• Webster Valdez posted an update 11 months, 2 weeks ago

    سپس سوزن بزرگ خارج شده و میخ گوشواره درون سوراخ گوش باقی می ماند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره انواع روش های سوراخ کردن گوش و بینی و عوارض و نحوه انجام آن در اختیارتان قرار دهیم. سوراخ كردن گوش نوزادان با سوزن، روشی قدیمی و سنتی است که بیشتر توسط مادربزرگ‌ های ما انجام می‌ شده است! در این روش با کمک یک سوزن حرارت دیده و استریل شده یک سوراخ در گوش ایجاد می‌ شود، سپس با نخ انداختن در گوش از بسته شدن سوراخ گوش جلوگیری می ‌شود.

    از صابون های قوی و شیمیایی برای تمیز کردن زخم استفاده نکنید. همانطور که بیان شد پیرسینگ در نقاط مختلفی از بدن انجام می گیرد در ادامه به eight نوع پیرسینگ و معنای هر کدام پرداخته ایم با ما همراه باشید. ۶- برخی از سوراخ‌های گوش که می‌توانید ایرپادها را با آن‌ها استفاده کنید عبارتند از سوراخ‌های تراگوس، مارپیچ، حلزون، ضد مارپیچ، روک، نرم و صنعتی.

    • اما در موارد شدید­تر عفونت وارد جریان خون می­‌شود که در این حالت منجر به عفونت خون یا سِپسیس می‌­شود.
    • زبانه گوش غضروف برجسته‌ای است که در لبه کناری گوش و صورت قرار دارد.
    • ولی اگر در چند روز آتی بهبودی حاصل نشد حتما مراجعه کنید.
    • در این روش ابتدا یک سوزن خیلی کوچک در محل سوراخ وارد می‌ شود.
    • البته مدت زمان بهبود، به عضوی که پیرسینگ شده نیز بستگی دارد.

    استعمال دخانیات در آرایشگاه یا درمانگاه مورد نظر اکیدا ممنوع باشد. متخصصان با تجربه تر هزینه بیشتری برای کار خود می خواهند اما این هزینه اضافی برای یک سوراخکاری غضروف به اندازه آن ارزش دارد. از یک حوله دست یا دستشویی استفاده نکنید زیرا آنها می توانند با میکروب ها روبرو شوند. پیرسینگ آلوده را در محلول نمک دریا برای three تا 5 دقیقه خیس کنید. اگر ممکن است، یک فنجان کوچک را با محلول پر کنید و نرمه آلوده را در آن فرو ببرید.

    شاید نام این پیرسینگ به دلیل استفاده از گوشواره هایی به شکل میخ،به این نام شناخته شده است. پیرسینگ صنعتی به یک جفت پیرسینگ که یکی در قسمت پیچه یا هلیکس و دیگری در مقابل آن قرار دارد اطلاق می شود. برای این نوع پیرسینگ معمولا از گوشواره هایی با حالت میله ای استفاده می شود که دو پیرسینگ را به هم متصل می کند. برای این نوع پیرسینگ میتوان از گوشواره های ظریف حلقه ای و یا میخی استفاده کرد. در مقاله های پیشین در مورد انواع گوشواره ها و قفل های آنها مطالبی منتشر گردید و در این مقاله به انواع پیرسینگ و سوراخ کردن گوش پرداخته ایم.

    پیرسینگ دندان (tooth Piercing)

    از زمان های خیلی دور انجام پیرسینگ در بین افراد مختلف مخصوصا در منطقه خاورمیانه بسیار طرفدار داشته است. مخصوصا در زمانی که نیاز به یک تغییر در ظاهر خود داریم، اضافه شدن یک اکسسوری می تواند این حالت را کاملا برطرف نماید. اجازه بازنشر و استفاده از مطالب وبسایت اوما تنها با لینک مستقیم به مطلب مورد نظر امکان پذیر است، تمام حقوق مادی و معنوی اوما متعلق به شرکت دانش بنیان رایان توسعه آران می باشد. از الکل برای تمیز کردن استفاده نکنید؛ چون روند بهبودی را کند می‌کند.

    آردایت شامل حرف آر که حرف اول روشن ضمیر و دایت به معنی رژیم غذایی است. عفونت یا قرمزی و التهاب فراتر از محل سوراخ کردن گسترش می یابد. اگر از وسایل غیر استریل استفاده شده باشد، اگر فردی که گوش شما را سوراخ می کند از دستکش استفاده نکرده باشد، یا اگر خود پست ها استریل نباشند، عفونت نیز ممکن است رخ دهد. در حمام گوش نوزاد را با یک پوشش پلاستیکی بپوشانید تا از برخورد آب و شامپو با گوش نوزاد جلوگیری شود. در عوض، می‌توانید از یک محلول نمکی ساده یا یک محصول پس از پیرسینگ حاوی بنزالکونیوم کلرید استفاده کنید. ابتدا یک پچ تست را با هر محصول جدید انجام دهید و 24 ساعت منتظر بمانید تا مطمئن شوید که پوست شما به آن حساسیت ندارد.

    آنچه که موجب اهمیت سن کودک می‌شود رعایت اصول بهداشتی و محافظت از نوزادان در برابر خطرات احتمالی ناشی از سوراخ کردن زودهنگام گوش آنها است. نوزادان تازه متولد شده لاله گوش بسیار کوچکی دارند و احتمال سوراخ کردن اشتباه و عفونت بیشتر است. سیستم ایمنی نیز در حال تکامل است بنابراین ایجاد زخم می‌تواند زمینه ساز عفونت باشد. لیمو دارای خواص ضد التهابی است و ضدعفونی کننده ای عالی برای زخم گوش است. استفاده از لیمو می تواند روند بهبود پیرسینگ گوش را سریع تر و عفونت آن را درمان کند. شیوه ی انجام این کار به این صورت است که آب نصف لیمو را با آب ترکیب کنید.

    شدت درد پیرسینگ بسته به آستانه درد افراد متفاوت است اما نرمه گوش در مقایسه با بقیه نواحی درد و عفونت کمتری ایجاد می کند. البته که اگر مراقبت های بعد از سوراخ کردن انجام شود، عفونتی اتفاق نمی افتد. پیرسینگ به معنای سوراخ کردن پوست اندام های مختلف بدن جهت آویختن جواهرات و زیورآلات می باشد.

    آیا سوراخ کردن چند جای گوش صحیح است؟

    پیرسینگ کردن گوش نوزادان در ماه نخست تولد ضروری نیست و بهتر است سوراخ کردن گوش بعد از مراحل واکسیناسیون کودک انجام شود. همچنین ضروری است والدین با ریسک‌ها و خطرات سوراخ کردن گوش کودکان آشنایی داشته باشند و دستورالعمل‌های مراقبتی و بهداشتی را حتما رعایت کنند. پس از سوراخ کردن گوش یا اصطلاحا پیرسینگ، حداقل تا ۲۴ ساعت باید از شنا کردن پرهیز کنید. البته برخی متخصصان اعتقاد دارند تا خوب شدن کامل سوراخ گوش بهتر است شنا نکنید.

    پیرسینگ مداری را می‌توان در قسمت نرمه، لاله و هلیکس گوش انجام داد. پیرسینگ گوش در جای جای گوش استفاده می‌شود و انواع مختلفی دارد که هر کدام از این انواع پیرسینگ گوش طرفدار، زمان بهبودی، هزینه و تنوع خاص خود را دارند. اگر قصد دارید که پیرسینگ گوش انجام دهید یا جای تازه‌ای از گوش‌تان را به این کار بسپارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع پیرسینگ گوش آشنا شوید.

    پس از بهبود زخم می توانید آن را تغییر دهید و از موارد دلخواه خود استفاده نمایید. با مراقبت مناسب و رعایت اصول بهداشتی، احتمال بروز این عوارض بسیار پایین خواهد بود. سوراخ کردن گوش در نواحی نامناسب (در انتهای نرمک گوش) می تواند باعث پارگی شود و یا زخم ‌های اسکار روی پوست ایجاد شود. برای سوراخ کردن گوش چند روش متفاوت وجود دارد که در ادامه بررسی خواهد شد. در این روش‌ ها با توجه به محل سوراخ، ممکن است از بی حسی موضعی نیز استفاده شود. پیرسینگ گوشی اطلاع و آگاهی بیشتر درمورد پیرسینگ گوش و گرفتن مشاوره می‌توانید از طریق وبسایت کلینیک آراکام با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شما را بیشتر راهنمایی کنند.

    هر بار که محل را تمیز می‌کنید، جواهرات را یکبار بطور کامل بچرخانید تا از بسته شدن سوراخ جلوگیری کنید. هرچه بیشتر با سوراخ غضروف بازی کنید، غضروف بیشتر تحریک می‌شود که می‌تواند باعث ایجاد برآمدگی، اسکار کلوئیدی و عفونت شود. پیرسینگ گوش یا سوراخ‌کردن گوش نوعی جراحی زیبایی است که در بین خانم‌ها و برخی از آقایان طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. در این جراحی قسمتی از بافت گوش، در نقاط مختلفی مانند نرمک، لاله و یا بخش غضروفی جهت قراردادن جواهرات زینتی سوراخ می‌شود.

    مزیت گوشواره نسبت به پیرسینگ این است که در حین سوراخ کردن لاله گوش کمی کمتر درد می کند. گوشواره نوعی جواهرات است که در لاله گوش یا هر پوشش خارجی گوش قرار می گیرد. سوراخ کردن لاله گوش اغلب به عنوان گوشواره شناخته می شود. پوست لبه ناف را از بالا سوراخ کرده و جواهر مورد نظر به صورت عمودی در این سوراخ می‌نشیند. ناف در اثر حرکت، خم شدن، نشستن و مالیدن لباس، فشار زیادی به آن وارد می‌شود.