• Dominguez Nikolajsen posted an update 1 year, 5 months ago

    ارائه خدمات با استفاده از جدیدترین روش های تشخیصی و درمانی و مدرن ترین تجهیزات پزشکی در سطح استاندارد های بین المللی همگام با مراکز مشهور و معتبر در آمریکا و اروپا میباشد. در حال حاضر امکان رزرو برای متخصص داخلی، متخصص ارتوپدی، متخصص قلب و عروق، متخصص اطفال، متخصص اعصاب، متخصص اورولوژی و متخصص روانپزشکی در دسترس است. ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی در منزل شامل تشخیص و درمان انواع مشکلات و بیماریهای سیستم عضلانی اسکلتی است که از استخوانها، مفاصل، تاندون ها و رباط ها تشکیل شده است. در این مقاله انواع مشکلات رایج که نیاز به ویزیت ارتوپدی دارد توضیح داده شده است. اعزام پزشک عمومی به منزل در مواقعی مورد نیاز است که نیاز به نوع خاصی از خدمات وجود نداشته نباشد.

    همچنین تجویز خدمات توانبخشی از جمله، فیزیوتراپی، کاردرمانی در بهبود سریع تر و بازگشت به سطح زندگی بدون بیماری ضروری است. دکتر ارتوپد معمولا استئوآرتریت را با تجویز مسکن، جراحی ارتوپدی و تزریق استروئید داخل مفصلی درمان می کند. در موارد پیشرفته، دکتر ارتوپد، جراحی تعویض مفصل را پیشنهاد می دهد. در زیر نمونه های از بیماری های شایع ارتوپدیکه دکتر ارتوپد می تواند آنها را درمان کند، وجود دارد. او در ابتدا باید تمامی آزمایش ها و تست هایی که لازم است را از بیمار بگیرد تا از این طریق بتواند وضعیت سلامتی بیمار را تا حدودی تشخیص دهد.

    پس از آن روند جراحی آغاز می گردد و کل این عمل جراحی چیزی در حدود نیم الی یک ساعت طول می کشد. پس از آن بیمار به هوش آمده و می تواند پس از رسیدن به حالت نرمال همان روز از بیمارستان مرخص شود. قبل از آرتروسکوپی، از جراحی های مفصل زانو به روش باز برای درمان استفاده می کردند که منجر به آسیب های سطحی به مفصل ها می شد. به عنوان مثال پزشکانی که در حوزه ی جراحی لگن و مفصل ران کار می کنند، ممکن است تنها به انجام جراحی های این نواحی بپردازند و تمرکز آن ها تنها به این نواحی محدود گردد. امروزه افراد بسیاری به علت نوع فعالیت و شغلی که دارند دچار آسیب هایی در ناحیه استخوان ها، مفاصل، عضلات و دیگر بافت های بدن خود می شوند که در صورت عدم رسیدگی می تواند عوارض جبران ناپذیری را به جا بگذارد. دستورات پزشک را با جزئیات یادادشت کنید و در صورت امکان نسخه ی تجویز شده را در زمان حضور پزشک در اولین فرصت تهیه کنید.

    بدین‌شکل‌، مانع از انتقال بیماری مسری خود به سایر افراد جامعه می‌شوید. آموزش نوروبیولوژی فرصتی ایده‌آل برای رهایی از درد مداوم و اختلا‌ل‌های حسی مرکزی است که روز به روز شدیدتر می‌شود. الگوهای زیست پزشکی فعلی نمی‌تواند پاسخ مناسبی را برای سوالات مرتبط با دردهای مداوم یا مزمنی ارائه دهد که حدود 25 ـ 20 درصد از ساکنان کشورهای غربی از آن رنج می‌برند. بسیاری از این بیماران در جستجوی تسکینی برای دردهای پایان‌ناپذیر خود از یک مطب به مطب دیگر می‌روند. این جستجو معمولاً بیماران را دردمندتر و حساس‌تر می‌کند، نیرویشان را تحلیل می‌برد و توان‌شان را برای تحمل استرس کاهش می‌دهد. چنانچه در کنار درمان دستی و ورزش درمانی، آموزش‌های لازم با بهره‌گیری از رویکرد بیوسایکوسوشال (زیستی، روانی، اجتماعی) به بیمار داده شود و مدل‌های بیومدیکال قدیمی و قائل به خوب و بد مطلق کنار گذاشته شود، نتیجه مطلوبی به دست خواهد آمد.

    متخصصان اطفال با ارائه مراقبت‌های جسمی، روحی و عاطفی به بیماران خود، با سلامتی نوزادان، کودکان و نوجوانان سروکار دارند. آن‌ها آزمایش‌های تشخیصی را برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به وضعیت پزشکی بیمار انجام می‌دهند و برای درمان بیماری‌ها، اختلالات و آسیب‌ها، معالجه و دارو و واکسیناسیون را انجام می‌دهند. آن‌ها همچنین کودکانی را که دچار آسیب‌های جزئی، مشکلات حاد و مزمن سلامت و رشد فیزیولوژیکی و روانی و مشکلات تکاملی هستند، درمان می‌کنند.

    به عنوان مثال ، آنها ممکن است سرطان را از بین برده یا انسداد دستگاه ادراری را باز کنند. آیا مصدومیتی دارید که به نظر نمی رسد بهبود نمی یابد؟ در اینجا برخی از دلایل رایجی که بیماران برای ویزیت پزشک در منزلتماس می‌گیرند توضیح داده شده است. با استفاده از ورزش درمانی فرد بیمار می تواند دامنه ی حرکتی بدن خود را بهبود بخشد و به درمان بیماری های خود بپردازد و الکتروتراپی نیز یک متد درمانی است که در آن از امواج الکتریکی استفاده می شود. پزشکان می توانند با استفاده از دستگاه آرتروسکوپ پارگی های لیگامانی را که در ناحیه ی شانه و زانو ایجاد شده است درمان کنند.

    از جمله این بیماری ها می توان بیماری های مادرزادی، مشکلات حسی، آسیب های مغز و نخاع، مشکلات یادگیری، اوتیسم، روماتیسم مفصلی، اختلالات ذهنی، مشکلات ارتوپدی و تاخیر در رشد را نام برد. روش های درمانی که درکایروپراکتیک مورد استفاده قرارمی گیرند، به طور معمول دردناک نمی باشند، اما ممکن است پس از انجام درمان، بیمار تا چند ساعتی درد را در ناحیه ی درمانی خود احساس نماید که این طبیعی می باشد. جراحان استخوان و مفصل می توانند بیماری ها و آسیب های مربوط به استخوان را تشخیص داده و آن ها را درمان کنند. جراحی های که بر روی استخوان صورت می گیرد، غالبا بخشی از علم و هنر جراحی می باشند و موجب درمان آسیب های وارد شده به استخوان ها و درمان آن ها می شوند.

    موسسه تهران درمان آمادگی دارد جهت مشاوره و اعزام پزشک درب منازل شما اقدام نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست اعزام پزشک به منزل، با ما تماس بگیرید. یکی از خدمات ارائه شده در موسسه تهران درمان، ارائه خدمات ویزیت دکتر در منزل یا دریافت خدمات پزشکی در منزل است. برخی بیماران یا سالمندان امکان خارج شدن از خانه را ندارند یا به دلایل شرایط خارجی، ممکن است ترجیح دهند از خانه خارج نشوند. سرویس هایی چون اعزام پزشک متخصص به منزل توانسته اند جای مراجعه حضوری به مراکز درمانی را پر کنند. با ظهور فناوری، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های بهداشتی متعددی به وجود آمده‌اند که نه تنها خدمات بهداشتی خانگی را ارائه می‌دهند، بلکه به بیمارستان‌ها در بهبود سناریوی مراقبت‌های بهداشتی در کشور کمک می‌کنند.

    در حالی که ممکن بود با یک ویزیت خانگی ساده یا تزریق سرم در منزل حال شما بهبود یابد. یعنی نه تنها زمانی از دست نداده بودید، بلکه از هزینه های پذیرش نیز کاسته شده بود. جدای از اینکه باید مخارج ایاب و ذهاب به بیمارستان را نیز در نظر داشته باشید. هزینه های مشاوره پزشک کمتر یا برابر با هزینه های ویزیت بیمارستان است، بنابراین شما نه تنها در سفر، بلکه در هزینه های پزشکی خود نیز صرفه جویی می کنید.

    استفاده از خدمات پزشکی در منزل باعث آسایش و راحتی حال بیماران می شود. شما می توانید با استفاده از خدماتی پزشکی در منزل هزینه های اضافی را کاهش دهید. اگر به پزشک در منزل نیاز دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین در حوزه درمان باید از کمک همکارانی مانند فیزیوتراپ ها و متخصصین روماتولوژی کمک بگیرد. سابقه پزشکی بیماران را مطالعه میکنند تا بتوانید الگوهای آسیب یا اختلال را تعیین کنند.

    مرکز از سال 1396 به عنوان مدرن ترین و پیشرفته ترین کلینیک ارائه دهنده ی خدمات فوق تخصصی به بیماران داخل و خارج از کشور( توریسم درمانی) در زمینه ستون فقرات ، ارتوپدی و درد شروع به فعالیت نموده است. پزشکان این مجموعه را بهترین و مجربترین جراحان فوق تخصص ستون فقرات و ارتوپدی تشکیل داده اند. اولین مزیت ویزیت پزشک متخصص در منزل که فوراً به ذهن می رسد، در دسترس بودن مراقبت های پزشکی با کیفیت در آسایش خانه شما است. دفتر خدمات پرستاری در منزل تندیس تندرستی به واسطه قرارداد با پزشکان مطرح در استان خراسان رضوی با ارسال پزشکان عمومی و متخصص به منازل جهت ویزیت در منزل از اتلاف وقت و زمان شما عزیزان در صف مطب ها و دردسر نوبت گیری بی نیاز می کند. درمان دستی یکی از تکنیک‌های طب فیزیکی و توانبخشی است که به دست متخصصین طب فیزیکی، فیزیوتراپی، ماساژ، کاردرمانی، کایروپراکتیک و استئوپاتی با هدف تسکین درد استخوانی ـ عضلانی و رفع ناتوانایی‌های مختلف انجام می‌شود.

    علاوه بر هزینه های حمل و نقل، زمان و انرژی که صرف این کار می کنید می تواند بسیار خسته کننده به نظر بیایند. به همین منظور، استفاده از این سرویس از هر جنبه ای برایتان مقرون به صرفه خواهد بود. با مراجعه حضوری به مراکز درمانی، اطمینانی از مریضی بیماران دیگر ندارید.

    برای ثبت درخواست می­توانید به وبسایت هوم کا مراجعه کرده یا با شماره ‏۹۱۰۲۵۵۹۵ -۰۲۱تماس بگیرید. خدمات پرستاری در منزل ، اعزام پزشک به منزل پزشکان متخصص مرکز خدمات تخصصی پزشکی و پرستاری در منزل در شبانه روز با وقت قبلی بیماران را در منزل… متخصص (درمان بیماران کرونا در منزل) متخصص قلب و عروق متخصص ارتوپدی متخصص عفونی متخصص داخلی متخصص مغز و اعصاب متخصص فوق تخصص کلیه اعزام پرستار با تجربه 20 سال شبانه روز به منزل اعزام مراقب سالمند… همان طور که می‌دانید بیماری‌های مربوط به سیستم عضلانی اسکلتی که شامل عضلات، استخوان‌ها، تاندون‌ها، مفصل‌ها اعصاب، رباط‌ها و … است بر عهده پزشک متخصص ارتوپدی است.

    ویزیت پزشک متخصص در منزل به معنای ارتباط هر چه موثرتر میان بیمار و پزشک و تمرکز بهتر روی فرد و درمان هر چه سریع تر آنها است. مراکز درمانی همواره شلوغ و مملو از بیمارانی است که نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. متخصص ارتوپدی در منزل مشهد همین منظور ممکن است در برخی موارد زمان کافی به یک بیمار اختصاص داده نشود؛ اما با اعزام پزشک متخصص به منزل، شما تنها بیمار آن پزشک هستید و تمام حواس وی روی شرایط جسمانی و سلامتی شما خواهد بود. علاوه بر مواقع درد و بیماری شما می‌توانید از ویزیت پزشک در منزل جهت انجام یا بررسی چکاب‌ها و معاینات دوره‌ای کمک بگیرید. این مورد به ویژه برای سالمندانی که نیاز به چکاب مرتب و همیشگی دارند مناسب است. افرادی که سن و سال بالایی دارند و مراجعه به مراکز درمانی برای آن‌ها سخت است می‌توانند جهت معاینات دوره‌ای خود از ویزیت پزشک در منزل کمک بگیرند.

    پزشک عمومی در چنین مواقعی با مشاهده آزمایشات قبلی فرد و همچنین بررسی وضعیت عمومی بدن بیمار و گرفتن شرح حال از اعضای خانواده و سایر داده‌ها توصیه‌های لازم و اقدامات مورد نیاز بیمار را برای او شرح می‌دهد. ورزشکاران معمولاً برای جلوگیری از آسیب دیدگی در حین ورزش و بهینه سازی عملکرد خود با ارتوپد مشورت می کنند. در مجموعه ی هوم‌کا، خدماتی مانند ویزیت پزشک متخصص در منزل را ارائه می­دهیم.

    همانگونه که بیان شد علم ارتوپدی برای درمان بیماری ها و اختلالات عصبی، اختلالات ماهیچه ای و اختلالات اسکلتی کاربرد دارد. ماهیت این روش درمانی به این صورت است که پزشک متخصص از روش های درمانی مختلفی برای درمان بیماران استفاده می نماید تا بهبود آنان حاصل گردد. آسیب هایی که در نواحی مختلف استخوان ها، مفصل ها، عضلات و اعصاب رخ می دهد را باید متخصصین ارتوپد درمان نمایند و میزان اطلاعات و آگاهی آن ها باید در حدی باشد که در حین درمان به مشکلی برنخورند. پزشکان متخصص ارتوپد باید با تمامی ساختمان های اسکلتی و عضلانی بدن آشنایی کامل داشته باشند.

    ارماطب – Ermateb مجموعه ای تسهیل گر در صنعت گردشگری سلامت است که ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی از جمله اهداف مهم این شرکت می باشد. ما در این مجموعه تعهد و مسئولیت را برای رفاه و آسایش خاطر بیماران، نقطه عطفی دانسته تا بهترین خدمات را در عرصه مدیکال توریسم، فراهم آوریم. پزشک اطفال فقط کودکان در حیطه کاری اش قرار دارند.بنابراین، تجربه فراوانی در تشخیص و درمان بیماریهای کودکان دارند.