• Paulsen Dennis posted an update 9 months, 3 weeks ago

    و کدام کتاب را به عنوان منبع اول برای مطالعه استفاده کند؟ اگر فهرست بلند بالایی از کتاب کنکورهای نخریده دارید که باید در اولین فرصت تهیه کنید، پیشنهاد میکنیم این طرح ویژه را به طور دقیق مطالعه کنید و از این فرصت، بیشترین بهره را ببرید. پاورپوینت درسی طرح فوق العاده بر روی بهترین کتابها از بهترین انتشارات گذاشته شده و معمولاً کتابهای قرار گرفته در این فهرست کتابهایی هستند که از بیشترین استقبال در بین داوطلبان برخوردار بوده اند. است. امروزه با گسترش شبکه اینترنت و دسترسی آسان به منابع مختلف، مشکل دسترسی به کتابها برطرف شده است و دانشجویان در هر زمان و مکانی امکان سفارش و خرید آنلاین کتابهای دانشگاهی خود را دارند. در کتاب زیست جامع خیلی سبز هر فصل بر اساس مباحث اصلی به بخش های کوچکتری تقسیم بندی شده که هر بخش نیز شامل تعداد زیاد و انواع مختلفی از تستها است. به طور کلی کتابهای کمک آموزشی به چند دستهی متفاوت(آموزش محور، کتاب کار، کتاب تست، کتاب نمونه سوالات امتحانی، کتاب گام به گام) تقسیم بندی میشوند که دانش آموزان باید با در نظر گرفتن سطح توانایی وعلمی و نیازخود یکی از آنها را انتخاب و تهیه نمایند.  Th is ᠎post w as ​do ne by G SA Con te nt  G᠎ener ator Dem ov᠎ersi᠎on​.

    امروزه بسیاری از افراد برای تهیه کتابهای کنکور از روش های خرید آنلاین و از فروشگاه های اینترنتی استفاده میکنند. اما اگر دسترسی به سایت ندارید، خرید اینترنتی برای شما مشکل است یا به هر دلیلی نمیخواهید از سایت خریداری کنید، میتوانید از روش های دیگر استفاده کنید. روش مطالعه عربی با کمک این کتاب به این شکل است که ابتدا کتاب درسی به طور کامل مطالعه شده و سپس سراغ این کتاب می رویم. مثلاً بنویسید که من می خواهم کتاب های “عربی جامع خیلی سبز” و “زبان جامع شهاب اناری” و … بطور کلی در مورد کتاب خیلی سبز زیست شناسی جامع باید گفت که با توجه کیفیت مطالب و همچنین تبحر و شهرت نویسندگان و ناشر این کتاب با یک منبع کنکوری خیلی خوب مواجه هستیم که با اقبال دانش آموزان نیز از ابتدا مواجه شده و میتواند نیازهای طیف گسترده ای از داوطلبان کنکور را در این درس پوشش دهد. بنابراین میتوان گفت شرکت در آزمون های آزماشی به شما یک برنامه ریزی منظم و جامع خواهد داد تا براساس آن پیشروی کنید و در کسب نتیجه موفق تر ظاهر شوید.

    اگر نگاهی به کتابخانه دانش آموزانی که در آزمونها موفق شدهاند بیندازید میبینید که کتابهای کمک درسی آنها از منابع مختلفی است. در پایه دهم شما باید بدانید که چه عناوینی از کتابهای درسی را باید آزمون بدهند. کتاب های فصل آزمون در حجم کم و به صورت خلاصه تالیف و چاپ شده اند تا دانش آموزان کنکوری بتوانند در مدت کوتاه مباحث مربوط به سه پایه را جمع بندی کنند. ماجراهای من و درسام برای ۲۰ گرفتن ، کتاب کار ، هفت خان ، فصل آزمون ، جمع بندی ، شب امتحان ، آموزش شگفت انگیز ، نردبام ، تیزهوشان ، کتاب های موضوعی ، پیشتاز ، چند کنکور و خوش خطی هستند . خیلی سبز برای کمک به خوش خطی دانشآموزان پایه ابتدایی کتاب های خوش خطی را منتشر کرده است. کتاب زیست پینوکیو خیلی سبز توسط گروه آموزشی ماز تالیف شده و ساختاری مشابه با زیست شناسی پایه انتشارات خیلی سبز دارد. مثلاً در درسی مانند ریاضی مباحث مشترک پایه ها در یک فصل گردآوری می شود و به صورت موضوعی مطالب بیان میشوند، اما در دروسی همچون فیزیک و شیمی هر فصل از هر پایه به صورت جداگانه ارائه میشود و یا در دروسی مانند عربی بخش های مختلف درسی همچون ترجمه، قواعد و …

    حجم مطالب زیاد شده و کمی دشوارتر از سال قبل میشود. به گزارش ایسنا، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در برنامه «فرامتن» شبکه افق با اعلام تعطیلی موسسه آموزشی گاج به دلیل جهتگیری در اغتشاشات سال گذشته افزود: در این خصوص به رییس سازمان صدا و سیما نیز نامه نوشتم و گفتیم نباید «گاج» را تبلیغ کنید چرا که بدلیل تخلفی که داشته، آن را تعطیل کردهایم. در این جشنواره هر روز کد تخفیف برای خرید کتاب کمک درسی قرار میگیرد و فرصتی فوق العاده است تا هر کتابی که موفق به خرید آن نشده اید را در همین روزها از بانک کتاب بیستک تهیه کنید. مشاهده سیاستهای پولی و مالی، استراتژی و سرمایهگذاری افراد موفق و ثروتمند، یکی از بهترین راههای افزایش هوش مالی و درآمد بیشتر است. همیشه لیست بهترین کتابها با سمفونی مردگان نویسنده معروف و محبوب، عباس معروفی آغاز میشود. یعنی اگر سوابق تحصیلی خوب باشد با نمره کنکور تجمیع میشود و اثر قطعی دارد و بالا میرود اما اگر سوابق تحصیلی خوب نباشد، نمره کل پایین میآید. اگر در یک آزمون شرکت کند یک نمره کنکور برای او محاسبه میشود.