• Hutchison Hinrichsen posted an update 10 months ago

    مدرک آزمون گوته معمولا طی 7 روز پس از آزمون صادر می شود و به آدرس ارائه شده توسط داوطلبان ارسال می گردد. اما بدلیل محدودیت های پستی در ایران امکان دریافت کارنامه وجود ندارد و یا اینکه با تاخیر بسیار زیاد دریافت می گردد. مراحل ورود به سایت مای مدیو کارنامه طبق آموزش زیر می باشد. َسامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورشmy medu.ir (مای مدیو ) یکی از سامانه های جدید طراحی شده توسط وزارت آموزش و پرورش می باشد. آموزش و پرورش سامانهprofile.medu.irرا از دسترس خارج کرده است و سایتmy medu.irرا جایگزین آن معرفی کرده است. زبان صفحه کلید انگلیسی باشه ، کد ملی و رمز عبور همگام رو به درستی در لینک وارد کنین .

    مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید. احتمالا رمز عبور شما اشتباهه و یا زبان صفحه کلید شما انگلیسی نیست . باید منتظر بمونین تا کارنامه شما در سایت همگام بارگزاری شه . کارنامه سال تحصیلی گذشته رو از مدرسه بگیرین . در انتها می تونین کارنامه تون رو مشاهده نموده و با انتخاب گزینه “چاپ” نسخه چاپیش رو دریافت کنین.

    آدرس سایت همگام دانش آموزی به آدرس hamgam.medu.ir را در مرورگر خود وارد نمایید. ابتدا مدیران مدارس پس از ورود به سامانه سناد دانش آموزی، از قسمت مدیریت کاربران این سامانه، به تعداد معلمان مدرسه خود کاربر ایجاد می نمایند. پس از ورود به پرتال خود، از قسمت کارنامه، گزینه مشاهده جزئیات کارنامه مستمر مهر و آبان ماه را انتخاب تا کارنامه دانش آموز خود را دریافت نمایید. به محض اینکه معلمان مدارس، ورود اطلاعات به سامانه سیدا را انجام دهند ۲۴ ساعت بعد از آن کارنامه فعال می‌شود و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. کلیک روی گزینه ورود کاربران وارد سایت مای مدیو برای دیدن کارنامهشوید. در صورتی که فرد دیگری ( اعم از اولیاء ، همسر، وکیل و ….. ) به جای داوطلب برای دریافت کارنامه مراجعه نماید باید از طریق ثبت در سامانه TRF AUTHORIZATION شخص مورد نطر را معرفی نماید .

    سپس می بایست ایرانی یا اتباع بودن دانش آموز را مشخص کرده و در نهایت کد ملی دانش آموز را در کادر مربوطه وارد کنید. احتمالا معلم و یا مدیر مدرسه شما نمرات شما رو در سایت همگام بارگزاری نکردن . معلم و مدیر مدرسه شما کارنامه ها رو در سایت همگام بارگزاری نکردن باید منتظر بمونین تا کارنامه های شما بارگزاری شه .

    برای دریافت کارنامه دانش آموزان باید وارد سایت پادا بشن . تا این جای کار روش دریافت کارنامه دانش آموزان از طریق سامانه های پادا و سیدا را برای دانش آموزان و کادر مدارس بیان کردیم. بنابراین این افراد به راحتی می توانند نسبت به دریافت کارنامه از طریق سامانه مربوط به خود اقدام کنند.

    سپس در صفحه زیر گزینه “ضمن سال” رو انتخاب کرده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنین. جستجوی پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir در موتور جستجوگر. در ادامه وارد صفحه دیگری مانند تصویر زیر خواهید شد. از بخش بالای صفحه باید بر روی گزینه «انتخاب» کلیک کنید.

    در نهایت بر روی گزینه «ورود کاربران» کلیک کنید تا به حساب کاربری خود در این سایت وارد شوید. با انتخاب هریک از گزینه های ذکر شده در سمت راست سامانه لیستی از دانش آموزان کلاس و دروس ارائه شده نمایش داده می شود که در قسمت مربوط به هریک از آن ها نمره مورد نظر خود را وارد کرده و روی گزینه ثبت نمرات کلیک نمایید. لازم به ذکر است که دسترسی های مربوط به سامانه پادا در حال حاضر برای دانش آموزان فعال بوده و امکان دریافت کارنامه برای آن ها وجود دارد.

    • در ادامه این بخش به شرح و معرفی موارد مربوط به صدور کارنامه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در سایت سیدا می پردازیم.
    • در ادامه تمامی اطلاعات و جزئیات لازم در خصوص این موضوع ارائه شده است.
    • همچنین، دانش آموزان پایه های تحصیلی مختلف بدون محدودیت می توانند بهسایت گرفتن نمرات ماهانه و سالانه که همان سایت مای مدیو است، مراجعه نمایند و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور، کارنامههفتگی، ماهانه و نهایی خود را دریافت نمایند.
    • در my.medu.ir با انتخاب دسترسی دانش آموز و کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز وارد شده و به نقل و انتقالات ،گواهی اشتغال ،….
    • برای دریافت کارنامه باید وارد سامانه پادا بشین البته در حال حاضر سامانه در حال بروز رسانی هستش .

    دانش آموزان مقاطع تحصیلی برای دریافتکارنامه های تحصیلی خود می توانند از طریق ارائه کد ملی بهصورت الکترونیکی اقدام نمایند. نحوه مشاهده نمره تحصیلی ودریافت کارنامه مدرسه با کد ملی از طریقسامانه مای مدیومیسر می باشد. همچنین معلمان نیز می توانند از طریق ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه سناد دانش آموزی، دسترسی به کارنامه ها را در سامانه مای مدیو امکان پذیر سازند.

    دانش آموزان می توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام در مدارس و دریافت کارنامه خود، به مقاله سامانه پادا مراجعه نمایند. وی اضافه کرد که دریافت الکترونیکی کارنامه هیچ پیش نیاز و شرطی ندارد. فقط با دریافت نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا از مدرسه، امکان پذیر خواهد بود. همانطور که گفته شد بسیاری از دانش آموزان هم این رمز را اختیار دارند. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به محض اینکه معلمان مدارس، ورود اطلاعات به سامانه سیدا را انجام دهند.

    آپدیت کتابچه های سایت irsoal تا نیمسال اول 01-02 پیام نور

    ✔️ با پیشرفت تکنولوژی کارنامه همه دانش آموزا بصورت اینترنتی قابل دریافته که نحوه دریافت اون بطور کامل در این مقاله گفته شده. در ادامه امکان انتخاب پایه های تحصیلی مختلف برای شما فراهم می شود. برای این کار بر روی «عنوان پایه» در گوشه بالا و سمت راست این پنجره کلیک نموده و پایه مورد نظر را تعیین کنید. سپس گزینه «انتخاب» که در گوشه پایین و سمت چپ صفحه قرار گرفته است را کلیک نمایید.

    همچنین میتونین با عضویت در کانال تلگرام اطلاع رسانی مدارس تحصیلیکو از آخرین اخبار و تغییرات مربوطه مطلع بشید. با پیشرفت تکنولوژی، آموزش و پرورش اقدام به طراحی و راه اندازی یکسری سامانه های الکترونیکی مثل سامانه مای مدیوو سامانه سناد و… هدف از راه اندازی این سامانه ها دسترسی راحت تر کادر آموزش و دانش آموزا به اطلاعات لازم و ضروری، جلوگیری از اتلاف وقت، سرعت بخشی به کارها و… اقداماتی از جمله ثبت نام المپیاد دانش آموزی، هدایت تحصیلی، کارنامه و …

    برای دریافت کارنامه باید وارد سایت همگام بشین . در صورتی که از طریق سایت همگام موفق به دریافت کارنامه نمیشین عبارت سامانه پادا تحصیلیکو رو در گوگل سرچ کنین . برای دریافت کارنامه باید وارد سامانه پادا بشین ، البته در حال حاضر ورود به سامانه پادا امکان پذیر نیست سامانه در حال بروز رسانی هستش .

    مراحل ابتدایی ورود به سامانه را طی نموده و در بخش مربوط به ثبت نمرات مشخصات کلاس و دروس مورد نظر خود را از سمت راست سامانه انتخاب و اطلاعات خواسته شده در محل های مورد نظر وارد نمایید. در مرحله بعدمعلم یکی از دروس در حال تدریس خود را انتخاب کرده و از این طریق لیست اسامی دانش آموزان کلاس را مشاهده می نماید. از تمام همراهی های شما و دانش آموزان عزیزمان در سال پرفراز و نشیبی که گذشت، سپاسگزاریم و پرونده ی این سال در حالی بسته می شود که ما خود را عمیقاً مدیون صبوری های شما و مهربانی های عمیق پسرانمان می دانیم. بله ، دانش آموزان حداکثر تا 5 روز پس از ثبت نمرات ، می توانند نسبت به نمرات خود اعتراض داشته باشند.

    پیام تبریک روز دختر ۱۴۰۲ + استوری، متن و عکس نوشته ولادت حضرت معصومه (س)

    نمره ردی دروس فقط در معدل ترمی شما تاثیر میزاره و اگر بعدا دروس رو با هر نمره ای پاس کنین، نمرات پاس شده شما در معدل کل محاسبه خواهد شد. نمرات مردودی دروس تنها در معدل ترم محسوب می شود و در هنگام فارغ التحصیلی نمرات مردودی در معدل کل پیام نور حساب نمی شود. اینها تعدادی از سوالات است که ذهن بسیاری از دانشجویان پیام نور را به خود مشغول کرده است. تعدادی زیادی از دانشجویان پیام نور حتی بعد از فارغ التحصیلی نیز، جواب این سوالات را نمی دانند.

    زمان و نحوه اعلام نتایج

    اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید . رمز عبور همگام رو مجددا از مدیر مدرسه بگیرین . هیچ مشکلی برای ورود به سایت همگام و دریافت کارنامه وجود نداره . مجددا رمز عبور همگام رو از مدیر مدرسه بگیرین . باید مجددا رمز عبور همگام رو از مدیر مدرسه بگیرین .

    گفتنی است ان شاءالله کارنامه فیزیکی (چاپ شده روی کاغذ) نیز در جلسه امشب، 22 آبان ماه 1401 ارائه خواهد شد که جزئیات مربوطه در اطلاعیه ای جداگانه ذکر خواهد شد . کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دانشگاه صنعتی کرمانشاه مي باشد. نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد. © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه علامه طباطبائی می‌باشد. وب سایتی که پیش روی شماست، تنها یک چکیده است از انبوهی از ایده ها و شوق و شورهایی که موسسان مدارس نردبان در سر داشته اند و دارند تا کاری متفاوت و ماندگار برای بچه های این مرز و بوم انجام دهند.

    در سال 1393 بخشنامه ای صادر شد که براساس آن نمرات مردودی دانشجویان پیام نور در مقطع کارشناسی و ارشد، در معدل کل محاسبه نمی شوند. نمرات دانش آموزان حداکثر تا یک هفته پس از برگزاری امتحانات ، در سایت پادا قرار داده می شود. بدیهی است ، در صورتی که اشتباهی در محاسبه نمره دانش آموز رخ داده شده باشد ، برگه امتحانی او مجدد تصحیح شده و نمره جدید در سایت پادا ثبت می گردد.

    دسترسی از IP یا منطقه‌ی جغرافیایی شما، به دلیل برخی تنظیمات امنیتی وب‌سایت، محدود شده است. سایت زومیک وب