• Gallegos Perkins posted an update 7 months, 1 week ago

    در واقع لینک سازی داخلی اتصال هر صفحه از سایت شما به صفحه دیگری از همان سایت است که با هدف انتقال کاربران از صفحه‌ای به صفحه دیگر سایت انجام می‌گیرد و سبب افزایش بازدید صفحه و در نتیجه افزایش بازدید سایت شما خواهد شد. از طرفی چون سئو خارج از صفحه سایت باعث افزایش ترافیک ورودی سایت میشود، اگر محتوای جذاب و کاربر پسندی تهیه کرده باشید و کاربران از سایت شما راضی باشند و مدت زیادی را در آن بگذرانند ، رتبه شما در گوگل بهتر خواهد بود. میرسیم به یکی از شیرین ترین مباحث آموزش سئو خارجی رپورتاژ تا اینجای مقاله به رپورتاژ اگهی چندین بار اشاره شد، باید بگم بهتون که جزو مهم ترین فاکتور های سئو همین رپورتاژ آگهی هست.

    تصاویر اینفوگرافیک جذاب و منحصر به فرد می‌تواند به راحتی وایرال شده و توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود. برخلاف تصور رایج خیلی از افراد، بهینه سازی خارج از صفحه تنها مرتبط با لینک سازی برای سایت و به دست آوردن بک لینک ها نیست. بلکه فراتر از آن بوده و انواع مختلفی از تکنیک ها وجود دارد که می تواند برای برجسته کردن کسب و کار آنلاین شما نسبت به رقبا استفاده شود.

    همانطور که می دانید در بازاریابی اینترنتی تاثیر فیلم و عکس بسیار فراتر از متن است. سایت هایی وجود دارند که می توانید ویدیوهای مرتبط با کسب و کار خود را در آنها قرار دهید، مانند آپارات و یوتیوب. یک پست راهنما (پست مرجع)، تحقیقاتی یا یک چک لیست می‌تواند یک راه عالی برای ساخت لینک‌های برگشتی باشد.

    علاوه بر لینک سازی خارجی موارد بسیار زیادی هستند که برای بهبود سئوی سایت باید انجام دهید. برای آشنایی و آموزش اصولی این موارد از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. اکثر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و… امکان ایجاد لینک در پروفایل شخصی را برای کاربران فراهم کرده‌اند. در صورتی که مخاطبان زیادی دارید این قابلیت کاربرد زیادی در بهبود SEO دارد زیرا شبکه‌های اجتماعی از نظر گوگل اعتبار بالایی دارند و هم‌چنین لینک‌هایی که در آن‌ها ایجاد می‌شود از نوع Follow است. در لینک سازی خارجی هم دقیقا همین اصل وجود دارد زمانی که شما از سایت های خیلی خوب و خفن لینک دریافت کنید، می توانید نظر حضرت گوگل را به سمت خود جلب نموده و او را مجاب کنید که برای شما ارزش بیشتری قائل گردد. لینک سازی خارجی و اصولی برای وبسایت علاوه به افزایش قدرت دامنه و بهبود سئوی سایت، در افزایش بازدید سایت نیز بسیار موثر واقع میشود.

    یکی از تکنیک‌های قدیمی سئوی کلاه سیاه، ایجاد مزرعه لینک است که در آن، گروهی از وب سایت‌ها به طور مشترک به یکدیگر لینک می‌دهند یا با پرداخت پول به سایت‌های پربازدید، از آن‌ها لینک دریافت می‌کنند. این لینک‌ها با فریب دادن موتورهای جستجو، قصد دارند که در مدت زمانی کوتاه، در رتبه‌های بالای نتایج جستجو قرار بگیرند. درصورتی که می‌خواهید یک استراتژی لینک سازی اصولی داشته باشید، از انتشار لینک در چنین سایت‌هایی اجتناب کنید. اگر مقاله را تا به اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون اطلاعات خوبی را درباره لینک سازی خارجی و اصول و قواعد آن دارید. اصول و قواعدی که با استفاده از آن‌ها و راهکارهای بیان شده در این مقاله می‌توانید نتیجه طلوبی را به دست آورید.

    یکی از دیگر فاکتور های مهم در بهبود رتبه SEO لینک سازی یا Back-Link است. Link building یا لینک‌سازی یکی دیگر از فاکتور های مهم در افزایش رتبه سئو سایت است. موتورهای جستجو برای کاربران خود ارزش قائل هستند و همیشه هدف آن ها نشان دادن مناسب ترین و مطابق ترین نتایج برای جستجوی کاربران است. پیوندهای خارجی که از وب سایت های دارای ارتباط موضوعی با سایت یا محتوا می آیند، می توانند به گوگل کمک کنند تا ارتباط محتوای وب سایت شما را برای یک جستجو خاص، همچنین میزان محبوبیت شما را نزد کاربران و سایر سایت ها درک کند. امروزه شبکه های اجتماعی مقصد روزانه بسیاری از کاربران دنیای بزرگ اینترنت است.

    به طور کلی پی بی ان به شبکه‌های بلاگی می‌گویند که جهت لینک دهی به صفحات مختلف سایت‌ها ایجاد شده‌اند. در سایت ایکس سئو : لینک سازی خارجی چیست نظر داشته باشید بسیاری از افراد قصد دارند در طی چندین سال آزمون و خطا، سئو خارجی سایت‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. این در حالی است که  آزمون و خطا تنها باعث کاهش انگیزه و از دست دادن فرصت‌های همکاری با شرکت‌های بزرگ یا کسب رتبه بالا در نتایج جستجو گوگل خواهد شد. در دوره آموزشی سئو خارجی تمام تعاریف و اقدامات سئو خارج از صفحه به طور دقیق و در سطح پیشرفته آموزش داده می‌شود. یک کارشناس حرفه‌ای سئو باید با تمام فاکتورهای رتبه بندی گوگل آشنایی داشته باشد و سئو خارجی سایت را مطابق با همین عوامل پیاده سازی کند.

    صفحات داخلی بهینه شده یعنی بهینه سازی صفحات شما با استفاده از کلمات کلیدی (با تأکید بیشتر بر برند) می توانند تفاوت زیادی در رتبه بندی کلی شما ایجاد کنند. طبق پست معروف برایان دین با عنوان ۲۰۰ عامل رتبه بندی گوگل، تعداد لینک های داخلی داده شده به یک صفحه نشان دهنده اهمیت آن صفحه نسبت به سایر صفحات سایت است. در حالت ایده آل، صفحاتی که به موضوعات مشابه یا مرتبط می پردازند باید به یکدیگر لینک داده شوند تا تجربه ای غنی برای کاربران فراهم کنند.

    محتوا پادشاه است… این جمله را هرگز فراموش نکنید…هر چند کیفیت محتوا بیشتر به سئوی داخلی مربوط است ولی آنقدر اهمیت دارد که اینجا نیز ازآن یاد کنیم… محتوای با کیفیت و ترجیحا همیشه سبزی بنویسید که کاربر از آن کاملا استفاده کند. ‌لینک‌های شبکه‌های اجتماعی، نظرات وبلاگ‌ها و بک‌لینک‌های ویکی‌پدیا همگی نوفالو هستند. درنتیجه پیشنهاد می کنیم تا روش های ذکر شده را با استراتژِی خود ترکیب کنید تا همه جوانب در نظر گرفته شود. سپس می ‌توانید لینک‌ ها را از چند منبع مختلف جذب کرده و شانس خود به دست آوردن محتوای ارزشمند را افزایش دهید. Resource Pages یا صفحات منبع، برای هدف قرار دادن عبارات کلیدی نیز عالی هستند.

    محمدرضا دهقانی هستم و قراره به شما کمک کنم تا سئو رو به خوبی یاد بگیرید و به درآمد بالا تو این زمینه برسید. اما زمانی که شما الگوریتم های گوگل را بشناسید و تمامی قواعدی که گوگل به آن ها حساس بوده و با آن ها لینک های اسپم یا غیرطبیعی را شناسایی می کند را بدانید، قطعا دیگر دچار پنالتی نخواهید شد و گوگل هرگز شما را جریمه نخواهد کرد. برچسب nofollow نشانه ای است برای خزنده های موتور جست و جو که یک صفحه پیوند نباید با صفحه شما مرتبط باشد و نباید آن را بخزد و مطالب آن را جست و جو کند . اگر وارد کمپین‌های رپورتاژ آگهی شده‌اید، در یک روز تمامی آن‌ها را منتشر نکنید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبین سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    دریافت بک لینک از وبسایت های مختلف و دامین های متعدد با کیفیت در نظر الگوریتم های گوگل ایده آل است. وبسایت های مختلف می توانند به بهبود تنوع پروفایل بک لینک شما و جلوگیری از ایجاد موارد تکراری کمک کنند. در روش انتشار پست مهمان درواقع شما همان عمل رپورتاژ را انجام می‌دهید با این تفاوت که هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید.

    ما در تلاش برای توسعه وب فارسی هستیم تا بهترین مقالات در هر زمینه ای را برای وبسایت ها تهیه کنیم. کیفیت محتوای این صفحه توسط متخصصین و کارشناسان ما بررسی و تایید شده است. با بهینه سازی سئو داخلی یا همان سئو داخل صفحه خود، ارزش آن صفحه را افزایش می دهید و در نتیجه لینک دادن به آن را مطلوب تر می کنید. سئوی خارجی شامل هر سیگنالی است که به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید که سایت شما برای مخاطبان ارزشمند است. توجه به نقش نقد و بررسی نظرات مشتریان هنگام کار بر روی سئو آف پیج در سال ۲۰۲۱، اغراق آمیز نخواهد بود و نباید از آن غافل بود! این نظرات بیانگر این است که کاربران عادی و خزنده های موتور جستجو، برند شما را چگونه کراول کنند.

    بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید می‌توانند در بالا بردن و پایین آوردن اعتبار وب سایت شما دخیل باشند. بالا رفتن و پایین آمدن اعتبار هم به اعتبار سایتی که به شما لینک می‌دهد بستگی دارد. برخی افراد  انکر تکست را با نام های متن لینک یا عنوان لینک نیز می‌شناسند. کلمات موجود در متن یک لینک به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا موضوع فعالیت یک سایت را بهتر بشناسد و آن را در نتایج جستجو نشان دهند.

    برای قرارگیری در بهترین جایگاه های گوگل آن هم در کلمات کلیدی که در آن رقابت زیاد است شما احتیاج دارید که اعتبار سایت خودتان را افزایش دهید و راهی جز سئو آف پیج برای ارتقای اعتبار سایت وجود ندارد. خزنده‌های گوگل این سیگنال‌ها را انتخاب کرده و بر اساس آن ارزیابی کنند. بدین‌وسیله آن‌ها می‌فهمند نام برند شما چیست تا در کلمات کلیدی مرتبط شما را رتبه‌بندی کنند. به‌عنوان بخشی از استراتژی سئو خارجی باید هرگونه ذکر مثبت از وب‌سایت، محصولات یا نویسندگان را دنبال کنید و مطمئن شوید که به نظرات منفی یا گمراه‌کننده پاسخ می‎دهید. اگر آدرس سایت را به نام تجاری شما پیوند دهند نیز، بسیار عالی می‌شود.

    لازم به ذکر است که برای تعداد لینک داخلی در یک صفحه وجود ندارد اما دقت کنید که تمامی صفحاتی که به آنها لینک دهی می کنید باید برای مخاطب مفید باشند. هرگز از موارد نامرتب استفاده نکنید چون اگر بازدیدکنندگان روی لینک شما کلیک نکنند گوگل متوجه می شود که موضوع آن مقاله با محتوای این صفحه نا مرتبط است. بک لینک یکی از مواردی است که گوگل در زمان امتیاز‌دهی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و باید نسبت به آن حساسیت ویژه‌ای داشته باشید. نوع لینک و محتوای لینک (مرتبط بودن یا نبودن آن با مقالات شما) از مواردی است که شما باید آنها را در نظر بگیرید و نکته مهم تر این است که شما باید کاری کنید که به صورت طبیعی لینک دریافت کنید تا سئوی کلاه سفید محسوب شوند. یعنی سایت‌های دیگر به خاطر شناخت شما به میل خود برای‌تان لینک می‌سازند. ممکن است سایت‌های دیگر در پی تبلیغاتی که برای سایت خود انجام داده‌اید شما را بشناسند.

    هرچند شبکه‌های اجتماعی ممکن است تاثیر مستقیمی در نتایج موتورهای جستجو نداشته باشد ولی با فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی باعث پخش شدن لینک‌های سایت خود به صورت طبیعی می‌شوید. لینک سازی طبیعی به روندی گفته می شود که خودتان در تولید کردن آن ها دخالتی داشته باشید؛ مثل استفاده از روش های پست مهمان، ابزار outreach و خریداری لینک ها. Natural Link Building (لینک سازی طبیعی)، این موضوع را بیان می کند که شما باید به شکلی فعالیت داشته باشید تا صاحبان وب سایت های دیگر اصرار به لینک دادن به وب سایت شما داشته باشند.

    پس اگر تمرکز خود را بگذارید روی ایجاد بهترین محصول موفقیت شما حتمی است. اطلاعاتی که در بالا اشاره کردیم به‌صورت اعداد و ارقام در یک نگاه در اختیار شما قرار می‌گیرد. حالا اگر به دنبال اطلاعات دقیق‌تر هستید از منوی سمت چپ روی گزینه‌ی Backlinks کلیک کنید تا XSEO خرید لینک سازی خارجی جزئیات بیشتری به شما نمایش داده شود. باید خاطرنشان کرد به مرور زمان و در صورت نیاز به اصلاح، آپدیت و یا اضافه کردن آموزش‌های به‌روز، فیلم‌های جدید به پنل اسپات پلیر اضافه خواهد شد. در حقیقت، انجام اینکار به صورت مکرر باعث می شود به عنوان اسپم شناخته شوید.

    سایت های معروف و پربازدید زیادی وجود دارند که شما می‌توانید مطالب خود را در آن‌ها منتشر یا بازنشر کنید؛ این روش یکی از بهترین استراتژی های لینک سازی چند لایه است. ابتدا باید سایت های مرتبط با فعالیت کاری خود را پیدا کنید و در میان آن ها مطالب با کیفیت خود را با لینک دادن به منبع که سایت خودتان است، قرار دهید. برخی از این گونه سایت‌های وبلاگی omigo.ir ، blog.ir ، virgool.io  و …

    Semrush و Ahrefs زمانی که می‌خواهید اعتبار دامنه (DA) یا رتبه‌بندی دامنه (DR) یک دامنه را بررسی کنید، نیز کارآمد خواهند بود. رفتار کاربران در صفحه نتایج نیز تحت نظر گوگل است این که آیا با ورود به یک سایت‌ نیازشان برطرف می‌شود؟ روی نتایج پایین‌تر کلیک می‌کنند؟ به صفحه نتایج برمی‌گردند؟ به صفحات دیگر می‌روند؟ و … بسیاری فاکتور های دیگر. مسئولیت بهینه‌سازی نتایج جست‌وجو بر عهده الگوریتم رنک برین است و این کار را با بررسی رفتار کاربران انجام می‌دهد.

    افزایش لینک‌دهی سایت‌های دیگر به سایت ما سبب افزایش رتبه و جایگاه سایت ما در نتایج جستجو خواهد شد. ساختار گوگل نیز به همین صورت است خزنده های گوگل با استفاده از لینک ها مسیر رفت و آمد خود را انتخاب می کنند و اگر صفحه ای لینک داخلی و خارجی نداشته باشد به معنی بن‌بست است. بن‌بست ها نه تنها از نظر گوگل مضر هستند بلکه باعث می شود کاربران هم از صفحه خارج شوند و شما به راحتی برای آن ها صفحه خروج یا Exit page ساخته اید. با توجه به این توضیحات در نظر داشته باشید که اگر ساختار وب را به خود نگیرید گوگل در سایت شما به بن‌بست می خورد و این مسئله به سئو هر سایتی صدمه خواهد زد.

    ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا تصور بهتری از آن، دلیل اهمیت آن در بازاریابی آنلاین و فعالیت های مربوط به آن داشته باشید. همچنین یاد بگیرید که چگونه از کسب و کارهای رقیب در نتایج جستجوی Google پیشی بگیرید و رشد فروش را در فضای دیجیتالی خود افزایش دهید. اگر آماده هستید تا تمام تکنیک ها و ترفندهای مرتبط با بهینه سازی جستجوی خارج از صفحه را یاد بگیرید، در این راهنما ما قصد داریم عمیقاً به جزئیات سئو خارج از صفحه بپردازیم.

    در واقع هرچه تعداد لینک‌های ورودی یک صفحه از سایت بیشتر باشد، نشان دهنده این است که آن صفحه از ارزش بیشتری برخوردار است. حالا ممکن است نام “لینک خارجی” نیز شنیده باشید که اکنون قصد داریم تفاوت آن با لینک داخلی را توضیح دهیم. همان‌طور که گفته شد، اگر از یک صفحه داخل سایت خودتان به صفحه دیگری در سایت خودتان لینک دهید، در واقع لینک داخلی ایجاد کرده‌اید. حالا اگر از یک صفحه داخل سایت خودتان به سایت دیگری لینک دهید، در واقع لینک خارجی ایجاد کرده‌اید؛ برای مثال سایت A به سایت B لینک می‌دهد و اینگونه لینک سازی خارجی انجام می‌شود. این مورد بسیار در بهبود رتبه موثر است شما حتما باید قبل از استفاده از یک کلمه کلیدی به خوبی در مورد آن تحقیق کنید. منظور از تحقیق راجع به کلمات کلیدی این است که بررسی کنید مخاطبان نیازهای خود را با چه کلماتی در اینترنت جستجو می‌کنند.

    بنابراین اگر می‌‌‌خواهید سئو خارجی سایت را به درستی و مطابق با قوانین جدید گوگل در سال حاضر اجرا کرده و تاثیر آن را بر رتبه سایت خود مشاهده نمایید، مطالعه این مقاله تا انتها را از دست ندهید. به طور کلی لینک سازی خارجی، که در واقع قلب سئو خارجی محسوب می شود، به مجموعه فرآیندها و فعالیت هایی گفته می شود که شما انجام می دهید تا لینک های معتبر از سایت های دیگر دریافت کنید. در این مقاله به اینکه استراتژی لینک سازی خارجی چیست و چرا لازم است پرداختیم. به علاوه شما را با نکاتی که در تنظیم یک استراتژی لینک سازی بهتر است در نظر بگیرید، آشنا کردیم. در نظر داشته باشید که طراحی کامل یک استراتژی لینک سازی خارجی کاری زمان بر است در این مقاله هدف ما آشنایی شما با روش طراحی این استراتژی بود. همان طور که متوجه شدیم سئو باعث بهبود رتبه سایت در نتایج موتور های جستجوگر می شود.

    یعنی اگر صفحه ای از سایت شما به صفحه ای دیگر از سایت شما لینک داده باشد لینک داخلی ایجاد شده است. ولی اگر لینک از سایت دیگری به یکی از صفحات سایت شما ایجاد شده باشد یک لینک خارجی یا بک لینک برای شما ایجاد شده است. شما باید بدانید که سئو خارجی و لینک سازی روشی است که در آن سعی می شود موتور های جستجوگر را دور زد.

    این نوع لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو دارند. مقالات مناسب با محتوای مفید ایجاد کنید که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا کنید. وبلاگ یک عامل مفید در ارتقاء یک وب سایت است که می تواند با ایجاد بک لینک های مفید ترافیک سایت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

    با این حال، موتورهای جستجو به طور فزاینده ای در تشخیص چنین تاکتیک هایی پیچیده شده اند. اگر آنها متوجه شوند که شما بک لینک خریداری کرده اید، می توانند جریمه های شدیدی را برای وب سایت شما مانند حذف سایت از نتایج گوگل اعمال کنند. محتوای خود را مفید و کاربردی کنید، سایت های دارای رتبه بالا را هدف قرار دهید و به طور مداوم روابط حرفه ای آنلاین را برای ایجاد انواع بک لینک هایی که می توانند بر رتبه بندی سئوی شما تأثیر مثبت بگذارند، پرورش دهید. در این راه گرفتن مشاوره از کارشناسان سئو می تواند این روند را تسهیل کند. می توانید از همکاری تیم مجرب دارکوب در این راه استفاده کرده و نتایج مطلوب آن را در کسب و کار خود نظاره گر باشید.

    اگر تاکنون فکر می‌کردید که بک لینک رایگان، همانند بک لینک‌های پولی دارای کیفیت بالایی نیست و به سئو سایت کمک نمی‌کند، کاملا در اشتباهید! در ادامه خواهیم گفت که چطور این شیوه بدون دربرداشتن یک ریال هزینه، می‎تواند منجر به رشد سایت‌ها شود. پس از اینکه به طورکامل با Link Building آشنا شدید، هم اکنون وقت آن رسیده تا راجع به بهترین شیوه‌های ساخت بک لینک، آن هم از نوع رایگان آن صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید بک لینک‌ها، یکی از مؤثرترین فاکتورهای موفقیت سئو محسوب می‌شوند و در مقابل، اگر در این فرآیند دچار اشتباه شوید، خطرات جبران ناپذیری مانند نابودی وب‌سایت در کمین شما خواهد بود. اما این را باید بدانید که سئو نیاز به دانش و مهارت دارد و فقط صرفا با دانستن چند روش نمی توانید از پس بهینه سازی سایت خودتان بر بیاید. شما باید از یک کارشناس سئو خبره استفاده کنید تا نتایج دلخواهی که قصد دارید برای سایتتان اتفاق بیفتد را رقم بزند.