• Melchiorsen Gamble posted an update 7 months, 3 weeks ago

    سلام دوست عزیز رسیدن به رتبه های 1 تا 3 گوگل در بسیار از حوزه ها و عبارات نیازمند لینک سازی نیست ولی اگر کلمات شما پر رقابت است خرید رپورتاژ آگهی میتواند یک ابزار کمکی برای بهبود رتبه باشد. سلام دوست عزیز متوجه نشدم که چرا زمان و انرژی خود را صرف راه اندازی یک سایت دانلود فیلم بر روی blogspot میکنیدT آن هم با انتشار محتوای کپی شده از سایت Youtube! با این کار عملا در حال تولید محتوای تکراری و بی ارزش هستید و عملا زمان (که مهمترین سرمایه شماست) را بی هدف صرف میکنید. سلام دوست عزیز

    چراکه کاربرانی در سرتاسر دنیا هستند که هر روز در موتورهای جست‌و‌جو به دنبال نیازهای ریز و درشت خود هستند. دقیقاً همین‌جاست که اگر وب‌سایت سئوشده‌ای داشته باشیم، در همان صفحه اول یا حداقل چند صفحه اول به کاربران نمایش داده می‌شویم. در این صورت بیشتر دیده می‌شویم، بیشتر تعامل می‌کنیم و بیشتر می‌فروشیم؛ یعنی تمام اهدافی که از بازاریابی دیجیتالی خود داریم. کاربران معمولی که از سایت شما بازدید میکنند هیچگاه متوجه فالو یا نوفالو بودن لینک ها نخواهند شد، چه بسا روی لینک ها کلیک کنند و وبسایتی که به آن لینک داده شده است را بازدید کنند. پس میتوان نتیجه گرفت که لینک های نوفالو برای اهداف تبلیغاتی بسیار مناسب هستند اما در سئو بهتر است که میزان لینک های فالو سایت بیشتر از نوفالو باشد. شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان با داشتن مجرب ترین متخصصان سئو، رتبه سایت شما را از طریق روش های کلاه سفید سئو به طور چشمگیری ارتقا می دهد و  رشد و کسب و کار شما را تضمین خواهد کرد.

    خیر، معمولا شرکت ها برای مدل فروشگاهی یا خدماتی بودن سایت هزینه هایی را اضافه دریافت نمیکنند. بسته به نوع پکیج ها و مدل های دریافت هزینه که با کارفرما توافق می شود ممکن است هزینه رپورتاژ با کارفرما باشد و یا با متخصص سئو. نهایتا باید حواستان باشد که هزینه سئوی ارزان نسبت به دو نمونه سئوی دیگر پایین است که در ادامه خواهد آمد. شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات سئو مانند کد سئو با ارائه خدمات سئو تحت عنوان سئو ارزان، خدمات کامل و پایه ای را ارائه می دهند. سود بالقوه حاصل از جستجوگرها هنگامی که میزان ترافیک سئو و درآمد افزایش می یابد، باید در برابر سرمایه اولیه با بازده کم در نظر گرفته شود.

    همچنین باعث افزایش اعتبار سایت شما در مقابل گوگل میشود که این امر در نهایت فواید زیادی خواهد داشت. آموزش سئو را می‌خواهیم در این بخش از آکادمی دیجیتال مارکتینگ وبکیما مورد بررسی قرار دهیم. همان‌طور که می‌دانید موفقیت هر کسب و کار اینترنتی در گروِ دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل است و این اتفاق نمی‌افتد مگر آن‌که از همان ابتدای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان یک استراتژی عالی برای سئوی سایت‌تان داشته باشید. همانطور که گفتیم، لینک‌ها سیگنال های بسیار مهمی هستند که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه‌بندی‌ها از آنها استفاده می‌کنند. بنابراین، ما می‌دانیم که افزایش تعداد لینک‌های با کیفیت بالا در وب سایت می‌تواند به طور قابل‌توجهی شانس رتبه‌بندی را افزایش دهد.

    تمام تکنیک‌های سئو در راستای الگوریتم‌های موتورهای جست‌و‌جو و به‌خصوص گوگل طراحی شده‌اند. بنابراین قبل از هر چیزی باید بدانید در سئو با چه قواعد و قوانین سروکار داریم. به همین منظور در این قسمت در کنار مرور قوانین کلی سئو، با الگوریتم‌های مهم پاندا و مرغ مگس‌خوار هم آشنا می‌شویم. ما الگوریتم کاملی را که گوگل از آن برای تعیین نتایج جستجوی از آن استفاده می‌کند را نمی دانیم – این “اطلاعات محرمانه ” شرکت است، با وجود این حقیقت، اتفاق نظر کلی بین جامعه SEO حاکم است. این نکته را بدانید که درست است که آن‌ها کاری شبیه گوگل را انجام می‌دهند و سرویس‌های کلیکی دارند ولی هیچ‌کدام به قدرتمندی گوگل نیستند.

    برای مرور سریع مفاهیم و استفاده از صدا و تصویر با هدف انتقال سریع اطلاعات، پیشنهاد میکنیم به بخش فیلم آموزش سئو در سایت مراجعه نمایید تا ویدئوهای رایگان و اختصاصی را به صورت دسته بندی شده و با ترتیب مشاهده نمایید. در جدیدترین الگوریتم گوگل BERT، گوگل قادر است تا هدف جستجو کاربران را درک کند و بهترین نتیجه را به او نشان دهد. این یعنی اگر بتوانید زبان کاربران را درک کنید و دقیقاً با این زبان با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید، شانس کسب جایگاه برتر برای شما بیشتر هم میشود. جهت سفارش سئو در دارکوب کافی است آدرس وب سایت خود به همراه لیست عبارات کلیدی مورد نظر خود را در سامانه پشتیبانی دارکوب ارسال نمایید تا بهترین گزینه برای انجام فرآیند سئو به شما پیشنهاد داده شود. به دلیل محبوبیت کمترین وبلاگ های خارجی، معمولاً کاربران ایرانی به سراغ نسخه فارسی می‌روند. اینکه قرار نیست تمام صفحات ما به هر قیمتی بازدید بالایی به دست بیاورند.

    به این دلیل که اینگونه صفحات صرفا برای کسب در آمد بیشتر لینک های زیادی را قرار خواهند داد و توسط گوگل جریمه خواهند شد.

    آنها همچنین نیاز به لینک های قابل خزیدن دارند تا بتوانند تمام صفحات شما را در سایت پیدا کنند. بعضی از سایت ها دچار این اشتباه میشوند که لینک های اصلی خود را قایم میکنند و اینگونه موتورهای جستجو نمیتوانند به این صفحات دسترسی پیدا کنند. در مثال بالا اسپایدر گوگل میتونه صفحه A و از طریق آن صفحه B و E را ببیند ولی این قدرت را ندارد که به صفحات C و D وارد بشود چرا که راهی برای دسترسی او باز نیست. در نظر گوگل این صفحات وجود ندارند (محتوای عالی، کلمات کلیدی مناسب و بازار درست هیچ تغییری در این موضوع بوجود نخواهد آورد) .

    1- اینکه در تگ های هدینگ لینک داشته باشیم اتفاقی غیر طبیعی نیست و ایراد محسوب نمیشود. 2- سوالات متداول سایت رو از با کدنویسی در قالب سایت و به صورت اختصاصی پیاده سازی کرده ایم. XSEO خرید بک لینک حرفه ای افزونه هایی برای اضافه کردن این بخش به سایت وجود دارد ولی آشنایی کافی برای معرفی به شما را نداریم. مطمئن نیستم که با ویژوال کامپوزر امکان اضافه کردن آن وجود داشته باشد.

    شما همچنین میتونید در قسمت راهنمای شرکت در دوره را به صورت فیلم در پایین مشاهده کنید. به لینک هایی که از سایر صفحات و وب سایت ها بک یک وب سایت داده می شود بک لینک گفته می شود. در صورتی که در جستجوی شرکتی هستید که خدمات را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه نماید دارکوب بهترین گزینه می باشد. دارکوب از بابت ارائه خدمات سئو ارزان سیستم سازی نموده است تا بتواند بهترین خدمات سئو را با پایین ترین قیمت ممکن ارائه نماید.

    اگر از لینک سازی در سئو درست استفاده کنید، اعتبار(PageRank) را برای صفحات مهم سایت شما بالا میبرد.به طور خلاصه لینک سازی داخلی یکی از کلید های اصلی بالا رفتن رتبه در صفحه نتایج موتور جستجو است. این روبات از صفحه اصلی سایت وارد می‌شود و با دنبال کردن لینک‌های موجود در آن شروع به تهیه فهرستی از صفحات سایت و ارتباط بین آن‌ها با هم می‌کند. به این وسیله متوجه می‌شود کدام صفحات موضوعات مشابه هم را پوشش می‌دهند.

    اطمینان حاصل کنید که آن صفحاتی که می‌خواهید در گوگل رتبه کسب کنند به‌سادگی توسط خزنده‌های موتورهای جست‌وجو در دسترس باشند تا درنهایت کشف و ایندکس شوند. این کار اولین قدم ضروری برای قابل مشاهده کردن سایت شما در SERP است. همچنین، اگر یک کاربر از طرف گوگل به سایت شما بیاید و مدت‌زمان بیشتری در آن وقت بگذارد، این سیگنال به گوگل فرستاده می‌شود که کاربر توانسته محتوای دلخواهش را در این صفحه پیدا کند و این به معنای این است که آن صفحه باارزش است. قبل از اینکه سراغ بررسی معنی لینک‌سازی داخلی برویم، بهتر است ابتدا یک تعریف ساده از لینک داخلی را بررسی کنیم. کوتاه کننده لینک چیست؟ یکی از نکات مهم در سئو سایت، کوتاه بودن لینک ها…

    ما در راش وب رشد ورودی روی سرچ کنسول، فعالیت روی سایت و کسب جایگاه در صفحه اول را تضمین میکنیم، در برخی عبارات کلیدی آسانتر میتوان جایگاه ۱ تا ۳ راهم تضمین کرد. مدت زمانی که ما برای بهینه سازی یک سایت در نظر میگیریم حداقل ۶ ماه است. ما با تولید محتوا و لینکسازی خارجی بهینه نمودار رشد سایت شما را صعودی نگه میداریم.

    این افزونه سئوی وردرپرس، تمام آن چیزی که از یک ابزار ساخت سایت مپ انتظار می رود را در خود دارد. به طور کلی، افزونه وردپرس All in One SEO Pack هر میزان کنترلی که بخواهید را در اختیارتان قرار می دهد. پس از آنکه تجربه کافی در زمینه سئو به دست آوردید می توانید از طریق قابلیت های پیشرفته این افزونه سئو، مسئولیت های بیشتری را به جان بخرید. همچنین، لزومی ندارد تمام این پلاگین ها را بر روی سیستم وردپرس خود نصب کنید، بلکه تنها کافیست بر اساس نیازتان تعدادی از آن ها را استفاده کنید.

    همچنین اگر برای بهبود سئوی وب سایت خود کارهایی را انجام داده اید، این احتمال وجود دارد که بتوانید تمام آن کارها را به شکلی بهتر انجام داده تا موقعیت وب سایت خود را در نتایج جستجو ارتقا بخشید. برای ارزیابی ارزش بک لینک هر وب‌سایت می‌توانید Domain Authority آن را در وب‌سایت Moz بررسی کنید. Domain Authority شاخصی است که توسط وب‌سایت مطرح Moz ابداع شده و بسته به تعداد و کیفیت لینک‌های هر وب‌سایت برای آن یک امتیاز (از 1 تا 100) در نظر می‌گیرد. اگر صفحه ای را ریدایرکت 301 کردید باید لینک صفحاتی که به این صفحه لینک داخلی زده بودند را نیز تصحیح کنید. دسته بندی محتوا در سایت و لینک سازی به این دسته ها هم برای سئو سایت فروشگاهی و هم سئو سایت تجاری مهم است.

    الگوریتم پنگوئن از دیگر الگوریتم های مهم گوگل است که از آوریل 2012 به عنوان یکی از الگوریتم های گوگل معرفی شده است. این الگوریتم تمام تمرکزش بر روی لینک های سایت و بک لینک های آن است. در رابطه با مفاهیم مهم در سئو که باید بدانید،‌ همچنین می‌توان به 3 اصل مهم دیگر نیز اشاره کرد که شما می‌توانید توضیحات تکمیلی آنها را در دوره آموزش سئو و ادامه این مقاله مشاهده کنید. با آموزش سئو شما می توانید با توجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرد، به راحتی به درآمد برسید.

    اگر نیاز به ایجاد لینک در حجم‌های بالاتر دارید، می‌تونید از API قدرتمند Bitly هم استفاده کنید. هم اکنون با رفتن به ادامه مطلب این ابزار کاربردی را از پاتوق یو دانلود کنید. اگر توسط گوگل جریمه شده‌اید، می‌توانید درخواست تجدید نظر بدهید، در صورتی که درست باشد، جریمه شما از بین خواهد رفت. هجوم ناگهانی و غیرطبیعی لینک‌ها در صفحات نشان‌دهنده لینک‌های ساختگی است. اگر آی پی آدرس سرور شما به عنوان اسپم در نظر گرفته شود ممکن است تمامی سایت‌های موجود بر روی آن سرور را تحت تأثیر قرار دهد.

    راه اندازی ساده و محیط کاربری جذاب و همچنین انعطاف در پشتیبانی از برند های متنوع این نرم افزار را در مدتی اندک به انتخاب اول خیلی از مهندسین شبکه تبدیل کرده است . یک راه ساده‌تر این است که از ابزارهای Ahrefs و SEMrush استفاده کنید تا بتوانید فرآیند مدیریت و بهینه سازی انکر‌تکست‌ها را بهتر انجام دهید. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. و کلی ویژگی های دیگر که میتوانید در پیش نمایش آنلاین این افزونه مشاهده کنید.

    برای شروع یادگیری سئو بهترین روش مطالعه کتاب های تخصصی در این حوزه است. زیرا کتاب علاوه بر ارائه محتوای آموزشی مسیر یادگیری را نیز پیش بینی میکند. پیوستگی مطالب و یادگیری منظم موجب میشود که دچار سردرگمی یا تناقض نشوید.

    یکی از اهداف سئو محلی، قرار گرفتن سایت در نتایج محلی گوگل (بخشی که به معرفی سه کسب و کار محلی به همراه وبسایتشان می پردازد) می باشد. سئو ویدیوهای یوتیوبی تا حد بسیار زیادی شبیه به فرآیندهایی است که می توانید آنها را در آموزش سئو نیز بیابید. یوتیوب به عنوان 2امین موتور جستجو بعد از گوگل شناخته می شود و توسط گوگل خریداری شده است. بنابراین شکی در این وجود ندارد که سیستم جستجوی آن نیز از همان قابلیت ها و فناوری هوش مصنوعی گوگل استفاده می کند تا انبوهی از ویدیوهای تولید شده در این پلتفرم را مدیریت کند. منظور از سئو یوتیوب، استراتژی است که از آن می‌ توانید جهت افزایش شانس نمایش ویدیو خود به مخاطبان استفاده کنید و اقدام به بهینه سازی کانال، ویدیو ها و تقویت رنک آنها در نتایج جستجو نمایید. XSEO لینک سازی حرفه ای تکست‌ها به طور کلی کلماتی هستند که می‌توانیم با کلیک بر روی آن‌ها وارد صفحه‌ی مقصد شویم.

    تصویر زیر یک مقایسه سه ماهه از وضعیت وب سایتی هست که به وضوح، میزان افزایش کلیک، ایمپرشن و رشد پوزیشن قابل مشاهده هست. در صورتی که سئوی داخلی رعایت شده باشد، بک لینک های با کیفیت در رشد سایت معجزه خواهند کرد. مهمترین لینک‌ها در یک صفحه آنهایی هستند که در بدنه اصلی محتوا قرار گرفته باشند.

    ترجیحاً این بخشها را در نوار کناری یا پاورقی وب سایت خود ایجاد کنید تا در همه صفحات و پست ها نمایش داده شود. همه ما عادت داریم که پیوندها را در متن مشاهده کنیم و می دانیم که با کلیک روی آنها چه اتفاقی می افتد. در حالت ایده آل ، متنی که پیوند خود را در آن قرار می دهید باید مستقیماً با محتوای صفحه پیوند خورده مرتبط باشد.