• Goldstein Matthiesen posted an update 1 year, 7 months ago

    حتی اگر درگیر رابطه‌ای فوق‌العاده باشید، باز هم ممکن است گاهی جذب فرد دیگری به جز معشوق‌تان بشوید. این فرد جدید جذابیت و هیجان تازه بودن را دارد، اما نباید هیجان‌زده برای ایجاد یک رابطه جدید و قطع رابطه قدیمی تصمیم بگیرید یا اگر مجرد هستید، به همه فرصت‌های خود پشت پا بزنید و آینده‌تان را به این کراش زودگذر گره بزنید. کراش موقتی اغلب اوقات به دلیل جذابیت، عموماً جذابیت ظاهری، اوج می‌گیرد و تب تند آن نیز به سرعت فروکش می‌کند. من روت کراش دارم یعنی چی + معنی کراش Crush در اینستا (توضیحات … قصد داریم در مورد معنی کراش صحبت بکنیم و خدمت شما بگوییم این واژه در چه شرایطی مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین به‌طور معمول تو این نوع کراش که هیجان فرد تحریک شده، وقتی فرد جذاب دور و از دسترس خارج بشه، کراش معمولا بسیار زود سرد شده و از بین میره؛ اما برای برخی هم ممکنه ماه‌ها طول بکشه و علتش اینه که تب و تاب این نوع کراش بالا هستش.

    در فضای مجازی مورد اسـتفاده از کـراش آنقدر تغییر یافته کـه هر کشش و علاقه‌ای را کـراش داشتن می‌گویند و حتی آن را بـه طرف اعلام می‌کنند! درصورتی‌کـه کـراش داشتن فقط تا زمانی اعتبـار دارد کـه ناگفته بـاشد و طرف مقابل بـه آن پی نبرد، بـه محض گفتن و ابراز علاقه دیگر کـراش داشتن بی‌معنا می‌شود. روت کراش دارم ترجمه I have a crush on you اسـت و یک‌جور‌هـایی ابراز عشـق و علاقه محسوب می‌شود. برای این که به فرد نیز نشان دهید که کراش یعنی چی باید در یک زمان درست که احساس می‌کنید او را جذب کرده‌اید، بهتر است میزان معاشرتتان را کمتر کنید و سعی کنید کمتر در دسترس باشید. در واقع این یک موضوع ثابت شده است که افراد به چیزی علاقه‌مند هستند و جذب چیزی می‌شوند که آن را ندارند.

    احتمـالاً وقتی دارید بـا خـانواده‌تـان شام می‌خورید، هیچ توجهی بـه گفتگوهـا ندارید و فقط دلتـان می‌خواهد بدانید کـه محبوب‌تـان الان دارد چکار می‌کند. معمولاً وقتی روی دیگری کـراش دارید، یـا بسیـار خجالتی می‌شوید و زبـانتـان بند می‌آید یـا این کـه تبدیل بـه فردی معـاشرتی و برون‌گرا می‌شوید. گاهی فرد کـراش داشتن خودش را از دیگـران هم مخفی می‌کند و گاهی برعکس بـه اطرافیـان نیز دربـاره کـراش داشتنش می‌گوید. علاوه بر روت کـراش دارم جملات روش کـراش دارم و روم کـراش داره نیز کاربرد دارند. بنابراین بسیـاری عقیده دارند گفتن جمله روت کـراش دارم برای مخ‌زنی و خـام کـردن در روابط خـاص اسـتفاده می‌شود. بـه کاربردن این جمله، پایـانی بر دوران کـراش داشتن اسـت، چون کـراش عشـقی مخفیـانه اسـت.

    نارسایی کلیه اگر درمان نشود میتواند در مدت کوتاهی بیمار را از پای درآورد. اندام بیمار بعد از اینکه از زیر آوار خارج شد نبض ندارد، سرد است، حس و حرکت ندارد. کبود یا رنگ پریده است و بزودی متورم شده و تاول هایی روی آن ایجاد میشود. سندروم کراش Crush syndrome یک از عوارض تروما ها ( ضربات) شدیدی است که به اندام وارد میشود. کم کاری تیروئید در نوزادان به دلیل کمبود سطح هورمون تیروئید در خون، ایجاد می شود. اگر این بیماری به موقع درمان نشود، بر روی رشد و توانایی های یادگیری کودک اثر منفی می گذارد.

    با توجه به رنگ های زیبا و جذابی که دارد برای دوخت انواع مانتو، سارافون، شلوار راحتی زنانه و شلوار راحتی دخترانه، شلوار خانگی راحتی زنانه و دخترانه، شومیز، پیراهن، ست شومیز و شلوار، دامن شلواری و … پارچه ی وال کراش به خاطر نخ زیادی که در آن به کار رفته است آبرفت دارد. مقدار لختی و کشسانی آن کمتر از انواع دیگر پارچه ی کراش است و در انواع ساده و طرح دار در بازار موجود است. در سال های اخیر پارچه ی کراش با توجه به ویژگی هایی که دارد به یک سبک تکرار شونده جذاب و اصطلاحا یک ترند تبدیل شده است در واقع تقریبا هر انتظاری که شما از یک پارچه ی تابستانه دارید را می توان در پارچه ی کراش یافت. عزت نفس من یکی از جذابیت های کاراکتری من در برقراری ارتباط با جنس مخالف میباشد.

    انچه در کراش اسیب زا می باشد وابستگی بیش از حد است که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. ارتباط مجازی برای شروع دوستی و باز کردن باب آشنایی و صمیمی‌تر شدن خوبه ولی باید کم‌کم ارتباط‌تون رو واقعی‌تر و حضوری کنید. مدل کراش از کدام نوع گرایشات است؟ قطعا دیدن جایگاه اجتماعی بالا و روابط مثبت و موثر او می تواند در بوجود آمدن این حس موثر باشد. آیا رفتاری از طرف خود ایشان دیده‌اید که نشان دهد به شما علاقه دارد؟ مطمئنا تعریف کردن پدر ایشان از شما نمی‌تواند علت محکمی برای دوست داشتن شما باشد. حس ایشان را زمانی متوجه میشوید که سعی کنید بیشتر از او اطلاعاتی کسب کنید و با او همکلام شوید. به نظر می‌رسد برای جذب ایشان دچار مشکل شدید و نمی‌توانید علاقه خود را نادیده بگیرید.

    انرژی بیشتری برای افرادی که الان در زندگی شما حضور دارند بگذارید. کراش داشتن از شما انرژی می‌گیرد و دریافت انرژی بسیار کمی از آن خواهید داشت. پس بجای تمرکز بروی افرادی که واقعا در زندگی شما حضور و نقشی ندارند به افرادی فکر کنید که حضور دارند و خود را با خیالات اشتباه فریب ندهید. هرچند که این احساسات در اکثر موارد طبیعی هستند اما اگر از کنترل شما خارج شوند می‌تواند تاثیر منفی بروی عزت نفس و اعتماد به نفس و سلامت روانی شما بگذارد. در کراش مشکل عاطفی که ممکن است شما را تحت تاثیر خود قرار دهد احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. به او علاقه‌مند هستید، ولی فرد مورد نظر با شخص دیگری در رابطه است.

    اگر بخواهیم امروزی‌تر بگوییم کراش داشتن را شبیه like می‌دانند که هنوز به love نرسیده است. مهم این است که عشق در مراحل اولیه و وقتی هنوز شناخت کافی وجود ندارد نوعی کراش است و با تعامل وشروع رابطه جدیدتغییر اسم می‌دهد. کسانی کـه عضو توئیتر شدند، بـا قابلیتی بـه نام کـراش زدن آشنایی دارند، بـه این صورت کـه اعضا بـه‌طور ناشناس برای فرد مورد علاقه‌شان کـراش می‌زنند و برخی افراد کـراش زیادی دارند اما این کـراش داشتن بـه دوستی و آشنایی منجر نمی‌شود.

    برخی عوارض و علائم رابدومیولیز به حدی خطرناک است که اگر درمان نشود سبب مرگ فرد می‌شود. طولانی شدن رابدومیولیز و عدم درمان آن، می‌تواند سبب نارسایی دائمی کلیه شود. افزایش پتاسیم خون، ضربان قلب نامنظم و ایست قلبی از دیگر عوارض این سندروم هستند که در بیش از نیمی از افراد مشاهده می‌شوند.

    همواره با تماشا کراشش نشانه های فردی که عاشق شده است را نشان می دهد؛ ضربان قلبش بالا می رود و در آرزوی صحبت کردن، بوسیدن و در آغوش دریافت اوست. در فرهنگ غربی جمله معروف جمله معروف I have a crush on you در روابط عاطفی استفاده می شود. با توجه به ساختار این جمله به این نکته پی می بریم که کلمه کراش در جمله اسم است. فکر کردن بـه دیگری بـه این معنا اسـت کـه دوست دارید بدانید او مشغول چکاری اسـت یا این کـه حالش چطور اسـت. اما منظور از رویاپردازی این اسـت کـه دربـاره اتفاقاتی کـه دوست دارید، رخ بدهد، خیالپردازی می‌کنید. این دو کلمه تفاوت کلی با یکدیگر داشته و مقاصد آن شباهتی با یکدیگر ندارد.

    بنابراین لازم است تا این عادت ناپسند را از خودمان دور کنیم و هرگز از کسی بت نسازیم چرا که آن شخص نیز انسان است و ممکن است خطایی از او سر بزند که این کارها در بسیاری از موارد با آبروی آن شخص بازی می کند. شاید بتوان گفت که کراش داشتن همان Like است؛ که هنوز به Love نرسیده! یا شاید بتوان گفت که عشق در مراحل اولیه می‌باشد که هنوز به فرآیند کامل خود نرسیده است. شما مجاز نیستید به هیچ طریقی از این اطلاعات برای تشخیص، درمان یا هر اقدام دیگری در مورد بیماری یا مشکل فیزیکی بدن خود یا فرد دیگری استفاده کنید. این اطلاعات صرفا به منظور افزایش آگاهی و اطلاعات شما در سایت قرار داده شده است و به هیچ وجه جایگزین مراجعه مستقیم به پزشک برای تشخیص و درمان نیست. با شروع نارسایی کلیوی حجم ادار بیمار کاهش یافته و کارکرد کلیه دچار اختلال شدید میشود.

    در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۱ آوریل ۲۰۱۰ (میلادی).این یک مقالهٔ خرد شخصیتی از یک بازی ویدئویی است. اگر هنگامی که دارید به یک آهنگ عاشقانه گوش می‌کنید، به خودتان می‌گویید که “این دقیقاً همان حسی است که من الان دارم.” کراش زده‌اید. اگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید. باید توجه داشت که در برخی موارد نیز، این روند به خوبی پیش می‌رود و عنوان کراش تنها تا زمانی بر علاقه‌ای می‌ماند که بی‌نتیجه و پنهانی باشد اما به محض باخبر شدن معشوق از این عشق، فرد از حالت کراش خارج می‌شود.

    اگر این احساسات بیشتر از این مدت طول بکشد، این به معنای عاشق شدن خواهد بود. هرگز از دوستان یا فرد دیگری به عنوان واسطه استفاده نکنید، مثبت اندیش باشید و احساس خود را با اعتماد به نفس ابراز کنید. مطلب مناسبی بود اما اگر شخصی واقعن یه همراه میخواهد و اوایل کراش حس کند شخص مقابل هم او را دوست دارد اما الان دیگر نه باید چه کار کند.

    شاید درک صحیح اینکه روت کراش دارم یعنی چی کمی سخت باشد، اما این یک حقیقیت در فضای مجازی و دنیای واقعی ما است. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید. رژیم های کراش از لحاظ روحی شما تاثیر منفی روی خلق و خو می گذارند و به دلیل کاهش قند خون شما را تحریک پذیرتر می کنند. بنابراین بهتر است از میان گزینه های موجود، رژیمی را انتخاب کنید که کمترین چالش را برایتان داشته باشد.

    در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. وقتی شب‌ها می‌خواهید بخوابید، فکر می‌کنید که کاش می‌شد با بوسه و شب بخیر او به خواب می‌رفتید. بیشتر افراد به امید اینکه روزی بتوانند به هر قیمتی و با هر وسیله‌ای به وصال محبوب برسند روزگار می‌گذرانند، اما حقیقتا، اکثر این امید‌ها هیچ‌وقت به واقعیت تبدیل نمی‌شوند، در نتیجه این افراد احساس ناکامی لاینفکی می‌کنند.

    کراش داشتن می تواند دوستانه، تحسین برانگیز، هیجانی و البته در برخی موارد عاشقانه باشد. به کار بردن این جمله، پایانی بر دوران کراش داشتن است، چون کراش عشقی مخفیانه است. بنابراین اکثر افراد عقیده دارند گفتن جمله «روت کراش دارم» برای مخ زنی و خام کردن در روابط خاص استفاده می شود. اگر فرد دلخواه از چهره های مشهور و جهانی باشد، دسترسی نداشتن به او مانع ابراز علاقه می باشد.

    کـراش داشتن بـاعث می‌شود وقتی شخص در حضور کـراشش قرار می‌گیرد، رفتارش تغییر کند، اما سعی در پنهـان کردن آن از فرد مورد نظر داشته بـاشد؛ بـا این حال تمایل بسیار بـه اعلام وجود و جلب توجه کـراش خود دارد. شاید بـه همین دلیل افرادی کـه بسیار معقول و موجه هستند، در برابر شخص جذاب گیج، کم‌عقل و بی‌وقار بـه نظر می‌رسند. همان طور که اشاره کردیم شما باید بتوانید به کراش خود بفهمانید که به حرف‌های او توجه کامل دارید و با دقت به آن گوش می‌کنید. زمانی که فردی در حال حرف زدن است و شما فقط به او زل می‌زنید، این به این معنی است که حرف‌های او برای شما مهم نیست. بنابراین با این رفتار در مقابل کراشتان نباید انتظار داشته باشید او به سمت شما جذب شود. شما باید در زمان صحبت با کراشتان به صحبت‌های قبلی او اشاره کنید تا او متوجه توجه شما شود.

    امروزه در فضای مجازی بسیار این واژه را می شنویم که تغییراتی کرده است و به صورت های مختلفی به کار می رود، برای مثال خیلی می شنویم که می گویند کراش زدن که دقیقا همان معنای کراش را می دهد و فقط در این ساختار بیان شده است. بنابراین چه فرد توانایی ابراز احساساتش به فرد مورد علاقه اش را نداشته باشد و یا کلا تمایلی به ابراز احساساتش نداشته باشد واژه کراش برایشان به کار می رود. موضوعی زمانی اهمیت پیدا می کند که فرد در زندگی دچار مشکل می شود و آنقدر شخصی که بر روی او کراش دارد برایش اهمیت پیدا می کند که تمام ابعاد زندگی اش را تحت تاثیر قرار می دهد.