• Larkin Bille posted an update 11 months, 3 weeks ago

    این نوع پیستوله در مدل های کاسه رو و کاسه زیر بیشتر برای رنگ آمیزی سطوح خارجی بزرگ مانند رنگ در ساختمان، لوازم دکراسون، سطح ماشین و… جهت خرید انواع ابزار بادی و ابزار برقی می‌توانید به سایت ابزار ماشین مراجعه کنید. برای شناخت انواع پیستوله میتوانید به مقاله ایی در همین زمینه با عنوان پیستوله چیست در قسمت مقالات سایت فروشگاه ایرپاور مراجعه نمایید در این قسمت نیز به برخی از موارد مهم در خرید پیستوله بادی اشاره خواهیم نمود. مخزن رنگ همانطور که از اسمش پیداست وظیفه‌ی نگهداری رنگ را دارد و از طریق یک لوله به اسپری متصل می شود و از این طریق عملیات رنگ پاشی را صورت می دهد. استفاده از قلمو و غلتک برای رنگ‌ آمیزی مشکلات خاص خود را دارد و ممکن است سطوح یک‌دست و یکنواختی را ایجاد نکند.

    جهت دریافت آخرین پیشنهادات فروش ویژه محصولات و اخبار ایمیل خود را وارد نمایید. توسط این پیچ شما به راحتی می توانید مقدار و دبی جریان رنگ پخش شونده توسط نازل را تعیین کنید. قطعه یا اجزایی از پیستوله است که با باز کردن آن، رنگ به سمت بیرون جریان پیدا می کند. هوای فشرده درون پیستوله توسط این درپوش به سمت نازل هدایت می شود. یکی از اجزای پیستوله است که توسط آن می توانید توزیع هوا و رنگ را به راحتی کنترل کنید. این دستگاه چه از نظر قدرت و چه از نظر کارایی تفاوتی با سایر دستگاه ها ندارد .

    • قیمت پیستوله بادی نسبت به خانواده برقی این ابزار بالاتر است اما از نظر کیفیت پاشش رنگ گزینه مناسب‌ تری برای انتخاب است.
    • ساختمان ، درب و پنجره و دیگر کار ها را با هزینه ای کمتر و بدن سر و صدا انجام دهید.
    • این نوع پیستوله در مدل های کاسه رو و کاسه زیر بیشتر برای رنگ آمیزی سطوح خارجی بزرگ مانند رنگ در ساختمان، لوازم دکراسون، سطح ماشین و…
    • این ابزار برقی در زمان انجام نقاشی و رنگ‌آمیزی کمک چشمگیری به بهبود سرعت عمل و دقت در انجام عمل رنگ پاشی می‌کند.
    • مزیت اصلی استفاده از رنگ پاش برقی نسبت به سایر ابزارهای رنگ پاشی مانند برس معمولی و غلطک، پوشش دهی بیشتر سطوح در زمان کمتر است.

    كلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت، متعلق به فروشگاه اینترنتی اسمارت ابزار است و هرگونه بهره‌برداری از مطالب و تصاویر آن با ذكر منبع، آزاد است. حجم غلظت din/sec 60 و حداکثر جریان آن نیز 700میلی لیتر در دقیقه است. میلی لیتر طراحی کرده تا در صورت پر بودن ان نیز وزن مناسبی جهت کار کردن داشته باشد. کاسه یا مخزن رنگ که رنگ داخل آن ریخته می‌شود و از طریق لوله به اسپری انتقال داده می‌شود. کنیتکس پاش که با پمپ باد کار می‌کند، قابلیت پاشش انواع کینتکس ریز، متوسط و درشت را روی دیوار دارد. شما نمی توانید پیستوله های رنگ را فقط به رنگ وصل کرده و شروع به رنگ آمیزی کنید.

    دارای کنترل جریان که باعث کنترل کردن سرعت میزان خروجی مواد میشود و این امکان را به کاربر میدهد تا جریان رنگ خروجی را متناسب با نیاز خود تنظیم کند. از پیستوله برای نقاشی و رنگ آمیزی سطوح مختلف استفاده میشود و در انجام هرچه سریعتر کار به نقاشان کمک میکند. یکی دیگر از اجزای پیستوله رنگ، شلنگی است که به کمپرسور متصل است. این شلنگ منعطف هوای فشرده شده را به داخل پیستوله هدایت می‌کند.

    پیستوله برقی رنگ

    3-سرپوش پاشش را جدا کنید و آن را با محلول تمیز کننده شستشو دهید و یا درون محلول مایع غوطه ور کنید . 3-از نازل با سایزهای 1.7 تا 2.2 ا برای رنگ آمیزی در سطوح گسترده می بایست استفاده شود . نازل 1.7 بیشتر برای رنگ های معمولی روغنی که در موارد بسیار مختلف مصرف میشود مورد استفاده قرار میگیرد. برند های محبوب پیستوله به ترتیب الویت عبارتند از رونیکس,آروا,نووا,هیوندای, …

    تنظیم میزان باد و تخلیه‌ی رنگ با پیچ‌های روی پیستوله رنگ باعث می‌شود، میزان رنگ خروجی با میزان خروجی باد تنظیم شود و رنگ حالت دانه دانه نداشته باشد. گازوئیل پاش یا روغن پاش یکی از انواع پیستوله رنگ است که برای روغن‌کاری یا گریس‌کاری از آن استفاده می‌شود. رنگ پودری که بوسیله دستگاه سایکلون جمع آوری میشود نیاز به خالص سازی دارد دستگاه مونوسایکلون، رنگ های جمع آوری شده را کاملا خالص سازی کرده و می توان آن ها را دوباره به فرآیند پاشش رنگ برگرداند. در فروشگاه اینترنتی سازوکار انواع پیستوله از برندهای مختلف موجود است که می‌توانید با توجه به اطلاعات کامل و مشخصات فنی و مشاوره تخصصی کارشناسان فروش به راحتی اقدام به خرید آن کنید.

    پیستوله رنگ بادی فونیکس اتوماتیک مدل A100

    ایران بوش تمام سعی خود را کرده تا کامل ترین وجامع ترین اطلاعات را در اختیار کاربران گرای قرار دهد تا شما عزیزان بتوانید درست ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید. تمام محصولات دارای اصالت و تضمین اصل بودن شرکت تولید کننده می باشد. یکی از وسایل کاربردی که امروزه بیش از پیش نیاز به آن احساس می‌شود، کارواش خانگی است. کارواش خانگی همان‌طور که از نامش پیدا است، برای نظافت مکان‌های مختلف به کار می‌رود و به دلیل استفاده‌ی آسان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، به سرعت مورد استقبال قرار گرفت.

    به این ترتیب اصلی‌ترین کاربرد پیستوله، رنگ‌کاری چوب، فلز و دیوار و وسایل دکوراتیو است. نازل 1.3 میلیمتر بیشتر برای رنگ های دو جزیی مانند رنگ های پلی اورتان یا رنگ های فوری که برای نقاشی و رنگ کاری سطوح فلزی مانند رنگ کاری خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. پس برای کار نقاشی ماشین بهتر است پیستوله ایی با نازل 1.3 میلیمتر انتخاب کنید. و البته برای نقاشی ماشین باید از پیستوله های حرفه ایی استفاده نمایید تا نتیجه نهایی به حد کیفیت رنگ کارخانه سازنده نزدیک شود. فروشگاه تخصصی ابزار آلات بادی و پنوماتیک ایرپاور ارائه دهنده انواع پیستوله و پیستوله رنگ با تنوع بی نظیر در بازار ابزار ایران. پیستوله رنگ پاش که یکی از لازمه‌های تمامی کارگاه‌های نجاری است در انواع و برندهای مختلفی در بازار موجود است.

    از مزایای پیستوله رنگ پاش کرون می توان به سهولت در جابجایی، اشغال فضای کم، مصرف رنگ کمتر و رنگ آمیزی یکنواخت، همچنین صرف زمان و انرژی بدنی کم توسط کاربر در حین کار اشاره نمود. با وجود مخزنی به ظرفیت 800 میلی لیتر و توان موتور 80 وات نیاز کاربر را برای رنگ پاشی سطوح مختلف رفع می نماید. ابزار پیستوله رنگ برای نقشه‌کش‌ها و نقاش‌ها استفاده فراوانی دارد که در یک مخزن استوانه‌ای قرار گرفته است. پیستوله علاوه بر استفاده برای رنگ، قابلیت کاربرد انواع روغن جلا، ضد رنگ، آبرنگ و جوهر به رنگ‌های مختلف را نیز دارد. لوله‌ای که به قسمت ابتدائی آن متصل شده، هوای فشرده را از یک کپسول به آن منتقل و دکمه‌ای که با انگشت نشانه می‌توان بر آن فشار آورد، میزان فشار این هوا را تنظیم می‌کند.

    همانطور که میدانید از پیستوله برای اسپری کردن و رنگ کاری سطوح مختلف استفاده میشود که به همین دلیل نوع رنگی که برای هر سطحی مورد استفاده قرار میگیرد متفاوت و دارای ویژگی های مختص به خود است. قبل از ریختن رنگ رقیق شده به داخل مخزن دستگاه آن را از صافی رد کنید. این کار هم به کیفیت رنگ کاری شما کمک می کند و هم از رسوب رنگ در دستگاه جلوگیری می نماید. کار رنگ پاشی را در محیطی که دارای تهویه مناسبی است انجام دهید.

    قیمت دستگاه رنگ پاش صنعتی پیستوله رنگی در چند نوع مختلف وارد بازار می شود که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. برخی از متداولترین نوع پیستوله ها خرطومی، دوشی، سطلی، HVLP، چرخدار و … می باشند. از دیگر موارد استفاده پیستوله می توان به اجرای کنیتکس، مولتی کالر، اجرای رنگ های فوری، برای نرده های پیچیده بکاربسته شده در ساختمان، سیلروکیلرپلی استر و … اشاره کرد.

    که به شما این امکان را میدهد عمل پاشش را به صورت کند و سریع انجام دهید در نوک دستگاه به شما این امکان داده شده تا سری های مختلف روش ببندید. و نوع پاشش را تغییر دهید هر بار بعد از استفاده میتوانید قسمت محفظه و سری ها را به صورت کامل از هم باز کنید و به شستشوی ان بپردازید. ابزار برقی چیست ابزار برقی به گروهی از ابزارآلات صنعتی و خانگی گفته میشود که نیروی محرکه مورد نیاز برای آنها از انرژی برق تامین می گردد.

    در نهایت بعد از متصل کردن سوپاپ هوا پیستوله آماده‌ی استفاده است. قیر پاش به کمک کمپرسور هوا قابلیت پاشش قیر به بیرون را دارد. نازل های 1.8 تا 2 برای رنگ های پلاستیک یا رنگ های اکرلیک که برای رنگ کاری دیوار و درب داخل منازل مورد استفاده قرار میگیرد پیشنهاد میشود. هرچقدر پیستوله رنگ حرفه ای تر باشد و از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار باشد به همان نسبت قیمت پیستوله بالاتر خواهد بود. مناسب برای پوشش رنگ خودرو ،کارهای ساختمانی ،مبلمان،سطوح ،قطعات صنعتی،خانگی و….

    این دستگاه همانطور که در عکس های ان مشخص است از وسط باز و تیکه تیکه میشود. و این قابلیت نیز برای شستشوی کامل اجزای مختلف رنگ پاش است. طریقه ی کار محصول به صورتی است که شما محفظه را از رنگ یا هر محلول دیگری پر میکنید. و با وصل کردن به برق شما میتوانید عمل پاشش را به بهترین روش ممکن انجام دهید حال کلید این دستگاه به صورت پدالی با قفل کن هستش.

    دارای دو نازل 1.8 و 2.6 میلی لیتر میباشد و وزن کلی دستگاه 2 کیلوگرم است. دارای موتور پر قدرت با سیستم رنگ پاشی HVLP با استاندارد CE اروپا. ✅ ایده آل برای پاشش رنگ‌های روغنی یا لاتکس و همچنین انجام تعمیرات متعدد سنگین و نیمه سنگین مانند رنگ‌کاری ماشین، اثاثیه منزل، مبلمان و …

    این مدل نیز همانند مدل 1311 از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده که در هنگام فعالیت های طولانی مدت راحتی ویژه ای را برای کاربر فراهم می سازد. سیستم رنگ پاشی پیشرفته در قسمت نازل از ویژگی های بارز پیستوله رنگ پاش برقی رونیکس مدل 1313 است. موتور پرقدرت این مدل به سیستم رنگ پاشی سلنوئیدی و مطابق با استاندارد CE اروپا مجهز شده است. توان این موتور برابر با 130 وات است از وجه تمایز آن با مدل 1311 نیز می باشد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به وزن 1.7 کیلوگرم، حداکثر جریان پاشش 300 میلی لیتر در دقیقه و حجم مخزن 800 سی سی اشاره کرد. این نوع مدل پیستوله خرطومی برقی همانند مدل 1335 دارای موتور پیشرفته مجهز به سیستم HVLP است و دو عدد نازل افقی و عمودی با همان اندازه دارد که با حداکثر جریان پاشش 800 میلی لیتر بر دقیقه تاثیر رنگ پاشی را بسیار زیاد می‌کند.

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی ایران بوش می باشد و هر گونه تقلید و یا کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد. که با استفاده از ان میتوانید کار های متعددی که در پایین اشاره میشود را انجام دهید. نازل پیستوله قطعه‌ای از پیستوله است که باز شدن آن موجب هدایت رنگ به بیرون می‌شود.