• McMahon Kirby posted an update 7 months, 4 weeks ago

    لینک‌هایی که ساخته شده‌اند باید طبیعی به نظر برسند، طوری که فقط با هدف ارائه تجربه کاربری بهتر تدوین شده باشند، نه برای جذب کاربر به هر قیمتی. برای این کار می‌توانید به سایت‌هایی که با زمینه کاری شما مرتبط هستند، با استفاده از پیام یا ایمیل، یک پست مهمان ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید که در سایت خود منتشر کنند. اگر از مطالب منحصر به فرد و خلاقانه استفاده کنید، شانس بیشتری برای پذیرفته شدن دارید. برای مثال ویرگول سایتی است که به‌صورت تخصصی در این زمینه کار می‌کند.

    مزرعه لینک زمانی ایجاد می‌شود که چند سایت با هم توافق کنند که به هم بک لینک بدهند. هم‌چنین اگر یک نفر چندین سایت را فقط با هدف لینک سازی خارجی ایجاد کند در واقع یک لینک فارم ایجاد کرده‌است. Pbn ها یک نوع لینک خارجی هستند که دارای قدرت بسیار بالا و زیادی می باشند. در این سیستم لینک بیلدینگ شما از چندین سایت می توانید برای وبسایت هدف یا money site خود بک لینک بسازید و صفحات هدف خود را روی هر کلمات کلیدی مهم به رتبه های خوبی برسانید. برای ایجاد استراتژی لینک سازی، نیاز دارید تا در فضاهای مختلفی با توجه به محتواهایی که دارید، لینک سازی کنید. شما می توانید این کار را با توجه به شرایط کسب و کار در فضاهای مختلفی که در ادامه می آوریم، انجام دهید.

    این ابزار به شما کمک می کند اولا وضعیت کلی صفحه از نظر عملکرد در موبایل را بسنجید و ثانیا ایراداتی که از نظر گوگل در نسخه موبایل سایت شما وجود دارد را برطرف نمایید. در سایت ایکس سئو : خرید بک لینک حرفه ای مثال استفاده از ویدئو، زمان حضور کاربر در صفحه را افزایش داده و ضریب خروج کاربران bounce rate شما را کاهش می دهد. روش های متنوعی برای سئو سایت وجود دارد ولی همه آنها در یک هدف مشترک هستند.

    تعریف لینک داخلی ساده است اما برنامه‌ریزی و داشتن استراتژی برای ایجاد این لینک‌ها، فرایندی که در اصطلاح سئو به آن «لینک سازی داخلی» می‌گوییم، چندان ساده نیست و باید آن را مطابق با اصول سئوی وب‌سایت انجام دهید. قرار است با ایجاد لینک بین صفحات وب‌سایت به «خزنده‌ها» (Crawlers) موتور جستجو و کاربران کمک کنید راحت‌تر بین صفحات مختلف جابه‌جا شوند. در صورت افزایش لینک‌های ورودی به سایت شما، کم کم کاربران بیشتری به سایت شما مراجعه کرده و آمار بازدیدکنندگان افزایش پیدا می‌کند‌. به تدریج گوگل نیز متوجه فعالیت و تلاش شما برای ایجاد محتوای مفید خواهد شد و رتبه سایت را بهبود می‌بخشد. در حالت کلی لینک سازی تاثیر بالایی بر سئو سایت دارد و می‌تواند رتبه سایت را در موتور‌های جستجوگر افزایش یا کاهش دهد. یکی از قدیمی ترین و البته بهترین روش ها برای بهبود سئو خارجی استفاده از تالار های گفتمان و یا انجمن ها است.

    لینک‌های طبیعی همان لینک‌هایی هستند که به شکل طبیعی و با برنامه‌ریزی کامل ساخته می‌شوند. لینک‌هایی که قرار است تا موثر واقع شده و نتیجه مناسب را به ارمغان بیاورند. در اولین قدم برای رسیدن به لینک سازی خارجی مناسب، لازم است تا با معنا و مفهوم اصلی آن آشنا شویم. در واقع داشتن اطلاعات درست از چیستی لینک سازی خارجی یک سایت می‎‌تواند در باقی مراحل لینک سازی کمک کننده باشد. بک لینک ها نقش مهمی در الگوریتم موتورهای جستجو، سئو و استراتژی کلی شما برای رشد سایت شما دارند.

    برای مثال اگر شما در حوزه طراحی سایت فعالیت داشته باشید و ما از سایت seoedu به شما یک لینک با کلمه کلیدی مورد نظر شما بدهیم، شما یک عدد بک لینک از وبسایت ما دریافت کرده اید. اصول طبیعی یک سایت به این صورت است که ابتدا روی محتوا، سئو محتوا و کارهای سئو داخلی کار انجام شود. احتمالش خیلی کم است که در هفته اول یا دوم یکی از صفحات شما بیاد بالا و لینک اول یا دوم باشد. اگر میخواهید یک لینکسازی اصولی انجام شود و گوگل هیچ گونه شک و شبهای به سایت شما نداشته باشد، بهتر است قضیه لینک سازی را چند ماه بعد از راه اندازی سایت آغاز کنید، اگرچه شما میتوانید از روز اول نیز لینک سازی انجام دهید. رشد نام تجاری و برندسازی از جمله مهم‌ترین استراتژی‌های لینک‌سازی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. منظورمان این است که شما با برندسازی باید تلاش کنید که افراد به صورت طبیعی به سایت شما لینک دهند.

    انتخاب کلمه کلیدی یکی از مهمترین وظایف ما هنگام نوشتن یک مقاله یا تولید یک صفحه جدید است. تصور کنید که کاربر به دنبال دستور پخت پیتزا باشد و این عبارت را در گوگل جستجو کند، گوگل سایت شما را در نتایج خود نمایش داده و کاربر هم شما را انتخاب می کند. ولی بعد از ورود به سایت شما به هردلیل (مثلا نبود محتوای مناسب، مرتبط نبودن محتوا، سرعت پایین صفحه، طراحی نامناسب، فونت بد، عدم نمایش صحیح در موبایل) به سرعت از آن خارج شده و دوباره به نتایج جستجو باز می گردد. نگران یادگیری تکنیک سئو خارجی در سایت های مختلف نباشید زیرا ما در این دوره آموزشی روش های انجام سئو خارجی سایت ر برای انواع سایت ها مطابق با جدیدترین منابع خارجی آموزش میدهیم و شما را با جدیدترین تکنیک سئو خارجی آشنا میکنیم.

    نام بردن از برند های معتبر که برای گوگل محبوب هستند میتواند به سایت شما نیز اعتبار دوچندان ببخشد. تکینک های کاربردی سئو را در صفحه آموزش سئو مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید. اگر نمیدانید استراتژی سئو چیست و چطور مانند یک سکو پرش میتواند سایت تان را به نتایج برتر گوگل برساند میتوانید مقاله استراتژی سئو را مطالعه کنید.

    هر چقدر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت بهتری داشته باشید و بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید، برند شما بیشتر در معرض دید قرار می‌‌گیرد. بدین شکل مخاطبان بیشتری پست‌های شما را با دیگران به اشتراک گذاشته و ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می‌کنند. شما نیز می توانید در کنار سایت خود، وبلاگ داشته باشید و به تولید محتواهای مختلفی متناسب با کسب و کار خود بپردازید. می توانید فروم های آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید. و در پیام هایی که قرارداده شده است نظر بدهید البته اگر نظری دارید!!!. در بعضی از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک هستید و می توانید سایت خود را هم معرفی کنید البته اگر سایت شما مرتبط است!!!!.

    آدرس، اسم و شماره تلفن بیشتر برای سئو خارجی در بهینه سازی سئو محلی از اهمیت برخوردار است اما به این معنی نیست که برای سایت های بین المللی بی فایده است. در سال‌های اخیر، لینکدین به یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین شبکه‎های اجتماعی تبدیل شده است که اتفاقا گوگل نیز توجه ویژه ای به آن دارد. از برجسته‌ترین مزایای عضویت در لینکدین، علاوه بر ساخت بک لینک رایگان می‌توان به شبکه سازی و افزایش دامنه ارتباطات حرفه ای اشاره کرد. بنابراین، اگر سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده‌اید حتما نسبت به ساخت اکانت و فعالیت در لینکدین نیز اقدام کنید. برای ساخت بک لینک رایگان، سراغ مطالب سایر سایت‌هایی که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند، بروید. احتمالا سایت‌های معتبری را پیدا می‌‌کنید که لینک‌های محتوایشان به دلایلی مثل ارور 404 از بین رفته است.

    پاسخ کوتاه این است که پیوند های خارجی برای سئو خوب هستند و به طور گسترده ای پذیرفته شده است که لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین معیارها برای رتبه بندی در موقعیت های بالا در نتایج جستجو است. لینک خارجی outbound، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند. برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند. XSEO لینک سازی خارجی چگونه است ‌های outbound اغلب برای تأمین منابع یا اطلاعات اضافی به مخاطبان شما یا استناد به منابع محتوای نوشته شده، استفاده می‌شود.

    بدون شک تا‌به‌حال در مورد لینک‌سازی داخلی و خارجی و اهمیت آن در سئو فراوان شنیده‌اید؛ اما شاید ندانید که انکرتکست‌ها می‌توانند روی… سعی کنید مقالات مفیدی را منتشر کرده و از بقیه در ثبت نظر و لایک و شیر مقالات خود درخواست کنید. به طور کلی هر چه تعامل در شبکه های اجتماعی شما بیشتر باشد گوگل مطالب مورد نظر را کاربردی تر دانسته و به آن ها ارزش بیشتری خواهد داد. برای استفاده از سوشیال سیگنال باید در شبکه های اجتماعی کانال فعال ایجاد کرده و به طور منظم به ساخت محتوای مفید و کاربردی بپردازید.

    البته لینک های نوفالو هنوز هم برای سئو فایده دارند.آنها میتوانند ترافیک را به سایت شما وارد کنند. اما وقتی دارید روی لینک سازی زمان میگذارید بهتر است که اهداف خود را با ترتیب اهمیت انتخاب کنید. هدف از این کار این است که به تدریج گوگل را متوجه خود کنید اما نکته قابل ذکر این است که همان ابتدای راه اندازی سایت، از این روش به صورت مفرط استفاده نکنید زیرا دقیقا نتیجه عکس می‌دهد.

    انجمن های مرتبط با فعالیت وب سایت خود را پیدا کنید که شامل گروه ها و افراد زیادی است. با عضویت در این انجمن ها، پاسخ به سوالات کاربران و البته ایجاد بک لینک مناسب به وب سایت، به بهبود سئوی سایت کمک می کنید. با این کار سایت شما در معرض کارشناسانی قرار می گیرد که در کسب و کار شما فعال هستند. البته امروزه بهترین روش لینک سازی از نظر گوگل، تولید محتوای ارگانیگ است. هر چه محتوای شما ارگانیک تر باشد و بتواند نیازهای کاربران را رفع نماید، آن

    این بلاگ‌ها هم می‌توانند فارسی و هم می‌توانند به زبان‌های دیگر باشند. اگر سایت شما در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند، نباید در سایت‌هایی که درباره آموزش مطالب درسی مطلب تولید می‌کنند از شما نامی برده شود. شما باید به دنبال پربازدیدترین و پرترافیک‌ترین سایت در حوزه تخصصی فعالیتتان باشید.

    به طور کلی می‌توان گفت بک لینک طبیعی لینکی است که خود به صورت طبیعی ایجاد شده باشد و باعث بهبود جایگاه شما در نتایج موتورهای جستجو شود. کلید اصلی برای جذب لینک در Quora، تمرکز بر روی ارائه محتوای ارزشمند است. بسیار از افراد از این سایت برای لینک سازی استفاده می کنند؛ لذا اگر به سادگی لینک خود را ارائه دهید، بقیه کاربران متوجه آن خواهند شد. همانطور که اشاره کردیم از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی سئو و سئو داخلی سایت لینک است حالا می خواهیم با هم یاد بگیریم چگونه یک لینک می توانیم بسازیم. در ابتدا شما باید از تگ لنگر استفاده کنید که موتور های جست و جو ببینند که شما در حال لینک سازی هستید، سپس در مرحله بعد باید شما سایتی که قراره مقصد باشد را مشخص می کنید و حتما باید برای این کار url آن صفحه مورد نیاز شما است. منشن بدون لینک یعنی یک روش جدید رو سئو خارجی است که زمانی که شما در سایتی میخواهید رپورتاژ آگهی منتشر کنید فقط از برند شما نام برده میشود و سایت شما بدون لینک دهی معرفی می شود این روش قدرتمند برای سئو خارجی و برند سازی هست.

    او همچنین اطلاعات جذابی را در مورد حوزه کاری خود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داد که به افزایش محبوبیت Ubersuggest کمک کرد. اکنون که میدانید چگونه کیفیت یک لینک‌ها را تعیین کنید، زمان آن رسیده است که شروع به ایجاد لینک سازی‌های با کیفیت بالا برای سایت خود کنید. مهمتر از همه، شما باید یک ساختار سایت منطقی ایجاد کنید و از لینک های داخلی برای پشتیبانی از این ساختار استفاده کنید. مطمئن شوید که بهترین روش‌های پیوند داخلی ذکر شده در این پست را به کار می‌گیرید و در نظرات به ما اطلاع دهید که آیا برای شما مفید بوده است.

    افزودن پیوندهای معتبر و آموزنده یک وبسایت با کیفیت بالا به صفحات شما، باعث بهبود اعتبار وبسایت شما می‌شوند، در حالی که افزودن پیوندهای بی کیفیت و اسپم به سایت شما آسیب می‌رساند. تولید محتوای قوی، محتوای معتبر، استفاده از رپورتاژ آگهی، بررسی رقبا، ایجاد وبلاگ، استفاده از فروم، استفاده از کتاب الکترونیک و استفاده از شبکه‌های اجتماعی. شما برای لینک سازی خارجی و استفاده از بک لینک، باید از منابع مورد اعتماد و معتبر استفاده کنید. زیرا تنها منابعی که معتبر باشند می‌توانند به سایت شما اعتبار منتقل کنند. استفاده از منابع نامعتبر نه تنها برای سایت شما سودی ندارد، بلکه برایتان مضر نیز خواهد بود.

    این نوع لینک سازی تأثیر بسیار خوبی بر روی گوگل و بازدید دیگر صفحات توسط کاربران دارد. اگر لینک دهی داخلی را به درستی انجام دهید می توانید بازدید صفحاتی که برایتان اهمیت ویژه ای دارند را به میزان قابل توجهی بالا ببرید. برای این کار باید مطالب مناسبی برای لینک دهی انتخاب کنید و بازدید کنندگان را به صفحات ارزشمند سایت تان هدایت کنید. لینک دهی به XSEO پکیج لینک سازی سایر صفحات به مخاطب نشان می دهد که شما علاوه بر این مقاله، مطالب دیگری نیز برای عرضه دارید. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و صفحاتی را به آن ها معرفی کنید تا با خواندن آن ها پاسخ سوالاتشان را پیدا کنند. با این کار بازدیدکنندگان شما به شکلی عمیق تر با موضوع آشنا شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به گشت و گذار در سایت شما مشغول می شوند.

    لینک سازی خارجی وقتی معنی پیدا می‌کند که از وبسایت خود به یک سایت دیگری لینک می‌دهید و به آن اشاره می‌کنید. در واقع وقتی از دامنه وبسایت خود به یک دامنه دیگر لینک می‌دهید، یعنی لینک سازی خارجی انجام داده‌اید. چیزی که بسیاری از مردم متوجه نیستند این است که این لینک‌های خارجی می‌تواند بر SEO و رتبه سایت شما تأثیر بسیار مثبتی بگذارد. در واقع لینک خارجی یکی از بخش‌های مهم سئو است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. ساخت بک لینک به صورت طبیعی یا به صورت مصنوعی راهکارهای اصلی ساخت بک لینک هستند که هریک خود زیرمجموعه‌های مختلف و متنوعی را دارند.

    این شامل ایجاد شبکه ای از وب سایت های معتبر است که تحت مالکیت و کنترل یک نهاد هستند. این سایت‌ ها برای لینک دادن به وبسایت اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در نتیجه رتبه ‌بندی آن ها را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش می ‌دهند. یکی از مزایای اصلی آن، توانایی کنترل کامل بر متن لینک های استفاده شده است. این به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا پروفایل بک لینک خود را با کلمات کلیدی هدفمند بهینه کنند و شانس خود را برای رتبه بالاتر برای عبارات جستجوی خاص بهبود بخشند. علاوه بر این، بک لینک های PBN می توانند نتایج سریع تری را در مقایسه با سایر تکنیک های SEO ارائه دهند. توجه داشته باشید هر وب سایتی متناسب با میزان اعتبار صفحات و دامنه، رتبه فعلی در نتایج جستجو گوگل، نحوه تولید محتوا و سایر عوامل دیگر نیاز به سئو خارجی دارد.

    هنگامی که منابع معتبر سایت شما یا صفحه ای از سایت شما را به عنوان منبع اطلاعات خود ذکر می کنند، موتورهای جستجو آن را می بینند و صفحه شما را به عنوان منبع اطلاعاتی معتبر فهرست می کنند. هرچه تعداد بیشتری از این پیوندها را دریافت کنید و جستجوگران و کاربران بیشتری را به سایت خود هدایت کرده و اعتبار بیشتری نزد موتورهای جستجو به دست می آورید. در اغلب موارد «صفحه اصلی» (Home Page) معتبرترین صفحه در کل وب‌سایت است. بنابراین باید به‌صورت اصولی از آن به‌طرف صفحات دیگر وب‌سایت لینک ایجاد کنید تا بخشی از ارزش آن به صفحات دیگر وب‌سایت انتقال پیدا کند.

    در این زمان بهتر است که از ذهن خود به عنوان یک تور ماهیگیری استفاده کنید و در زندگی روزمره تان نیز به دنبال نکات مرتبط باشید. پس اول سعی کنید تمام افراد فعال را بشناسید و با توجه به مخاطبانشان، و آنها را فیلتر کنید تا در نهایت به یک یا چند فرد مناسب برسید. از فرد مورد نظرتان، سوابق او، مخاطبینش و … اطلاعاتی کسب کنید و سپس با او تماس بگیرید. نکته ای که در این میان نباید مغفول بماند این است که مخاطبان او مناسب با کسب و کار شما باشند. اگر قصد دارید مواردی که باعث میشود سئو منفی میشود را بررسی و با آن ها آشنا شوید به شما توصیه میکنیم که مقاله سئو منفی چیست؟ را بررسی کنید. به طور کلی لینک‌ها به دو دسته‌ی فالو (follow) و نوفالو (nofollow) تقسیم می‌شوند که تفاوت‌هایی هم بایکدیگر دارند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.