• Ayers Konradsen posted an update 1 year, 5 months ago

    تحریریه – براساس بخشنامه بودجه 1402 میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت و کارگران … ساعت 24 – مقام‌های سیاسی ایرانی از ۶۰ سال پیش تا امروز یکسره بر این طبل کوبیده و می‌کوبند که شاهان و شاهزاده‌های عربستان‌سعودی نوکرهای نظام سیاسی آمریکا هستند و هرچه آمریکا بخواهد را بدون چون‌وچرا می‌پذیرند و اجرا می‌کنند. البته صندوق پیش‌بینی رشد سال ۲۰۲۲ را نیز در همان نرخ ۳.۲ درصد ثابت نگاه داشت. اعضای دوره‌ی جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در تهران منتشر شد.

    اذعان آمریکا به تمرکز بر آشوب های ایران و ادعای آماده نبودن تهران برای … عکس جدیدی از بهاره رهنما با حجاب و آرایش غلیظ در حالی که در این عکس بیان کرده که به سوی جان و جهانش می رود در استوری اینستاگرام منتشر کرده است. شگفتی وقتی ارزش خبری یک خبر را بالا می‌بردکه آن خبر یک تاکنون به وجود نیامده باشد دو خارج از تصور باشد سه بسیار کمیاب باشد چهار خلاقانه باشد. مثلاً خبر واکسیناسیون دانش آموزانی که تازه می‌خواهند وارد دبیرستان شوند برای دانش آموزان این سن و والدینشان بسیار مهم است اما برای یک فرد که مشکل او در جامعه بیکاری است اصلاً قابل توجه نیست. در خبر باید بخشی برجسته شود که ارزش خبری بیشتری نسبت به باقی ارزش‌های خبری داشته باشد.

    ساعت24-بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در تهران منتشر شد. ساعت24-در حالی که جنگ اوکراین هشتمین ماه خود را پشت سر می گذارد، به نظر می رسد همچنان چشم انداز روشنی برای پایان دادن به آن وجود ندارد. با این همه، اگر چه شرایط میدان جنگ دائم در حال تغییر و پیش بینی جهت تحولات امری به شدت دشوار شده است، اما بحث بر سر ریشه های آغاز این درگیری همچنان در میان تحلیلگران ادامه دارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار با اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، جایگاه این مجمع را رفیع و نقش مشورتی این مجمع را جدی و خیلی مهم عنوان کردند.

    در زمان فتحعلی شاه وی به دلیل نزدیکی زمین به ارگ دستور صادر نمود که برای نگهداری توپ ها و اداوت نظامی از این زمین استفاده نمایند. اما امیرکبیر با این موضوع مخالفت کرد و با دانش و اندیشه خاصی که داشت دستور داد که ساخت و سازهایی در این زمین و منطقه انجام شود. در واقع چون امیرکبیر مدتی قبل به مسکو و استانبول سفر کرده بود می دانست که میدان مرکزی در این شهرها چه اهمیت و نقشی دارد ، به همین دلیل تصمیم گرفت که ساخت و سازهایی در آن انجام شود. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ علت افزایش زمان ترافیک صبحگاهی در مهر ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

    ساعت 24 – مهسا امینی دختر جوان سقزی پس از دستگیری از سوی ماموران پلیس امنیت اخلاقی تنها دو ساعت زنده ماند. Visit Website این که دردو ساعت چه بر سر او آمده محل اختلاف پدر و مادر وی و نیز وکلای این پرونده و نظام سیاسی ایران شده است. نهادهای حکومتی می‌گویند پزشکی قانونی حرف آخر را می‌زند و نباید برخلاف رای‌ای که این نهاد صادرکرده است حرف دیگری زده شود. به این ترتیب به طور مستقیم و غیرمستقیم به خانواده مهسا امینی و وکلای پرونده او هشدار می‌دهند که دیگر نباید در این باره حرف یا حدیثی بیاورند که نشان دهد رای پزشکی قانونی را سست کند. دولت اخیرا اعلام کرد که قرار است در اجرای تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، اقدامات لازم برای واگذاری سریع‌تر سهام دولت و فروش آن به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی انجام شود. روز گذشته(شنبه ۱۶ مهر) پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)توقیف شد.

    ایرانیان نیز از این دایره بیرون نیستند و همواره امروز خود را با دیروز و امروز کشورشان را با امروز کشورهای هم‌قد و قواره خود و نیز دیگر کشورها مقایسه می‌کنند. میزان حقوق دریافتی، بهره‌مند بودن از فرصت ارتقا شغلی و داشتن امنیت شغلی از مهم‌ترین نکاتی است که کارجویان را به انتخاب مقصد شغلی ترغیب می‌کند. همچنین ساعت کاری منعطف، فرصت یادگیری و توسعه فردی و مزایای علاوه بر حقوق در ردیف دوم ویژگی‌های مهم قرار گرفته‌اند. در کنار این مجموعه، محیط پرانرژی، امکان دورکاری و وجود تعادل بین کار وزندگی هم به متمایز کردن یک برند در ذهن کارجو کمک می‌کند. به نظر می‌رسد رتبه بالای دیجی‌کالا در این عوامل توانسته است این برند را به مقصد محبوب کارجویان تبدیل کند.

    در زمان اولین شاهان قاجاراین مرکز به صورت سنتی به درمان بیماران می پرداخت و توسط حکیم باشی اول و تعدادی از دستیاران اش اداره می شد. اما با گسترش تهران این سبک معالجه نمی توانست بر طرف کننده نیاز شهر باشد. مدیرعامل شرکت یادمان سازه، از تعمیرات تخصصی ۷۴ دستگاه پل سواره رو طی نیمه نخست سال جاری خبر داد. سازمان توسعه تجارت ایران بر اساس تصویب نامه ای در تیر ماه سال ۱۳۸۳ تشکیل شد. این سازمان به عنوان یک نهاد مدیریتی در حوزه صادرات غیر نفتی است که نقش سیاست گذاری، هماهنگی، نظارت و راهبری را در این حوزه مهم به عهده دارد. همچنان وضعیت کیفیت هوای شهر تهران پس از گذشت ۶ روز، قابل قبول است.

    تعدادی مخزن سفارش داده شده و در حال ساخت است که جایگزین مخازن آسیب دیده خواهند شد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرورزشی بوده و بازنشر مطالب صرفا با ذکر منبع مجاز است. آقای فوتبال و فوتسال آسیا همچنان به ژاپن می‌بازد و جام‌ها را لو می‌دهد! تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتخاب است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. مطالبات صنفی کارگران رنگ و بوی سیاسی نخواهد گرفت/سهام بانک رفاه به کارگران …

    همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرامش برای پدرش محمدرضا شجریان، ابراز دلتنگی کرد. نتشار تصویری از احسان کرمی، مجری مشهور و صداپیشه عروسک «عزیزم ببخشید» در مجموعه کلاه‌قرمزی در یکی از شبکه‌های فارسی زبان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است. یک مطالعه علمی نشان می‌دهد، مصرف برخی مواد خوراکی از زوال شناختی مرتبط با افزایش سن و همچنین ایجاد آسیب شناسی‌های عصبی جلوگیری می‌کند. نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری تحليلی فرارو بلامانع است.

    هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با صعود لیورپول و بایرن‌مونیخ، برتری پورتو با گلزنی مهدی طارمی و تساوی بارسلونا و اینتر در دیداری پرهیجان تمام شد. حرمت‌الله رفیعی رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشورهای اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داد. رئیس قوه قضاییه در این جلسه به تشریح محورها و زمینه‌های ضروری برای جلب مشارکت فعالانه علمای اهل سنت پرداخت و در همین راستا تاکید کرد که برای تحقق این مهم باید سازوکارهای عملیاتی طراحی شود و به صرف توصیه اکتفا نکرد. حسینی کیا، نماینده مجلس یازدهم در خصوص زمان رفع فیلترینگ می‌گوید که شرایط باید مساعد شود.

    رسانه‌هایی که با دلارهای بن سلمان اداره می‌شوند درحالی با هیجان برای دامن زدن به اغتشاشات اخیر ایران تلاش می‌کنند که متوجه گاف‌های بزرگ خود در نشر اخبار این آشوب‌ها نشدند. اعلام برائت سراسری بازاریان از اغتشاشگران، نقشه دشمن شکست خورد مطالبه مردم؛ مجازات سخت اشرار جنایتکار ، قاتل حامی آشوب، از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های دوشنبه ۱۸ مهر است. از روز گذشته و پس از مدت نسبتا طولانی، حملات پرحجم با استفاده از موشک های کروز به شهرهای اوکراین و زیرساخت های نظامی یا اقتصادی آنها آغاز شده است.

    مسیر توسعه برای کسب‌و‌کارهایی که نیروی انسانی خبره دارند، هموارتر است. کمتر کارشناس و مدیر منابع انسانی پیدا می‌شود که دغدغه‌ی دسترسی به افراد با استعداد و مهارت بالا را تجربه نکرده باشد و گاهی این فرآیند ماه‌ها از منابع انسانی زمان و انرژی می‌گیرد چرا که در نهایت این نیروی متخصص است که محل کار خود را انتخاب می‌کند. در دومین گزارش ایران تلنت، دیجی‌کالا محبوب‌ترین برند کارفرمایی شناخته شده است. مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به الگوی مصرف بخش خانگی و تجاری در ۶ ماه نخست سال، از پیش‌بینی افزایش ۶ درصدی گاز در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ خبر داد. امروز دقیقا ۹ روز از اتفاق عجیبی که برای علی دایی در فرودگاه امام رخ داد می‌گذرد.

    سرکرده گروهک تروریستی منافقین با سفیر رژیم اشغالگر قدس در آلبانی دیدار کرد. گفتگوی سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد با رئیس دادگستری بخش کهریزک کوتاه اما با امید و خبرهای خوب برای شهروندان بخش بود. تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. اغلب خانه‌های این روستا را ۱۲۰ سال پیش برای افرادی ساخته بودند که در معدن ذغال سنگ آن منطقه کار می‌کردند .

    بیانات کامل رهبر انقلاب در دیدار دست‌‌اندرکاران کنگره … فردا سران ۲۷ عضو سیکا از جمله ایران برای ششمین بار در ۲۰ سال گذشته دور هم جمع خواهند شد، آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان نیز عصر امروز برای شرکت در اجلاس سیکا عازم قزاقستان شد. سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، بر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

    یکی از موضوعات جدی که شبکه‌های اجتماعی دارند این است که باید در کشورها نماینده داشته باشند. چون آنان نپذیرفتند در کشور ما نماینده‌ای داشته باشند، این امر دچار چالش شده است. چرا که با شبکه‌های اجتماعی نمی‌توان براندازی کرد ولی در آن‌ها وارد بحث براندازی شده‌اند. مسئولان کشور قطر قوانین انضباطی جدیدی را برای آن دسته از هوادارانی که در مدت زمان برگزاری جام جهانی به این کشور سفر خواهند کرد، در نظر گرفته اند.

    تحریریه – صندوق بین المللی پول و بانک جهانی هشدار می دهند که روند حرکتی اقتصاد جهانی … بویرنیوز- در مرحله کنونی برای رفع تعارض شکل گرفته، بازداشت‌شدگان وقایع اخیر آزاد و زمینه طرح و بیان آزادانه انتقادها و ابراز اعتراض‌های رسمی و مسالمت‌آمیز، فراهم شود تا جامعه از این پیچ خطرناک گذر کند. هیئت وزیران آیین‌نامه اجرایی مربوط به فروش نفت خام و میعانات گازی صادراتی به اشخاص معرفی‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی را تصویب کرد.

    در سال 1244 برای اولین بار یک ساختمان چند طبقه در تهران و در ضلع شرقی کاخ گلستان ساخته شد که شمس العماره یا ساختمان خورشید نام گرفت. روایاتی وجود دارد که ناصر الدین شاه قاجار، نظام الدوله معیر الممالک معمار سلطنتی و دامادش را فراخوانده و با نشان دادن چندین عکس به آن ها خواستار ساختمانی چند طبقه بوده است به طوری که از بالای آن بتواند بر تمام تهران اشراف داشته باشد. hop over to this website نیز برای اجرای این دستور زمینی را در شرق ارگ سلطنتی و کنار مطبخ شاهی در نظر گرفته است. بخشی از حندق قدیم پشت ارگ نیز جز همین زمین بود که با ساختن بنای شمس العماره این خندق به خیابان ناصری تبدیل گردید.

    سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز سه‌شنبه سخنرانی خود را آغاز کرد و به تحولات داخلی لبنان و منطقه پرداخت. ما به عنوان مردم لبنان، منتظر موضع رسمی از سوی رئیس جمهور خود و دشمن صهیونیستی درباره این مذاکرات هستیم. داور دربی در آستارا حادثه آفرید سیلی و مشت و درگیری در جنجالی‌ترین بازی هفته اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی دیدار دو تیم شهرداری آستارا و استقلال خوزستان و تغییر تصمیم داور باعث شد تا جنجال بزرگی در آستارا شکل گیرد. Related Site رئیسی رییس جمهور با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد. از سری رقابت های هفته هشتم لیگ دسته اول امروز تیم های خیبر و چادرملو اردکان در ورزشگاه تختی شهر خرم آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم با کسب یک امتیاز از این بازی خارج شوند … دانشمند علوم سیاسی آمریکا ضمن رد شایعات درباره اینکه هدف حمله روسیه فتح اوکراین بوده گفته عامل این جنگ، جهان غرب بوده است.

    با تغییرات ساختاری جدید، رئیس شورای عالی مناطق آزاد از سوی وزیر اقتصاد … مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، بیش از 118 میلیون دنبال کننده را در فیسبوک ظرف چند ثانیه به دلیل اشکالی که کاربران در سراسر جهان با آن روبرو شدند، از دست داد. رئیس کمیسیون اروپا طی اظهارنظری خواستار وضع تحریم های جدید علیه ایران شد. 3 هزار نفر از معلمان کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب بر تداوم نقش آفرینی خود در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حفظ و حراست از اندیشه های دانش آموزان تأکید کردند.

    میدان توپخانه میدانی بزرگ و مستطیل شکل است که در مرکز شهر تهران قرار دارد. در واقع این میدان در میان دیوار خارجی ارگ و دیوارهای قورخانه واقع شده و موجب می شود که شش خیابان اصلی شهر و پاسگاه های متعدد پیاده نظام به یکدیگر متصل شوند و دسترسی داشته باشند. از این رو هر کسی که در شهر تهران بخواهد به هر منطقه ای برود میدان توپخانه نقطه ای بسیار سر راست و ساده است. حدود یک قرن پیش هنگامی که می خواستند از تهران نام ببرند و این شهر زیبا را معرفی کنند معمولا سردر باغ ملی به همراه نقارخانه ها، کاشی کاری ها و درهای بزرگی که داشت را به تصویر می کشیدند. این دروازه که به نام های دروازه میدان مشق، دروازه باغ ملی و سردر باغ ملی مشهور است آخرین دروازه تهران پایتخت ایران زمین است که بسیار ارزشمند می باشد. این دروازه که با ارتفاعی حدود 3 متر و 27 متر پهنا در خیابان امام خمینی (ره) واقع شده نماد و یادمانی از زمان قدیم می باشد که ساخت آن در سال 1304 هجری شمسی صورت گرفت.

    عوامل مختلفی وجود دارد که نشان دهید یک رویداد ارزش خبری دارد یا خیر. بهروز مفید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بام‌بالا» ضمن گلایه از نبود حمایت لازم از سینمای کودک و نوجوان از رویکرد وزارت آموزش و پرورش در این حوزه به شدت انتقاد کرد. مأموران یگان ویژه در کنار همه مأموریت های ریز و درشت خود این شبها در وقت استراحت غذای خود را با کودکان کار تقسیم می کنند اما رسانه های معاند این تصاویر را به شما نشان نمی دهند. کمیسیون اتحادیه اروپا در امور گسترش با اعطای وضعیت نامزدی به بوسنی و هرزگوین موافقت کرد. مدرسه سیاسی در تهران موقعیت ممتازی داشت و از بهترین مدرسه‌های پایتخت به‌شمار می‌رفت.

    در گرماگرم آشوب‌هایی که به بهانه مرگ مهسا امینی در خیابان‌های کشور به جریان افتاده است، دولتمردان امریکایی فرصت را مغتنم شمرده و خام‌دستانه اعلام می‌کنند که تمام‌قد در کنار آشوبگران قرارگرفته‌اند. ادعاهای تکراری زلنسکی در حالی است که مسئله ارسال تسلیحات جنگی از جمله پهپاد برای ارتش روسیه و استفاده در جنگ اوکراین بارها از سوی وزارت خارجه ایران قویا تکذیب شده است. در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود. وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.

    🔴 پروفایل خود را در اپلیکیشن تکمیل کنید تا اخبار مورد علاقه‌تان را ذخیره، و در فرصت مناسب‌تر آن‌ها را با دقت مطالعه کنید. آخرین خبر، اولین و با نفوذترین اپلیکیشن خبری فارسی‌زبان است که 24 موضوع خبری را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. در نظرسنجی برگزار شده در زمستان ١٤٠٠ ،از شرکت کنندگان خواسته شد تا از میان فهرست ٧٦٥٧ شرکت که برند کارفرمایی معروفی دارند، ٣ شرکتی که می خواهند در آن کار کنند را انتخاب کنند. سپس شرکت کنندگان ویژگی‌های فضای کاری ایده آل خود را توصیف کرده‌اند. وقتی برند کارفرمایی به درستی هدایت شود، هزینه‌های جذب و استخدام برای کسب‌و کار کاهش پیدا می‌کند و همچنین نرخ استعفا و گردش کارمند همواره پایین نگه داشته می‌شود. یک برند محبوب کارفرمایی همیشه از سایر رقبایش متمایز است و به واسطه چهره موجهی که پیدا می‌کند تعامل‌های تجاری موفق‌تری را هم تجربه خواهد کرد.

    هم‌‌میهن «فرار سرمایه شتاب گرفت» را از بررسی آمارهای رسمی اثرات کاهش امنیت بر اقتصاد نوشته است. دویست و بیست و سومین از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. دویست و بیست و چهارمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. دویست و بیست و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.