• Finn Vad posted an update 8 months, 1 week ago

    فایل بکاپ را در حافظه‌ی گوشی پیدا کرده و آن را به گوشی جدید خود منتقل کنید. بعد از پایان نصب، برنامه را باز کرده و به ترتیب روی Continue و Agree to WhatsApp Terms of Service ضربه بزنید. مدت زمان انجام فرآیند بسته به تعداد پیام‌های واتساپ، تصاویر و ویدیوهای موجود متفاوت است. وقتی دانلود تمام شد، روی فایل WhatsApp.dmg کلیک کنید تا برنامه نصب شود. نخستین صفحه ای که بعد وارد شدن به واتساپ نمایش می دهد مربوط به عضویت یا وارد شدن به واتساپ است بر روی AGREE AND CONTINUE لمس کنید. YourBusinessNumber نیاز به چندین تلفن برای استفاده با WhatsApp را برطرف می‌کند، بنابراین می‌توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و دیگر نگران فراموش کردن گوشی دوم خود نباشید.

    تمام اپلیکیشن‌های بازار از سپر امنیت گذشته‌اند تا خیالتان از هر بابت راحت باشد. یکی از قابلیت‌هایی که در بروزرسانی واتساپ توجه افراد بسیاری را به خودش جلب کرده است، اضافه شدن استیکرها و گیف‌های جذاب و رنگارنگ است. در این برنامه دوست‌داشتنی به‌سادگی می‌توانید در چت‌های خصوصی یا گروه‌های دوستانه‌تان گیف و استیکر بفرستید و فضای گفتگویتان را زیباتر کنید. اگر می‌خواهید مقدار مصرف اینترنت را هنگام گفتگوی صوتی یا تصویری کاهش دهید نیز کافی است از بخش تنظیمات به قسمت فضای ذخیره‌سازی بروید و گزینه استفاده از میزان داده کمتر را فعال کنید.

    واتساپ به عنوان یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن در ایران نیز از این مساله مستثنا نیست. پس از آپدیت های جدید واتساپ گزارش شده است که کاربران بسیاری دسترسی خود را از این برنامه از دست داده اند. بنابراین ما در این مقاله یک راهنمای کامل و جامع را برای نصب واتساپ قدیمی خودم به وجود آورده ایم تا با مطالعه آن از شر این مشکل خلاص شوید.

    همان طور که گفتیم، واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های اجتماعی بین تمامی کاربران دنیا محسوب شده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. بسیاری از کاربران ایرانی هم این اپلیکیشن را بر روی گوشی های خود نصب داشته و جهت ارتباط با دیگران از آن استفاده می کنند. نحوه نصب واتساپ قدیمی خودم یکی از چالش هایی است که معمولا کاربران پس از به روز رسانی این برنامه با آن مواجه می شوند.

    در این بخش به نحوه نصب واتساپ قدیمی مد نظر کاربر پرداخته شده است. بعد از حذف نصب واتساپ، عکس پروفایل شما برای سایر کاربران همچنان قابل مشاهده است. به دلیل اینکه اکانت شما هنوز فعال است و فقط برنامه را حذف نصب کرده اید، همه تنظیمات قبلی در این برنامه به قوت خود باقی می ماند.

    متأسفانه هیچ راهی برای دور زدن این موضوع وجود ندارد، همانطور که اشاره کردیم، وب‌سایت برای دستگاه های تلفن همراه طراحی نشده است. مواقعی نیز وجود دارد که صفحه به طور تصادفی رفرش شده و مجبور به وارد شدن دوباره سیستم می‌شوید. امروزه چه نیاز به انتقال واتساپ از اندروید به گوشی جدید یا از آیفون به گوشی جدید داشته باشید، می‌توانید همه راه‌حل‌ها را برای آن‌ها در این مقاله بیابید. اکنون، در دستگاه جدید، WhatsApp را از Google Play نصب کنید و با شماره تلفنی که در تلفن قبلی استفاده می‌کردید، وارد شوید. این ابزار انتقال، پشتیبانی یا بازیابی را در کمترین زمان انجام می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید به‌ راحتی اکانت واتساپ را به آیفون یا اندروید جدید انتقال دهید.

    • ما همواره سعی می کنیم در اپ مودی بهترین نسخه ها را از این برنامه معرفی کنیم !
    • اما اگر قصد بازگشت دارید یا نمی خواهید اطلاعاتتان حذف شود، باید از گزینه ی خروج استفاده کنید.
    • در این صفحه باید در قسمت مشخص شده شماره همراه خود را وارد و NEXT را لمس کنید.
    • 2- اکنون شماره موبایل خود را تأیید کنید تا بتوانید عملیات بازیابی را انجام هید.
    • نحوه تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات Whatsapp را در مقاله “پشتیبان گیری از WhatsApp” توضیح داده ایم.

    بهترین واتساپ مود شده که قوی بوده در نوع خود فارسی نیز است را یا از این زبان پشتیبانی می کند را قرار می دهیم در این مطلب . نصب واتساپ مود شده همانند نسخه اصلی است و تفاوت خاصی از این بابت ندارد. در یک مطلب دیگر به برنامه دانلود اینستاگرام پرداخته ایم که می تواند از آن نیز لذت ببرید. اگر به دنبال نسخه پیشرفته از تلگرام هستید ما موبوگرام را پیشنهاد کرده ایم قبلا. دانلود واتساپ WhatsApp که شامل بسته نصب واتساپ اصلی و دیگر نسخه های غیر رسمی ( بهترین واتساپ ) می شود.

    با انجام این کار، حساب کاربریتان روی گوشی‌های دیگر غیرفعال می‌شود. اگر به گوشی دیگری دسترسی ندارید، می‌توانید به پشتیبانی ایمیل دهید و با درج شماره تلفن کاملتان، از آن‌ها درخواست کنید حسابتان را غیرفعال کنند. اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی از جمله کمبود فضا، ریست فکتوری، سرعت پایین، هنگ شدن و غیره مجبور می شویم از حساب خود خارج شویم و پس از حل مشکل مجددا به آن وارد شویم. اما چگونه باید این کار را کرد تا اطلاعات، گروه ها و چت هایمان حذف نشوند؟ در واقع واتسآپ برخلاف برخی دیگر از پیام رسان ها به صورت خودکار اطلاعات شما را تا بازگشت دوباره ی شما، ذخیره نگه نمی دارد مگر اینکه خودتان بخواهید!

    دریافت نسخه قدیمی واتساپ:

    شما با موفقیت یاد گرفتید که چگونه از یک شماره تلفن واتساپ در دو آیفون استفاده کنید. اکنون می‌توانید زمانی که می‌خواهید به این حساب دسترسی داشته باشید، به همان تب بروید یا به صورت اختیاری با دنبال کردن مراحل بخش بعدی میانبر ایجاد کنید. سپس زمانی که پشتیبان گیری خودکار را در دستگاه فعال کنید، در این صورت تاریخچه چت را در گوشی دریافت خواهید کرد.

    شما می‌توانید تعیین کنید که بک آپ هر روز، هفته‌ای یا ماهانه ایجاد شود. همچنین می‌توانید محل ذخیره‌سازی بک آپ را نیز انتخاب کنید، مانند حافظه داخلی یا سرویس‌های ابری مثل Google Drive یا iCloud. با این وجود، باید توجه داشت که این روش برخی مشکلات امنیتی و عملکردی می‌تواند داشته باشد. واتساپ برای حفاظت از کاربران خود و ارائه خدمات بهتر، بروزرسانی‌های منظمی ارائه می‌دهد که شامل رفع اشکالات، بهبود عملکرد، و افزودن ویژگی‌های جدید است. با استفاده از نسخه قدیمی واتساپ، شما این بروزرسانی‌ها را از دست می‌دهید و ممکن است برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن کار نکنند. برگرداندن واتساپ قبلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها در مقاله آورده شده و ما در این مقاله نحوه نصب واتساپ قدیمی خودم با شماره قبلی را آموزش داده‌ایم.

    Whatsapp با این تنظیمات اینترنت کمتری مصرف می‌کند و تا جای ممکن، کیفیت تماس‌های صوتی و تصویری‌تان را نیز حفظ می‌کند. در ادامه نکاتی را که در نصب نرم افزار بایستی به آن توجه کنیم را مورد بررسی قرار می دهیم. بازیابی بک آپ و اطلاعات قبلی ممکن است زمان بر باشد، به خصوص اگر حجم بزرگی از اطلاعات و چت‌ها را داشته باشید. صبر کنید تا عملیات بازیابی کامل شود و اطلاعات شما به درستی بازگردانده شود.

    اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص نصب واتساپ قدیمی خودم داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. در تصویر بالا کاربر بایستی ابتدا طریق گوشی اندروید و وبسایت آن وارد محیط برنامه شده و سپس بایستی کادر جست و جور را مشاهده نماید. بعد از وارد کردن واژه واتساپ قدیمی به سرچ آن در این برنامه مطابق تصویر زیر خواهد پرداخت. داشتن تنها 2 حساب واتساپ برای انجام کارهایی نظیر ارسال انبوه پیام در واتساپ کافی نیست.

    بدیهی است که نسخه جدید واتساپ امکانات جدیدی را برای کاربران به ارمغان می آورد. اما گاهی اوقات نسخه های جدید با برخی از اندروید ها سازگاری نداشته و مشکلاتی را را برای کاربران ایجاد می کند و آنها را ناچار به نصب واتساپ قدیمی می کند. ما در این مطلب قصد داریم نصب واتساپ قدیمی خودم را به روش ساده آموزش دهیم؛ با من تا انتهای این مطلب همراه باشید.

    در این مقاله با نام “نصب واتساپ قدیمی خودمم” لینک ایمن‌ترین سایتی که تمام نسخه‌های واتس‌اپ را دارد، قرار داده‌ایم. می‌توانید بر روی آن کلیک کنید و باتوجه به آنچه آموزش داده‌ایم، به نصب آن اقدام کنید. یکی از راه های نصب دوباره واتساپ قدیمی، دانستن ورژن و نسخه آن است که کاربر با جست و جو در اینترنت ورژن مد نظر را پیدا نموده و سپس آن را نصب می نماید. گاهی به دلیل اطلاعات درج شده در نسخه قدیمی کاربر به فکر استفاده از ورژن قبل است که بایستی حتما از قبل اطلاعات کاربر بکاپ واتساپ گرفته شده باشد.

    در این مرحله از نصب مجدد واتساپ بدون پاک شدن اطلاعات، باید این برنامه را از تلفن خود حذف کرده و مجدداً نصب کنید. بعد از وارد کردن شماره تلفن، واتساپ به صورت خودکار فایل بکاپ موجود را شناسایی می‌کند. در اینصورت برای بازیابی پیام‌های خود کافی است که گزینه‌ی Restore Chat History را انتخاب کنید.

    نرم افزار عکس‌ها را به طور خودکار دانلود می‌کند تا به آن‌ها دسترسی سریع داشته باشید. با این حال، برخی از افراد ترجیح می‌دهند برای صرفه‌جویی در مصرف اینترنت یا حافظه موبایلشان، تنها عکس‌هایی را دانلود کنند که به آن احتیاج دارند. برای این منظور می‌توانید در بخش «داده‌ها و ذخیره‌سازی» در بخش تنظیمات، انتخاب کنید که چه داده‌هایی به طور خودکار با دیتای گوشی یا وای‌فای دانلود شوند. در این مقاله طریقه ی صحیح حذف و نصب مجدد واتساپ را به شما عزیزان آموزش دادیم، امیدواریم که این آموزش مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و پاسخ سوالات خود را از ما جویا شوید. ابتدا باید نسخه ای از نرم افزار که مناسب گوشی شماست را پیدا کنید.