• Hougaard Whitney posted an update 7 months, 2 weeks ago

    با توجه به اینکه گوگل از کاربران میخواهد تا در صورت مشاهده سایتهای خرید و فروش بکلینک،آنها را به گوگل معرفی کنند، افراد از این فرصت استفاده کرده و گزارش میدهند. برای مثال اگر فروشگاه حیوانات خانگی دارید ، گرفتن لینک از انجمن مربوط به پرورش حیوانات خانگی ارزش بیشتری نسبت به پیوندی دارد که از یک سایت فروش کادو و هدیه گرفته اید. مطمئن باشید خرید این بک لینک های بی ارزش، گوگل را نسبت به شما حساس کرده و حتی ممکن است جریمه تان کند. اما لینک نوفالو تاثیری بر سایت مبدا و ایجادکننده لینک نمیگذارد، در ضمن تاثیر آن بر سایت مقصد نیز نسبت به لینک فالو، کمتر میباشد. اگر من باشم تصمیم میگیرم به شهر کناری بروم! برای مثال در بین دوست و اشنایان خود کسی صاحب وبلاگ و سایتی را می شناسید می توانید این گونه از او در خواست کنید که:«ایا می توانید از سایت و وبلاگ خود سایت من را به عنوان همکار معرفی کنید و یک لینک به سایت ما بدهید؟ اگر در لینک سازی از سایت های مرتبط با سایت خودتان پیوند بگیرید به احتمال زیاد کاربران روی پیوند ها کلیک خواهند کرد و محتوای شما برای آن ها مفید خواهد بود.

    یکی از اشتباهات رایجی که در لینک سازی خارجی توسط برخی از سئوکار ها انجام می شود ، لینک سازی برای گوگل است به طوری که مخاطب هیچگاه روی آن کلیک نخواهد کرد. بک لینک گیری از این دایرکتوری بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سوی سایت شما بفرستد، لینک گیری این نوع سایت ها شاخصی خوبی برای سایت شما می باشد. در نتیجه بازدید از لینک شما توسط کاربران این سایت کاهش خواهد یافت. مانند: تولید محتوای سئو شده، بهینه سازی سرعت سایت، استفاده از هاست با کیفیت، لینک دادن به منابع و … این نوع از لینک سازی حارجی که به ان وب دایرکتوری می گویند یکی از بی کیفیت ترین و بی ارزش ترین لینک ها با خطر مجازات به شمار می آیند. اما اگر از بین این معیارها بخواهیم 5 مورد را به عنوان مهمترین و دارای بیشترین ضریب تاثیر در نظر بگیریم قطعاً داشتن بک لینکهای با کیفیت یکی از آنها خواهد بود. به همین منظور همواره پیشنهاد می شود برای سئو خارجی و لینکسازی سایت خود برنامه و استراتژی مناسبی داشته باشید و علاوه بر آنالیز رقبا، بک لینکهای باکیفیت بسازید تا بتوانید از رقبا پیشی بگیرید و در نتایج گوگل بالا تر از آنها قرار بگیرید.  This ​post was c​reated wi th the  help ᠎of GSA C᠎on tent G enerator ​DE MO!

    شما می توانید پیدا کردن این چنین سایت هایی به دنبال شماره یا کسب و کار رقیب های در وب بگردید و ببینید که کجا شماره و سایت خود را ثبت کرده اند. در سایت ایکس سئو : سفارش بک لینک حرفه ای این رو هرکدام از ان ها الگوریتم ها و فرمول هایی برای خود تعبیه کرده اند اما باز هم امکان تشخیص 100 درصدی وجود ندارد. با این حال اگر گوگل و بینگ متوجه شوند که پیوند سایت شما در ازای پرداخت پول ایجاد شده است ، رتبه سایت شما را به حدی کاهش می دهند که کاربر حتی به ان صفحه از نتایج گوگل هم نخواهد رفت. حتی برخی از طریق آن به صفحهی اول SERP هم می روند. این اعتبار و اعتماد به شما کمک میکند تا به سرعت در چشمان کاربران جدید و بازدیدکنندگان سایت خود قرار گیرید. خرید و تبادل لینک شاید ساده و راحت به نظر برسد اما به یاد داشته باشید این کار می تواند زحمات شما را یک شبه به باد دهد و مجازاتی از سمت گوگل برای سایت شما اعمال شود. با این و جود سعی کنید از این پیوند ها دوری کنید و اگر قصد داشتید پیوند متقابل اینجاد کنید لازم است حالت طبیعی از پیوند ها به نمایش بگذارید. This artic le was created ᠎by GSA C​on᠎te nt  Gen᠎er᠎at or  Demov er​sion!

    سئو یعنی هرکاری لازم است برای وبسایت خود بکنیم تا به چشم گوگل بیاییم. در ضمن لازم به ذکر است هرگونه مبادله کالا و خدماتی که در ازای گرفتن بک لینک صورت بگیرید جزو لینک های خریداری شده محسوب می شود. چنین محتوایی که ارزش بالایی را دارد ، باعث می شود تا سایت های دگیر به عنوان یک منبع یا مرجع یادگیری ، به سایت شما لینک بدهند. لینک های مرتبط می تواند سیگنال مثبتی باشد تا گوگل از موضوع سایت و صفحه هدف داشته باشد درحالی که اگر این پیوند ها مرتبط نباشد باعث سر در گمی خزنده ها و موتور های جست و جو می شوند. هوشمندی ربات های جست و جو و الگوریتم های آن ها توانایی تشخیص این نوع از لینک های خارجی را دارند. اگر کلمه “خرید بک لینک” را در گوگل جست و جو کنید سایت های زیادی را می بینید که بک لینک می فروشند. ما راجب به هر سایت دایرکتوری حرف نمیزنیم، منظور ما بیشتر سایت هایی است که برای ورود موانعی را بر روی سایت ها قرار می دهند و اجازه ی ورود هر سایتی را نمی دهند، خیلی از سایت های دایرکتوری به عنوان اسپم شناخته می شوند.