• Agerskov Fagan posted an update 11 months, 1 week ago

    در ابتدا پوست ختنه گاه را برای تمیز کردن زیر آن عقب نکشید. با گذشت زمان، پوست ختنه گاه به خودی خود جمع می شود تا بتوان آن را به راحتی از غده به سمت شکم جدا کرد. این در زمان‌های مختلف برای پسران مختلف اتفاق می‌افتد، اما بیشتر آنها می‌توانند تا زمانی که به بلوغ می‌رسند پوست ختنه‌گاه را جمع کنند. ایجاد تحریک، التهاب یا عفونت آلت تناسلی، زیرا تمیز نگه داشتن آلت تناسلی ختنه شده آسان تر است. گاهی اوقات، خانواده ها تصمیم می گیرند برای ختنه منتظر بمانند تا خودشان یا فرزندشان بعداً انتخاب کنند.

    شایعترین عارضه خون ریزی است که در 0.1 درصد موارد مشاهده شده است و در کودکان بزرگتر شایع تر میباشد. این خونریزی به ندرت نیاز به انتقال خون دارد و با اقدامات ساده ؛ازجمله فشردن آلت؛ کنترل می‌شود. دومین عارضه عفونت موضعی است که خفیف و به صورت قرمزی و ترشح چرک آشکار می‌شود. عوارض جراحی خطیری همچون فیستول مجرا ، قطع کلاهک آلت، و سیاه شدن آلت به دنبال ختنه دیده شده‌است.تجربه پزشک در کاهش میزان عوارض موثر است.

    در ایران این جشن را به خاطر سلامتی پسر بعد از ختنه کردن برپا می کنند. البته تفصیل و اهمیت جشن های ختنه سوران در ایران به اندازه ی کشورهای عربی نیست. مردم این کشور ختنه را در مقابل امام جماعت مسجد انجام می دهند. مراسم ختنه در تمام کشورهای مسلمان جهان با آداب و رسوم خاصی انجام می گیرد.

    • نوزاد باید به پشت قرار بگیرد و دست و پای او باید بی حرکت نگه داشته شود.
    • در هنگام این کار حتی با وجود بی حس کننده، درد و وحشت شدید رو میشه در چشمای نوزاد دید.
    • امروزه، تقریبا نیمی از کودکان متولد در آمریکا در همان بیمارستان ختنه می‌شوند.
    • همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.
    • بخش عمده‌ای از این دغدغه مرتبط با تهیه محصولات نگهداری و مراقبت از نوزاد یا کودک است.

    بازخوانی یک جنایت هولناک در خیابان گاندی/عاشق و معشوق 16 ساله دو کودک را سلاخی کردند. مراجعه کنید و با مشاوره با ایشان بهترین راه‌ها انجام ختنه پیدا کنید. بسته به شهر محل زندگی شما ممکن است که قیمت پزشکان یا کلینیک‌های مختلف با هم فرق داشته باشد. به علاوه، ممکن است که مقدار کمی مایع زرد رنگ نیز در نوک آن مشاهده کنید. زنا خصوصا با زن شوهر دار یکی از گناهان بسیار زشت و بزرگ به شمار می آید ولی بزرگی خداوند و وسعت مهربانی او به حدی است، که اگر گنهکاری که مرتکب چنین عمل زشت و شنیعی شده واقعا از کردۀ خود پشیمان باشد و تصمیم جدی … برای انجام این کار می‌توانید به بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مطب‌ها و درمانگاه‌های دولتی و خصوصی مراجعه کنید.

    کی گفته یه پسر وقتی به پول رسید یعنی تو اوجه؟؟ این تصورات مغز … در مورد یه روز سرد و یه روز گرم رفتار کردن از نظر من ۱_ ممکنه هنوز با خودش درگیر باشه که به شما علاقه … سلام مجددا ممنونم از دوستانی که نظر دارن ومنو راهنمایی کردن💐 به خانم پرینازم 69 منم امیدوارم یه روزی آقای … سلام همینطوری ک بعد از واسطه تراشیدن، رفتن و اومدن و شرط و شرایط میان، تا کمی جدی بشه، و احساس کنن یه … 1 – می توانید با هویتی ناشناس، در مورد مسائل مربوط به ازدواج، مدیریت خانواده و …

    بهترین متخصص کولپوسکوپی در تهرانپارس【سال1402】❤️ + لیست 5 تایی

    بهتر است از حدود 6 ماهگی محل خواب کودک از والدینش جدا بشود. ولی باید اتاق خواب به گونه‌ای باشد که والدین بتوانند به راحتی صدای گریه کودک را بشنوند تا به نیازهایش رسیدگی کنند. اطلاعات ارائه شده در مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده و جنبه تجویزی ندارد. هنوز اثبات نشده است که میکروپنیس در میل جنسی، عملکرد جنسی، رضایت جنسی، توانایی برای دستیابی به نعوظ یا توانایی ایجاد روابط جنسی با رضایت متقابل، اختلال ایجاد می کند. میکروپنیس ممکن است همراه با سندرم های ژنتیکی یافت شود که می توانند باعث نقص های دیگری شوند. یا این شرایط ممکن است ایدیوپاتیک یا دارای علل ناشناخته باشد.

    گرچه ختنه ممکن است فواید پزشکی داشته باشد، اما اجباری بودن آن می تواند بر سلامت روانی نوجوان شما تأثیر بگذارد. ختنه عمل جراحی برای برداشتن پوست ختنه‌گاه با هدف نمایان شدن سر آلت تناسلی است. با این که ختنه عملی جاافتاده و قدیمی است اما برای والدین تصمیم‌گیری در مورد انجام یا عدم انجام آن مملو از نگرانی و استرس است. ختنه فواید زیادی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری‌هایی مثل عفونت‌های دستگاه ادراری دارد. برای اینکه بدانید ختنه چیست، چه فواید و مضراتی دارد و اینکه بهترین روش آن کدام است با ما در ادامه این مقاله از مجله دکتردکتر همراه باشید.

    اقدامات قبل از عمل ختنه

    بسیاری از نوزادان بعد از انجام این جراحی بی قراری می‌کنند و ممکن است در ناحیه تناسلی احساس درد داشته باشند. مادر و پدر باید شرایطی را برای آرامش فرزندان خود فراهم کنند. شیردادن به نوزاد و در آغوش گرفتن کودک بعد از هر بار گریه کردن بهترین کاری است که والدین می‌توانند برای تسکین درد و آرامش نوزاد انجام دهند.

    شیر دادن مکرر به نوزاد هم باعث تسکین درد در او می‌شود. برای اینکه از گریه کردن یا دست و پا زدن نوزاد جلوگیری شود، آب قند درون پستانک به او می‌دهند. در بیمارستان ابتدا نوزاد را به اتاق عمل می‌برند و روی میز مخصوصی قرار می‌دهند. در برخی از کشورهای خارجی روی میز عمل، قفل‌های مخصوصی وجود دارد که با استفاده از آن بازو و پای نوزاد را قفل می‌کنند.

    این بدین معناست که بعد از عمل می‌توانید همان روز مرخص شوید. در ابتدا پزشک ناحیه تناسلی را با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده به‌طور کامل تمیز خواهد کرد. جهت بی‌حسی و کاهش درد از راهکارهای متفاوتی استفاده می‌شود، یکی از رایج‌ترین و کم‌عارضه‌ترین آنها استفاده از کرم‌های بی‌حسی است.ولی بهترین راه بی‌حسی خوب تزریق لیدوکایین در نواحی مخصوص قاعده آلت است. استانداردترین سرشیشه شیر و پستانک برای نوزاد یا کودک، محصولی است که ضد حساسیت باشد، ایجاد نفخ در نوزاد نکند و به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که متناسب با لثه و کام نوزاد بوده و از دندان‌ها و دهان او مراقبت کند. پینو بیبی تمامی این دغدغه‌های مادران را در نظر دارد به همین خاطر پستانک ارتودنسی و سرشیشه شیرهای ضدنفخ را با کمترین میزان حساسیت زایی تولید و عرضه می‌کند. نوزادانی که سابقه بیماری خانوادگی از جمله احتمال خونریزی شدید دارند، نباید ختنه شوند.

    انجام دادن یا ندادن این عمل نه کسی رو مسلمون میکنه نه از دایره اسلام خارج میکنه. اصن ازدواج هم سنت پیغمبره تازه خیلی هم بهش توصیه شده با این حال خیلی ها تو جامعه ما به هر دلیلی ازدواج نمیکنن پس همشون باید کافر بشن حتمأ؟! شمایی که میخوای سنت پیامبر و انجام بدی پیغمبر (ص) گفته اینکار باید در 7 روزگی نوزاد انجام بشه. شمایی که میگذاری تو 7 سالگی و سنین بالا اون دنیا باید جواب پیغمبر و بدی.

    این روش نوین که با درد و عوارض بسیاری کمی همراه است معمولاً بین 1 تا 3 ماهگی انجام می‌شود. با این حال برخی از والدین ممکن است نگران خطرات ختنه نوزادان باشند. افزایش آگاهی و اطلاعات در این زمینه کمک می‌کند تا بتوانند با آگاهی کامل برای انجام دادن یا انجام ندادن این عمل جراحی تصمیم بگیرند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

    بنابراین ما نیز با تحلیل و بررسی نیاز بازار، تحقیقات گسترده‌ای را برای تولید محصولات باکیفیت و توسعه سبد تولیدات خود آغاز کرده و سعی کردیم نقش پررنگی در کاهش دغدغه و استرس‌های این دوران برای مادران داشته باشیم. اگر از روش حلقه استفاده شده است، در صورت باقی ماندن حلقه در سر جای خود پس از گذشت 12 روز، به پزشک مراجعه کنید تا علت را مورد بررسی قرار دهد و اقدامات لازم را انجام دهد. سپس پزشک با استفاده از یک سوزن، داروی بی حسی را به آلت تناسلی نوزاد تزریق می‌کند یا به عنوان یک ماده بی حسی از کرم یا پماد موضعی استفاده می‌کند. در مورد برخی از کودکان به هیچ عنوان نباید تعلل کرد و بايد خیلی زود ختنه را انجام داد.

    رواج ختنه در برخی ایالات آمریکا حدوداً از ابتدای قرن ۲۰ شروع شد و در دههٔ پنجاه میلادی به اوج خود یعنی به ۹۰ درصد رسید. از ترغیب کنندگان می‌توان به آبراهام ولبارست، جان هاروی کلوگ (که موافق خودداری جنسی به‌طورکلی و مخالف استمناء بود) و هیرام یلن، ادگار شوئن و بنجامین اسپاک اشاره کرد. استدلال بنجامین اسپاک در کتابش ابتدا این بود که تفاوت کودکان با سایر کودکان در یک محله ممکن است منجر به دشواری اجتماعی برای آن‌ها شود. ال ای هولت نویسندهٔ کتاب‌های مرجع دانشگاهی در دهه ۳۰ موافق ختنهٔ مردان و زنان بود. در آمریکا، ختنه زنان تا زمان ۱۹۹۶ غیرقانونی نبود.[۳۷] توماس ویزول هم در این مورد مقالاتی منتشر کرد که به آن‌ها انتقاد جدی وارد شده.

    همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید. در برخی از مواقع هیچ مشکلی بعد از عمل ختنه کردن به وجود نمی آید برای فرزند شما ولی اگر خطرات احتمالی به وجود آمد شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه تمامی مشکلات به وجود آمده را بررسی و حل نمایید. ختنه ی پسران ۱۲ سال واقع برای انجام این عمل در نوزادان تنها از بی‌حسی استفاده می‌شود و کودک کاملا هوشیار است.

    علاوه بر این فردی که ختنه نشده‌است الزاماً از نظر بهداشتی نسبت به فرد ختنه‌شده وضعیت بدتری ندارد. وضعیت بهداشت آلت تناسلی بیشتر بستگی به سبک زندگی فرد و رعایت نکات و مسائل بهداشتی دارد. ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که آلت مردانه ختنه شده و نشده تفاوتی چندانی به جز ظاهر با هم ندارند. نظرسنجی‌هایی که از پسران و مردان ختنه شده انجام شده است، نشان می‌دهد که این افراد رعایت بهداشت تناسلی، روابط جنسی و عدم ابتلا به بیماری‌های متفاوت تناسلی را به دلیل ختنه کردن بسیار آسان‌تر و سالم‌تر می‌دانند. این افراد قادر هستند شرایط بهتری در زندگی خود داشته باشند و راحت‌تر زندگی کنند. به هر صورت فرقی نمی‌کند که پسر شما ختنه شده باشد یا خیر.

    کاهش خطر ابتلا به سرطان آلت تناسلی

    گیره ها قرار داده و پس از قطع خونریزی، کل پوست ختنه گاه برداشته می شود. دستگاه های گیره موقت یا حلقه های پلاستیکی اغلب برای جلوگیری از خونریزی چندین روز پس از عمل روی آلت تناسلی قرار می گیرند. مگه ما از پیغمبران خدا هم استغفرالله بالاتریم؟؟؟ از قبل از حضرت ابراهیم (ع) هیچکدوم این کار و انجام نمیدادن. الانم از نظر فقها شیعه و سنی انجام این عمل مستحبه نه واجب فقط موقعی واجب میشه که طرف بخواد بره حج یا بخواد امام جماعت بشه. حالا همه میرن حج و امام جماعت میشن؟ حتی فقها میگن اگه عملی مستحب و یا حتی واجب موجب مفسده بشه یا مثلأ موجب آسیب جسمی و روحی به فرد بشه حرامه انجامش.!!!

    همچنین برای تسکین درد می توانید به نوزاد شربت استامینوفن دهید. اما اگر مشکل خاصی در آلت کودک باشد هزینه و قیمت جراحی متفاوت خواهد بود و بیشتر از حالت عادی خواهد بود. به طور مثال اگر کودک دچار ختنه پیغمبری باشد به خاطر سختی بیشتر عمل هزینه آن نیز به طبع بالاتر است. برخی ادعا کرده‌اند که در سن بسیار پایین (کمتر از دو هفته) خاطرهٔ درد در کودک باقی نمی‌ماند.

    تمرینات سنگین و بازی ها ممکن است باعث خونریزی در ناحیه برش شود. ولی نهایتأ اینا همه از روی نادانی و بی خردی والدین هستش. و منم آرزو میکنم فرقی بین دختر و پسر از این لحاظ نباشه و حرمت هر دو حفظ بشه و برای جسم و روح و حریم شخصی کودکان چه دختر چه پسر احترام قائل بشه و این فرهنگ غلط درست بشه یه روزی. کسی که حتی به برادر خودش هم رحم نکنه و از درد کشیدن و ناراحتی برادرش لذت ببره و به قول خودتون منتظر روز موعود بشه نشانه یه آدم دگر آزار و سادیسم روانی و داره. وقتی زیر یه ماه هست باید بشه که اصلا متوجه نیست و یادش نمیاد و خجالت نمیکشه. از لحاظ علمی هم باز مجامع علمی دنیا صددرصد تأییدش نکردن تازه میگن اغلب ضررش از نفعش بیشتره تازه میگن اگه میخواید انجام بدید تو سن زیر سه ماهگی و بعد فقط ختنه درمانی باشه نه ختنه پیشگیری.

    ما توصیه می کنیم ختنه را به تأخیر نیندازید، زیرا هرچه کودک بزرگتر می شود، عمل ختنه سخت تر می شود. هزینه ختنه به روش کلیپس نقره‌ ای و لیزر نیز در همان محدوده قیمت ختنه با روش حلقه است ولی ما پیشنهاد می‌کنیم که بهترین روش ختنه یعنی حلقه را برای انجام ختنه کودکتان انتخاب کنید. نوع تهاجمی‌تری از ختنه زنان به این صورت است که برای جلوگیری از داشتن رابطه جنسی در زنان و دختران ورودی واژن به‌ هم ‌دوخته می‌شود. جلوگیری از ابتلا به تنگی پوست ختنه گاه یا عدم توانایی عقب کشیدن پیش پوست و همچنین جلوگیری از حالت دیگری که به آن بیرون ماندن سر آلت گفته می‌شود (به‌عبارت‌دیگر در این حالت پیش پوست به جایگاه طبیعی خود بازنمی‌گردد).