• Graves Celik posted an update 11 months, 2 weeks ago

    از چه کوره ای استفاده کنیم که بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشد . همانطور که از اسم این نوع کوره پیداست این کوره شبیه به یک باکس( جعبه ) میباشد که قابلیت جابحایی را میسر ساخته است . در هنگام گرمادهی باید دما بصورت یکسان و کنترل شده به تمام قطعه برسد در غیر این صورت سطح رنگ شده بی کیفبت خواهد شد. محلول دسپرس کننده و رنگ های لاتکس، مواد دارای ساینده قوی، لعاب ها با ذرات زبر، محلول های رنگبر و سوزآور، رنگ های سیلیکاتی. برای مشاهده و ویرایش علاقه مندی‌های خود، باید به حساب کاربری وارد شوید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.

    • یکی از مزایای پیستوله بادی برخورداری از تنظیماتی چون عرض پاشش و کنترل فشار هوا بوده که نقش مهمی در عملکرد بهینه آن دارد.
    • سرپوشش پاشش بخشی از پیستوله است که هوای فشرده شده را به سمت نازل هدایت می‌کند.
    • یکی دیگر از انواع پیستوله رنگ، پیستوله‌های سایه پاش هستند که رنگ را به صورت خطوط باریک روی سطوح موردنظر پخش می‌کنند.
    • در صورت داشتن هرگونه سوال و یا دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان فروش گروه ابزار ماشین تماس حاصل فرمایید.
    • مشتریان گرامی لطفا جهت اطلاع از قیمت روز و یا خرید عمده در واتساپ پیغام بگذارید.

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی ایران بوش می باشد و هر گونه تقلید و یا کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد. که با استفاده از ان میتوانید کار های متعددی که در پایین اشاره میشود را انجام دهید. نازل پیستوله قطعه‌ای از پیستوله است که باز شدن آن موجب هدایت رنگ به بیرون می‌شود.

    ساختمان ، درب و پنجره و دیگر کار ها را با هزینه ای کمتر و بدن سر و صدا انجام دهید. مانند تمام محصولات صنعتی و غیر صنعتی، قیمت پیستوله به چند مورد مشخص محدود میشود که مهمترین عامل تعیین قیمت پیستوله رنگ، کیفیت ساخت و کشور سازنده پیستوله است که شاید در تمام محصولات دیگر صادق است. هرچقدر کیفیت ساخت پیستوله بالاتر باشد قیمت نهایی نیز بالاتر بوده و البته کیفیت رنگ کاری و نتیجه نهایی کار نیز کاملا متفاوت و بهتر خواهد بود. برای خرید انواع پیستوله با بهترین قیمت پیستوله میتوانید با تلفن های تماس فروشگاه ایرپاور مراجعه نمایید. تفاوت این دو نوع پیستوله رنگ بادی در نحوه اسپری کردن و میزان پرتی و نوع پاشش رنگ انها است که یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب و خرید پیستوله بادی می باشد که بهتر است هنگام خرید پیستوله مورد توجه قرار گیرد. برای کسب اطلاعات کامل در مورد تفاوت پیستوله LVLP و پیستوله HVLPمیتوانید به مقاله ای در همین زمنیه در قسمت مقالات سایت تخصصی ایرپاور مراجعه نمایید.

    پیستوله دو کاسه نووا مدل NTS-2616

    جهت دریافت آخرین پیشنهادات فروش ویژه محصولات و اخبار ایمیل خود را وارد نمایید. توسط این پیچ شما به راحتی می توانید مقدار و دبی جریان رنگ پخش شونده توسط نازل را تعیین کنید. قطعه یا اجزایی از پیستوله است که با باز کردن آن، رنگ به سمت بیرون جریان پیدا می کند. هوای فشرده درون پیستوله توسط این درپوش به سمت نازل هدایت می شود. یکی از اجزای پیستوله است که توسط آن می توانید توزیع هوا و رنگ را به راحتی کنترل کنید. این دستگاه چه از نظر قدرت و چه از نظر کارایی تفاوتی با سایر دستگاه ها ندارد .

    پیستوله رنگ پاش برقی اکسکورت مدل xqp02-400

    از مزایای پیستوله رنگ پاش کرون می توان به سهولت در جابجایی، اشغال فضای کم، مصرف رنگ کمتر و رنگ آمیزی یکنواخت، همچنین صرف زمان و انرژی بدنی کم توسط کاربر در حین کار اشاره نمود. با وجود مخزنی به ظرفیت 800 میلی لیتر و توان موتور 80 وات نیاز کاربر را برای رنگ پاشی سطوح مختلف رفع می نماید. ابزار پیستوله رنگ برای نقشه‌کش‌ها و نقاش‌ها استفاده فراوانی دارد که در یک مخزن استوانه‌ای قرار گرفته است. پیستوله علاوه بر استفاده برای رنگ، قابلیت کاربرد انواع روغن جلا، ضد رنگ، آبرنگ و جوهر به رنگ‌های مختلف را نیز دارد. لوله‌ای که به قسمت ابتدائی آن متصل شده، هوای فشرده را از یک کپسول به آن منتقل و دکمه‌ای که با انگشت نشانه می‌توان بر آن فشار آورد، میزان فشار این هوا را تنظیم می‌کند.

    پیستوله برقی نووا مدل 2742 (ساخت کشور چین)

    این دستگاه همانطور که در عکس های ان مشخص است از وسط باز و تیکه تیکه میشود. و این قابلیت نیز برای شستشوی کامل اجزای مختلف رنگ پاش است. طریقه ی کار محصول به صورتی است که شما محفظه را از رنگ یا هر محلول دیگری پر میکنید. و با وصل کردن به برق شما میتوانید عمل پاشش را به بهترین روش ممکن انجام دهید حال کلید این دستگاه به صورت پدالی با قفل کن هستش.

    دارای دو نازل 1.8 و 2.6 میلی لیتر میباشد و وزن کلی دستگاه 2 کیلوگرم است. دارای موتور پر قدرت با سیستم رنگ پاشی HVLP با استاندارد CE اروپا. ✅ ایده آل برای پاشش رنگ‌های روغنی یا لاتکس و همچنین انجام تعمیرات متعدد سنگین و نیمه سنگین مانند رنگ‌کاری ماشین، اثاثیه منزل، مبلمان و …

    این ابزار در مقایسه با روش های سنتی رنگ کاری سطوح با استفاده از فرچه و غلتک که باعث به جا ماندن ناصافی هایی در سطح رنگ کاری می شد، نتیجه ی مطلوبی حاصل خواهد کرد. قیمت دیگ رنگ پاش پیستوله بادی نسبت به خانواده برقی این ابزار بالاتر است اما از نظر کیفیت پاشش رنگ گزینه مناسب‌ تری برای انتخاب است. شما می توانید پیستوله رنگ بادی را از سازوکار تهیه نمایید . پیستوله رنگپاش برقی کستل با 100 وات توان و مخزن با ظرفیت 800 میلی لیتر و خروجی رنگ 320 میلی لیتر در دقیقه به همراه سوزن نازل اضافی و مناسب برای پاشیدن رنگ های رقیق روغنی و انواع رنگ های پلاستیکی است. اجرای عملیات پاشش رنگ با استفاده از دستگاه های فوق باعث کاهش نیروی انسانی و افزایش عملکرد اپراتور شده و نقش مهمی در افزایش کیفیت نهایی محصول دارد.

    به همین دلیل ابزارهای دیگری چون پیستوله رنگ‌پاش در این زمینه وجود دارد که می‌تواند جایگزین خوبی برای این نوع لوازم دستی باشد و نتایج بهتری را به ما ارائه دهد. پیستوله‌های‌ بادی یا پنوماتیک بر اساس دقت پاشش، غلظت رنگ و حداکثر فشار عملکرد با هم تفاوت دارند، اما تمام آن‌ها برای کارکرد به کمپرسور باد نیاز دارند. پیستوله برقی با منبع تغذیه برق کار می‌کند، درحالی‌که پیستوله‌های بادی انرژی مورد نیاز را از طریق هوایی که با کمک کمپرسور در مخزن ذخیره شده، تامین می‌کند. فروشگاه جهان ابزار در سال 1380 توسط برادران «رامین و بهزاد شیرپایی» در زمینه فروش ابزار در تبریز تأسیس گردید.

    در مرحله‌ی بعد با استفاده از میزان مناسبی از حلال غلظت رنگ را تنظیم کنید. رقیق بودن بیش از حد رنگ موجب شره کردن آن روی سطح می‌شود و از طرف دیگر غلیظ بودن آن، موجب اشکال در خروج رنگ از پیستوله می‌شود. قبل از شروع کار می‌توانید کمی تینر درون مخزن بریزید تا مسیر ورود لوله باز شود. یکی دیگر از انواع پیستوله رنگ، پیستوله‌های سایه پاش هستند که رنگ را به صورت خطوط باریک روی سطوح موردنظر پخش می‌کنند.

    در میان انواع پیستوله‌های موجود در بازار می‌توان برندهای جی ای وی ، رونیکس و برند پرطرفدار بوش را برترین برندها به شمار آورد. رنگ پاش ها در انواع پیستوله HVLP، پیستوله LVLP، پیستوله کاسه رو، کاسه بغل، کاسه زیر، پیستوله سایه پاش، پیستوله دوجزئی، اتوماتیک، پرشر(بدون مخزن) در بازار موجود هستند و هر کدام کاربردهای متفاوتی نسبت به همدیگر دارد. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و اطلاع از قیمت رنگ پاش و تجهیزات پاشش رنگ با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید. تنظیمات مورد نیاز برای استفاده از پیستوله رنگ به نوع رنگ، میزان سردی و گرمی و هوا، میزان فشار هوا و نوع سازه بستگی دارد. پیستوله‌های استانداردی که در بازار موجود است اصطلاحاً سه تنظیم هستند.

    که به شما این امکان را میدهد عمل پاشش را به صورت کند و سریع انجام دهید در نوک دستگاه به شما این امکان داده شده تا سری های مختلف روش ببندید. و نوع پاشش را تغییر دهید هر بار بعد از استفاده میتوانید قسمت محفظه و سری ها را به صورت کامل از هم باز کنید و به شستشوی ان بپردازید. ابزار برقی چیست ابزار برقی به گروهی از ابزارآلات صنعتی و خانگی گفته میشود که نیروی محرکه مورد نیاز برای آنها از انرژی برق تامین می گردد.