• Molloy Hauge posted an update 1 year, 3 months ago

    ماریکه اوج تکنیک در Yoast و بنیانگذار آکادمی Yoast SEO است. اگر کنجکاو هستید که چگونه این کار را انجام دهد، به سایت آنها بروید، هر دامنه را در قسمت جستجو وارد کنید، سپس بخش “سیستم مدیریت محتوا” را تأیید کنید. در این مورد، من یافته‌های خود را بررسی می‌کنم و سپس می‌توانید خودتان تصمیم بگیرید که کدام CMS برای شما بهترین است. قبل از اینکه به یافته‌ها برسم، می‌خواهم کمی در مورد عرضه اطلاعاتمان و معیارهایی که مطالعه کردیم صحبت کنم. blog که داده‌ها منحرف می‌شوند، مقادیر عظیم تأثیر بی‌نهایتی دارند، که نشان‌دهنده بزرگ‌تر از توزیع دقیقی است که اطلاعات نشان می‌دهد. هنگام اندازه گیری گرایش مرکزی اطلاعات، بهتر است هر میانگین و میانه را محاسبه کرده و دو مقدار را با هم مقایسه کنید. به طور کلی، اگر هر یک از مقادیر کاملاً متفاوت از یکدیگر نباشند، از imply استفاده می کنیم. ابزارها و دانش تحلیلی وجود دارد که می توان از آنها برای اندازه گیری اثربخشی تلاش های سئو استفاده کرد. از اینجا، ما اطلاعات را برش دادیم و سعی کردیم در رابطه با مفاهیم SEO این دو پلتفرم بیشتر درک کنیم.

    اما این داده ها به تنهایی نشان نمی دهد که یک پلتفرم برتر از پلتفرم مقابل است. اصلی در صفحه. 58. 21% از کاربران چندین صفحه را در نتایج جستجو مشاهده خواهند کرد. به شما کنترل بیشتری بر روی اینکه چه چیزی و چه زمانی محتوا در اینترنت قرار می گیرد (به جای اینکه منتظر کسی باشید تا صفحه وب کالج شما را جایگزین کند) می دهد. این واقعیت باعث می شود که موتورهای جستجو الگوریتم های خود را به طور معمول جایگزین کنند تا بازیگران خطرناک (“سئو کلاه سیاه”) را جریمه کنند و به بازیگران خوب (“سئو کلاه سفید”) پاداش دهند.

    فرآیند بهینه‌سازی موتور جستجو شامل بهینه‌سازی هر یک از این مؤلفه‌های اصلی الگوریتم‌های موتور جستجو با هدف رتبه‌بندی بیشتر در نتایج جستجو است. به منظور ارائه بهترین تخصص، برای شرکت‌ها مهم است که فرد فرد را در سفر کامل خریدار خود همراهی کنند. به عبارت دیگر، نقاط کاملا متفاوت سایت خود را در ظروف بهتر نگهداری کنید. نه تنها درخواست های تلفن همراه در حال افزایش هستند، بلکه درخواست ها برای بهترین لیست ها نیز افزایش می یابد. شما بهترین ارائه دهندگان SEO را از یک شرکت برتر SEO در لاهور دریافت خواهید کرد، ما برای سال های طولانی به خریداران خود کمک می کنیم و خریداران ما در واقع کار ما را تحسین می کنند. بدون رتبه‌بندی بالا در نتایج موتورهای جستجو، وب‌سایت‌ها باید صرفاً به جستجوگرانی متکی باشند که دسته دقیق شبکه، نام شرکت یا پیوند دادن به وب‌سایت را در جستجو از طریق دیگری انجام می‌دهند.

    معماری وب سایت و پیوندهای داخلی: یک ویدیوی کوتاه اما کامل در مورد نحوه عملکرد کلی معماری وب سایت و پیوندهای داخلی. تعداد وب سایت های پیوند دهنده متمایز. ترافیک طبیعی تخمینی: تعداد تخمینی بازدیدهای ارگانیک ماه به ماه از Google. در حالی که فهرست چک لیست نتایج جستجوی پولی و ارگانیک در کنار هم، معمولاً برای گروه هایی که هر تلاشی را انجام می دهند، صادق نیست. در هر صورت، پس از پرداخت و شروع، چیزی به ناچار اشتباه خواهد شد (چک لیست خریداران جعلی است، آنها برنامه نرم افزاری را ارسال نمی کنند) و شما کمی فقیرتر خواهید شد. شاید آنها غرق شوند. هر چه بیشتر بنویسید، احتمالاً خوانندگان شما آگاه‌تر خواهند بود، بیشتر می‌توانید شفافیت و صداقت خود را نشان دهید، جایگزین بالاتری باید به سایت‌های معتبر دیگر لینک دهید، و احتمالاً بک لینک‌های بیشتری به دست خواهید آورد.

    Th is  da ta has been writt en by GSA Content᠎ Gener᠎ator Dem over​sion᠎!