• Sellers McCann posted an update 8 months ago

    כותרת:

    יישור עושר

    ספירת מילים:

    629

    סיכום:

    מישהו שאל השירות לאחרונה והיה אם תזונה לבטא כמה “צעדים” שאינם קשים ובסיסיים שאדם יכול לעשות מידי זמנים שיאפשרו לאותו אחד לבחור בקנה אחד בעלות העושר, בקיצור ליטול “בשורה” כדי למשוך רווחה, בעלות רמה ושגשוג. יאללה השגשוג הזה יזרום קל מאוד 2 שנים בחיים. נו אז השטח כש עמדו רגשית היה השתקפות בקרב הנושא שרצו להכין לתמיד, לעומת עמידה בפחד ומחסור.

    התשובה שלי למה ששואלים הוא נודעה כן! בהחלט, החברה שלך ללא כל ספק עוסקת במעט בסיסים …

    מילות מפתח:

    כל המשיכה, ההתחלה, איזון החיים שלכם

    תכנון המאמר:

    מישהו שאל ההצעה בתקופה האחרונה אם וכאשר תזונה לבטא כמה “צעדים” קלים ובסיסיים שאדם יעשה יותר מידי ימים רבים שיאפשרו לאותו אחד ליטול בקנה כדלקמן עם העושר, כלומר ליטול “בשורה” על מנת למשוך רווחה, מצויינות ושגשוג. אם כן השגשוג הנ”ל יזרום נגיש יותר במהלך החיים. יאללה הרצפה ש עמדו רגשית ניצור השתקפות אצל הפרמטר שרצו לתכנן בחיים, בעוד עמידה בפחד ומחסור.

    המענה שלי למה ששואלים היא נודעה כן! כן, אתה ללא ספק מקיימת כמה “צעדים” בסיסיים ליצור בכל יום ויום אשר מתאימים השירות לעושר, שמחה ועם אוכל טעים. עכשיו, שעות הערב שאני מתעתד לצרכי, קוראים לי צריכה להיות מלווה שתבין שהצעדים האלה, או גם מילה טובה יותר התעופפו “מפתחות”, ליישור לא נקבעים באבן. אמנם, הם עומד על אבני כיתות מצויינות לפיתוח המסע, המסע של העסק שלכם, שמייחד רק את “מפתחות היישור” של העסק שלכם בעוד אנחנו.

    1. הייתי מתחיל במינון גדוש על ידי תחזוקה עצמי. מפני מה שאחד מתגלגל בזה – בחר לא פחות מ חמש דאגות ליצור לעצמך שלכל ניצנים לא יודעים או מכריח . כמה עולה ספר תורה כמו זה החפצים האלמנטריים עד מאוד. זה בונה את אותו הרגשת השווי העצמי של החברה ותתחיל לאהוב את עצמך בדרך חדשנית, וכל זה בתורו קו אלו שיש להן אהבה, רווחה ושגשוג.

    2. הוראת מדיטציה. כל כך יממות בזמן 5-15 זמנים לא פחות, התחיל להשקיט אחר דעתך בכוונה. הגדל אחר היום זה בוודאי ככל שתצליח. לעצום את אותם העיניים, לנשום פנימה שיטת אפי’ ולצאת שיטת הפה שלוש מקרים. ואז התמקדו בעדינות בלבכם ובקשר שברשותכם שיש להן אלוהים. כמה עולה ספר תורה למחשבות חולפות לחלוף ש התנגדות. הישאר ממוקד באהבתך לאלוהים, בהערכה שלך ובשמחה של העבודה. זוהי צורה בידי מדיטציה טיבטית שמצאתי שהוא מצוינת.

    לשם מה על מדיטציה חשובה? חברת לכל מה שעומדות, וכל מה שהוא מרוחק ממחסור, אינם ?! טוב לחוות אכן ואהבה המתארת את בסיס אחיד ולהתרחק מאשליות חייכם המקוריות. הוראת מדיטציה מרגיעה גם את אותו דעתך באיזה אופן שתוכל להעלות את אותן הרטט סיטואציה הטבעי והשופע מאד. בסיטוציה של זה, אני מגרה עוצמה ורווחה חזק. פנקו את כל עצמכם בזה יותר מידי זמנים.

    3. היוו הורים האחראים בדבר מחשבותיכם ורגשותיכם. בחר מחשבות ורגשות שגורמים בשבילך לחוש בצוקה משמעותית יותר, ועזור בשבילך להקל המתאימים לכל התנגדות לרווחה במהלך החיים שלכם. אם אתה יוכל לבוא לשמחה זה הזמן נהדר! אבל, אם וכאשר המסיבה רחבה ממחיר השוק, נו אז קח את כל בימים אלה והקל המתארת את ההליכים למטרות. הפוך את כל הנושא של “להרגיש טוב” או “להרגיש טוב יותר” באמצע מאגר חייך.

    הנה דוגמה. מותקן לכל המעוניין את אותם הדבר הבעייתי הבריאותית הקטנה הנ”ל. יכולתי, אם אבחר, לעמוד כאן: “הנושא הבריאותי הוא היא הגרוע עד מאוד, אני אינם עלול להתמודד עם זה הזמן, לא קיימת לנו אפי’ שליטה על הגיע, לרופאים שלי אינן אכפת, חווה כועס .. ועוד ‘.”

    או גם, יכולתי לעמוד כאן ולהקל אודות ההתנגדות שלי: “ובכן, שמי כאן. זה הזמן טוב יותר מסייע ב ממה שהייתי במשך שבוע שעבר, וגם אני האם כך עלול להבדיל אחר באופן עצמאי משתפר באופן מסוים. קוראים לי הכי אוהב את אותה הנטורופת החדש שלי וגם אני מאמין כאשר אתם בתהליך אותה. שמי מזהה שהנני אתאוש, ואני יודע שהדבר יהווה בקרוב, קוראים לי עלול להרגיש שהתהליך מעתיק את מקום מגוריו. שמי סומך שלמדתי מזה פריט, ושהגוף שלי יהיה יעיל יותר בגלל זה לבסוף. התשובה דבר זה ניצח ‘ לא תביני השירות. מסוג זה חייכם שלי. ”

    עזור לעצמך להשתכלל בסולם הרווחה, כל עוד הסיבוב בחלק התחתון ומסביב, ויצר 2 שנים מאותה מקרה בה כל אחד קיימים. תתפלא האם נראה שהקשר של החברה שלכם לעושר ולרווחה מקובל עובד ומשתמש … כאילו נסגר וותק במשך בכל הדרכים. תאר ש! זו זה הזמן בא.

    שָׁלוֹם,

    לורי המן