت سناد در نظر گرفته شد. البته در ابتدا سامانه های مذکور ویژه مدیران، معلمان و کادر اجرایی بود و تنها این کاربران اجازه ورود داشتند. اما به تدریج بر امکانات آن ها اضافه شد و دانش آموزان نیز برای برخی از امور تحصیلی خود از جمله دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی باید به این سایت ها مراجعه کنند. ابتدا به سامانه پادا می پردازیم که دانش آموزان برای دریافت کارنامه با کد ملی به آن مراجعه می کنند. نام کاربری برای ورود به این سامانه همان کد ملی هر دانش آموز است. کلمه عبور این سامانه هم یک رمز 8 رقمی است که توسط مدیر مدرسه به دانش آموزان داده می شود.

    وارد سایت hamgam.medu.ir بشین در نوار بالای سایت گزینه ورود رو انتخاب کنین ، در لینک ورود به سایت کد ملی و رمز عبور رو وارد کنین ، در داشبور اصلی گزینه دریافت کارنامه رو انتخاب کنین . برای دریافت کارنامه باید وارد سایت همگام بشین ، برای ورود به سایت همگام به کد ملی و رمز عبور نیاز دارین . برای دریافت کارنامه مدرسه بایستی پس از ورود به صفحه اصلی ابتدا در فیلد ” انتخاب نقش”، گزینه دانش آموز انتخاب و سپس سایر اطلاعات از قبیل کد ملی، رمز عبور و کد امنیتی وارد شود. امکان دریافت کارنامه دانش آموزان از طریق سامانه پادا و همچنین سامانه سیدا وجود دارد که هر دو روش در مقاله توضیح داده شده است. از جمله ویژگی ها سامانه سیدا ورود اطلاعات تحصیلی دانش آموزان و صدور کارنامه آن ها به صورت آنلاین و غیر حضوری می باشد. در نتیجه امکان مشاهده کارنامه دانش آموزان از طریق سایت سیدا برای آن ها و والدین آن ها وجود نداشته و دسترسی به این سامانه مختص مدیران و معلمان مدارس می باشد.

    مدرک آزمون گوته معمولا طی 7 روز پس از آزمون صادر می شود و به آدرس ارائه شده توسط داوطلبان ارسال می گردد. اما بدلیل محدودیت های پستی در ایران امکان دریافت کارنامه وجود ندارد و یا اینکه با تاخیر بسیار زیاد دریافت می گردد. مراحل ورود به سایت مای مدیو کارنامه طبق آموزش زیر می باشد. َسامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورشmy medu.ir (مای مدیو ) یکی از سامانه های جدید طراحی شده توسط وزارت آموزش و پرورش می باشد. آموزش و پرورش سامانهprofile.medu.irرا از دسترس خارج کرده است و سایتmy medu.irرا جایگزین آن معرفی کرده است. زبان صفحه کلید انگلیسی باشه ، کد ملی و رمز عبور همگام رو به درستی در لینک وارد کنین .