• Hawley Mangum posted an update 1 year, 6 months ago

    وزیر علوم خواستار پیگیری قانونی بیمه اعضای هیات علمی شد وزیرعلوم خواستار احصاء راهکارهای قانونی انتقال بیمه اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و همچنین بیمه پژوهش و فناوری شد تا از مجاری قانونی پیگیری شود. مراسم ترحیم شهید حاج محمد سرتیپی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس با حضور زاکانی برگزار شد. معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد.

    اسطوره بی‌بدیل فوتبال ایران که از سفری خارجی برمی‌گشت، در آن روز به یکی از اتاق‌های فرودگاه برده شده و پس از ارائه توضیحاتی به او، پاسپورتش ضبط شده است. شایعه‌ای که یک هفته قبل از آن درباره علی دایی رواج پیدا کرده بود و خبر می‌داد که قرار است ممنوع‌الخروج شود، در… مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر معظم انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درباره مسائل ایران دانست. قیمت انواع گوشت قرمز امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. قیمت مرغ امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که ما باید متناسب با شرایط جدید، تغییر نسل‌ها، مطالبات و انتظارات مردم را دریابیم و در چهارچوب اصول گفتمانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی از ظرفیت‌های انعطاف‌پذیر این ساختار استفاده کنیم و پاسخگوی انتظارات باشیم.

    دنیز دایی، دختر علی دایی که میان ترکیه و لندن در رفت و آمد است، از حیوان خانگی جدیدش در ترکیه رونمایی کرده است. باران احمدی که در سریال بی گناه ایفای نقش می کند با کارگردان این سریال نسبت فامیلی دارد. تمامی بانک‌های لغت با کسب اجازه از صاحب اثر در این سایت منتشر شده است. یک متخصص پیشرو یوفو ادعا می‌کند که تمدن بشری می‌تواند توسط هوش مصنوعی فرازمینی «ابر شکارچی» از بین برود. براساس گفته رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+)، میانگین تماس‌های تلفنی روزانه شهروندان با این سامانه، ۷ تا ۸ هزار تماس است.

    کاما پرس – قیمت بیت کوین همچنان در کنال 19 هزار دلاری دست و پا می زند. see post آذ – در شب 10 الی 11 اکتبر خودروی خدمات سفارت آذربایجان در آمریکا هدف گلوله قرار گرفت. وقت صبح – نیوشا صیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی کنایه آمیز در صفحه …

    دویست و بیست و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص «طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول» را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند. دویست و بیست و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. جدای از اقدامات برخی کشور‌های اروپایی در اعلام هشدار قرمز به شهروندان خود نسبت به ایران، اتحادیه اروپا نیز اعلام کرده که موضوع اعمال تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در جلسه آینده شورای روابط خارجی اروپا مطرح خواهد شد. دویست و بیست و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

    در اصطلاح مطابع، مطالبی که افراد دست نویس میکنند و به چاپخانه ها می دهند تا از روی آن بچاپ رسد.

    به طور دقیق تر کنار خندق شرقی برای ساخت و ساز انتخاب شد و به همین منظور روی خندق را پوشاندند و خیابانی بر روی آن ایجاد گردید. وی در سال 1251 شمسی دستور پر نمودن خندق را صادر نمود و به این ترتیب خیابان ناصری ایجاد شد. این خیابان در دو طرف با کاشت درخت های چنار بسیار زیبا شده بود و به مرور مورد توجه مردم قرار گرفت. با گذشت زمان و توسعه شهر تهران میدان توپخانه به مرکز شهر تبدیل گردید به طوری که مرکز تجمعات مردمی شده بود.

    کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. بسیاری از تحلیل‌گران شیطنت‌های نمایشی کارگردان را طراحی و قابل پیش‌بینی شده‌ برای مطرح شدن فیلم در آمریکا و نزدیک شدن به مجسمه اسکار توصیف می‌کنند. چرا بدون هیچ کار فرهنگی خاصی اما پیر و جوان جامعه می‌دانند که “حمل سلاح سرد جرم است” و کسی هم در این باره معترض پلیس نیست؟ این سوالی است که در بحث “جرم بدحجابی” نیز باید به آن پرداخته شود.

    روز جهانی و هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای مطالبه کودکان از حقوق قانونی خود از شخص ارشد استان بود. در تازه ترین این دست اظهارنظرها، رئیس دولت اعتدال گفته است که «صداوسیما از صددرصد فرصت موجود برای انتقاد علیه دولت استفاده می کند». ضمن این که تاکید می کنیم 25 درصد مانده از متناسب سازی از سازمان طلب داریم اعلام می کنیم که تا کنون 2 بار متاسب سازی در سالهای 99 و 1400 انجام شده است و ما پیگیر هستیم که مانده آن را نیز محقق و به حساب بازنشستگان پرداخت شود.

    سید هادی کسایی زاده انتقاد تندی به وضعیت رسانه های کشور در روز خبرنگار در 17 مرداد 1401 مطرح کرد که قابل تامل است. سید هادی کسایی زاده در تازه ترین تیزرگزارش خبری خود روایت دیگری از پرونده پر رمز و راز پیمان مندنی پور منتشر کرد. اطلاعات جنوب تهران موفق به شناسایی و دستگیری عوامل شبکه فساد آرد و نان در شهرستان ری شد.

    میدان توپخانه میدانی بزرگ و مستطیل شکل است که در مرکز شهر تهران قرار دارد. در واقع این میدان در میان دیوار خارجی ارگ و دیوارهای قورخانه واقع شده و موجب می شود که شش خیابان اصلی شهر و پاسگاه های متعدد پیاده نظام به یکدیگر متصل شوند و دسترسی داشته باشند. از این رو هر کسی که در شهر تهران بخواهد به هر منطقه ای برود میدان توپخانه نقطه ای بسیار سر راست و ساده است. حدود یک قرن پیش هنگامی که می خواستند از تهران نام ببرند و این شهر زیبا را معرفی کنند معمولا سردر باغ ملی به همراه نقارخانه ها، کاشی کاری ها و درهای بزرگی که داشت را به تصویر می کشیدند. این دروازه که به نام های دروازه میدان مشق، دروازه باغ ملی و سردر باغ ملی مشهور است آخرین دروازه تهران پایتخت ایران زمین است که بسیار ارزشمند می باشد. این دروازه که با ارتفاعی حدود 3 متر و 27 متر پهنا در خیابان امام خمینی (ره) واقع شده نماد و یادمانی از زمان قدیم می باشد که ساخت آن در سال 1304 هجری شمسی صورت گرفت.

    تعدادی مخزن سفارش داده شده و در حال ساخت است که جایگزین مخازن آسیب دیده خواهند شد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرورزشی بوده و بازنشر مطالب صرفا با ذکر منبع مجاز است. آقای فوتبال و فوتسال آسیا همچنان به ژاپن می‌بازد و جام‌ها را لو می‌دهد! تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتخاب است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. مطالبات صنفی کارگران رنگ و بوی سیاسی نخواهد گرفت/سهام بانک رفاه به کارگران …

    اکنون تصویر لحظه توقیف پاسپورت این دو چهره در فضای مجازی منتشر شده است. مهاجم جوان پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار این هفته تیمش را مقابل مس رفسنجان از دست داد. روی کار آمدن «سیدابراهیم رئیسی» از این جهت که می‌تواند نقطه پایان گذاشتن بر یک تفکر بنیادی باشد، «بسیار مهم» تلقی گردید.کما اینکه در سال 1384 انتخابات ریاست‌جمهوری ایران به دلیل آنکه آدرس یک تحول اساسی می‌داد، «بسیار مهم» تلقی گردید. سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید گفت پس از تصمیم اوپک پلاس، رئیس جمهور آمریکا در حال ارزیابی مجدد روابط با عربستان سعودی است. کارخانه عظیم خودرو در حالی با مساعدت رئیس جمهور و دستور رئیس قوه قضائیه به روزهای اوج می رسید که خبر رسید یک ابربدهکار بانکی اقدام به پایین آوردن تابلو کارخانه کرده است. خبرنگار ضدفساد با هدف یادآوری بخشی از تاریخ سیاه دولت های مدعی تصاویر و کارنامه مدیران مدعی انقلابی گری را منتشر کرد.

    مالک زمین با این شرط آن را برای ساخت استادیوم ارائه کرده بود که نام اش را بر روی آن بگذارند و به این ترتیب تا سال 60 نام امجدیه بر روی این ورزشگاه قرار داشت. توسعه ورزش های عمومی و حرفه ای در طی سال های 1306 تا 1316 موجب راه اندازی این استادیوم شد. در ساخت این بنا افراد مختلفی نقش داشتند که یکی از آن ها میر مهدی ورزنده نام داشت. مدت طولانی تهران فقط یک شفاخانه در مرکز شهر داشت که دقیقا در گوشه جنوب شرقی ارگ روبروی جلوخان مسجد شاه (امام) واقع شده بود. این شفاخانه به صورت مربعی شکل ساخته شده بود و مساحتی بالغ بر more متر داشت.

    ساعت24-بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در تهران منتشر شد. ساعت24-در حالی که جنگ اوکراین هشتمین ماه خود را پشت سر می گذارد، به نظر می رسد همچنان چشم انداز روشنی برای پایان دادن به آن وجود ندارد. با این همه، اگر چه شرایط میدان جنگ دائم در حال تغییر و پیش بینی جهت تحولات امری به شدت دشوار شده است، اما بحث بر سر ریشه های آغاز این درگیری همچنان در میان تحلیلگران ادامه دارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار با اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، جایگاه این مجمع را رفیع و نقش مشورتی این مجمع را جدی و خیلی مهم عنوان کردند.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. تازگی بستگی دارد که خبر مناسبتی باشد یا نه اگر مناسبتی باشد در صورتی که از آن مناسبت زمان زیادی بگذرد دیگر ارزش خبری نخواد داشت.

    این در حالی است که در ترکیه فقط در یک راند سرمایه‌گذاری، یک پلتفرم که سهم 50 درصدی از بازار دارد موفق به جذب 750 میلیون دلار سرمایه شده و ارزشی حدود 16.5 میلیارد دلار دارد. به گزارش همشهری آنلاین، صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود از سلسله گزارش‌های چشم‌انداز اقتصادی جهان، رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۱ را ۴.۷ درصد اعلام و پیش بینی کرد در سال جاری میلادی رشد اقتصادی ایران به ۳ درصد برسد. این گزارش نرخ تورم ایران در سال ۲۰۲۱ را ۴۰.۱ درصد برآورد و پیش بینی کرده است نرخ تورم ایران در سال جاری به ۴۰ درصد برسد… اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان تهران برای یک دوره ۴ ساله انتخاب و مشخص شدند. «برای سیاستمداران کاملا طبیعی است که وقتی ترامپ از “بازگشت به قدرت” صحبت می کند و بایدن تاکید دارد که به ادعای خود برای “روح ملت” می جنگد، انتخابات میان دوره ای کنگره را به مثابه جنگ مرگ و زندگی توصیف کنند. با این حال، در نهایت هر دو حزب کاری جز از بین بردن سرمایه اجتماعی و تشدید درگیری ها و خشونت های سیاسی و اجتماعی در آمریکا انجام نمی دهند.

    ارومیه -با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام، یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهکهای تروریستی ضدانقلاب و سرویس های جاسوسی بیگانه کشف و متلاشی شد. Look At This روزها به مناسبت روز جهانی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. ۱۲ محصول جدید تولید شده در پارک فناوری پردیس رونمایی شد مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های عضو پارک همزمان با بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، صبح امروز با حضور «روح الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد. اولین هتلی که در تهران تاسیس گردید گراند هتل لاله زار نام داشت. این هتل مدرن در ذهن همه مردم ایران به نام گراند هتل ماندگار شده است.

    مهران مدیری پُست جنجالی هفته گذشته خود درباره ممنوعیت پخش برنامه دورهمی را از اینستاگرام خود پاک کرد. بعد از اعلام تصمیم مسئولان سرویس جهانی بی بی سی برای تعطیلی رادیوهای فارسی و عربی آن، سوالاتی درخصوص این اقدام و جایگزین‌های رادیوهای مذکور مطرح می‌گردد. بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

    اشاره به ایران در استراتژی جدید امنیت ملی آمریکا استراتژی جدید امنیت ملی آمریکا امروز چهارشنبه منتشر شد که به ایران، روسیه و چین به طور خاص پرداخته است. حدود 150 سال پیش در تمامی شهرهای ایران جوب های آلوده و مملو از آشغالی وجود داشت که موجب بیماری ها و امراض گوناگونی شده بودند. در تهران نیز همین شرایط حاکم بود به طوری که گاهی اوقات بیماری ها به حدی اوج می گرفت که اکثر مردم شهر به آن ها مبتلا می شدند.

    ساعت24-پنج‌هزارو 400 نفر از فرزندان مقامات ایرانی در آمریکا، اروپا و کانادا زندگی می‌کنند! خبر درست است، اما درباره جزئیات آن اطلاعات دقیقی وجود ندارد و تنها هرازگاهی یک نفر از میان خود همین مسئولان، آماری جدید از «فرزندانشان» ارائه می‌کند. البته مردم در ایران چندان هم از فرزندان مسئولان در خارج از کشور بی‌خبر نیستند و عکس‌ها، فیلم‌ها و خبرهای مربوط به زندگی، کار، تفریح، میهمانی و آخرین خریدهای لوکس و… بااین‌حال، این مسئولان تاکنون احساس نکرده‌اند لازم است درباره مهاجرت فرزندانشان به مردم ایران توضیحی ارائه کنند و تنها به وظیفه خود یعنی رعایت قوانین و اجرای درست وظایفشان فکر و عمل می‌کنند.