• Carlsen Fleming posted an update 7 months, 1 week ago

    شرکت پونه مدیا خدمات سئو خارجی را در بسته های خود برای بهینه سازی سایت شما ارائه میدهد. شما میتوانید با بررسی تعرفه سئو سایت در پونه مدیا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست بیاورید و در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. در بین انواع سئو خارجی استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از بهترین تکنیک های سئو خارجی است. شما می توانید با تبلیغات در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و … مخاطبین هدف خودتان را به سمت سایت هدایت کنید و با این روش نرخ ترافیک سایتتون را افزایش دهید. با این کار گوگل اعتبار سایت شما را افزایش می دهد و باعث می شود در نتایج گوگل رتبه بهتری کسب کنید.

    برای اینکه کاملا با مفهوم و کاربرد سئو آشنا شوید نیاز است تا با روش های سئو سایت آشنا شوید، SEO شامل سه روش به نام های سئو کلاه سفید (White Hat SEO)، سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO) و سئو کلاه خاکستری (Grey Hat SEO) است. فریب اسم های این روش های سئو را نخورید هرکدام پیچیدگی های خاص خود را دارند. یکی از روش های سئو که برای شخص من بسیار کارآمد بوده، لینک سازی داخلیه. سال ۸۳ بود که اولین کسب‌وکار‌ آنلاین خودم را راه‌اندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسب‌درآمد آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار‌های مختلف در بستر وب هستم.

    فراموش نکنید که لینک سازی خارجی یک راه عالی برای برقراری ارتباط، ایجاد ارتباط در دنیای محتوا و بازاریابی دیجیتال است. اگر می‌خواهید که مخاطب محصول شما، محتوایی را که در وبسایت خود بازگذاری می‌کنید، پیدا کند و از آن لذت ببرد، باید بدانید که نباید از هیچ تلاشی دریغ نکنید و تجربه کاربری صفحات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. از این نظر، ما به چهار موقعیت می‌رسیم که در آن‌ها استفاده از لینک‌های خارجی ضروری است. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت شما بهبود می‌یابد. درنتیجه می‌توان گفت در صفحۀ نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید.

    هدف لینک سازی خارجی این است که وب سایت های دیگر به شما لینک بدهند و یا در سایت خود به سایت آن ها لینک دهید. یکی از کار هایی که برای سئو خارجی وبسایت خودتان بایستی انجام دهید، این است که به طور بی رحمانه ای در همه جا حضور داشته باشید. مردم باید شما را ببینند تا متوجه تمایز شما با دیگر کسب و کار ها شوند. پس برای برندسازی حرفه ای و شانس بیشتر فروش کالا و خدماتتان بهتر است صریح باشید و هر آنچه که هستید را به کاربرانتان نمایش دهید تا هیچ جای ابهامی برای آن ها باقی نماند. با ایجاد محتوای مفهومی و جذاب و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی می توانید لینک های خارجی با کیفیت را جذب کنید.

    بد نیست به وب سایتتان به چشم خانه تان نگاه کنید که دوست دارید در آن مهمان داشته باشید پس لازم است دیگران چیزهایی از آن شنیده باشند که تمایل داشته باشند بیایند و آنرا ببینند. انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد. اگر سایتی با آدرس اشتباهی به شما لینک داده است، با آن‌ها مکاتبه کنید تا لینک صحیح xseo.ir لینک سازی خارجی وبسایت را جایگزین کنند. مهم‌ترین کی‌وردهای سایتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید کدام سایت رتبه‌ اول را دارد. پیشنهاد می‌کنم تنها به یک سایت اکتفا نکنید و حداقل 3 رتبه‌ی اول جستجو را به لیست رقبای خود اضافه کنید. برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید.

    برای آنکه بهتر متوجه تاثیر لینک داخلی بر سئو یک سایت شوید قصد داریم در ابتدا کمی به نحوه عملکرد ربات گوگل بپردازیم. گوگل برای آنکه بفهمد محتوای سایت شما چیست و ارزش آن چقدر است از لینک ها استفاده می کند. وظیفه دنبال کردن لینک های داخلی و خارجی سایت ها بر عهده ی رباتی به نام Google bot می باشد. زمانی که این ربات به صفحه اصلی یک سایت می رسد لینک ها را دنبال کرده و صفحات مختلف را بررسی می کند. با این کار در خصوص موضوعات آن سایت و مقالات مشابه موجود در آن اطلاعات مفیدی جمع آوری می کند.

    لینک‌های داخلی را ممکن است در منوی اصلی و منوی «پایین صفحه یا فوتر» (Footer) هر وب‌سایت هم ببینید. سئو محلی در حوزه سئو خارجی سایت قرار میگیرد و با استفاده از آن میتوان کاربران مکان ها و مناطق خاص را هدف گرفت. بهینه سازی محتوای سایت، سئو داخلی یا On-Page SEO نام دارد و شامل مواردی مانند ساختار وب سایت، محتوا و یا بهینه سازی سرعت سایت میباشد. اما سئو خارجی هنگام سئو سایت فروشگاهی تنها محدود به لینک سازی نمی‌شود و پارامترهای دیگری را نیز در برمی‌گیرد.

    با این حال، فقط از ارسال در دایرکتورهای آنلاین مرتبط و هدفمند برای لینک سازی کلاه سفید استفاده کنید. بر اساس مطالعه Semrush، فهرست‌ها 2 برابر ترافیک بیشتر و 1.5 برابر بک لینک بیشتر نسبت به سایر قالب‌های پست وبلاگ دریافت می‌کنند. زیرا فهرست‌ها با تقسیم کردن اطلاعات به تکه‌های کوچک محتوا، خواندن اطلاعات بیشتر را برای خوانندگان آسان‌تر می‌کنند. قبل از اینکه به استراتژی‌های لینک سازی که باید در سال 2022 استفاده کنید بپردازیم، مهم است که بفهمیم چه نوع لینک‌هایی را باید برای وب سایت خود بسازید. گواهینامه SSL نشان دهنده امن بودن اطلاعات کاربران در سایت شماست، چیزی که گوگل برای آن ارزش زیادی قائل است، یعنی امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران.

    اما باید توجه داشته باشید که بالا بردن رتبه سایت در گوگل سرعت بسیار کمی دارد، زیرا کاربران به صورت طبیعی سایت شما را به دیگران معرفی نمی‌کنند و محبوب شدن سایت به زمان زیادی نیاز دارد. لینک های خارجی لینک‌ هایی هستند که به دامنه‌ های دیگری ارجاع داده می‌شوند. به عبارت دیگر اگر وبسایت دیگری، لینک سایت شما را در صفحات خود قرار دهد، آن لینک، یک لینک خارجی برای آن سایت به حساب می‌آید. هنگامی که گوگل وارد یک سایت می‌شود، مطالب آن را با دقت بررسی می‌کند. اگر به دنبال افزایش رتبه سایت خود در گوگل هستید، بهتر است که حتما در شبکه های اجتماعی عضو شوید و فعالیت کنید.

    هنگامی که چند عدد از این وبلاگ‌ها و وبلاگ‌نویسان را یافتید سپس با آن‌ها برای تبادل مطلب، تبادل لینک و وبلاگ مهمان صحبت کنید. شما می‌توانید با استفاده از بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ مخاطبان زیادی را جذب کنید. این نوع بازاریابی یک بازاریابی انعطاف‌پذیر است وبه شما در شناساندن نام تجاری خود به مخاطبان جدید کمک می‌کند. در این راهکار به سراغ افراد حوزه کاری خودتان رفته و با آنها مصاحبه می‌کنید.

    چیزهای دیگری هم برای گوگل مهم هستند که اغلب دور از وبسایت شما اتفاق می افتد. اگر می خواهید مردم را در مورد برند و خدمات خود به صحبت وادار کنید، باید از وب سایت خود فراتر بروید. گوگل به بازنشر مطلب در شبکه‌هایی همچون فیس‌بوک، توئیتر، لینکدین و گوگل پلاس اهمیت ویژه‌ای می‌دهد؛ بنابراین بهتر است برای بهبود سئو خارجی وب‌ سایت خود، در این صفحات عضو شده و فعال باشید. سایتی را تصویر کنید که جایگاهی مناسب در نتایج گوگل داشته باشد ولی محتوای آن برای کاربران جذاب نباشد. آیا ممکن است؟ باور کهنه ای هست که می گوید سئو مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل است و محتوا تنها برای جلب رضایت کاربر تولید می شود. شما می توانید از مقاله کمپین محتوایی برای نوشتن و ایده گرفتن مقالات خود اسفاده کنید.

    این مقاله آموزش لینک بیلدینگ و نحوه لینک سازی با کیفیت را بیان خواهد کرد. xseo.ir لینک سازی خارجی حرفه ای از لینک سازی داخلی، لینک سازی هدفمند برای هر کلمه کلیدی برای صفحه مربوط به آن کلمه می باشد. هر کلمه کلیدی باید صفحه هدف (landing page) جداگانه ای داشته باشد تا گوگل متوجه شود که سایت به صورت تخصصی در حال فعالیت روی کلمه های مطرح شده است.

    از این رو، این فروم ها شروع به اعمال قوانینی سخت گیرانه تر برای فعالیت در آن ها شدند و بک لینکسازی در آن ها سخت شده است. این روزها شبکه های اجتماعی تبدیل به بخش ثابتی از زندگی تکثر افراد شده و به طور روزانه از آن  استفاده می کنند. از این رو می توانند بخشی از سئو خارجی باشند که می توانید از طریق آن ها به سایت خود لینک بدهید. داشتن حساب کاربری در شیکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین، و موارد مشابه و فعالیت در آن ها می تواند آگاهی کاربران از سایت شما و فعالیت های آن را افزایش داده و همچنین اعتماد کاربران را به دست آورد. فعالیت در این سایت ها و لینک دادن از آن ها به سایت خود اعتبار ارزش بالایی را به همراه دارد.

    اگر شما برای اولین بار تخصصی را ایجاد کنید، ارتباط باکیفیت‌تر و قوی‌تری را با مخاطبان خود خواهید داشت. اگر فرد خیلی معروفی را برای مصاحبه انتخاب کنید، این امکان وجود دارد که بعضی از دیگر سایت‌ها هم به سایت شما به عنوان منبع مصاحبه لینک بدهند. به بیان دیگر سئوی کلاه خاکستری مشابه سئوی کلاه سیاه است اما نسبت به آن خطر کمتری دارد. متداول ترین روش این هست که عنوان صفحه رو در همین تگ H1 قرار می دهند. یکی از تکنیک هایی که برای سئو انجام میشود سئو منفی میباشد که در این مقاله به صورت کامل به توضیح درباره آن پرداخته ایم. به همین دلیل شما میتوانید با css استایلی به این لینک هایی که میخواهید از سایت تان خارج نشود بدهید و آن ها را مانند سایر نوشته های متن کنید تا قابل کلیک کردن نباشند.

    محتوا نظرم را جلب کرد و روی یکی از لینک‌ها کلیک کردم و به سایت تکنولایف رسیدم؛ درست به همان محصولی که برای خرید انتخاب کرده بودم. دیگر وقت را نکشتم و خریدم را انجام دادم.محتوای خوب و کاربردی در سئو خارجی همین‌طور عمل می‌کند؛ با شناخت درست از دغدغه‌ها و نیازهای مخاطبان، راه‌حل موثر را به آن‌ها نشان می‌دهد. دوره آموزش سئو خارجی سایت به طور کامل مباحثی نظیر تفاوت‌های سئو خارجی و سئو داخلی، لینک سازی اصولی، نحوه انتشار رپورتاژ آگهی، شبکه‌های اجتماعی، پست مهمان و… را شرح می‌دهد. در نظر داشته باشید سئو خارجی ارتباط مستقیم با نحوه تعامل مخاطبان دارد که هر چه کاربران بیش‌تری مدت زمان بالاتری را به بازدید صفحات سایت اختصاص دهند، وب سایت از رتبه بالاتری در نتایج جستجو گوگل برخوردار می‌شود.

    در این مقاله از سایت آموزی در مورد روش ساخت لینک خارجی برای شما همراهان گرامی توضیحاتی را ارائه می دهیم. هنگامی که شخصی در یک پست از برند شما نام می برد، ممکن است به شما لینک دهد یا ندهد. اما می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا نام برند بدون لینک شما را به بک لینک تبدیل کنند. یک راه آسان برای انجام این کار، نظارت بر پروفایل بک لینک رقیب خود و یافتن لینک‌های شکسته آن‌ها است. در نهایت از ویراستاران سایت بخواهید که آن لینک‌ها را با لینک‌هایی به منابع شما جایگزین کنند.

    موضوع نمایش کلمات لینک شده موضوع مهمی است که گاهاً ممکن است پشت گوش انداخته شده و یا کم اهمیت جلوه کند. حتماً بعد از لینک دهی رنگ کلمات لینک شده را تغییر داده و آن‌ها را بولد کنید. اگر چه در انتخاب رنگ آزاد هستید و برخی با توجه به رنگ سازمانی و یا دیزاین قالب سایت خود این رنگ را انتخاب می‌کنند، اما طیف رنگی آبی برای این کار در بسیاری از کشورهای جهان مرسوم‌تر است. این کار باعث میشود تا محتوای شما خسته کننده به نظر نرسد از طرفی احساسات کاربر نیز درگیر شده و باعث ایجاد حس نزدیکی در کاربر میشوید. این طنز منحصر به کار شماست و همین امر نیز روی منحصر به فرد بودن کارتان تاثیر مثبت دارد.

    از مهمترین ابزار هایی که در این راستا به عنوان بهترین ابزار های سئو خارجی خدمات ارائه میدهند میتوان به سایت الکسا، Ahref، Moz اشاره کرد. البته سایت های دیگری نیز هستند که خدمات سئو آف پیج به کاربران خود ارائه میدهند اما خدماتی که این سایت ها ارائه میدهند ارزش بالاتری دارد و برای آنالیز مناسب ترند. شما میتوانید از طریق تکنیک سئو خارجی و بهره گیری از ابزار های سئو خارجی میزان و نوع بک لینک هایی که رقبا سایتتان دریافت کرده اند ساختار سئو آن ها مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. کیفیت و کمیت پیوندهای خارجی که استفاده می کنید در خدمات سئو آف پیج سایت تان اهمیت دارد. افزودن پیوندهای معتبر و با کیفیت بالا به صفحات شما به بهبود اعتبار وب سایت شما کمک می کند، در حالی که افزودن پیوندهای بی کیفیت و اسپم به سایت شما آسیب می رساند. با انجام این تکنیک سئو خارجی سایت میتوانید زمان بازدید کاربر از سایت تان را افزایش دهید زیرا این صفحه بسته نشده و همچنان باز است و average time این صفحه زیاد میشود و میتواند بر سئو سایت تان تاثیر مثبت داشته باشد.

    پس اگر اهداف سئو شما و رقبا در کلمات مختلف متغیر باشد میتوانید در مقابل لینک دادن به صفحه هدف رقیب تان از او بخواهید با همان کیفیت به صفحه خدف شما لینک دهی خارجی داشته باشد. اگر میخواهید تاثیر این موضوع را در تکنیک های سئو آف پیج بهتر درک کنید به این مثال دقت کنید. سعی کنید وبلاگ های بزرگ و کوچکی که به موضوع سایت شما مربوط هستند را پیدا کنید و تلاش کنید در این وبلاگ ها مطالب جذابی بنویسید که بتوانید کاربران را به خواندن این مطالب جذب کنید. xseo.ir بهترین روش های لینک سازی خارجی عبارت دیگر ، اگر وب سایت دیگری به شما لینک دهد ، این لینک خارجی به سایت شما محسوب می شود و اگر شما هم از سایت تان به سایت دیگری لینک دهید ایین لینک دهی برای سایت مقابل لینک خارجی محسوب می شود.

    در نهایت، برای بالا بردن سئو سایت خود، باید به بهبود عوامل دیگری همچون کیفیت محتوای سایت، بهبود سرعت لود سایت و بهبود تجربه کاربری سایت هم توجه کنید. زمانی که از سئو خارجی حرف می‌زنیم، به تمام فعالیت‌هایمان خارج از وب‌سایت اشاره می‌کنیم. شاید به نظر برسد که غنای محتواهای منتشر شده در سایر سایت‌ها، دیگر خیلی اهمیت ندارد. عبارت بهترین هدفون بلوتوثی را سرچ کردم و در سایت‌های مختلف شروع به خواندن مقاله کردم. در متن این رپورتاژ به‌دقت چند مدل از بهترین برندهای بازار را معرفی و مقایسه کرده بود. مطابق اصول رپورتاژ نویسی 3 انکرتکست آبی‌رنگ هم مرا به سایت دیگری هدایت می‌کرد.

    برای مثال چرا شما برای رسیدن به پاسخ سوالات خود از گوگل استفاده می کنید؟ دلیل کاملا واضح است چون شما سریعتر به پاسخ خود می رسید و در عین حال می توانید بهترین پاسخ را دریافت کنید. یکی از مهمترین فاکتور ها آدرس صفحات است، توجه داشته باشید که گوگل و سایر موتورهای جستجوگر به پیوندها، آدرس (URL) تمامی صفحات سایت توجه ویژه ای می‌کنند. هر چه این آدرس‌ها کوتاه‌تر، خواناتر و البته مرتبط‌ با کلیدواژه یا کلمه کلیدی مطلب شما باشند، بهتر است. هیچ کس از راه تقلب و خلاف به جایی نخواهد رسید، کل حرف سئوی کلاه سفید همین است. سئو کلاه سفید یا سئوی اخلاقی به مجموعه روش‌ها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که خود موتورهای جست‌وجو برای بالا بردن رتبه سایت‌ها معرفی کرده‌اند.

    یک بک لینک با اعتبار و کیفیت بالا تاثیر بسیار بهتری از چندین بک لینک بی کیفیت و یا کم کیفیت دارد. لینک های NoFollow بر عکس لینک های DoFollow عمل کرده و به ربات های گوگل اجازه نمی دهند که این لینک ها را دنبال کنند. با این وجود، از اهمیت بالایی برخوردار هستند، چرا که این لینک ها توسط گوگل کراول شده و برند منشن (Brand Mentioning) نیز برای سایت شما انجام می دهند. سئو خارجی شامل تکنیک های گوناگونی می شود که صحبت در مورد هر کدام ممکن است باعث گیج شدن شما شود.

    لینک سازی خارجی (External Link) که به آن بک لینک هم می‌گویند از موارد مهمی است که برای بهبود سئوی سایت باید به کار بگیرید. زمانی که سایتی یکی از صفحاتش را به یکی از صفحات سایت شما لینک می‌دهد یعنی به شما بک لینک داده است و در صورتی که شما این کار را برای سایت دیگری انجام دهید، به آن بک لینک داده‌اید. Google هنگام آنالیز یک سایت برای رتبه بندی، به پیوند های خارجی نسبت به پیوند های داخلی موجود در یک وب سایت ارزش بیشتری می دهد و به همین علت لینک سازی خارجی اهمیت بیشتری دارد. در SEO ، اصطلاح “لینک خارجی” معمولاً به پیوند هایی گفته می شود که در وب سایت های دیگر ساخته شده و به دامنه شما باز می گردند.

    در گروه تلگرامی، آقای چابک، سایر مدرسین و منتورهای دوره حضور دارند و شما می‌توانید تمامی سوالات خود را به صورت مستقیم داخل گروه‌ها از آن‌ها بپرسید. سعی کنید مقالات سایت خود را به صورت مختصر و به صورت ویدیو، عکس یا متن منتشر کرده و لینک کامل مقاله را برای ارجاع به سایت خود قرار دهید. کاملاً ممکن است CMS خود را طوری تنظیم کنید که پیوندی در برگه مرورگر جدید باز شود. همیشه می توانید آنها را به عنوان “لینک های مرتبط” در پایین صفحه یا پست اضافه کنید.

    اگر به فکر ارتباط کاربر خود با سایت نباشید و صفحه اول سایت خود را به منبع درآمد و کسب سود تبدیل کنید، سایت خود را نابود خواهید کرد. همین موضوع باعث می‌شود لینک‌ هایی که در صفحه اصلی سایت قرار می‌ گیرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشند و رتبه صفحات لینک شده برای انکر تکست آن لینک ها، در گوگل افزایش یابد. افراد زیادی تصور می‌کنند که لینک سازی داخلی در سئو تاثیر ندارد ولی این یک اشتباه بسیار بزرگ است؛ زیرا لینک سازی داخلی در سئو سایت بسیار اهمیت دارد. لینک های داخلی آدرسی شبیه لینک اصلی سایت دارند که در ادامه لینک اصلی اضافه شده است. لینک را می‌توان به عنوان یک زنجیر دانست که می‌تواند یک صفحه از سایت را به یک صفحه دیگر متصل کند.

    برایان دین بیش از یک میلیون نتیجه جستجو را تجزیه و تحلیل نمود و در نهایت اعلام کرد بک لینک ها همچنان به عنوان یکی از شاخص ترین موارد در رتبه بندی گوگل محسوب می شوند. اینفوگرافیک‌ها از جمله انواع محتواهایی هستند که همچنان بر روی سئو خارجی سایت و استراتژی لینک‌سازی تاثیر دارند و برای ساخت بک لینک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    همانطور که در قسمت قبل گفته شد، بک لینک مزرعه لینک یا pbn که یکی از روش‌های خطرناک بک لینک سازی کلاه سیاه است. که ممکن است به جای افزایش اعتبار صفحه سایتتان در طولانی مدت باعث پنالتی شدن سایت شود. زیرا الگوریتم گوگل ممکن است متوجه فیک بودن لینک، تولید محتوا به صورت تکراری و برندسازی شود. اگر قصد دارید با نحوه بک لینک گذاشتن، انواع بک لینک ها و بهترین روش برای بک لینک سازی کلاه سفید آشنا شوید با ما همراه باشید.

    هر دو سئو خارجی و سئو داخلی در بهبود رتبه سایت شما موثر هستند و توسط کارشناسان سئو به دقت و حرفه ای بررسی می شوند. این دو مانند دو بازوی سئو هستند که با هم سایت را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل، یاهو، بینگ و … قرار می دهند. لینک سازی یکی از اصلی ترین مباحثی است که هر سایت باید آن را به طور کامل و صحیح انجام دهد.