• Guerra Abrams posted an update 1 year, 6 months ago

    دویست و بیست و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص «طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول» را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند. see here و بیست و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. جدای از اقدامات برخی کشور‌های اروپایی در اعلام هشدار قرمز به شهروندان خود نسبت به ایران، اتحادیه اروپا نیز اعلام کرده که موضوع اعمال تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در جلسه آینده شورای روابط خارجی اروپا مطرح خواهد شد. دویست و بیست و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

    سرنوشت مهم فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام از زبان سخنگوی دولت

    به همین سبب بسیاری از صاحبنظران این خبرها را شبه خبر نامیده‌اند. این صاحبنظران استدلال می‌کنند که چون در متن این خبرها حتی به ارزش جدا شدن برگی از درخت رویداد یا تحولی اتفاق نمی‌افتد، نمی‌توان این نقل‌ها را خبر نام نهاد؛ بنابراین در همه تعاریف خبر به روشنی یا به کنایه شرط اصلی برای خبر، وقوع یک رویداد یا بروز تحول در یک جریان خبری است. یا درگیری دو مهمان در یک برنامه تلویزیونی زنده .(که شهرت هم به‌شمار می‌آید) تضاد مثل صدور اعلامیه علیه کشورهای دیگر. فیلم

    «خبربان» نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است. بر اساس آخرین نرخ‌نامه مصوب سازمان، قیمت جدید انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد. رییس جمهور پیش از ترک تهران به مقصد “آستانه “بر همکاری با سازمان های منطقه‌ای و فرامنطقه ای از جمله “سیکا”، جهت بهره مندی از زیرساخت های اقتصادی آسیا تاکید کرد .

    دنیز دایی، دختر علی دایی که میان ترکیه و لندن در رفت و آمد است، از حیوان خانگی جدیدش در ترکیه رونمایی کرده است. باران احمدی که در سریال بی گناه ایفای نقش می کند با کارگردان این سریال نسبت فامیلی دارد. تمامی بانک‌های لغت با کسب اجازه از صاحب اثر در این سایت منتشر شده است. یک متخصص پیشرو یوفو ادعا می‌کند که تمدن بشری می‌تواند توسط هوش مصنوعی فرازمینی «ابر شکارچی» از بین برود. براساس گفته رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+)، میانگین تماس‌های تلفنی روزانه شهروندان با این سامانه، ۷ تا ۸ هزار تماس است.

    یکی از موضوعات جدی که شبکه‌های اجتماعی دارند این است که باید در کشورها نماینده داشته باشند. چون آنان نپذیرفتند در کشور ما نماینده‌ای داشته باشند، این امر دچار چالش شده است. چرا که با شبکه‌های اجتماعی نمی‌توان براندازی کرد ولی در آن‌ها وارد بحث براندازی شده‌اند. مسئولان کشور قطر قوانین انضباطی جدیدی را برای آن دسته از هوادارانی که در مدت زمان برگزاری جام جهانی به این کشور سفر خواهند کرد، در نظر گرفته اند.

    بیانات کامل رهبر انقلاب در دیدار دست‌‌اندرکاران کنگره … فردا سران ۲۷ عضو سیکا از جمله ایران برای ششمین بار در ۲۰ سال گذشته دور هم جمع خواهند شد، آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان نیز عصر امروز برای شرکت در اجلاس سیکا عازم قزاقستان شد. سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، بر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

    ساعت 24 – مهسا امینی دختر جوان سقزی پس از دستگیری از سوی ماموران پلیس امنیت اخلاقی تنها دو ساعت زنده ماند. در این که دردو ساعت چه بر سر او آمده محل اختلاف پدر و مادر وی و نیز وکلای این پرونده و نظام سیاسی ایران شده است. نهادهای حکومتی می‌گویند پزشکی قانونی حرف آخر را می‌زند و نباید برخلاف رای‌ای که این نهاد صادرکرده است حرف دیگری زده شود. به این ترتیب به طور مستقیم و غیرمستقیم به خانواده مهسا امینی و وکلای پرونده او هشدار می‌دهند که دیگر نباید در این باره حرف یا حدیثی بیاورند که نشان دهد رای پزشکی قانونی را سست کند. دولت اخیرا اعلام کرد که قرار است در اجرای تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، اقدامات لازم برای واگذاری سریع‌تر سهام دولت و فروش آن به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی انجام شود. from this source گذشته(شنبه ۱۶ مهر) پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)توقیف شد.

    دومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی و ۱۹ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. با تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس و کمتر از یک هفته مانده به آغاز کار مجلس ، تعدادی از نمایندگان مجلس اظهارات متفاوتی را درباره محمد هادی زاهدی وفا وزیر بیان کردند. تامین و تضمین امنیت شغلی کارگران می تواند امنیت ملی کشور را تضمین کند. رئیس سازمان نوسازی شهر تهران درباره فروش متری مسکن در بورس کالا توضیحاتی ارائه داد. رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران با بیان اینکه هنوز هیچ درخواستی برای افزایش قیمت مواد شوینده ارائه نشده است، افزایش خودسرانه قیمت‌ها را تخلف برشمرد.

    دولت هيچ سرمايه گذاري و نقشي به جز نقش نظارتي در آن نداشته و ندارد. هيات امناي سازمان تامين اجتماعي داراي كميته هايي است كه انتظار مي رود نام كميته ها و اعضاي آن و همچنين گزارشي از مسائل مطرح در آن به مردم داده شود. مواد مهمی از قانون کار پس از صدور دادنامه شماره 179 هیات عمومی دیوان عدالت اداری از حیز انتفاع ساقط و بی اثر گردید و قابلیت اجرایی آن از بین رفت. احتمال دارد در انتخابات میان‌دوره‌ کنگره آمریکا که ماه نوامبر برگزار می‌شود، جمهوری‌خواهان با ۴۷ درصد در مقابل ۴۶ درصد، دموکرات‌ها را شکست دهند. با تشكيل كانون انجمن هاي تخصصي صنفي كارگران ساختماني كشور مسائلی مثل تعيين دستمزد یک گروه تخصصی توسط انجمن تخصصی آن گروه شغلی بهتر و کامل تر پیگیری خواهد شد.

    طبق برنامه‌ریزی وزارت صمت، بعد از تحقق دو هدف رشد تولید و واردات خودرو، اصلاح قیمت در دستور کار قرار خواهد گرفت. اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته؛ به‌طوری‌که از خودروسازان خواسته شده است، آنالیز قیمت محصولات تولیدی را برای این وزارت‌خانه ارسال کنند. پس از انتشار اظهارات یک روزنامه نگار در مورد پشت پرده شرکت خصوصی رهگشا (پیمانکار شماره گذاری خودرو) عضو هیات رئیسه مجلس به وزیرکشور تذکر کتبی داد.

    پراگ با پل‌های تاریخی، کلیسا‌های جامع، برج‌های طلایی و قلعه هایش در میان ۱۰ شهر پربازدید اروپا قرار دارد. نامه ایران درباره استفاده از نیروی نظامی علیه تروریست‌ها در… کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خوندنی می‌باشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است. شانگهای و سایر شهرهای چین شاهد افزایش شیوع کرونا بوده‌اند و موجب ترس میان سرمایه‌گذاران شده‌اند. پدر و پسر تبهکار برای سرقت از خانه مرد تاجر او را ربوده و سه روز در مخفیگاهشان حبس کردند. وزیر خارجه ترکیه گفت جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر نکات اصلی پیمان صلح شامل به رسمیت شناختن تمامیت ارضی یکدیگر، تعیین مرزها و غیره توافق کرده‌اند.

    نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه ۱۷ مهرماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رأس ساعت ۸ و ۵ دقیقه و با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان در حالی آغاز شد که رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود به هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد. ساعت24- یکی از روزهای شهریور امسال تاجری ثروتمند سوار بر خودروی اسپورتیج خانه‌اش در شمال تهران را ترک کرد تا راهی محل کارش شود. یکی از آنها بدون اینکه پاسخی به سؤالات مرد تاجر بدهد سوار ماشین وی شد و از او خواست حرکت کند و به این ترتیب مأموران قلابی تاجر ثروتمند را به محلی خلوت بردند، دست و پا و چشمانش را بستند و به خانه متروکه‌ای در جنوب پایتخت منتقل کردند.

    سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردان جوانش بتوانند در بازی با فولاد با خودباوری، توانایی های خود را به بهترین شکل نشان بدهند. میدان گازی کورمور از توابع شهرستان چمچمال در منطقه کردستان عراق بار دیگر هدف حمله راکتی قرار گرفت. برخورد سرمربی استقلال با پرسپولیسی ها در پک/ ساپینتو میهمان ویژه تمرین تیم … تامین اجتماعی بالاخره نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان را اعلام کرد.

    اسطوره بی‌بدیل فوتبال ایران که از سفری خارجی برمی‌گشت، در آن روز به یکی از اتاق‌های فرودگاه برده شده و پس از ارائه توضیحاتی به او، پاسپورتش ضبط شده است. شایعه‌ای که یک هفته قبل از آن درباره علی دایی رواج پیدا کرده بود و خبر می‌داد که قرار است ممنوع‌الخروج شود، در… مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر معظم انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درباره مسائل ایران دانست. قیمت انواع گوشت قرمز امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. قیمت مرغ امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که ما باید متناسب با شرایط جدید، تغییر نسل‌ها، مطالبات و انتظارات مردم را دریابیم و در چهارچوب اصول گفتمانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی از ظرفیت‌های انعطاف‌پذیر این ساختار استفاده کنیم و پاسخگوی انتظارات باشیم.

    در زمان فتحعلی شاه وی به دلیل نزدیکی زمین به ارگ دستور صادر نمود که برای نگهداری توپ ها و اداوت نظامی از این زمین استفاده نمایند. اما امیرکبیر با این موضوع مخالفت کرد و با دانش و اندیشه خاصی که داشت دستور داد که ساخت و سازهایی در این زمین و منطقه انجام شود. در واقع چون امیرکبیر مدتی قبل به مسکو و استانبول سفر کرده بود می دانست که میدان مرکزی در این شهرها چه اهمیت و نقشی دارد ، به همین دلیل تصمیم گرفت که ساخت و سازهایی در آن انجام شود. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ علت افزایش زمان ترافیک صبحگاهی در مهر ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

    وقتی یک برند میان کارجویان محبوب می‌شود، نیروهای مستعد هم برای کار در آن مجموعه اقدام می‌کنند و در یک تقابل برد برد، هر دو سوی ماجرا احساس رضایت و شادی می‌کنند. براساس جدیدترین گزارش پامگرنت، این شرکت در حال حاضر 2.31 درصد از سهام دیجی‌کالا را به طور مستقیم و 9.5 درصد آن را به صورت غیر مستقیم در اختیار دارد. see here IIIC در حال حاضر 33.2درصد از سهام دیجی‌کالا را دارد و پامگرنت نیز 28.74 درصد از سهام IIIC را در اختیار دارد. تکراسا در اولین گزارش تحلیلی در مورد گزارش سال 1400 دیجی‌کالا به مقایسه عملکرد دیجی‌کالا از سال 1398 تا 1400 پرداخته است. تمامی حقوق برای وبسایت خبری “شما نیوز” محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.

    برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید. 16 – فال ابجد امروز ینچشنبه 21 مهر / خیر و برکت در زندگی شما سرازیر… خبر گردون – یک خودرو تریلی که در در جاده ای خلوت با سرعت زیاد در حال رانندگی بود واژگون …

    سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز سه‌شنبه سخنرانی خود را آغاز کرد و به تحولات داخلی لبنان و منطقه پرداخت. ما به عنوان مردم لبنان، منتظر موضع رسمی از سوی رئیس جمهور خود و دشمن صهیونیستی درباره این مذاکرات هستیم. داور دربی در آستارا حادثه آفرید سیلی و مشت و درگیری در جنجالی‌ترین بازی هفته اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی دیدار دو تیم شهرداری آستارا و استقلال خوزستان و تغییر تصمیم داور باعث شد تا جنجال بزرگی در آستارا شکل گیرد. ابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد. از سری رقابت های هفته هشتم لیگ دسته اول امروز تیم های خیبر و چادرملو اردکان در ورزشگاه تختی شهر خرم آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم با کسب یک امتیاز از این بازی خارج شوند … دانشمند علوم سیاسی آمریکا ضمن رد شایعات درباره اینکه هدف حمله روسیه فتح اوکراین بوده گفته عامل این جنگ، جهان غرب بوده است.

    ساعت24- اخیرا در محافل سیاسی، دیپلماتیک و رسانه‌ای مسئله استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین بسیار داغ شده است؛ اتفاقی که کاهش سطح روابط دیپلماتیک کی یف با تهران را رقم زد. در همین رابطه یکی از سناریوهای محتمل در خصوص احتمال فروش پهپادها از سوی ایران به روسیه با هدف به‌کارگیری در جنگ اوکراین ناظر به تلاش‌های جمهوری اسلامی برای خرید جنگنده سوخو – ۳۵ است. در این میان گفته‌های امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این خصوص (خرید سوخو – 35) برخی واکنش‌ها را به دنبال داشته است.