• Knapp Iversen posted an update 9 months, 2 weeks ago

    این آنتی ویروس نه تنها یک ویروس کش قوی رایگان لپ تاپ بوده و از شما در برابر ویروسها و بدافزارها مراقبت میکند، بلکه در مسدود کردن لینکهای مشکوک، دانلود فایلهای آلوده و همچنین فایلهای پیوستی که در ایمیل دریافت میکنید نیز کاربرد دارد. به این دلیل که گزینه مورد نظر، روند دریافت اطلاعات را طی میکند. به همین دلیل است که خیلی از کاربران، مایکروسافت دیفندر را در میان بهترین ویروس کش های قوی رایگان لپ تاپ و کامپیوتر بهحساب میآورند. خیلی از کاربران گوشی های موبایل اگر شرایط خرید یک آنتی ویروس رو داشته باشن خیلی راحت متقاعد میشن که یه نرم افزار آنتی ویروس رو بخرن . اما با 85 دلار در سال برای یک رایانه شخصی ، ممکن است برای برخی از مشتریان کمی ثروتمند باشد. گذشته از قابلیتهای عادی مثل محافظت در برابر ویروس، بدافزار، روتکیت و برنامههای جاسوسی، آواست این نسخه را با تعداد زیادی از گزینههای قابل شخصیسازی ارائه کرده که هرکدام از آنها را هنگام نصب میتوانید به دلخواه خود تنظیم کنید. خرید آنتی ویروس آنتی ویروس رایگان برای پی سی 2022 با ارائه بخش های کلیدی و مفید میتواند امنیت سیستم شما در زمینه های مختلف را به طرز چشمگیری افزایش دهد. همچنین نسخه دیگری با نام Kaspersky Security Cloud Free هم ارائه شده که ویژگیهای پیشرفتهتری را درون خود جای داده است.

    تمام اینها بهصورت رایگان و پیشفرض در ویندوز بهشما ارائه میشوند. خبر خوب اینکه با یک آنتی ویروس ویندوز بسیار سبکوزن روی سیستم عامل مایکروسافت طرف هستیم و منابع کامپیوتر در کمترین میزان ممکن مصرف میشوند. ای وی جی در نسخه انتی ویروس رایگان برای کامپیوتر خود، میتواند از نظر عملکرد نیز به سیستم شما کمک کند؛ به این ترتیب که با اسکن نحوه فعالیت سیستم، مشکلات احتمالی که تاثیر منفی بر سرعت کامپیوتر داشتند را شناسایی کرده تا شما بتوانید با برطرف کردن آنها عملکرد دستگاه خود را بهبود ببخشید. لازم است بدانید که محصولات ای وی جی با درنظر داشتن نقاط حساس و مهم سیستم های کامپیوتری و اندرویدی درنظر دارند تا تمامی راه های ورودی به سیستم را کنترل کنند که حتی در منتقل نمودن فایل از یو اس بی به سیستم هم ابزاری ناظر عملکرد شما خواهد بود تا در این زمینه فایل مخرب یا مشکوکی وارد سیستم نشود. این اپلیکیشن به صورت کاملا تخصصی توسط خرید آنتی ویروس نود 32 به منظور حفاظت کامل از دستگاه در مقابل تهدیداتی همانند ویروسها و بدافزارها طراحی شده است. اپلیکیشن 360 Security جزء یکی از محبوبترین و قدرتمندترین آنتی ویروسهای اندرویدی کنونی موجود محسوب میشود. در چنین شرایطی سازمانها به سراغ راهکارهایی نظیر endpoint security میروند که امکان ایمنسازی نقاط پایانی متصل به شبکه را ارائه میکند.

    در لیست انتی ویروس رایگان برای کامپیوتر در سال 2022 آنتی ویروس Avast One Essential با ارائه ویژگی های کلیدی توانسته نظرات بسیاری را به سمت خود جذب کند که در این زمینه با نصب این برنامه رایگان میتوانید حجم عظیمی از فایل های خود را در طول روز اسکن و از لحاظ امنیت آنها را در محیط ایمن قرار دهید. به جرات میتوان گفت Avast One Essential، برترین انتی ویروس قوی و رایگان ویندوز 2022 است. در میان بهترین آنتی ویروس رایگان برای لپ تاپ ۲۰۲۲ میتوانید نظر خود را در مورد برنامه های معرفی شده باما در میان بگذارید. در این زمینه ضدبدافزار Malwarebytes گزینه خوبی برای شما خواهد بود که این برنامه با دارا بودن هسته عظیم از فرمت بدافزار های رایج میتواند امنیت سیستم شما در برابر ورود بدافزار هارا تامین کند که این ویژگی سبب شده تا برنامه حضور خوبی در میان بهترین انتی ویروس ویندوز 2022 داشته باشد که پیشنهاد میشود این برنامه را از دست ندهید که از بهترین های دنیای امنیت بوده است. با Avira کاربران میتوانند از طول عمر باتری بیشتر و عملکرد روانتر دستگاه خود لذت ببرند. همچنین آخرین موقعیت دستگاه پیش از به اتمام رسیدن باتری آن در سیستم ثبت میشود. Th is  po᠎st was gen er ated with G​SA Content G en​er ator  DE MO .

    مایکروسافت دیفندر همچنین دارای ابزار ضدباجافزار، پشتیبانی از واندرایو برای بازیابی فایلهای آلوده شده، ابزارهای ضد روتکیت اسکن آفلاین هنگام بوت سیستم برای پیدا کردن بدافزارها و روتکیتها است. می توانید سیستمتان را اسکن کنید تا فایل های خطر آفرین را پیدا و حذف کنید. در میان بهترین آنتی ویروس رایگان برای لپتاپ 2022 اگر بخواهیم به محصول متفاوتی اشاره داشته باشیم که براساس آن بتوانید فارغ از شناسایی بدافزار ها امکان حذف آنها را داشته باشید این برنامه گزینه خوبی برای شما خواهد بود که ویژگی های آن به کاربران اثبات شده است. برای مثال شما در این نسخه امکان محافظت سیستم از فایلها، ایمیلها و خطرات وب محور را دارید و حتی ابزار ضد باجافزار نیز قابل استفاده است. با این اوصاف اگر از ویندوز 10 و 11 استفاده میکنید نیازی به برنامه های امنیتی نخواهید داشت هرچند پیشنهاد میشود که اگر در حوزه خطرناکی فعالیت دارید که داد ها برایتان اهمیت دارد از یک برنامه دیگر نیز در این زمینه کمک بگیرید. ✔ آنتی ویروس خوب بوت اسکن دارد: یک آنتی ویروس خوب توانایی اسکن در زمان بوت سیستمعامل را دارد و قبل از اجرا شدن برنامهها بوت میشود و از بوت سیستم در برابر آلوده شدن به بدافزار جلوگیری میکند.