• Jacobs Sharma posted an update 1 year, 5 months ago

    در اصطلاح روزنامه نگاری ، مطالبی که در روزنامه ها نسبت بوقایع جهان می نویسند و انتشار می دهند. بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان، قیمت جدید انواع میوه فصل پاییز در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد. بر اساس نرخ‌نامه جدید سازمان میادین میوه و تره بار، بالاترین قیمت برنج اعلای ایرانی شامل طارم، هاشمی و دم‌سیاه کیلویی ۱۰۴ هزار تومان تعیین شده است. تذکر صریح فرمانده ایرانی به همسایگان

    مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب چهارمین قطعنامه از آغاز جنگ اوکراین علیه روسیه، همه پرسی الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه را به رسمیت نشناخت و آن را محکوم کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست فوق العاده مجمع عمومی سازمان ملل متحد که از روز دوشنبه ( ۱۰ اکتبر/۱۸ مهرماه) برای تصویب چهارمین قطعنامه علیه روسیه آغاز شده بود، روز چهارشنبه به وقت محلی از… رئیس‌جمهور در بازگشت از سفر به ازبکستان با رهبر انقلاب دیدار و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک ارائه کرد.

    برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) است. اولین فروشندگان بومی محلی که محصولی ازطریق دیجی‌کالا فروخته‌اند، صنایع دستی با سهم ۴۵ درصدی،‌ خانه و کاشانه با سهم ۲۸ درصدی، مد و پوشاک با سهم ۱۷ درصدی و خوراکی‌ها با سهم ۱۰ درصدی بوده است.

    تیم استقلال خوزستان امروز بیستم مهرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری آستارا رفت. سخنان وزیر کشور در حالی است که منابع رسمی گزارش داده اند، طی چند روز گذشته در برخی از شهرهای استان کردستان، تجمعات و مسدود کردن معابر منجر به توقف فعالیت کسبه و بازاریان شده است و برخی مغازه‌داران اقدام به بستن مغازه‌هایشان کردند. این گزارش، صرفا یک گزارش خبری است که ارزش‌های خاص خود را دارد اما عنصر خبرنگار، جهان‌بینی، تمایلات و دیدگاهش در آن کم رنگ و شاید بی‌تأثیر است. این موضوع از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که گاهی اخبار به عنوان ابزاری برای امیدبخشی، ترسیم فضای رو به رشد، ایجاد احساسات وطن پرستانه و… استفاده می‌شوند و عدم ارتباط گیری مخاطب با خبر، هیچکدام از اهداف فوق را برآورده نمی‌سازد.[۱۵]بنابراین گزارشگران از روشی با نام روایت خبری برای پوشش رویدادهای مورد نظر، استفاده می‌کنند.

    ساعت24- اخیرا در محافل سیاسی، دیپلماتیک و رسانه‌ای مسئله استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین بسیار داغ شده است؛ اتفاقی که کاهش سطح روابط دیپلماتیک کی یف با تهران را رقم زد. در همین رابطه یکی از سناریوهای محتمل در خصوص احتمال فروش پهپادها از سوی ایران به روسیه با هدف به‌کارگیری در جنگ اوکراین ناظر به تلاش‌های جمهوری اسلامی برای خرید جنگنده سوخو – ۳۵ است. در این میان گفته‌های امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این خصوص (خرید سوخو – 35) برخی واکنش‌ها را به دنبال داشته است.

    سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز سه‌شنبه سخنرانی خود را آغاز کرد و به تحولات داخلی لبنان و منطقه پرداخت. ما به عنوان مردم لبنان، منتظر موضع رسمی از سوی رئیس جمهور خود و دشمن صهیونیستی درباره این مذاکرات هستیم. داور دربی در آستارا حادثه آفرید سیلی و مشت و درگیری در جنجالی‌ترین بازی هفته اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی دیدار دو تیم شهرداری آستارا و استقلال خوزستان و تغییر تصمیم داور باعث شد تا جنجال بزرگی در آستارا شکل گیرد. ابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد. از سری رقابت های هفته هشتم لیگ دسته اول امروز تیم های خیبر و چادرملو اردکان در ورزشگاه تختی شهر خرم آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم با کسب یک امتیاز از این بازی خارج شوند … دانشمند علوم سیاسی آمریکا ضمن رد شایعات درباره اینکه هدف حمله روسیه فتح اوکراین بوده گفته عامل این جنگ، جهان غرب بوده است.

    site link چند که سفرهای ناصرالدین شاه به فرهنگ هزینه های بسیاری برای مملکت داشت اما سوغاتی های فراونی به همراه داشت که از جمله آن ها می توان به موزه اشاره نمود. نخستین موزه در تهران کاخ گلستان به عنوان موزه ملی ایران حاصل همین سفرهای ناصرالدین شاه به فرنگ بود. رسالت آخرین خبر، اطلاع‌رسانی دقیق ، سریع، شفاف و به دور از جهت‌گیری اخبار است.

    باید با فعالیت بیشتر بخش رسانه‌ای دولت و اطلاع رسانی هنرمندانه و باورپذیر، این دستاوردها را برای مردم بیان کرد. آقایان قلی شاد بخش ردیف8 از استان البرز، علی راستگو ردیف 5 از استان فارس و نصرالله دریابیگی ردیف11 از استان مازندران فاقد اعتبار قانونی در کانون شهرستان و استان مربوطه خود بوده اند. مبارزه با فساد نیاز به امنیت شغلی کارگران در شرکتها و واحده ها وشرکتها دارد که با استفاده از ابزار نظارت بر امور کارگاه و مطلع کردن مقام ها ونهادهای نظارتی اقدام کنند. بايد زمان پرداخت معوقات از سوي مسئولان سازمان تامين اجتماعي هر چه سريعتر اعلام شود و از كلي گويي موضوعي كه قانوني شده و پرداخت آن بر عهده سازمان تامين اجتماعي است پرهيز شود. عکس از الهام حمیدی و همسر اولش که مربوط به ۲۵ سال پیش است را می بینید. پدیده منچستریونایتد عکس شخصیت‌های کارتون فوتبالیست‌ها را روی پای خود تتو کرده است.

    اعلامیه‌های دولتی، در مورد تشریفات سلطنتی، قوانین، مالیات، بهداشت عمومی، حوادث و جنایتکاران، از زمان‌های بسیار قدیم اخبار لقب گرفته‌اند. تحولات فن آوری و اجتماعی سرعت انتشار اخبار را افزایش داده و بر محتوا و شیوه ی ارائه ی آن نیز تأثیر گذاشته‌است. دارالفنون تهران اولین مدرسه مدرن ایرانی بود که در ابتدا خیابان ناصر خسرو با تلاش های فراوان امیر کبیر ساخته شد و بالغ بر چندین میلیون پسر ایرانی در آن به تحصیل پرداختند.

    در زمان اولین شاهان قاجاراین مرکز به صورت سنتی به درمان بیماران می پرداخت و توسط حکیم باشی اول و تعدادی از دستیاران اش اداره می شد. اما با گسترش تهران این سبک معالجه نمی توانست بر طرف کننده نیاز شهر باشد. مدیرعامل شرکت یادمان سازه، از تعمیرات تخصصی ۷۴ دستگاه پل سواره رو طی نیمه نخست سال جاری خبر داد. سازمان توسعه تجارت ایران بر اساس تصویب نامه ای در تیر ماه سال ۱۳۸۳ تشکیل شد. این سازمان به عنوان یک نهاد مدیریتی در حوزه صادرات غیر نفتی است که نقش سیاست گذاری، هماهنگی، نظارت و راهبری را در این حوزه مهم به عهده دارد. همچنان وضعیت کیفیت هوای شهر تهران پس از گذشت ۶ روز، قابل قبول است.

    در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. امدادگران حیوانات در بوستون به بچه گربه‌ای که سر و گردنش در یک تُنگ شیشه‌ای گیر کرده و در خیابان‌های شهر سرگردان شده بود، کمک کردند. ب نظرم بهتر مردم این شبکه رو تحریم کنن چی میشه این شبکه رو نگاه نکنیم….

    بریدن گلوی نیروی نظامی ما را نمایش می‌دهند … مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، بیش از ۱۱۸ میلیون دنبال‌کننده را در فیسبوک ظرف چند ثانیه به دلیل اشکالی که کاربران در سراسر جهان با آن روبرو شدند، از دست داد. بعد از تصمیم عربستان برای کاهش تولید نفت و همچنین افزایش قیمت فروش آن به مشتریان آمریکایی، ناظران پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است موج تنش‌های اولیه میان دو کشور در زمینه سیاست‌های نفتی مجددا برگردد. اغتشاشات اخیر در کنار هزینه‌هایی که بر مردم ایران تحمیل کرد، ابعاد دیگری از دشمنی‌های گردانندگان نظام سلطه علیه مردم ایران را آشکار ساخت. ناامن‌سازی محیط‌های عمومی و حمله به نیروهای حافظ امنیت در هفته‌های اخیر یکی از محورهای اصلی فعالیت ضدانقلاب بوده که متاسفانه با شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج همراه بود.

    زینب موسوی، طنزپردازی که با نام مستعار امپراتور کوزکو در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند امروز توسط نیروهای امنیتی در قم بازداشت شد به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ادمین صفحه کاربری زینب موسوی صبح روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه از دستگیری این طنز پرداز مشهورِ فضای مجازی خبر داد. موسوی با لقب «امپراتور کوزکو» در فضای مجازی ویدئوهای طنز انتقادی منتشر می کرد و محبوبیت بسیاری داشت. سازمان برنامه و بودجه کشور بخشنامه بودجه سال آینده را به همراه ۵ پیوست منتشر کرده و در آن چشم‌اندازی از افزایش حقوق کارمندان و نحوه استخدام نیروی جدید ارائه کرده است.

    دنیز دایی، دختر علی دایی که میان ترکیه و لندن در رفت و آمد است، از حیوان خانگی جدیدش در ترکیه رونمایی کرده است. باران احمدی که در سریال بی گناه ایفای نقش می کند با کارگردان این سریال نسبت فامیلی دارد. تمامی بانک‌های لغت با کسب اجازه از صاحب اثر در این سایت منتشر شده است. یک متخصص پیشرو یوفو ادعا می‌کند که تمدن بشری می‌تواند توسط هوش مصنوعی فرازمینی «ابر شکارچی» از بین برود. براساس گفته رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+)، میانگین تماس‌های تلفنی روزانه شهروندان با این سامانه، ۷ تا ۸ هزار تماس است.

    وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای، از شهروندانش خواست به ایران سفر نکنند. به گزارش ایسنا، وبگاه وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای از شهروندانش خواست به دلیل آنچه «وضعیت امنیتی متشنج، تهدید تروریسم منطقه‌ای و احتمال بازداشت خودسرانه» خوانده شده، از هرگونه سفر به ایران خودداری کنند. کانادا همچنین از شهروندانش خواست که در صورت امکان ایران را ترک کنند. «خروج ممنوع» گزارش سازندگی از ضبط گذرنامه تعدادی از هنرمندان که به‌دلیل نوشته‌ها یا اظهاراتشان در حمایت از اعتراضات مردمی است. » درباره شیوه برخورد با همایون شجریان، علی دایی و پیمان قاسمخانی و جایگاهشان.

    هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با صعود لیورپول و بایرن‌مونیخ، برتری پورتو با گلزنی مهدی طارمی و تساوی بارسلونا و اینتر در دیداری پرهیجان تمام شد. حرمت‌الله رفیعی رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشورهای اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داد. رئیس قوه قضاییه در این جلسه به تشریح محورها و زمینه‌های ضروری برای جلب مشارکت فعالانه علمای اهل سنت پرداخت و در همین راستا تاکید کرد که برای تحقق این مهم باید سازوکارهای عملیاتی طراحی شود و به صرف توصیه اکتفا نکرد. حسینی کیا، نماینده مجلس یازدهم در خصوص زمان رفع فیلترینگ می‌گوید که شرایط باید مساعد شود.

    البته وجود بناهای حکومتی در این میدان و فاصله کمی که با ارگ سلطنتی داشت نیز از دیگر دلایلی بود که مردم میدان توپخانه را برای تجمعات انتخاب می کردند. اوایل فقط جشن های رسمی ایران و مراسم های آتش بازی در این میدان اجرا می شد اما در دوران مشروطه شاهد یکی از مهم ترین وبزرگ ترین اعتراضات مردمی بود. به طوری که نخستین حمله استبداد طلب ها به مشروطیت در همین میدان اتفاق افتاد. از دیگر اتفاقات مهم میدان توپخانه در آن برهه زمانی می توان به واقعه توپخانه پس از به توپ بستن مجلس اشاره نمود.

    منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در میدان گازی کومور در سلیمانیه عراق بر اثر اصابت 4 فروند راکت خبر دادند. مرکز آزادی‌های مدنی، روی کاغذ ادعا کرد که یک مأموریت «نجیبانه» دارد، هرچند بعداً ثابت شد که در کودتای ۲۰۱۴ و ماجراهای «میدان» و جنگ داخلی متعاقب آن در اوکراین، نقشی اساسی ایفاء کرد. البته بعضی‌ها در داخل خیلی زود قضاوت می‌کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند. درخواست لهستان از آمریکا برای استقرار سلاح های هسته‌ای/فرمان…

    عوامل مختلفی وجود دارد که نشان دهید یک رویداد ارزش خبری دارد یا خیر. بهروز مفید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بام‌بالا» ضمن گلایه از نبود حمایت لازم از سینمای کودک و نوجوان از رویکرد وزارت آموزش و پرورش در این حوزه به شدت انتقاد کرد. مأموران یگان ویژه در کنار همه مأموریت های ریز و درشت خود این شبها در وقت استراحت غذای خود را با کودکان کار تقسیم می کنند اما رسانه های معاند این تصاویر را به شما نشان نمی دهند. کمیسیون اتحادیه اروپا در امور گسترش با اعطای وضعیت نامزدی به بوسنی و هرزگوین موافقت کرد. مدرسه سیاسی در تهران موقعیت ممتازی داشت و از بهترین مدرسه‌های پایتخت به‌شمار می‌رفت.

    مدیران باشگاه پرسپولیس با مسوولان زمین تهرانسر برای در اختیار گرفتن این زمین برای 50 جلسه به توافق دست یافتند. وزیر امور خارجه ترکیه می‌گوید که بدون مصالحه بین معارضان و دولت سوریه، در این کشور ثبات برقرار نخواهد شد. رئیس مرکز ملی فرش ایران سکوت خود را شکست و در مورد چالش های مرکزملی فرش و ماجرای گفتگوی خود با رئیس جمهور روسیه سخن گفت. روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی زایمان همسر یک مدیر را بعنوان خبر برتر سایت اداره کل منتشر کرد.

    روز جهانی و هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای مطالبه کودکان از حقوق قانونی خود از شخص ارشد استان بود. در تازه ترین این دست اظهارنظرها، رئیس دولت اعتدال گفته است که «صداوسیما از صددرصد فرصت موجود برای انتقاد علیه دولت استفاده می کند». visit the website این که تاکید می کنیم 25 درصد مانده از متناسب سازی از سازمان طلب داریم اعلام می کنیم که تا کنون 2 بار متاسب سازی در سالهای 99 و 1400 انجام شده است و ما پیگیر هستیم که مانده آن را نیز محقق و به حساب بازنشستگان پرداخت شود.

    رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد. رئیس‌جمهور به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» صبح فردا عازم نیویورک می‌شود. سازمان سیا از علاقه ملک حسین به زنان زیبا‌رو باخبر بود و مامور سابق اف‌بی‌آی به نام رابرت ماهیو را مامور بدست آوردن دل پادشاه اردن می‌کند. رهبر فرزانه انقلاب در بند ۳ و ۴ سیاست های کلی تامین اجتماعی بر رعایت تعهدات بین النسلی، محاسبات بیمه ای ، حفظ و ارتقا ارزش ذخایر سازمان ، اصلاح قوانین در جهت تامین عدالت و تامین منابع پایدار و برخی اصول دیگر تاکید خاصی داشته اند. حضور ميداني بازنشستگان و مذاكرات كانون هاي بازنشستگي با مقام هاي دولت و مجلس باعث موفقيت بازنشستگان تامين اجتماعي شد و اين تشكيلات سياسي فقط قصد موج سواري داشت. آرون افشار خواننده جوان و مطرح کشورمان، اخیرا تصویری از تغییر چهره جدید و عجیب خود در فضای مجازی منتشر کرده است.

    حرفه‌ای بشوید ولی فرهنگ غرب را نپذیرید ، کارخانه تولید نفرت، دروغ انگلیسی نیکا و سارینا ، تاوان آتش‌بازی، از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۹ مهر است. دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۶۰ نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر خبر داد. بانک مرکزی معتقد است، ادامه روند نقض ضوابط ابلاغی در خصوص نرخ‌های سود علی الحساب بدون توجه به پیامد‌های آن توسط برخی بانک‌ها، ضمن افزایش بهای تمام شده پول در شبکه بانکی، موجب تضییع حقوق سایر ذینفعان و همچنین تهدید ثبات، سلامت و استحکام مالی بانک‌ها و موسسات اعتباری شده است. بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و… است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

    سید هادی کسایی زاده انتقاد تندی به وضعیت رسانه های کشور در روز خبرنگار در 17 مرداد 1401 مطرح کرد که قابل تامل است. سید هادی کسایی زاده در تازه ترین تیزرگزارش خبری خود روایت دیگری از پرونده پر رمز و راز پیمان مندنی پور منتشر کرد. browse around these guys جنوب تهران موفق به شناسایی و دستگیری عوامل شبکه فساد آرد و نان در شهرستان ری شد.