• Melchiorsen Gamble posted an update 7 months, 1 week ago

    برای نتیجه گرفتن بهتر هنگام بازاریابی محتوا برای سئو خارجی می توانید از لینک طعمه و Link Bait استفاده کنید. لینک طعمه به زبان ساده یعنی محتوایی که برای دریافت لینک طراحی شده باشد. این روش، یکی از بهترین راه ها برای دریافت لینک  بدون جریمه شدن از سمت گوگل است. با استفاده از این روش شما می توانید به راحتی بک لینک هایی با اعتبار بسیار بالا کسب کنید. در این بخش از مطلب قصد داریم تا مزایای سئو خارجی را برای کسب و کار ها آنلاین نام ببریم. تکنیک‌ های سئو خارجی که تا اینجا بیان کردیم، همگی روش‌های رایگان محسوب می‌شوند.

    بک لینک می تواند به صورت فالو و نوفالو باشد که به هر دو صورت بسیار ارزشمند بوده و می تواند روی رتبه سایت تاثیر گذار باشد. لینک بیلدینگ Link Building را می توان یکی از فاکتور های مهم در افزایش رتبه و بهینه سازی سایت برشمرد. لینک سازی را باید اصولی و مطابق با معیارهای White Hat Seo یا همان سئو کلاه سفید انجام داد.

    اگر محتوای شما نتواند مخاطب را درگیر کند، تاثیری در رشدتان نخواهد داشت. یکی از بهترین فواید دوره لینک سازی پیشرفته آقای نصیری این است که ترس از لینک سازی را کنار می‌گذاریم و با شجاعت بیشتری شروع به لینک سازی اصولی و با استراتژی می کنیم. این XSEO لینک سازی خارجی وبسایت نکات و استراتژی ها اشتیاقمان را برای لینک سازی و رتبه گرفتن در گوگل دوچندان کرده است. محمد نصیری(مدرس) در هر جلسه نکات و مفاهیم را به صورت کاملا عملی مطرح می کند و استراتژی های مورد نیاز هر کسب و کار با دلیل و منطق در دوره گفته شده است.

    همچنین به اشتراک گذاری این ویدیوها در وب سایت های مورد اعتماد مانند یوتیوب، ویمئو، آپارات و غیره با افزایش بازدید سایت باعث بهبود سئو می شود. با توجه به بازدید زیاد از این سایت های خبرگزاری، احتمال کلیک روی خبر و ورود به سایت شما بسیار بالا خواهد بود. مدیران بازاریابی و تبلیغات کسب و کارهای آنلاین از این امکان برای انتقال ترافیک بالا به سایت استفاده می کنند که کمک زیادی به بهبود سئوی سایت می کند. همچنین می توانید از ابزار Pagespeed برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کنید و اطلاعات مفیدی برای تقویت امتیاز سئوی خود به دست آورید.

    همانطور که چگالی و پراکندگی کلمات کلیدی در محتوا اهمیت دارد، میزان پراکندگی لینک‌ها نیز حائز اهمیت است. سعی کنید چند لینک مختلف را زیر هم قرار ندهید آن‌ها را به صورت پراکنده در تمام محتوا جاری کنید. دقت داشته باشید لغت یا عبارتی که انتخاب می کنید باید با مقاله ای که به آن ارجاع داده می شود مرتبط باشد چرا که این کار به گوگل کمک میکند تا از محتوای مطلب شما مطلع شود. از طرفی دیگر با خواند این لغت مخاطب تصمیم می گیرد که روی لینک کلیک کند و مطلب را بخواند یا خیر.

    برای این کار لازم است تا در ابتدا تمامی بک لینک‌های خود در سایت‌های مختلف را پیدا کنید. با پیدا کردن این بک لینک‌ها می‌توانید موارد نامعتبر را حذف کرده و نتیجه منفی را از سایت خود دور کنید. ابزارهایی برای رسیدن به این نتیجه وجود دارند که SEMrush معروف‌ترین آن‌ها است. با استفاده از این ابزار می‌توانید بک لینک‌های نامعتبر را شناسایی کرده و آن‌ها را از سایت‌ها و فضای مجازی حذف کنید. این موضوع می‌تواند نتیجه منفی بک لینک‌های سمی و نامعتبر را از بین ببرد و از توقف رشد شما جلوگیری به عمل آورد.

    قرار دادن در سایت های فروشگاه اجناس بانوان هیچ مزیتی جز اتلاف وقت شما را نخواهد داشت. بک لینک ها باید از وب سایت ها و منابع قابل اعتماد و معتبر برای موتور های جستجو، دریافت و یا ساخته شوند. منابع خبری، وب سایت های دانشگاهی، وب سایت های تخصصی، شبکه های PBN استاندارد و مجلات آنلاین به طور کلی منابع معتبری هستند. این لینک ها به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد در یک زمینه خاص مورد تایید می باشد.

    توجه داشته باشید به دلیل اینکه مزرعه‌های لینک در دسته سئو کلاه سیاه قرار دارد؛ تمام متخصصان سئو بهتر است اقدام به یادگیری و آموزش لینک سازی خارجی اصولی در سئو خارجی کنند. همچنین بعضی دیگر از اقدامات سئو خارجی در دسته سئو کلاه سیاه قرار دارد که ممکن است تنها یک اقدام نادرست نظیر بک لینک‌های دریافت شده از یک صفحه اسپم، وب سایت را پنالتی کند. لندینگ پیج‌ها یا همان صفحات فرود از جمله صفحات مهم سایت‌ها به‌خصوص در فروشگاه‌های آنلاین هستند.

    بنابراین می‌تونین از مدیر وب سایت تشکر کنین یا با یه پیوند متقابل لطف کنین. برای پیوندهای از دست رفته، شما در مورد دلیل از دست دادن مطلع خواهید شد. احتمالا متوجه شدید که تا اینجای مقاله هم اغلب صحبت‌هایم تجربی بود و نکات بی‌ارزش را به شما توضیح ندادم. در ادامه نکات تجربی بالا، باید این نکته مهم را یادآوری کنم که اگر می‌خواهید واقعا بازدهی زیادی از سئوی خارجی و بک لینک‌ها دریافت کنید، ابتدا باید به سئوی داخلی و سئوی محتوای سایت‌تان اهمیت بدهید. در غیر اینصورت ممکن است بک لینک‌ها آنقدری که باید مورد توجه گوگل قرار نگیرند.

    در این موارد چون «بودجه خزش» (Crawl Budget) محدود است، گوگل احتمالا تنها درصدی از صفحات وب‌سایت را نمایه‌گذاری می‌کند. فعالیت های زیادی از حوزه سئو در حیطه سئوی خارجی سایت قرار میگیرند که متداول ترین آنها را در ادامه برایتان لیست کرده ایم. شما میتوانید وب سایت خود را به وسیله شبکه های اجتماعی تبلیغ کرده و پروموت کنید؛ اما فاکتورهای دیگری به طور مستقیم روی رنکینگ سایت شما در گوگل تاثیر خواهند گذاشت. با این حال شما باید وب سایت خود را برای دریافت لینک های معتبر آماده کنید! طبق تحقیقات انجام شده از هر ۵ مشتری،  ۴ نفر از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات محلی استفاده می کنند. اگر کسب و کار شما در بالای نتایج GMB محلی ظاهر نمی شود، پس بدانید و آگاه باشید که این جایگاه توسط رقبای شما گرفته خواهد شد.

    در ادامه، به چند پرسش متداول در مورد این استراتژی سئو داخلی پاسخ می‌دهیم. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای بهبود سئوی وب‌سایت و جذب لید است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. برای انجام دقیق‌تر می‌توانید لینک صفحاتی را که پیدا کرده‌اید کپی و به فایل مربوط به استراتژی لینک‌سازی اضافه کنید.

    باشد. برای همین گوگل اول سایت A یا لینک دهنده را بررسی می کند تا مطمئن شود اسپم نیستند، اگر اسپم باشند، B را هم جریمه می کند و برعکس هم وجود دارد اگر B اسپم باشد، چون سایت A، آن را تایید کرده است جریمه خواهد شد.

    این دوره ویدیویی از مقدمات و مبانی تبلیغات آنلاین شروع می‌شود و بعد با الگوریتم یکتانت آشنا می‌شوید. راه‌اندازی و بهینه سازی کمپین‌های یکتانت را یاد می‌گیرید و بعد از قبولی در آزمون نهایی، مدرک دوره را دریافت می‌‌کنید. بک لینک پروفایلی به لینک هایی میگوییم که با ثبت در بعضی از سایت ها میتوانید لینک سایت خودتان در قسمت پروفایل بزارید. البته یک نکته هست که اسم پروفایل شما برند شما باشد و در قسمت لینک، لینک پروفایل خود را بگذارید. برای مثال میتوانید در سایت omigo.ir ثبت نام کنید و لینک سایت خود را در قسمت پروفایل بگذارید. سایت های EDU مربوط به مراکز علمی و دانشگاه ها هستند و سایت های .GOV مربوط به ادارات رسمی ایالات متحده میباشد.

    سئو و بازاریابی محتوا؛ دو عبارت متفاوت یا یک ترکیب جادویی؟ بسیاری معتقدند که سئو و تولید محتوا دو امر مجزا هستند در حالیکه این دو زوجی ایده آل برای موفقیت در فضای رقابتی اینترنت محسوب می شوند. و اگر سایت شما با CMS دیگر ساخته شده است ، از این سرویس رایگان بررسی آنلاین لینک شکسته استفاده کنید. این سایت به شما امکان می دهد تا ۳۰۰۰ صفحه را بررسی کنید و مشکل را برطرف نمایید. در این راستا برای بهتر دیده شدن سایت تان در میان انبوه سایت ها بحث سئو مارکتینگ مطرح میشود که با رعایت این اصول که در مقاله سئو مارکتینگ چیست توضیح داده شده است میتوانید در کمتر از ۶ ماه سایت تان را به صفحات برتر گوگل برسانید. تعداد لینک هایی با یک انکرتکست به یک صفحه داد میشود باید محدود باشد.

    رپورتاژ آگهی، فروم، کامنت، پست مهمان، نویسندگی در بلاگ‌های خارجی، نویسندگی در سایت‌های ویکی، شبکه‌های اجتماعی، آنالیز رقبا، استفاده از سایت‌های خارجی، استفاده از منابع معتبر. شما می‌توانید لینک سازی خارجی سایتتان را به شرکت‌های خدمات سئو بسپارید و خیالتان از بابت رعایت نکات گفته شده راحت باشد. در این دوره با کمترین هزینه و با کمک مدرسی با اخلاق و پرانرژی بهترین ایده‌ها را دریافت می‌کنیم و به موفقیتمان در مسیر لینک سازی خارجی بسیار امیدوار می‌شویم. در طی دوره‌های گذشته، بسیاری از متخصصان سئو نسبت به دریافت بک لینک از سایر وب سایت از روش‌های متنوع… اگر در مورد سئو سایت و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (البته درستش بهینه سازی سایت برای کاربرا… دستورالعمل های Google Webmaster از شما می خواهد که از صاحبان  سایت های نامعتبر بخواهید پیوندهای خود را از سایت شما حذف کنند.

    این به شما امکان می دهد تا تجزیه و تحلیل کنید که به کدام صفحات در سایت شما پیوند داده می شود، چه متنی در پیوند ها استفاده می شود و کیفیت کلی دامنه های لینک دهنده به چه شکل است. با داشتن این اظلاعات، می توانید فرصت های بهبود یا خطرات احتمالی را شناسایی کنید. علاوه بر این، با کمک سرچ کنسول می توانید Backlink های نامرتبط یا هرزنامه ای را که می توانند به اعتبار سایت شما آسیب بزنند، رد کنید. با ارسال یک فایل به موتورهای جستجو سیگنال می دهید که نمی خواهید آن لینک های خاص در ارزیابی رتبه سایت شما در نظر گرفته شود. وقتی نوبت به ایجاد بک لینک به وب سایت برند شما می رسد، می تواند خسته کننده باشد، زیرا این فرآیندی است که به صبر، کار و تعهد نیاز دارد.

    بنابراین با توجه به کسب و کارتان لازم است که حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول، خدمات، مطالب و… مربوط به کسب و کار شما است و جز یکی از موارد مهم محسوب می شود. اینکه کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما بهتر است، بستگی به کسب و کار شما دارد و با توجه به موارد مختلفی می توانید از مناسب ترین آن ها استفاده کنید و باید در این مورد تحقیق کنید. برای تحلیل رقبا می توانید به تحلیل صفحه به صفحه سایت خود با رقبای جدی کسب و کار خود (که در صفحه نتایج با شما رقیب هستند) بپردازید.

    برای آن که وب سایتی کارآمد و با کیفیت بالا داشته باشید، لازم است تا نکاتی از سئو را در آن رعایت کنید. نکاتی که به شما کمک کند تا در صفحات اول موتورهای جست‌جوگری مانند گوگل بهتر و بیشتر دیده شوید. یکی از این راهکارهای تاثیرگذار بر سئوی یک سایت، استفاده از انواع لینک‌ سازی داخلی و خارجی است. روش‌هایی که در صورت استفاده درست و اصولی می‌تواند بر روی رسیدن به نتیجه مطلوب برای سئوی مناسب اثر بزرگی را داشته باشد. سرچ کنسول به شما کمک می کند تا آمار بک لینک خود را با ارائه اطلاعات دقیق در مورد سایت هایی که به سایت شما پیوند می دهند نظارت کنید.

    اگر ابزار مفیدی را برای صنعت خود راه اندازی کنید، این احتمال وجود دارد که برندها و متخصصان آن صنعت از ابزار شما استفاده کرده و با دیگران نیز در مورد آن صحبت کنند. با این حال، استفاده از متن دقیق کلمه کلیدی در متن لینک، هرزنامه محسوب می‌شود. همراه با انکر تکست، کلمات و عبارات اطراف لینک شما نیز باید مرتبط با موضوع صفحه شما باشد. آخرین گزینه ای که باید ذکر شود ایجاد پیوندهای داخلی به محبوب ترین یا جدیدترین پست ها در وب سایت شما است. ترجیحاً این بخشها را در نوار کناری یا پاورقی وب سایت خود ایجاد کنید تا در همه صفحات و پست ها نمایش داده شود. با استفاده از کلمه کلیدی هدف صفحه ای که در متن لنگر به آن لینک می دهید ، متن لنگر را در لینک ها توصیفی قرار دهید.

    در ادامه بررسی می‌کنیم لینک سازی داخلی چطور به بهبود سئو کمک می‌کند. «لینک داخلی» (Internal Link) پیوندی است که صفحه A وب‌سایت را به صفحه B همان وب‌سایت متصل می‌کند. در ابتدای همین مطلب، عبارت «سئوی داخلی» یک لینک داخلی است که با کلیک روی آن به مطلبی با همین نام از مجله فرادرس هدایت می‌شوید.

    همواره در زمینه سئو و بهینه سازی سایت‌ها میزان تخصص افراد سبب افزایش درآمد و بهبود موقعیت شغلی و اجتماعی آن‌ها می‌شود؛ به همین سبب الزامی است دانشجویان با فراگیری آموزش‌های اصولی و تخصصی به یک کارشناس سئو حرفه‌ای تبدیل شوید. سئو خارجی یا Off Page SEO به کلیه تکنیک هایی گفته میشود که شما در خارج از سایت خود انجام می دهید تا باعث افزایش قدرت صفحه شما و به دست آوردن جایگاه بهتر در سرچ گوگل می شود. در زیر روش های معمول در سئو خارجی یک سایت یا فروشگاه را برای شما بیان می کنیم. شما همچنین احتمالاً در وب سایت خود پیوندهایی دارید که برای SEO مهم نیست. برای مثال اگر در صفحه اصلی برای مشتری خود پیوند ورود دارید ، نمی خواهید ارزش پیوند را به صفحه ورود خود نشت دهید – آن صفحه نیازی به رتبه بالایی در نتایج جستجو ندارد. به عبارت دیگر ، لینک های داخلی که در یک صفحه قرار می دهید قبل از هر چیز باید برای کاربران مفید باشد.

    بدین شکل می‌توانید از طریق آن سایت ترافیک و مخاطبان هدفمندی را جذب سایت خود کنید، ضمن اینکه به دلیل دریافت لینک از یک وب سایت معتبر، امتیاز مثبت از گوگل خواهیدگرفت. پیوندهای داخلی و خارجی جزء مهمی از یک استراتژی SEO قوی هستند و به افزایش قدرت رتبه‌بندی سئو وبسایت شما کمک می‌کنند. تسلط بر این فرآیند بهینه سازی ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد، اما مطمئن باشید که تلاش شما ارزش خواهد داشت. در واقع شما با لینک‌ سازی بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش داده و رتبه سایت خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو ارتقا می‌دهید. لینک سازی خارجی (External Link) فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود و یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خدمات سئو است. ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینکسازی خارجی می‌نامند.

    این “پیوند های خارجی” یا بک لینک با توجه به چگونگی پشتیبانی از رتبه بندی صفحه شما ، از نظر حجم ، کیفیت و مرتبط بودن اندازه گیری می شوند. نوشتن پست مهمان به معنای ارائه محتوایی باکیفیت برای وب‌سایتی دیگر با هدف دریافت بک لینک به وب‌سایت خود است. در این روش، شما به عنوان یک نویسنده، یک مطلب جذاب و باکیفیت برای وب‌سایت دیگری می‌نویسید و در این مطلب، به وب‌سایت خود لینک می‌دهید. برای نوشتن پست مهمان، ابتدا باید به دنبال وب‌سایت‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود بگردید و سپس با ارسال درخواست به مدیر وب‌سایت، از او بخواهید که شما را به عنوان یک نویسنده مهمان برای وب‌سایتشان بپذیرند. پس از پذیرش درخواست، باید محتوای مورد نظر را با رعایت قوانین و محدودیت‌های وب‌سایت مقصد بنویسید و در انتها لینک به وب‌سایت خود را درج کنید. محتوای باکیفیت علاوه بر ایندکس شدن بهتر توسط موتورهای جستجو، بیشتر نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا اطلاعات مهمی را در اختیار عموم و مخاطبان آن قرار می‌دهد.

    این نوع لینک از طریق ارسال خودکار در وبلاگ ها، فروم ها، دایرکتوری ها یا انتشارات مطبوعاتی ایجاد می شود. این تاکتیک سئو خارجی، یک ترفند سئو کلاه سیاه محسوب می شود که در دنیای سئو به شدت از آن نهی شده است. هنگام لینک بیلدینگ، باید روی لینک های طبیعی یا ساخته شده تمرکز کنید. این نوع لینک ها حاصل outreach یعنی نتیجه داشتن فعالیت با کاربران یا بازدیدکنندگان است. برای مثال با پرسیدن نظر آنها، این نوع لینک بیلدینگ ممکن است انجام شود. تیم شما برای به دست آوردن این پیوند تلاش می کند، خواه با تماس با مدیران وب، ناشران یا روزنامه نگاران یا با تبلیغ محتوا در یک کمپین تبلیغاتی!

    یک وبلاگ مهمان بسازید و مطالبی مرتبط با کسب و کارتان را به طور منظم، سئو شده و پیوسته و با کیفیت در آن قرار دهید. سپس با وبلاگ نویسان برتر این حوزه ارتباط برقرار کرده و با آنها تبادل لینک کنید. در این مقاله با مفهوم سئو خارجی چیست و روش های لینکسازی خارجی آشنا شده ایم که میتوانید با روش های گفته شده سایت خود را رد سریعترین زمان به صفحات اول گوگل بیاورید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. لینک‌های موجود در متن به موتورهای جستجو می‌گویند زمانی که کاربران عبارتی که در انکر تکست ذکر شده را جستجو می‌کنند؛ وب‌سایتی که به آن لینک شده را بهترین صفحه برای جستجوی آن عبارت می‌داند. همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می‌کند (همراه با لینک آن وب سایت)، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند.

    این بدان معنیست که بیشتر انسان‌ها، اگر سوالی داشته باشد یا قصد خرید داشته باشند ابتدا به گوگل مراجعه می کنند. در زمینه انجام سئو، مشاوره سئو و آموزش سئو، میتوانید با هر یک راه های ارتباطی زیر به ما متصل شوید تا در خصوص نیاز شما صحبت کنیم. اگر این اتفاق برای چندتا کاربر بیوفته (تعدادش بسته به میزان سرچ اون کلمه) کم کم باید رتبه های 1 و 2 از جایگاهشون خداحافظی کنن. مقاله نوشتن عنوان سئو به بهترین شکل رو پیشنهاد می کنم بهتون برای اطلاعات بیشتر. نگران نباشید چندتا روش ساده وجود داره که با بکار گیری اونا میتونید به راحتی این قفل رو بشکنید و رتبه های اول رو بگیرید. این روش سُر دادن بازدید کنندگان از صفحات یا مقالات پر بازدید سایت ما، به صفحات لندینگ یا  مهم هستش.

    همانطور که بر متن های لنگر پیوندهای داخلی کنترل دارید ، می توانید متن های لنگر (انکر تکست )منطبق دقیق داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساختار سایت، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله “بهترین ساختار سایت برای سئو (SEO)” را مطالعه کنید. سرعت بارگذاری نیز یکی از فاکتور های اصلی سئو سایت هست بنابراین همیشه سعی کنید از عکس های کم حجم استفاده کنید یا با استفاده از ابزارهای فشرده‌سازی تصاویر خود را فشرده کنید تا با افت سرعت مواجه نشوید. xseo.ir پکیج لینک سازی از تصاویر از خسته شدن کاربر هنگام مطاللعه مطلب شما جلوگیری خواهد کرد در این بین استفاده از نام جایگزین یا alt برای عکس بسیار ضروری است. همچنین توجه داشته باشید که حجم تصاویر سایت روی سرعت بارگذاری تاثیر مستقیم دارد.