• Hutchison Hinrichsen posted an update 11 months, 2 weeks ago

    برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir کلیک کنید. تمامی خدمات الکترونیکی ارائه شده برای دانش آموزان توسط آموزش و پرورش، در این پنجره در دسترس قرار دارند. سامانه نقل و انتقال دانش آموزان my medu.ir است و درخواست نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه مای مدیو انجام و ثبت می شود.

    در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم! اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید. کد 5 رقمی تایید ارسال شده به شماره همراهی که در مرحله قبل وارد نموده اید را وارد نمایید. از طریق گزینه ورود از درگاه دولت میتوانید وارد پنل کاربری خود بشوید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

    • دانش آموزان، فرهنگیان و عموم مردم می توانند با مراجعه به این سامانه ها از خدمات ارائه شده به راحتی و به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.
    • سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیاناز اسفند ماه ۱۴۰۱،my.medu.irاست.
    • توجه ؛ اگر رمز عبور ندارید میتوانید از قسمت فراموشی رمز برای دریافت رمز جدید اقدام نمایید.
    • شما می‌توانید با مراجعه به این سایت به تمام سامانه‌های متصل به پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش و وب سایت‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.
    • بعد از ورود به سامانه my medu ir ، حالا از بخش انتخاب نقش روی گزینه فرهنگی بزنید.

    متقاضیان بر اساس نوع درخواست و گروه کاربری خود، می توانند از طریق این سامانه، خدمات دریافت کنند. در مرحله بعد بایستی مدرسه مورد نظر که قصد انتقال به آن را دارید انتخاب کنید و درخواست انتقال ارسال نمایید. ✔️نام کاربری سایت my medu.ir و همینطور رمز عبور برای ورود به حساب کاربری هر نقش متفاوت بوده و اطلاعات لازم در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است. در صورت فراموشی رمز عبور نیز می توانید از امکان بازیابی رمز سامانه my.medu.ir استفاده کنید. بر روی دکمه تایید و دریافت کد سوابق تحصیلی کلیک کنید و کد 19 رقمی سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایید.

    مراحل نقل و انتقال دانش آموزان My Medu Ir

    اما با توجه به اینکه این سامانه به تازگی راه اندازی شده است، سوالات بسیاری برای کاربران وجود دارد. ضمن اینکه پشتیبانی سایت my.medu.ir نیز تاکنون راه اندازی نشده است و صرفا در صفحه ابتدایی، راهنمای استفاده از سایت قرار داده شده است. دانش آموزانی که علاقه مند هستند در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان شرکت کنند، بایستی که در آزمون ورودی این مدارس نام نویسی نمایند. ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی (نهم به دهم) و آزمون مدارس تیزهوشان (ششم به هفتم و نهم به دهم) از طریق سامانه my.medu.irانجام می شود. متقاضیان می توانند پس از ورود به این سایت، وارد بخش ثبت نام شوند و ابتدا فرم های ثبت نام را تکمیل کنند.

    به همین منظور ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید. تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد. حالا مطابق تصویر زیر در حساب کاربری my medu خود روی گزینه مورد نظر خود کلیک کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید. و در قسمت رمز عبور کلمه رمزی که در مرحله قبل ایجاد کرده اید را وارد کنید.

    وارد شوید و پس از ورود بهسایتاصلی صندوقبازنشستگیکشوری، بر روی گزینه «درگاه خدمات الکترونیک» کلیک نمایید. گزینه ای تحت عنوان “مشارکت در مدرسه سازی” نیز در بخش خدمات الکترونیک عموم سایت my.medu.ir فعال است. افرادی که قصد دارند به سایت جامعه خیرین مدرسه ساز مراجعه کنند، باید از این بخش اقدام نمایند. با وارد کردن کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه و نوشتن رمز عبور در کادرهای مربوطه، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود بزنید.

    خرید کتاب درسی My Medu Ir

    در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید از امکان بازیابی رمز سامانه my medu.ir استفاده کنید. البته به منظور سهولت در کار شما عزیزان، لینک مستقیم ورود به سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir در جدول زیر قرار گرفته است تا روی آن کلیک کرده و به راحتی به سایت my medu وارد شوید. Ir با افزایش کیفیت، سهولت و دسترس پذیری خدمات موجب کاهش مراجعات حضوری به وزارت آموزش و پرورش، مدارس و موسسات آموزشی شده و همچنین صرفه‌ جویی‌ در وقت و هزینه فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را در پی داشته است. در نتیجه میزان رضایتمندی این گروه از افراد جامعه افزایش یافته و این خبری خوش برای جامعه فرهنگی کشور می باشد.

    اگر تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید به پنل کاربری خود در سایت مای مدیو my. در پروفایل my medu ir می توانید از خدمات پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش استفاده کنید. فرهنگیان با داشتن “کد ملی” و “رمز عبور (رمز ورود به سامانه رتبه بندی معلمان)” می توانند وارد سایت my.medu.ir شوند و از طریق این سامانه اقدام به دریافت فیش حقوقی، حکم کارگزینی، سوابق، رتبه بندی فرهنگیان و … نمایند. My medu.ir آدرس اینترنتی پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش است.

    با توجه به تغییر سامانه فیش از profile.medu.ir به سامانه جدید، فیش های سال گذشته ( بعد از اسفند 1400 ) در سامانه درج نشده است . ممکن است در آینده اقداماتی در این زمینه صورت گیرد ولی تا این لحظه هنوز امکان مشاهده فیش های حقوقی قدیمی وجود ندارد . علاوه بر موارد فوق، گزینه “جستجوی مدارس در مناطق و شهرهای مختلف” نیز در این سامانه وجود دارد، اما در حال حاضر فعال نمی باشد.

    بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه my medu.ir حالا مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش تعیین کنید. یکی از تمهیداتی که در سامانه my اندیشیده شده است، امکان مشاهده ابلاغ فرهنگیان است . در مرحله بعدی، بر روی گزینه «حقوق» و سپس بر روی گزینه «دریافت حکم حقوقی» کلیک نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

    سپس هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و نام نویسی خود را در آزمون مورد نظرشان تکمیل نمایند. علاوه بر مواردی که به آن ها اشاره کرده ایم، خدمات دیگری شامل درخواست صدور کارت پرسنلی، گواهی حقوق و کسر از حقوق، نقل و انتقال، ارزشیابی سالیانه و … نیز در ستون خدمات الکترونیک فرهنگیان وجود دارد که تاکنون فعال نشده است. فرهنگیان محترم، می توانند تا فعال شدن این قسمت ها در سامانه my.medu.ir، برای دریافت این خدمات به صورت حضوری به آموزش و پرورش مراجعه کنند و یا از دیگر سامانه های وزارت آموزش و پرورش استفاده کنند.

    این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. مطابق تصویر بعد از انتخاب نقش والدین، روی گزینه ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف کلیک کنید. لازم به ذکر است که اعلام نتایج آزمون رغبت و توانایی هم از طریق همین پنجره خدمات آموزش و پرورش انجام و به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

    ⬅️ در مرحله بعد بایستی مدرسه مورد نظر را انتخاب کنید و درخواست انتقال ارسال نمایید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید کد فعالسازی 5 رقمی به شماره موبایل شما ارسال می گردد که باید آن را در بخش مربوطه درج نمایید. یکی از روش های توضیح داده شده را انتخاب کرده و با ورود صحیح اطلاعات، به پروفایل کاربری خود در my medu.ir دسترسی پیدا خواهید کرد. توجه ؛ اگر رمز عبور ندارید میتوانید از قسمت فراموشی رمز برای دریافت رمز جدید اقدام نمایید. اطلاعات فوق را تایید نمی کنم و تقاضای دریافت اطلاعات خود از سامانه ثبت احوال را دارم، انتخاب کنید. کد امنیتی را نظیر عبارت روبروی آن وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

    ✔️برای ثبت نقل و انتقالات دانش آموزان ابتدا باید در سامانه مای مدیو my.medu درخواست خود را ثبت نمایید. در این مقاله راهنمای کامل و تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در my medu.ir ارائه شده است. سامانه مای مدیو mymedu سامانه جامع وزارت آموزش و پرورش است که روز به روز گسترده تر شده و با هدف ارائه خدمت به دانش آموزان، فرهنگیان و سایر شهروندان فعالیت خود را آغاز کرده است. به عنوان مثال ثبت نام المپیاد دانش آموزی هم در همین سامانه انجام می شود.

    ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان

    توجه داشته باشید که برای استفاده از همه خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش لازمست سیمکارت به نام شما باشد.در این بخش منحصرا به خدمت دریافت کد سوابق تحصیلی دسترسی خواهید داشت. بر اساس آنچه که در متن مقاله فوق آورده ایم، تمامی افراد شامل فرهنگیان، دانش آموزان، والدین و … می توانند از خدمات سامانه مای مدیو استفاده کنند. در صفحه ابتدایی سایت، بایستی که ابتدا نقش خود را از میان گزینه های (دانش آموز، فرهنگیان، والدین و سایر و کابران بدون سیم کارت) انتخاب نمایید. سپس دیگر اطلاعات خواسته شده متناسب با نقش شامل “کد ملی”، عبارت امنیتی و … را وارد کنید. همچنینبازنشستگان فرهنگیمی توانند با بارگذاری مدارک رتبه بندیمعلمان، اقدام به افزایش حقوق خود درحکم کارگزینینمایند.

    مراحل نقل و انتقال دانش آموزان my medu.ir را به صورت خلاصه در این بخش با هم مرور می کنیم. در ادامه مقاله راهنمای جامع و تصویری نحوه نحوه نقل و انتقال دانش آموزان در منطقه و خارج از منطقه را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. کافیست مطابق تصویر زیر گزینه نقل و انتقال دانش آموزان رو انتخاب کنید و سپس گزینه عادی را بزنید. کافیست مطابق تصویر زیر گزینه نقل و انتقال دانش آموزان رو انتخاب کنید و گزینه عادی را بزنید.