• Kelley Korsholm posted an update 1 year, 6 months ago

    مراقبت های درمانی در بیمارستان معمولا بسیار پر هزینه است و نگهداری بیمار به صورت طولانی مدت در بیمارستان برای بیمارستان با هزینه بالا تمام می شود. در خدمات پرستاری در منزل با استفاده از مراقبت های پزشکی حرفه ای میتوان بیمار در راحتی خانه با استانداردهای بیمارستان را مراقبت و نگهداری کرد . از نظر هزینه، پرستاری در منزل در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان، بسیار مقرون به صرفه است.

    مرکز خدمات درمانی ثمین به عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین موسسات ارائه‌دهنده خدمات پرستاری، مفتخر است که با بسیاری از پرستاران حرفه‌ای و مجرب همکاری می‌کند. در صورتی‌که نیاز به پرستار خصوصی دارید، با ما تماس بگیرید تا از امکانات و شرایط ویژه ما بهره‌مند شوید. این وضعیت حاد معمولاً به واسطه اختلال در عملکرد یک یا چندین اندام اصلی بدن از قبیل مغز، قلب، ریه، کلیه و … مهم ترین استراتژی که از سوی کادر درمانی و پزشکی در بخش مراقبت های ویژه در ابتدای امر مورد اعتنا واقع می شود، برقراری ثبات و پایداری وضعیت فیزیولوژی بیمار، مدیریت مجاری هوایی بیمار و تامین امکان تنفس وی (به صورت طبیعی یا مکانیکی) است. ممکن است به این منظور، بیمار لوله یی در تراشه (مجرای تنفسی یا راه هوا) خود داشته باشد که به تنفس وی کمک کند. هر چند تحمل این لوله کمی سخت است، ولی وجود آن ضروری و حیاتی است.

    مرکز خدمات پرستاری و پزشکیطبیب اول همواره به طور شبانه روزی و با پزشکانی متخصص و با تجربه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در هر نقطه از شهر تهران می باشد. تنظیم و نظارت بر تجهیزات و دستگاه های پزشکی مانند هواکش های پزشکی، دستگاه های رساندن اکسیژن، مبدل ها و خطوط فشار. پرستاران ICU اغلب از بیماران و خانواده هایشان حمایت عاطفی می کنند. با توجه به وضعیت بالینی بیمار، روشهای تشخیصی یا درمانی تایید شده را انجام دادن.

    به روز بودن و مطالعه مداوم در خصوص علم پرستاری می‌تواند بیمار را هر چه سریع‌تر بهبود دهد و به زندگی عادی‌اش بازگرداند. یک پرستاری حرفه ای باید از نظر اخلاقی پتانسیل بالایی داشته باشد. تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به وب تخصصی مراقبت های ویژه پرستاریآن مي باشد. کنترل فشارخون بیمار ممکن است کار ساده‌ای به‌نظر برسد، اما در چنین موردی، حتی کوچکترین نوسان می‌تواند باعث خونریزی بیشتر شود. کاهش فشار و استرس خانواده و بیمار به علت استفاده ازمحیط منزل و دوری از مکان پر تنش بخش‌های ویژه بیمارستان.

    شما باید مدرک کارشناسی ارشد در رشته پرستاری بگیرید که شامل دوره های تخصصی ACNP است. دانشکده های پرستاری معمولاً این مدرک را به عنوان یک برنامه دو ساله با حدود 40 ساعت واحد درسی به اضافه صدها ساعت مطالعه بالینی ارائه می دهند. ICU یکی از حساس ترین بخش های بیمارستان است که باید توسط پرستاران حرفه ای و مجرب تشکیل شود. اما به دلیل مراقبت از بیمار در این اتاق، باید هزینه زیادی را در بیمارستان بپردازید. در نتیجه مراکز خدمات پرستاری با سالها تجربه در ارائه خدمات به سالمندان، بیماران و کودکان می توانند با هزینه کمتری ICU را به خانه بیاورند! برای بیماران خانگی که می خواهند از خدمات آی سی یو استفاده کنند باید تخت های مخصوص خریداری شود تا بیمار دچار درد بستر نشود.

    بیمارانی که به طور منظم و دقیق باید علائم حیاتی مانند تنفس، ضربان قلب، فشار خون و … زمانی که پزشک بیمار را ویزیت کند به همراهان بیمار میگوید که چقدر بیماری فرد پیشرفت کرده و چه مدت زمانی باید از خدمات ICU و CCU در منزل استفاده کند. شما در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فقط یک یا دو بار در روز می توانید عزیزان خود را ملاقات کنید در حالی که در خانه تمام وقت می توانید در کنار آن ها باشید و شخصا از آن ها مراقبت کنید.

    مراقبت های پزشکی در بیمارستان ها معمولا برای همه افراد یکسان است. در این مکان بیمار نمیتواند نیازهای خاص خود را داشته باشد و همین مسئله باعث میشود بیماران از محیط و امکانات بیمارستان ناراضی باشند. ارائه مراقبت های حرفه ای در خانه به شخصی سازی و سفارشی کردن تجربه برای بیمار کمک می کند. پرستار در منزل برای هر بیمار منحصر به فرد میباشد و تمامی نیازهای بیمار را در ذهن خود نگه می دارند.

    پرستار مراقبت ويژه کارايي حرفه اي خود را با آموزش مداوم و پژوهش در رشته هاي مرتبط با محوريت بخش مراقبت ويژه تداوم مي بخشد. مراقبت‌های بهداشتی یکی از اولویت‌های هر جامعه است و پرستاران نقش اصلی را در ارائه این مراقبت‌ها ایفا می‌کنند. پرستاران، حامی ارتقای سلامت هستند و از بیماران مراقبت و حمایت می‌کنند و موجب تسهیل و تسریع روند درمان آن‌ها می‌شوند.

    در رابطه با بازار کار پرستار مراقبت ویژه برای خانم ها و آقایان باید عرض کنیم که با توجه به کاربردی بودن این رشته در جامعه، خانم های تحصیل کرده مشابه آقایان در آن بیکار نمی مانند و امکان فعالیت در انواع شرکت ها و مراکز دیگر را به آسانی دارند. مهمترین چیزی که باعث موفقیت در این کار می شود، علاقه خود فرد است. ✏️مشاغل واقع بینانه اغلب شامل فعالیت های کاری است که شامل مشکلات و راه حل های عملی و عملی است. آنها اغلب با گیاهان، حیوانات و مواد دنیای واقعی مانند چوب، ابزار و ماشین آلات سر و کار دارند.

    ارائه مراقبت های حرفه ای در خانه به شخصی سازی و رسیدگی فردی به صورت منحصر به فرد میباشد. ارائه این خدمات باید توسط پزشکان و پرستارانی مجرب و کار بلد انجام شود. بیمارانی که در اثر حوادث و تصادفات شدید دچار آسیب‌های جدی شده‌اند و وضعیت بحرانی برای آنها اتفاق افتاده است. البته اگر بیمار توانایی انجام کار های روزمره را نداشت و بعد از مدتی دچار زخم بستر شد میتواند از خدمات درمان زخم بستر در منزل مجموعه ما هم استفاده کند.

    ✏️توجه کامل به آنچه دیگران می گویند، وقت گذاشتن برای درک نکات گفته شده، پرسیدن سؤالات مناسب و عدم قطع صحبت در زمان های نامناسب. ✏️آگاهی از رفتار و پویایی گروه، روندها و تأثیرات اجتماعی، مهاجرت های انسانی، قومیت، فرهنگ ها و تاریخچه و خاستگاه آنها. ✏️ برای کنترل درد از داروهای بی حس کننده یا آرام بخش استفاده کنید. ✏️ برای اطلاع از تشخیص یا درمان، داده ها یا تصاویر آزمایش را تجزیه و تحلیل کنید. ✏️ انجام امور اداری روزمره مانند نگهداری فایل های اطلاعاتی و پردازش مدارک. ✏️ استخدام، مصاحبه، انتخاب، استخدام و ارتقای کارکنان در یک سازمان.

    در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. اصول اخلاق حرفه‌ای به عنوان استاندارد‌های مورد توافق و رفتارهای مورد انتظار از افراد هر حرفه می‌باشد. اخلاق حرفه‌ای شاخه‌ای از علم اخلاق است که با توجه به شرایط و فضای هر حرفه خاص تعریف می‌شود. آگاهی از منابع و زمان بندی درست دو اصل اولیه است که شما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد تا گام به گام به هدف خود نزدیک‌تر شوید. ما برای شما عزیزان جامع‌ترین منابع را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه مطلوب خود برسید. تمامی نویسندگان محترم مقالات را جهت چاپ مقاله در این مجله دریافت خواهد کرد.

    ✏️مشاغلی که این ارزش کاری را برآورده می کنند، پیشرفت، پتانسیل رهبری را ارائه می دهند و اغلب معتبر تلقی می شوند. نیازهای مربوطه عبارتند از پیشرفت، اقتدار، شناخت و وضعیت اجتماعی. ✏️آشنایی با اصول و روش های برنامه درسی و طراحی آموزشی، آموزش و آموزش افراد و گروه ها و سنجش تأثیرات آموزشی. ✏️ وضعیت بیمار را در طول درمان ها، روش ها یا فعالیت ها کنترل کنید. ✏️ توسعه، طراحی، و یا ایجاد برنامه های کاربردی جدید، ایده، روابط، سیستم، و یا محصولات، از جمله کمک های هنری.

    پرستار مراقبتهای ویژه، مراقب بیماران است و به مدیریت نیازهای جسمانی، پیشگیری از بیماری و درمان بیماری کمک می‌کند. برای انجام این کار، او بر بیمار نظارت می‌کند و هرگونه اطلاعات مرتبط را که به تصمیم‌گیری در مورد درمان کمک می‌کند، ثبت می‌کند. با پیشرفت در علم و فن‌آوری پزشکی، این امکان فراهم شده است كه خدمات ای سی یو در منزل نیز به بیماران ارائه شود. پرستار مراقبت های ویژه در منزل تهران | پرستاری در منزل تهران که به مراقبت‌های ویژه طولانی‌مدت نیاز دارند، همیشه ترجیح می‌دهند در منزل روند درمانی خود را طی کنند. با در اختیار داشتن بخش مراقبت‌های ویژه در منزل، این رؤیای دور از دسترس اکنون قابل دستیابی است.

    ✏️توانایی انتقال اطلاعات و ایده ها به صورت نوشتاری تا دیگران متوجه شوند. ✏️توانایی انتقال اطلاعات و ایده ها در صحبت کردن به طوری که دیگران متوجه شوند. ✏️توانایی تشخیص زمانی که چیزی اشتباه است یا احتمال دارد اشتباه پیش برود. ✏️ایجاد انگیزه، توسعه و هدایت افراد در حین کار، شناسایی بهترین افراد برای کار. ✏️درک پیامدهای اطلاعات جدید برای حل مسئله و تصمیم گیری فعلی و آینده. ✏️نظارت/ارزیابی عملکرد خود، سایر افراد یا سازمان ها برای ایجاد بهبود یا انجام اقدامات اصلاحی.