• Melchiorsen Gamble posted an update 7 months, 1 week ago

    وب سایت هایی که برای دستگاه های موبایل بهینه نشده باشند، به صورت تمام عرض نمایش داده شده و کاربر برای مشاهده آن نیاز به اسکرول افقی نیز دارد. هر دو داده به گوگل کمک می کنند تا این موتور جستجو بهتر به درک محتوای صفحه بپردازد. پشتیبان سئو برای بهینه سازی این دو قسمت از کلمات کلیدی در آنها استفاده می کند. او علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی مشابهی را نیز در آنها به صورت طبیعی به کار می برد. از آنجایی که بک لینک یکی از مهم ترین فاکتورها در بهینه سازی خارجی وب سایت می باشد به همین دلیل در تمامی استراتژی های سئو خارجی از خرید بک لینک استفاده می نمایند.

    این یک امتیاز منفی برای سایت شماست و اگر کاربران دیگر نیز همین کار را تکرار کنند، بزودی سایت شما رتبه پایین‌تری خواهد گرفت. اگر از صفحه‌ای لینک بگیرید که هزاران لینک خروجی دارد، تأثیر کمتری در رتبه سایت شما خواهد گذاشت، نسبت به صفحاتی تعداد لینک‌های خروجی انگشت شماری دارند. از آنجایی که اسکیما تأثیر زیادی روی سئو سایت دارد، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «اسکیما چیست و چگونه با آن سایتمان را نشانه‌گذاری کنیم؟» از وبلاگ نوین یخوانید. بر اساس مستندات گوگل، لینک‌های قدیمی‌تر قدرت رتبه‌بندی بیشتری نسبت به بک لینک‌های جدید دارند. گرفتن لینک از صفحاتی که در یک موضوع خاص به عنوان منابع دسته اول (HUB) شناخته می‌شوند یک فاکتور مهم رتبه‌بندی گوگل و سئو است. لینک‌های حاصل از صفحاتی که به محتوای صفحه شما نزدیک‌تر است (موضوع یکسانی دارید)، قدرت بیشتری نسبت به لینک‌های به دست آمده از صفحات غیرمرتبط دارد.

    شما می‌توانید این داده را در سایت‌هایی مانند سیمیلار وب، Moz یا سمراش و اچرف مشاهده کنید. ما در موضوع آموزش سئو از پایه میخوایم این سرفصل ها را برای شما آماده کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید نتیجه بهتری درمورد بحث یادگیری سئو سایت داشته باشید. سایت‌های زیاد ایرانی و خارجی وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید برای خود یک بلاگ ایجاد کنید و هرازگاهی پستی از خود را در آن منتشر کنید. البته این روش معمولا در آموزش کامل سئو رایگان بی ارزش خوانده می‌شود و افراد کمی سراغ آن می‌روند. در سئو سایت آموزشی باید توجه داشت که محتوا حرف اول را می زند و داشتن مطالب ضعیف می تواند منجر به حذف شما از دایره رقابت با دیگران باشد. خیلی ها درخواست داشتن تا لیست بک لینک واسشون بذاریم، تصمیم گرفتم برای شروع این حرکت یه لیست بک لینک وبلاگی بسیار قدرتمند که شما میتونید داخلشون ثبت نام کنید و به صورت پست میهمان تولید محتوا کنید رو واستون به اشتراک بذارم.

    بعد از ثبت‌نام در دوره، لینک‌های دانلود ویدیوها را دارید و می‌توانید آنها را به‌صورت یکجا دانلود کنید. در صورت بروز هرگونه سؤال یا ابهامی نیز می‌توانید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید. اگر مشتاقید که در بستر اینترنت به کسب و کار بپردازید یا به‌صورت فریلنسری در این حوزه درآمد کسب کنید، می‌توانید سری به اموزش‌های دسته «آموزش‌های وب» بزنید و آمزوزش دلخواهتان را پیدا کنید.

    بعضی از سایت‌ها با این لینک‌ها کاربران را به‌سمت محتواهای مرتبط هدایت می‌کنند. این لینک‌ها می‌توانند شامل اطلاعات مختلف مانند مطالب پرطرف‌دار سایت، مطالب مرتبط و… باشد. در پاسخ به این سؤال که لینک‌سازی داخلی چیست، باید گفت که منظور از لینک‌سازی داخلی (Internal Link Building)، روند هایپرلینک‌کردن متن، عکس و… به صفحات مختلف سایت است. به‌طور مثال، شما در لندینگ پیج صفحۀ محصول X وقتی به محصول Y اشاره می‌کنید، عبارت «محصول Y» را به صفحه‌اش در سایتتان لینک می‌دهید.

    و یک صفحه با هویت واقعی باشد. بله شما با خیال راحت می توانید از سایت های معتبر و قوی خارجی با موضوعات مخلتف برای وب سایت خودتان لینک بگیرید. وبلاگ ها همیشه از اعتبار بالایی نزد گوگل برخوردار هستند و از این رو بهترین گزینه لینکسازی هستند. این دوره در قالب ویدیوهای آموزشی در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

    پیش از اینکه اغاز به لینک بیلدینگ کنید باید یک صفحه یا کلمه ارزشمند را در نظر بگیرید، این صفحه میتوانید صفحه اصلی سایت و کلمه کلیدی میتواند نام برند شما باشد. پیش از آغاز کمپین لینک بیلدینگ حتما لندینگ پیج ها و کلمات کلیدی مهمتان را بیابید و براساس آنها شروع به فعالیت کنید، زیرا لینک سازی غیر هدفمند نه تنها به بهبود رتبه شما کمک نخواهد بلکه ممکن است باعث پنالتی سایت هم شود. وقتی موتورهای جستجو صفحات وب را کرال یا مشاهده میکنند، می‌توانند محتوای آن صفحات را استخراج کرده و آن را به ایندکس های خود اضافه کنند. به طور کلی زمانی که وب سایت‌های با کیفیت بالا به شما لینک می‌دهند، احتمال بیشتری وجود دارد که شما در نتایج جستجو رتبه خوبی بدست آورید. سفارش لینک سازی ترین این فاکتورها داشتن محتوای منحصر به فرد برای سایت شما می باشد.

    معمولا تا دو هفته بعد از معرفی یک آپدیت جدید شاهد تغییرات در رتبه بندی نتایج هستیم و پیشنهاد میکنیم در این مدت تصمیم هیجانی یا عجولانه در مورد سایت خود نگیرید. پیشنهاد میکنیم ویدئوهای آموزشی آکادمی پکیج لینک سازی وبسیما را تهیه کرده و تکنیک‌های آموزش داده شده را در سایت خود پیاده سازی کنید. سلام دوست عزیز الگوریتم‌های گوگل در بازه‌های زمانی مختلف معرفی شده و عمکلرد آنها در طول زمان تغییر می‌کند.

    مت کاتز تایید کرده است که لینک‌های حاصل از صفحات یک سایت، فشرده شده هستند و یک لینک محسوب می‌شوند. به خاطر اینکه در انجمن‌ها لینک‌های اسپم زیاد ساخته می‌شود، معمولاً گوگل ارزش زیادی برای لینک‌های حاصل از پروفایل انجمن‌ها قائل نیست. صفحاتی که از میکروفرمت‌ها پشتیبانی می‌کنند (سیستم امتیازدهی) ممکن است رتبه بهتری داشته باشند. گوگل تبادل لینک‌ بیش از حد از را به هیچ‌وجه نمی‌پسندد و همیشه توصیه کرده است که وب‌سایت‌ها از ساخت چنین لینک‌هایی پرهیز کنند.

    با این حال، کارشناسان سئو خیلی زود کشف کردند که چگونه page rank و نتایج جستجو برای کلمات کلیدی انتخاب شده را دستکاری کنند. امروزه، میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای بررسی و پیدا کردن محصولات و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند و در نتیجه بخش وسیعی از ترافیک سایت شما از طریق موتورهای جست و جو تامین می شود. یک سایت پس از طراحی، بدون پیاده سازی خدمات سئو سایت در نتایج جستجو نمایش داده نخواهد شد و در نتیجه نمی توانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

    مطمئن باشید با نصب هر کدام از این افزونه ها، پس از مدتی متوجه تغییرات مثبت بوجود آمده در سئوی سایت خود خواهید شد. هر دوی این موارد به گوگل نشان می دهد که سایت شما حرفی برای گفتن دارد و می تواند تجربه کاربری خوب و قوی ارائه کند. یکی از بهترین روش ها برای بهبود وضعیت بانس ریت و نگه داشتن کاربران، استفاده از افزونه Yet Another Related Posts Plugin است. گوگل بارها به وضوح بیان کرده است که سرعت سایت یک فاکتور رتبه بندی مهم محسوب می شود. بنابراین بهتر است به سرعت وب سایت خود اهمیت بدهید و مشکلاتی که در بارگذاری سایت تان وجود دارد را از میان بردارید.

    برای هر آدرس می تونید لینک های کوتاه گوناگون بسازید و با اشتراک گذاری اونها آمار دقیق از اینکه لینک در کجا بیشتر کلیک شده رو دارید. همچنین موقعیت جغرافیایی و نوع مرورگرها رو هم به صورت کامل در پنل خودتون مشاهده می‌کنید. هرچه تعداد چنین لینک‌هایی برای یک سایت بیشتر باشد، ارزش و اعتبار آن در نزد گوگل بیشتر می‌شود. اما باید توجه داشته باشید که کیفیت بک‌لینک برای گوگل حرف اول را می‌زند.

    استفاده بیش از حد از لینک‌های خروجی dofollow می‌تواند تأثیر منفی بر روی رتبه سایت داشته باشد. محتوای پنهان در موبایل ممکن است در مقابل محتوای کاملاً قابل مشاهده ایندکس نشود (یا وزن برابری نداشته باشند). هرچند اخیراً یکی از کارمندان Google اعلام کرده که محتوای پنهان مشکلی ندارد اما اگر محتوای انتقادی است باید قابل مشاهده باشد. وب‌سایت‌هایی که کاربران موبایل به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند، در الگوریتم Mobile First Index امتیاز بیشتری می‌گیرند.

    بدون شک تولید محتوا یک عامل مهم در سئو سایت شما است که می‌تواند سرنخ‌های بسیاری را از برند شما در فضای مجازی در اختیار مخاطبان‌تان قرار دهد. در این حالت شما می‌توانید با افزایش کیفیت سایت چه از نظر بصری، تکنیکال، سرعت و ارزش محتوایی که همه این موارد جنبه‌های مختلفی از سئو سایت هستند، مدت زمان ماندگاری کاربر را بیشتر نمایید. سئو کلاه سیاه یکی از روش‌های پرریسک سئو است که باید برای انجام آن‌ها بسیار دقیق و درست عمل کنید، تا به هیچ عنوان به دام خزنده‌های گوگل نیوفتید. به طور کلی گوگل قوانین و شرایط مختلفی را برای سئو در نظر گرفته است و هر سایتی که این قوانین را رعایت نکند، از نتایج سرچ گوگل پنالتی می‌شود، یعنی این که دیگر مطالب سایت را نمی‌توان در صفحات serp گوگل تماشا کرد.

    رایگان ایجاد کنید و از آن در جهت دریافت بک لینک استفاده کنید. علاوه بر اینکه باعث افزایش بازدید وبسایت شما میشوند ، می توانید بک لینک های با کیفیت نیز دریافت کنید.

    در هر دو موتور جستجوی گوگل و بینگ سرعت بارگذاری صفحه یک عامل مهم در سئو سایت است. گوگل ممکن است از داده‌های کاربری گوگل کروم برای بررسی سرعت سایت شما استفاده کند. از این طریق می‌تواند اندازه بگیرد که سایت شما چقدر برای کاربر سریع است. می‌توانید از مقاله «راهنمای کامل سرعت سایت»، 8 روش برای افزایش سرعت سایت را یاد بگیرید.

    اما تاثیر آن در رتبه‌گیری سایت شما کمتر خواهد بود. ایجاد لینک داخلی در HTML ساده است و با تگ a میسر خواهد شد این تگ به همراه href تکمیل می‌شود، عبارت a مخفف anchore یا لنگر است و href مخفف Hypertext Reference یا ابر متنی است که حاوی لینک (hyperlink) به صفحه دیگری است. نکته مهم دیگر در مورد فرمت لینک آن است که اگر قصد دارید از طریق عکس لینک سازی کنید alt عکس است که تاثیر اصلی را خواهد گذاشت، پس در انتخاب آن دقت کنید.

    در بهترین ساختار پیوند داخلی به مدل کسب و کار شما بستگی دارد ، ساختارهای سایت می توانند از یک مدل متمرکز یا غیرمتمرکز پیروی کنند که آیا بازدیدکنندگان می توانند در هر یا چند صفحه تبدیل کنند. صفحه اصلی شما بهترین نمونه است.پیوندها از این صفحات به صفحات دیگر ، میزان اعتبار و سؤال بیشتری را منتقل می کنند.برخی از صفحات شما بیشتر از سایرین از اقتدار بهره مند می شوند. این صفحاتی هستند که ممکن است در رده بندی قرار بگیرند ، اما زیاد نیستند. شاید آنها در صفحه دو رتبه بالایی داشته باشند ، بنابراین کمی قدرت بیشتر ممکن است مسیری طولانی را طی کند. داشتن اطلاعات کافی از رقبا به ما کمک میکند تا بدانیم تولید محتوا را به چه صورت باید انجام بدهیم و به چه استراتژی لینکسازی خارجی نیاز داریم.

    طبق فرض، پس از ایندکس شدن در گوگل نیز باید مدتی را پشت سر بگذارید تا نتایج آن آشکار شود. اما در حوزه کسب و کار و کسب درآمد اینترنتی، مهمترین سرمایه زمان است. اگر قرار بر این باشد که با ساخت هر بک لینک رایگان ، ماه ها صبر کرده تا نتایج آن را ببینید ، بسیاری از فرصت های بازار اینترنتی را از دست خواهید داد. اگر به عنوان یک کارفرما هستید و می‌خواهید در مدت زمان کمتری به نتایج بهینه سازی سئو برسید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات سئو سایت SEOEDU‌ است. شما می‌توانید با دریافت این خدمات، از صد در صد آموزه‌ها، تجربیات و ترفندهای بهینه سازی سایت توسط مجموعه ما با سابقه بیش از 5 سال استفاده کنید. همشهریان یزدی نیز می‌توانند از مجموعه SEOEDU که در این شهر واقع شده برای دریافت خدمات سئو در یزد استفاده کنند.

    فقط کاربران ثبت نام شده می‌تونند از این سرویس استفاده کنند، لطفا برای استفاده از این سرویس ابتدا در سایت g02.ir ثبت نام کنید. “تواَد” می‌تونه لینک‌های شما رو مخفی و محافظت کنه و تک تک لینک‌ها رو در یک لحظه کوتاه و ردگیری کنه و به ازای اون به شما پاداش بده. این سرویس یک ابزار و خدمات کامل رایگان است که علاوه بر کوتاه کردن لینک ها به شما اجازه می‌ده که کسب درآمد کنید. همچنین این ابزار با در اختیار قرار دادن کدهای QR کاربر پسند، پویا و قابل تنظیم برای کمپین های بازاریابی شما، به شما امکان می دهد تا آمار را تجزیه و تحلیل کنید و استراتژی بازاریابی خود را بهینه کنید و تعامل را افزایش دهید.