• Lester Field posted an update 8 months, 1 week ago

    بعد از آن واتساپ کلون میشود و شما نسخه ای جداگانه از برنامه رسمی واتساپ خواهید داشت که می توانید با شماره

    دلخواهتان در آن ثبت نام کرده و پروفایل بسازید. شما می توانید برای اشنایی بیشتر با امکانات و ویژگی های خاص واتساپ بیزینس به مقاله

    ویژگی های واتساپ بیزینس

    مراجعه کنید. مرحله سومشماره موبایل خود را وارد کرده و بر روی Next یا بعدی بزنید.

    اما در هر صورت پیشنهاد ما استفاده از نسخه اصلی و اورجینال می باشد که همیشه عالی بوده. اگر بروزرسانی در دسترس نیست، ممکن است دلایل مختلفی برای این امر وجود داشته باشد، مانند در دسترس نبودن بروزرسانی برای دستگاه شما یا عدم پشتیبانی واتساپ از نسخه سیستم عامل شما. در این صورت، باید منتظر بروزرسانی بعدی باشید یا می‌توانید از راه‌های دیگری برای به‌روزرسانی واتساپ استفاده کنید مانند دانلود نسخه جدید از سایت رسمی واتساپ. از آن ها به صورت رایگان استفاده نمایید و تمام ویژگی ها را به صورت رایگان در دسترس داشته باشید.

    در نظر داشته باشید که پاک کردن واتساپ بدون پشتیبان گیری باعث حذف پیام ها و چت و گفت و گوهایتان می شود. از این رو بهتر از به هنگام اینکه اطلاعیه و هشدار بروزرسانی می دهد ! بعد از آن به راحتی می توانید دوباره ورود بزنید و به پیام ها دستری داشته باشید. برای نصب بروزرسانی واتساپ ، ابتدا به فروشگاه برنامه‌های موبایل خود بروید. اگر بروزرسانی وجود دارد، گزینه “بروزرسانی” در مقابل آن نمایش داده خواهد شد. با کلیک کردن بر روی گزینه بروزرسانی، برنامه شروع به دانلود و نصب نسخه جدید خواهد کرد.

    همچنین برای خارج شدن از نسخه وب یا کامپیوتر کافیست گزینه Log Out را انتخاب کنید. واتس اپ همچنین یک نسخه وب (Whatsapp Web) نیز دارد و امکانات آن تقریبا کامل است. استفاده از نسخه قدیمی میتواند برای گوشی شما ریسک امنیتی ایجاد کند بهتر است از نسخه اصلی و بروزرسانی واتساپ استفاده کنید.

    امکان نصب نسخه قدیمی واتساپ از بازار وجود ندارد و اگر کاربر قصد دانلود نسخه قدیمی واتساپ خود را دارد بایستی از طریق سرچ در سایت گوگل آن را دانلود و در گوشی خود نصب نماید. مرحله سومنصب واتساپ که به پایان رسید، کیوآر کدی روی صفحه نمایش کامپیوترتان ظاهر می شود. علاوه بر این امروزه بسیاری از افراد به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند و آموزش های لازم را نیز به متقاضیان ارائه می دهند. به لطف نرم‌افزار منبع‌باز اندروید، کاربران در مواجهه با مشکلات برنامه‌ای کمتر از کاربران آیفون با چالش مواجهند، چراکه این کاربران می‌توانند حتی برنامه‌های غیر‌رسمی را هم از مرورگر دریافت کنند.

    کدام درجه یخچال سردتر است؟

    مطمئن شوید که قبل از بروزرسانی هر بار با کپی پشتیبان از چت ها و فایل های مهم خود در واتساپ اطمینان حاصل کنید. و بعد دسترسی به گوشی شما دو پیغام به شما نمایش می دهد که برای دسترسی به مخاطبین و فایل های گوشی شماست شما باید تایید کنید برای تایید نیاز است بر روی گزینه ALLOW کلیک کنید. در ادامه قصد داریم که چند نمونه از سوالات مهم در زمینه استفاده از واتس اپ را بررسی کرده و پاسخی را برای‌شان ارائه کنیم. ویژگی چند دستگاهی که در آن زمان در نسخه بتا راه‌اندازی شد، اکنون مورد علاقه کاربرانی است که می‌خواهند تجربه خود را بر روی دسکتاپ گسترش دهند. بنابراین، اگر کاملا با عواقب آن موافق هستید، مطمئن شوید که می‌خواهید این روش را امتحان کنید.

    کار تمام شده است و می توانید گفتگوهای قبلی خود را مشاهده نمایید. همان گونه که میدانید کافه بازار نیز یک نرم افزاری ایرانی مانند گوگل پلی می باشد که برنامه های زیادی در گلچنین کرده است. نصب واتساپ قدیمی خودم از بازار به دلیل حذف برنامه واتساپ در این نرم افزار امکان پذیر می باشد. هنگام اجرای واتساپ، شما به پیامی دسترسی خواهید داشت که از شما می‌خواهد آخرین بک آپ را بازیابی کنید. بر روی گزینه “بازیابی” یا “بازگردانی” کلیک کنید و بک آپ موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر بک آپ در حافظه داخلی دستگاه شما قرار دارد، به صورت خودکار شناسایی و بازیابی می‌شود.

    استفاده از شماره مجازی

    به‌خصوص اگر گوشی اندرویدی‌تان دو سیمکارته باشد، کاملاً طبیعی است که بخواهید با هر دو شماره‌تان واتس آپ داشته باشید. در مجله بازار، راه‌های این موضوع را به‌همراه تنظیمات مختلف انواع گوشی‌ها توضیح داده‌ایم. سیستم حفاظتی و امنیتی این پیام‌رسان از قفل نرم‌افزاری همچون سیگنال برای پیام‌ها استفاده می‌کند. در واقع هر پیامی که فرستاده می‌شود، قفل مربوط به خود را دارا است.

    فایل بکاپ را در حافظه‌ی گوشی پیدا کرده و آن را به گوشی جدید خود منتقل کنید. بعد از پایان نصب، برنامه را باز کرده و به ترتیب روی Continue و Agree to WhatsApp Terms of Service ضربه بزنید. مدت زمان انجام فرآیند بسته به تعداد پیام‌های واتساپ، تصاویر و ویدیوهای موجود متفاوت است. وقتی دانلود تمام شد، روی فایل WhatsApp.dmg کلیک کنید تا برنامه نصب شود. نخستین صفحه ای که بعد وارد شدن به واتساپ نمایش می دهد مربوط به عضویت یا وارد شدن به واتساپ است بر روی AGREE AND CONTINUE لمس کنید. YourBusinessNumber نیاز به چندین تلفن برای استفاده با WhatsApp را برطرف می‌کند، بنابراین می‌توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و دیگر نگران فراموش کردن گوشی دوم خود نباشید.

    در بسیاری از مواقع کاربران راهی جهت رفع این مشکل نداشته و ناامید خواهند شد. یک راهکار در این زمینه استفاده از نسخه های قدیمی واتساپ بوده که باعث دسترسی دوباره افراد به این اپلیکیشن و دانلود و نصب واتساپ خواهد شد. بعد از اینکه موفق به نصب نسخه قدیمی واتساپ شدید، باید تنظیمات اولیه را انجام دهید. این مرحله از نصب ممکن است شامل تنظیمات حساب کاربری، بروزرسانی شماره تلفن، آپلود بک آپ گرفته شده از اطلاعات و اسنا و تصاویر و سایر تنظیمات مربوط به نسخه قدیمی واتساپ باشد. در ذهن کاربر نحوه دانلود واتساپ قدیمی خودم از بازار یک سوال است که در این بخش به آن پرداخته شده است. همان گونه که شرح داده شده دلایل بسیاری در استفاده از نسخه قدیمی واتساپ وجود دارد که کاربر مجاب به استفاده از ورژن های قدیمی خواهد شد.

    در این مرحله از نصب مجدد واتساپ بدون پاک شدن اطلاعات، باید این برنامه را از تلفن خود حذف کرده و مجدداً نصب کنید. بعد از وارد کردن شماره تلفن، واتساپ به صورت خودکار فایل بکاپ موجود را شناسایی می‌کند. در اینصورت برای بازیابی پیام‌های خود کافی است که گزینه‌ی Restore Chat History را انتخاب کنید.

    اگر قرار باشد به گوگل‌پلی یا صفحه رسمی واتس‌اپ برویم طبیعتاً باید جدیدترین نسخه را نصب کنیم. بنابراین تنها استفاده از مرورگرست که ما را به نصب واتساپ قدیمی خودم خواهد رساند. گاهی نسخه جدید یک برنامه با نسخه اندروید سیستم عامل کاربر ناسازگاری دارد که این مورد شامل واتساپ نیز خواهد شد. واتساپ یک پیام رسان محبوب بین افراد است که ممکن است در بروزرسانی جدید دسترسی کاربر به این برنامه محدود شده باشد. این مشکل نگران کننده قابل حل بوده و نیاز به اطلاعاتی در این زمینه است و به همین علت برای برخی از افراد دانستن اینکه نصب واتساپ قدیمی خودم چگونه است، از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر که شما فایل پشتیبانی از تمامی اطلاعات و چت های خود تهیه کرده باشید و به آسانی با Restore کردن آن همه اطلاعات مورد نظر شما به اکانت جدید منتقل می شوند.