• Laustsen Lockhart posted an update 1 year, 7 months ago

    اما چقدر با این مفهوم آشنایی دارید؟ اصلاً می‌دانید چه کسی باید از این درمان استفاده کنند؟ همراه ما باشید تا در این مقاله با این مفهوم و کاربردهایش آشنا شوید. مشاوره زناشویی به بررسی مشکلات و معضلات بین زوجین پرداخته و درصدد حل آن است. یکی از موارد مهمی‌ که در این نوع مشاوره بررسی می‌شود مشکلات جنسی و اختلالات آن است.

    سکس تراپیست می توانند به طیفی گسترده از نگرانی ها از جمله مشکلات رابطه، درد جسمی، نگرانی ها از صمیمیت، و اختلال عملکردی نعوظ کمک کنند. اینکه فاصله جلسه های درمانی چند وقت یکبار باشد، کاملا بسته به نظر سکس تراپیست و نوع بیماری است. درمانگر شما ممکن است به شما توصیه کند که جلسات هفتگی داشته باشید و یا اینکه با فواصل بیشتر مثل مثلا هر ماه یکبار باشد. بسیاری از افراد در زمانی از دوره های از زندگی خود میتوانند مشکلاتی در مورد مسائل جنسی داشته باشند. مشکلات جنسی در بسیاری از موارد می‌ تواند موجب پریشانی و ناراحتی روحی و روانی زیادی در فرد و همسرش بشود. درمانگر با آموزش برخی حرکات تمرینی به شما کمک می‌کند تا کیفیت عملکرد خود را افزایش دهید.

    در ادامه زنان می‌توانند احساساتشان را کنترل کنند و قادر می‌شوند تا یک رابطه‌ی جنسی بدون مشکل داشته باشند. این نوع مشاوره‌ها مخصوصاً اگر در مورد مشکلات جنسی باشد؛ زیاد مفید نیستند، چون‌که در مسائل و مشکلات جنسی زوجین به‌صورت کامل درگیر هستند و حضور هر دو نفر باعث می‌شود تا مشاور بتواند ماجرا از دو دیدگاه مختلف بررسی کند. حتی مشاور می‌تواند از نحوه صحبت و کلمات رد و بدل شده میان زوجین، به برخی از مشکلات زمینه‌ای آن‌ها پی ببرد. در جلسات، یک سکس تراپیست برای کمک به شخصی و یا زوجی که به دنبال دستیابی به یک وضعیت ذهنی و احساسی بهتر به منظور لذت بردن از تجربه جنسی خود هستند، با آنها صحبت خواهد کرد. مسائل زیادی هستند که در صورت مواجه با آنها توصیه می شود به سکس تراپیست مراجعه شود.

    به همین جهت روانشناسان به بررسی این مسائل نیز می پردازند تا بتوانند راه حل مناسب پیدا کنند. سکس تراپی یا همان مشاوره درباره ی روابط جنسی یک نوع روان درمانی است که در آن به بررسی مشکلات زوج ها می پردازند. در سکس تراپی به زوج ها کمک می شود تا از عوامل شخصیتی، روانی، جسمانی و بین فردی موثر در روابط جنسی خود آگاه شوند.

    به همین دلیل پرداختن به مسائل جنسی از منظر علمی و یادگیری روش درست رفع نیاز و حل مشکلات جنسی مسأله‌ای است که باید جدی گرفته شود. سکس تراپیست می‌تواند صمیمیت عاطفی بین زوجین را بهبود بخشیده که در نهایت منجر به احساس رضایت و شادی بیشتر در زندگی مشترک می‌شود. سکس درمانی می‌تواند به افراد کمک کند چالش‌های جنسی خود را مجدداً تنظیم کرده و رضایت جنسی را افزایش دهند. هم‌ چنین این درمان می‌تواند به افراد کمک کند تا نگرانی‌های جسمی ‌و عاطفی را که مانع لذت بردن در رابطه جنسی می‌شود شناسایی کنند. فرقی نمیکند که با یک مشاور روانشناس و یا مشاور ازدواج درباره مسائل جنسی صحبت میکنید.

    باید بدانیم که سؤالات و مشکلات جنسی یکی از مسائل طبیعی در زندگی است. پس بهتر است اطلاعاتمان در این زمینه بهبود بخشیم و برای رفع مشکلات از سکستراپی کمک بگیریم. انتخاب تراپیست مناسب بستگی به وضعیت خاص فرد و یا افرادی که به دنبال درمان هستند و همچنین محدوده تخصص تراپیست دارد.

    کمک خواستن از یک روانشناس یا روان‌پزشک در اغلب موارد خیلی سخت است ولی با خودتان صادق باشید. به‌جای گارد گرفتن، قبول کنید که شما برای حل مشکلات جنسی‌تان بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. سکس تراپی توسط روانشناس و یا روانپزشک کمک شایانی به شما در مورد بهبود رضایتان از رابطه جنسی‌تان می‌کند. آموزش‌های صحیح در مورد نحوه برخورد با مشکلات جنسی را از مشاور دریافت کنید. مرکز مشاوره نیک داد به منظور حفظ روابط صمیمانه و روابط جنسی باکیفیت میان زوجین، ارائه دهنده بهترین خدمات در خصوص مشاوره زوج درمانی و سکس تراپی می باشد. در مواردی این چنینی توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه به سکس تراپیست، به پزشک متخصص رجوع کنید تا دلیل درد مشخص شود.

    در انتظار انجام تکالیف خانگی مربوط به سکس تراپی باشید.دکتر مونتاگ می‌گوید، درحالی‌که هیچگونه رابطه‌ای در مطب اتفاق نخواهد افتاد، اما درمانگر ممکن است کار‌هایی را به شما پیشنهاد دهد که در خانه انجام دهید. او به شما پیشنهاد خواهد کرد تمریناتی به نام «تمرین تمرکز احساسی» انجام دهید. این تمرین‌ها معمولا به صورت مرحله‌ای انجام می‌شوند و از لمس نقاط مختلف بدن بجز سینه‌ها و ناحیه تناسلی، شروع می‌شود.

    سکس‌تراپی یکی از حوزه‌های روان درمانی حساس است به باورهای مذهبی و سنتی جامعه است که به خوبی به مشاوره روانشناسی آنلاین پاسخ می‌دهد. شما می‌توانید در خانه در کنار همسر یا بدون حضور او از خدمات مشاوره آنلاین جنسی از راه دور استفاده کنید. حضور در محیط آشنا و دور بودن فیزیکی از مشاور می‌تواند با راحتی بیشتری همراه باشد. اگر زوج باشید، معمولا این طور بهتر است که همسرتان نیز در جلسات شرکت کند. درمانگر به زوج کمک می‌کند که با یکدیگر در مورد مسائل جنسی خود حرف بزنند و ریشه مشکل را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در مراحل اولیه، سکس تراپی، اغلب به عنوان ابزاری برای کمک به سرکوب کردن انواع مختلفی از انحرافات جنسی در نظر گرفته می‌شود.

    سکس تراپر، شما را بدون تعصب و پیش داوری هدایت و پس از مرور مشکل راهنمایی لازم را ارائه می کند. از سوی دیگر، سکس تراپ را می توان بین فیزیولوژی بدن و آناتومی اندام های جنسی و عملکرد آنها احاطه شده دانست. و محرمانگی و مشکلات خاصی را که فرد با شریک جنسی خود دارد را از بین ببرد.

    در بسیاری از موارد افراد به مدت کوتاهی با سکس‌تراپی مشارکت می‌کنند. (هر چند در بعضی موارد، مراجعه مداوم یا طولانی مدت برای مشاوره لازم است) یک برنامه درمانی خاص براساس نیازهای فرد یا زوج در تراپی تنظیم خواهد شد. مشاوره جنسی مناسب و جامع، حتی پس از یک دوره کوتاه مدت، می‌تواند تاثیرات مثبتی بر سلامت روانی و جنسی یک فرد و زوج داشته باشد.

    در مورد مسائل این چنینی، بهتر است هر دو طرف در جلسه درمان شرکت کنند. یکی از باورهای غلطی که وجود دارد این است که پس از رویداد تروماتیک، فرد دیگر نمی‌تواند از رابطه جنسی لذت ببرد. این حرف غلط است و سکس تراپی به شما نشان می‌دهد که حتی با وجود یک خاطره تروماتیک فرد باز هم می‌توانند رابطه جنسی راضی‌کننده‌ای داشته باشد. معمولاً رویداد تروماتیک جنسی به دلیل آزار و اذیت در دوران کودکی یا بزرگ‌سالی اتفاق می‌افتد که سبب می‌شود فرد نسبت به هر خاطره‌ای که آسیب را باز نوازی کند، احساسات شدید و اجتنابی نشان دهد. در موارد این چنینی درمانگر باید بر روی تروما متمرکز شود تا احساسات ناخوشایند مراجعه تغییر کند. کاملاً درک می‌کنیم صحبت در مورد رویدادهای آسیب زا گذشته در جلسات این چنینی برای مراجعین بسیار سخت خواهد بود اما برای اینکه بتوانید زندگی شادی را داشته باشد باید تلاش خود را انجام دهید.

    در جلسات سکس تراپی، سکس تراپ سعی میکند که با کار کردن بر روی احساسات و عواطف شما به حل مشکلات بپردازد. در اصل در جلسات اولیه سکس تراپی سعی میشود که مشکل اصلی شما به طور دقیق مشخص شود. اگر شما در زندگی زناشویی اتان مشکلات جنسی را تجربه میکنید، احتمالا آخرین چیزی که انتظار دارید صحبت کردن درباره آن است. سکس تراپی فقط محدود به این مسائل نمی‌شود اما این ها برخی از دلایل رایج برای فرد یا زوجی می باشد که می توانند برای درمان آن به دنبال یک متخصص سکس تراپی باشند. زود انزالی هنگامی رخ خواهد داد که مرد در زمان برقراری رابطه جنسی، زودتر از زمان مورد انتظار، انزال را تجربه کند.

    به طور مثال فرض کنید که شخصی به دلیل استرس زیاد نمیتواند عملکرد خوبی در حین رابطه جنسی داشته باشد. گاهی اوقات یکی از زوجین مجبور می‌شود بدون رضایت کامل، رابطه جنسی برقرار کند. کارشناسان می‌گویند که در این مواقع صادق باشید و شرایط روحی‌تان را در آن لحظه برای همسرتان باکمال احترام بیان کنید. به طوری به دنبال سکس تراپی فرد در تلاش است تا از رابطه جنسی لذت بیشتر ببرد. از آنجا که بسیاری مشکلات جنسی در روابط اجتماعی و مشکلات شخصیتی ریشه دارد، تنها یک روانشناس و روان درمانگر قادر به شناسایی و ارزیابی فردی، مشکلات اجتماعی و شخصیت بیمار، و می تواند به او کمک کند. سکس تراپر باید یک متخصص بهداشت روان باشد، تمام وقت روان درمانگری را کامل کرده باشد و تحت آموزش مشاوره جنسی تحت نظارت متخصصان آموزش دیده باشد.

    رابطه جنسی در واقع شرایط مشابهی است که مرد را از یک زن متمایز می کند. سکسولوژی مدرن و چند وجهی است، از نزدیک به علوم پزشکی، روانپزشکی، روانشناسی، آمار، جامعه شناسی، جرم شناسی، زیست شناسی، و حتی هنر و موسیقی مربوط می شود. با توجه به آمار، از چهل تا شصت درصد از مشکلات زناشویی از مشکل جنسی است. مقاربت جنسی در زندگی زناشویی یکی از عوامل مهم در حفظ زندگی یک فرد را سالم است. از طریق واتس اپ درخواست ثبت کنید، همکارانم راهنمایی لازم رو به شما ارائه میکنند. در جلسه درمان هیچ نوع معاینه و تماس فیزیکی نبایستی صورت بگیرد.

    در هر کجا که هستید؛ آسان‌تر از همیشه، برترین‌های متخصص سکس تراپی در تهران را پیدا کنید. با این فهرست از بهترین مرکزهای سکس تراپی در تهران و خدمات آن‌ها آگاه شوید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که کارشناسان به آن تأکید می‌کنند، این است که قبل از شروع رابطه جنسی معاشقه کنید. تا زمانی که شما و همسرتان ازلحاظ عاطفی ارضا نشوید؛ نمی‌توانید رابطه خوبی داشته باشید. با جستجو کلمه “تنظیم خانواده” و ورود به این سایت، شما می توانید مواد مختلف آموزشی، رفتاری و سکس تراپی را ببینید. از آنجا که سکس می تواند موضوع بحث برانگیز باشد و ممکن است علاوه بر دیدگاه‌های سیاسی و مذهبی ارزش‌های شخصیتی را نیز به چالش بکشد، مراجعه به سکس تراپی ممکن است برای برخی از افراد مشکل باشد.

    متاسفانه در کشور ما تصورات کاملا غلطی در زمینه مراجعه به سکس تراپیست و نیز درمان سکس تراپی وجود دارد. دکتر ندا فرزانه روانپزشک بیان می کند که مشکلات در ارتباط جنسی در صورت عدم مراجعه به سکس تراپیست و تشخیص و یا درمان به موقع متاسفانه می تواند تاثیرهای بدی بر روی رابطه عاطفی با همسر و یا حتی طلاق داشته باشد. سکس‌تراپی که ممکن است در قالب مشاوره زناشویی ارائه گردد، نوعی روان درمانی است که مسائل مربوط به سلامت روان و یا نگرانی‌های عاطفی در مورد عملکرد و تمایلات جنسی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

    این انقباض تا حدی است که باعث دردناک شدن و حتی غیر ممکن شدن رابطه جنسی، وارد کردن تامپون و یا معاینات زنان خواهد شد. این اختلال باعث می شود که فرد به محض آنکه متوجه شود که قرار است چیزی وارد واژن شود به طور خود به خود و کاملا غیر ارادی عضلات لگن خود را منقبض کند. برخی مواقع ممکن است شدت این انقباضات به قدری باشد که منجر به بند آمدن نفس فرد شود. با استفاده از مشاوره جنسی آنلاین سیمیاروم می‌توانید از هر کشوری با مشاوری آشنا با زبان و فرهنگ مادریتان ارتباط برقرار کنید. مشاوران سیمیاروم از اساتیدی که در حوزه سکس تراپی شناخته شده و مطرح هستند، به سادگی و از هر نقطه جهان ارتباط برقرار کنید.

    سکس تراپی بخشی از روان‌درمانی به حساب می‌آید که بر روی اختلالات و مشکلات جنسی متمرکز است. در سکس تراپی، شما می‌توانید دغدغه‌های خود در مورد عملکرد جنسی، احساسات جنسی و صمیمی و نگرانی از مشکلات جنسی را مطرح کنید. نکته بسیار مهم این است که سکس تراپی حتی در دوران پیش از ازدواج نیز تأثیرگذار است زیرا فرد می‌تواند نگرانی‌های خود را برطرف کند و همچنین سکس تراپیست شیوه‌های آموزشی کارآمدی را در این رابطه آموزش خواهد داد. این نوع درمان قادر است به شما و شریکتان کمک کند در یک محیط حمایتی و آموزشی روی این مشکلات تمرکز کنید و آن‌ها را حل نمایید. سکس درمانی به رابطه رضایت بخش کمک می‌کندسکس درمانی یا سکس تراپی نوعی گفتگو درمانی است که برای کمک به زوج‌ها طراحی شده تا عوامل پزشکی، روانی، شخصی یا بین فردی موثر بر رضایت جنسی را بررسی کنند. هدف از سکس درمانی کمک به افراد برای عبور از چالش‌های فیزیکی و عاطفی برای داشتن روابط و زندگی جنسی لذت بخش است.

    صحبت کردن در مورد تجارب ناراحت کننده شما از مشکلات برقراری رابطه جنسی سالم با همسر می تواند به سکس تراپیست کمک ‌کند تا درک بهتری از آنچه اتفاق می‌ افتد و دلایل آن به دست بیاورد. ممکن است سکس تراپیست به شما و یا به همسرتان تمرینات و وظایفی را بدهد که با همسر خود در زمان رابطه جنسی انجام دهید. سکس تراپیست، روانشناس بالینی یا روان‌پزشکی است که در حوزه سکس تراپی آموزش دیده و مدارک مورد نظر را دریافت کرده است. اما تعداد جلسات درمان بستگی به مشکل مراجعین دارد، که درمانگر موظف است در جلسه اول به آن‌ها این موضوع را اطلاع دهد. همچنین اگر روانشناس تشخیص داد که مشکل بیمار یک مسئله جسمی است نه روانی، حتماً باید او را به پزشک متخصص ارجاع دهد. اگر در رابطه جنسی خود دچار مشکل و نگرانی هستید، مشاوره جنسی به شما در یافتن راهکارهای حل مشکلات جنسی کمک می‌کند و مهارت‌هایی را به شما می‌آموزد که با کمک آن‌ها می‌توانید بر چالش‌های زندگی مشترک غلبه کنید.

    سلامت جنسی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های سلامت هر فرد است که تأثیر فراوانی بر سایر ابعاد سلامت و زندگی زناشویی فرد می‌گذارد. مشکلات جنسی یکی از رایج‌ترین مسائلی است که ممکن است برای زوجین اتفاق بیفتد. خیلی وقت‌ها احساس شرم و خجالت بین زوجین باعث گسترش این مشکلات ساده، می‌شود.

    همچون همه انواع روان درمانی، باید با تراپیست یا درمان گر خود احساس راحتی و اعتماد به نفس کنید و بتوانید خود را آزادانه و بدون ترس از قضاوت بیان کنید. شما می‌ توانید هم به خاطر مشکلات جنسی خودتان و هم برای مشکلات جنسی همسرتان به سکس تراپیست مراجعه کنید. البته اگر که مشکل جنسی مربوط به همسرتان است، بهتر است که با همسرتان در جلسه سکس تراپی مراجعه کنید. اختلال نعوظ در واقع به معنای عدم توانایی فرد در رسید به نعوظ و یا حفظ نعوظ آلت تناسلی است. البته نعوظ گاه و بی گاه را نمی توان یک اختلال دانست و گاهی ممکن است فرد در شرایطی به دلیل استرس، توانایی خود را از دست دهد.

    بنابراین باید تلاش کرد تا احساسات خوشایند در رابطه حفظ شود و زوج باید یاد بگیرند که چگونه اجازه ندهند که اختلاف نظر آن‌ها با یکدیگر، سبب کم شدن احساسشان نشود. مسائل جنسی در زندگی بیشتر انسانها از اهمیت زیادی بر خوردار است . بروتو، مدیر اجرایی موسسه تحقیقات بهداشتی زنان و رئیس بخش تحقیقات کانادا در زمینه بهداشت جنسی در دانشگاه بریتیش کلمبیاف چندین مطالعه در مورد این موضوع انجام داده است که یکی از آن‌ها در نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شده است. تحقیقات او پیشرفت قابل توجهی در زمینه‌ی نارضایتی جنسی زنان در رابطه با اضطراب ایجاد کرده است. بدین طریق بر روی مشکل استرس شما کار میکند تا بتوانید عملکرد بهتری در روابط زناشویی داشته باشید. چیز عجیب و غریبی وجود ندارد و قرار نیست که با روند خیلی خاصی روبه رو شوید.

    ما غريزه جنسی رو با اندامهای تناسلی اشتباه میگیرم و بچه ها رو حساس میکنیم و حتی باعث کنجکاوی بیش از حد و بلوغ زود رسشون میشیم. تحقیقات نشان می‌دهند در حالی که موضوع می‌توانست به سادگی حل شود، بسیاری از افراد به طور متوسط 6 سال صبر می‌کنند تا درصدد دریافت کمک برآیند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای پرتو زندگی محفوظ می باشد. این یک نمونه برای تکمیل این بخش است.این یک نمونه برای تکمیل این بخش است.این یک نمونه برای تکمیل این بخش است.این یک نمونه برای تکمیل این بخش است. سوسک تاول زا که به عنوان سوسک پرواز اسپانیایی شناخته می شود یکی از حشرات بحث انگیز است، زیرا دارای ماده شیمیایی مقوی غرایز جنسی کانتاردین به مقدار زیاد است. لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

    زوجین زیادی از حرف زدن یا توضیح دادن مسائل جنسی خود پیش روی دیگران خجالت زده می‌شوند. از آنجا که رابطه‌جنسی می‌تواند موضوع بحث برانگیز باشد و ممکن است علاوه بر دیدگاه‌های سیاسی و مذهبی ارزش‌های شخصیتی را نیز به چالش بکشد، مراجعه به سکس‌تراپی ممکن است برای برخی از افراد مشکل باشد. جلسات آموزنده و کلامی هستند و تمام تمرینات و تماس‌های فیزیکی در خارج از جلسه انجام می‌شود. تراپیست‌ها ممکن است به عنوان بخشی از این روند، کسانی را که تحت درمان هستند تشویق کند تا تمرینات خاصی را با شریک زندگی خود انجام دهند اما هیچ‌وقت برای انجام کاری مجبور نمی‌شوند. هیچ داروی وجود ندارد که بتواند ولع مصرف جنسی، زنان را افزایش دهد و استفاده از داروی وایاگرا هم در مردان فقط کمک به حفظ نعوظ در زمان مقاربت جنسی می کند وحتی داروی سیلدنافیل(وایاگرا) هم لیبیدو را افزایش نمی دهد.

    کارشناسان ما در مرکز مشاوره نیک داد در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. یکی از شیوه‌های کاهش اضطراب یا احساس ناخوشایند، ذهن آگاهی است. درمانگر به مراجعین روش‌های کاربردی ذهن آگاهی را آموزش می‌دهند تا آن‌ها راحت‌تر بتوانند اضطراب را مدیریت کنند.

    برای شروع سکس درمانی آنلاین کافی است در واتساپ با ما در ارتباط باشید. چقدر در مورد پروتئین اطلاعات دارید؟ پروتئین یکی از مواد اساسی برای رشد و سلامت بدن است. برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.