• Sharp Dominguez posted an update 1 year, 7 months ago

    برای از بین‌بردن لکه‌های عمیق‌تر، ابتدا چندساعتی آن را در آب گرم و محلول ملایم صابون خیس کرده و پس از آن خوب آب‌کشی کنید. برای تجربه یک عکاسی لذت‌بخش و حرفه‌ای توصیه می‌شود از بک‌گراندها و ایجاد مناظر و موقعیت‌های زیبا در عکس مشتریان خود استفاده کنید. ● برای تجربه عکاسی خوب و نورپردازی آسان‌تر، بهتر است بک‌گراند مناسب را انتخاب و استفاده کنید. 1)بک دراپ ها به صورت تکی به فروش میرسد و عکس دوتایی صرفا برای نمایش چینش کار می باشد. تصویز زمینه با دست به دلیل بافت منحصر به فرد و الگوهای متمایز خود یک انتخاب مناسب برای عکسبرداری های ویژه محسوب می‌شود به همین دلیل امروزه زمینه رنگ آمیزی شده با دست محبوبیت دارد.

    کیفیت چاپ یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که برای خرید بک گراند نباید فراموش کنید. این نکته به خصوص برای خرید بک گراند عکاسی کودک که اغلب طرح دار هستند، اهمیت دو چندانی دارد. اگر طرح بک‌دراپ به خوبی چاپ نشده و تار باشد، زحمات شما را برای نورپردازی و عکاسی به هدر می‌دهد و تصاویر چندان حرفه‌ای به دست نمی‌آید. برای استفاده از بک گراند عکاسی باید آن را در پس زمینه سوژه خود ثابت کنید. برای این کار می‌توانید از پونز یا چسب کمک بگیرید؛ اما از آنجایی که استفاده از این وسایل باعث می‌شود بک‌دراپ کاملاً شق و رق نایستد، توصیه نمی‌شود. این موضوع به خصوص در زمان استفاده از انواع بک دراپ پارچه‌ای ممکن است نورپردازی شما را دچار مشکل کند.

    همچنین توصیه می‌کنیم از تنظیمات پیش‌فرض در طول فرآیند ویرایش استفاده کنید تا به ساده‌سازی گردش کار و به حداقل رساندن زمان صرف شده در پست کمک کنید. نرم افزارهای ویرایش مانند لایت روم به شما امکان می دهد عکس های خود را به صورت دسته ای ویرایش کنید و در وقت اضافی صرفه جویی کنید. نمونه ای از طراحی با این بکگراند های زیبا را در تصویر پایین مشاهده میکنید. باخریداری و عدم انتشار فایل ها از طراحان پی اس دی ها، ضمن برخورداری از “پشتیبانی کامل و حرفه ای” پس از خرید، فایل ها را با “کیفیت اصلی” دریافت کنید. همکاران و عکاسان هنرمند می توانند جهت قیمت با تلفن مستقیم ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵ تماس حاصل نموده و یا در واتساپ الیزه پیام گذارند. خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    در حالی که بک دراپ در جای خود قرار دارد، وقت آن است که عکس را بسازید. فونت های غیر رایگان و دارای حق کپی رایت در اختیار مشتری قرار نمی گیرد. بعد از اجرای فایل لایه باز PSD اگر زیر لایه ها مخفی بودند آنها را باید جهت نمایش و ویرایش، نمایان کنید.

    در این مقاله سعی داشتیم به بررسی جایگاه بک دراپ در عکاسی و نکات مهم در انتخاب بک دراپ مناسب برای حرفه شما بپردازیم. برای انتخاب پس‌زمینه مناسب باید از ویژگی‌ها و تفاوت‌های هر کدام از آن‌ها مطلع باشید. در بحث مقایسه بک دراپ عکاسی و فون عکاسی باید گفت که هر دوی این پس‌زمینه‌ها، از تجهیزات و لوازم اساسی و کاربردی هر آتلیه‌ای به‌حساب می‌آیند.

    بک دراپ عکاسی چوبی

    برای ساخت بک دراپ عکاسی پارچه‌ای از پنبه، پلی استر، وینیل و مخمل استفاده می‌شود. بک‌دراپ‌های پارچه‌ای ممکن است طرح دار باشند یا با یک رنگ ساده به طور کامل پوشیده شوند. بک دراپ‌های دیجیتالی به شکل فایل‌های عکس با فرمت JPEG یا JPG تهیه می‌شوند. استفاده از این بک‌دراپ‌ها ممکن است برای افراد تازه‌کار کمی سخت باشد.

    بهتر است با توجه به سبک عکاسی و نوع سوژه یکی از انواع بک دراپ ساده و یا طرح‌دار را انتخاب کنید. به‌عنوان نمونه در ساخت تیزر و یا عکاسی پرتره بهتر است از پس‌زمینه‌های ساده برای ایجاد زیبایی و جلوه سوژه استفاده کنید. و یا برای عکس‌های مناسبتی بهتر است بک دراپ‌های طرح‌دار را انتخاب کنید.

    2) 15% تفاوت رنگ بین محصول و تصویری که در مانیتور مشاهده میکنید وجود دارد. عکاسی بارداری و برخی از نکات آن هدف از عکاسی بارداری، نمایش وجود زیبایی… بنابراین، استفاده از CLOT Hand-painting Backdrop محبوبیت بالایی در بین عکاسان حرفه‌ای پیدا کرده است. از قرن‌ها قبل مردم انواع مختلف الگوها را در غارها ، روی دیوار یا ستون های معماری می تراشیدند تا زمان زندگی یا اساطیر خود را ثبت کنند ، که در تاریخ بسیاری از کشورها یافت می شود. هنرمندان نقاشی های دیواری مختلفی را برای تزئین کلیساها و سایر بناهای کلیسایی نقاشی کردند. از آنجا که این نوع نقاشی برای ارتقا شکوه و مقدس بودن محیط و معماری مورد استفاده قرار می گرفت ، موضوعات مذهبی عموماً مضمون آن ها بود.

    کتاب و فیلم آموزشی

    این امر تمیزکردن آن و ایجاد پس‌زمینه‌ای تمیز را برای شما فراهم کرده است. بک دراپ‌ها کاربردهای فراوانی در ایجاد پس زمینه زیبا و خلاقانه دارند. همانطور که می‌دانید عکاسی از محصولات، کاری دشوار است و بهتر است در فضای آتلیه و توسط عکاس حرفه ای انجام شود. جالب است بدانید بک‌دراپ‌ها هم مثل فون‌های عکاسی در انواع کروماکی و پرده سبز طراحی می‌شوند.

    این پس زمینه های زیبا ، برای طراحی و چاپ عکس کودک و نوزاد تا ابعاد ۱۶ در ۲۱ مناسب هستند و تا این ابعاد کیفیت خوبی دارد. در حرفه عکاسی، استفاده از انواع پس‌زمینه برای ایجاد عکس‌های جذاب بسیار مهم است. پس‌زمینه‌ها به‌عنوان مکمل عکس و ایجاد یکدستی در فضای عکاسی تاثیرگذار هستند. در سال‌های اخیر استفاده از بک دراپ‌ها با انواع رنگ، طرح و جنس با اقبال زیادی روبه‌رو شده است. ایجاد تنوع در خلاقیت هنری، کاهش هزینه‌های مربوط به ساخت دکور، جلب رضایت و سلیقه مشتری از جمله مزایای مهم استفاده از این ابزار کاربردی در حرفه عکاسی است. با توجه به این امر ممکن است در انتخاب بک دراپ مناسب و روش استفاده و نگهداری صحیح از آن، با سوالات مهمی روبه‌رو شوید که در این مقاله سعی داریم به مهم‌ترین آن‌ها پاسخ دهیم.

    3- کیفیت بک دراپ را مورد توجه قرار دهید، کیفیت بک دراپ روی کیفیت عکاسی تاثیر خواهد گذاشت. این نوع بک دراپ ها جنس محکم و باکیفیتی دارند و بین عکاسان طرفدار های زیادی دارد، جنس های آن می تواند از الوار و فیبر باشد. شما می توانید در رنگ ها و سایز و طرح های مختلف از این نوع بک دراپ استفاده کنید، جنس این نوع پارچه ها می تواند از نوع پنبه و وینیل و مخمل و پلی استر باشد. شما می توانید برای زیبا تر شدن و حرفه ای شدن عکس هایتان از بک دراپ های متفاوت با هزینه های کمتر استفاده کنید.

    این ابزار بویژه در عکاسی آتلیه‌ای و عکاسی استودیو بسیار کاربرد دارد و درواقع جایگزینی مناسب برای بک گراند و چیدمان‌های پرهزینه برای سوژه عکاسی است. از این وسیله برای ایجاد جلوه و زیبایی برای انواع تصاویر استفاده می‌شود. انتخاب رنگ و طرح متناسب با سوژه، یکی از اصول مهم و اساسی در استفاده کاربردی از بک دراپ است. برای انتخاب بک دراپ مناسب می‌توانید به سوژه و سلیقه مشتری تکیه کنید. ایجاد تصاویر حرفه‌ای و زیبا، فضاسازی رویایی و تخیلی، نورپردازی مناسب و دراماتیک و قاب‌بندی حرفه‌ای‌تر از مهم‌ترین نتایج استفاده از بک دراپ در عکاسی‌ست. انتخاب از میان بک‌دراپ‌های طرح دار و ساده باید با توجه به سبک عکاسی شما انجام شود.

    به خاطر داشته باشید که رنگ‌ها و بافت‌های مختلف پس‌زمینه راحت‌تر به سبک‌های خاص نورپردازی و ویرایش کمک می‌کنند. برای مثال، اگر قصد دارید مجموعه‌ای از تصاویر روشن و مطبوع بگیرید، ممکن است بک دراپ‌های عکاسی محصول با رنگ روشن‌تر را انتخاب کنید تا سبک روشن‌تر را تکمیل کنید. قبلاً اشاره کردم که بک دراپ عکاسی محصول مانند تصویر زیر، بافت‌های مختلفی را برای عکاسان محصول ارائه می‌کنند، از جمله کاشی‌های مترو، چوب‌های سخت، سیمان و موارد دیگر. ما در سایت abasvp.ir بیش از هزاران بکگراند و بکدارپ های بسیار زیبا با کیفیت اصلی و نیز جدیدترین بکگراندهای کودک بکگراندهای عروسی بکگراندهای نوزاد بکگراندهای مناسب عکس های آتلیه و فضای باز….

    ● در خرید پس‌زمینه مناسب حتما به کیفیت چاپ طرح، تار نبودن رنگ‌ها و طرح‌ها توجه کنید. توصیه می‌شود در زمینه نگهداری صحیح از بک دراپ‌ها، مانع از ایجاد چین و چروک در آن‌ها شوید زیرا به مرور تاثیر منفی در کیفیت آن می‌گذارد. همچنین جلوگیری از نشستن مداوم گردوغبار بر روی آن نیز، به حفظ کیفیت آن کمک می‌کند.

    برای اطمینان از دریافت نتایجی که برای ویرایش روان در طول عکسبرداری نیاز دارید، ممکن است دوربین خود را به رایانه خود متصل کنید تا بتوانید دقیقاً ببینید با چه چیزی کار می کنید. اگر نور محیط در محل خیلی کم است یا می خواهید عکس های دراماتیک تری بگیرید، از فلاش یا نور ثابت استفاده کنید. بسیاری از همان اصول عکاسی در نور طبیعی همچنان اعمال خواهند شد، اما هنگام استفاده از فلاش، کنترل بیشتری بر نور دارید. می‌توانید از یک چتر یا سافت‌باکس برای به دست آوردن ظاهری با نور طبیعی استفاده کنید، یا می‌توانید در نحوه استفاده از نور برای نمایش محصول خود خلاق باشید.

    برای سوژه‌های کوچکتر مثل زیورآلات بهتر است که از بک دراپ‌های برجسته و پربافت استفاده شود تا خالی بودن فضای اطراف سوژه را پوشش دهد و یک دکور کامل باشد. رنگ بک دراپ‌ را هم می‌توان با توجه به رنگ‌های استفاده شده در آن جواهر انتخاب کرد. ابعاد بزرگ بافت فیبر چوبی این امکان را به شما می‌دهد که فضای مناسب و کافی برای عکاسی فلت‌لی(عکاسی از بالا) داشته باشید.

    چرا که عکاس باید از سوژه خود با توجه به چیدمان و عناصری که در صحنه در نظر گرفته است، عکاسی کند. سپس بک دراپ دیجیتالی با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس به پس زمینه سوژه اضافه می‌شوند. بک‌دراپ‌ ها از جمله تجهیزات پرکاربرد عکاسی به خصوص برای عکاسی در استودیو محسوب می‌شوند. به جای طراحی بک گراند و چیدمانی که پشت سوژه قرار دارد، می‌توانیم از بک دراپ‌ها استفاده کنیم.

    در طرف دیگر طیف، هنگام عکاسی از تصاویر با نور دراماتیک تر، می خواهید بیشتر در سمت چپ هیستوگرام قرار بگیرید و در عین حال از حفظ جزئیات سایه مطمئن شوید. بک دراپ وسیله ای است که برای عکاسی در فضای استدیو استفاده می شود این بخش می توانید اطلاعات کامل را درباره خرید بک دراپ مشاهده کنید. عامل تعیین‌کننده معمولاً اندازه و نوع پس‌زمینه‌ای است که استفاده می‌کنید، و همچنین دفعاتی که قصد دارید آنها را تغییر دهید.

    فروش بک گراند عکاسی در وب سایت‌های مربوط به تجهیزات عکاسی و فروشگاه‌های فیزیکی انجام می‌شود. اگر به فکر خرید بک دراپ عکاسی خوب هستید به دنبال فروشنده‌هایی باشید که محصولات خود را تضمین می‌کنند و با گارانتی به فروش می‌رسانند. وب سایت‌های فروش بک گراند عکاسی که به شما مشورت می‌دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشید، قابل اعتمادتر هستند. علاوه بر این شما می‌توانید از نظر مشتریان پیشین یک فروشگاه فروش بک‌دراپ عکاسی هم متوجه شوید که به سراغ فروشنده معتبر رفته‌اید یا نه. فروشگاه دیدنگار هم به صورت حضوری و هم آنلاین، محصولات اورجینال و با بهترین قیمت را در کوتاه‌ترین زمان به فروش می‌رساند.

    شستن مداوم پس‌زمینه‌ها، کاهش کیفیت و کمرنگ شدن رنگ آن‌ها را به‌دنبال دارد. مثلا برای عکاسی از میز صبحانه، رنگ‌های شاد و روشن و پر‌انرژی حس صبحگاهی را به مخاطب القا می‌کند. رنگ‌هایی مثل سفید، آبی، صورتی، خاکستری که مناسب فضاهای پرانرژی است. بعد از آن طراحی و رنگ‌آمیزی شده و در نهایت با پتینه‌کاری برجستگی‌هایش به حالت مطلوب می‌رسد. به همین دلیل است که ما نقاشی دیواری را به عنوان مبدا زمینه رنگ آمیزی شده با دست در نظر می گیریم.

    هر فلكسي رول كار دست هنرمندي حرفه اي است، كه با دقت و سبك ويژه اي اين محصول را به وجود آورده است . آنها را روی سقف یا دیوار نصب کنید تا ارتفاع مناسبی داشته باشند و اجازه دهید کاغذ یا پارچه از بین برود. نصب روی سقف به این معنی است که پس زمینه برای بلندترین سوژه های شما به اندازه کافی بلند خواهد بود. اگر به خوبی استفاده شود، می‌توانید با فوکوس کردن پس‌زمینه‌ها روی سوژه‌هایتان، تصاویرتان را برجسته کنید. انتخاب پس زمینه مناسب استودیو می تواند بر حال و هوا و احساس کلی تصاویر شما تأثیر بگذارد.

    بافت های موجود عبارتند از سنگ مرمر، کاشی های مترو، بتن، گچ، چوب های سخت و غیره. آنچه برای عکسبرداری با بک دراپ برای شما “مناسب” است، بر اساس محصولاتی که از آنها عکس می گیرید، اندازه آنها، رنگ محصولات و پس زمینه، و همچنین سبک و ترجیح برند متفاوت است. این نوع عکس برداری بهترین تصاویر تبلیغاتی برای معرفی محصولات را به ما می‌دهد.برای اطلاع از قیمت و شرایط عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در اصفهان روی لینک عکاسی تبلیغاتی اصفهان کلیک کنید. خرید بک دراپ با قیمت پایین‌تر هزینه‌های آتلیه شما را کاهش می‌دهد، اما این بدان معنا نیست که کیفیت پس‌زمینه را فدای کاهش هزینه‌های کار خود کنید.

    به پشت‌زمینه‌های مختلف مورد استفاده در استودیوهای عکاسی و یا فضاهای دیگر به منظور بالا بردن کیفیت عکاسی، بک دراپ می‌گویند. بک دراپ ها را می‌توان یکی از تجهیزات کاربردی در زمینه عکاسی استودیو دانست و آن‌ها را جایگزینی مصنوعی برای انواع بک گراند عکاسی به شمار آورد. معمولاً وب سایت‌های فروش بک گراند عکاسی و بک دراپ عکاسی دیجی کالا ، دو نوع مختلف از بک‌دراپ‌ها را برای فروش می‌گذارند که در زیر با ویژگی‌های آنها آشنا می‌شویم. با رنگ‌های متنوع، سطح صاف، وزن سبک و قیمت مناسبش کاربرد ویژه‌ای در عکاسی و فیلم‌برداری‌هایتان دارد. از این بک دراپ‌ها می‌توان بیشتر به‌عنوان دیوار یا بک گراند سوژه استفاده کرد. بک گراند معمولا در مسیر عکاسی تار می‌شود و تنها رنگ و یکدستی‌اش جلوۀ عکس را بیشتر خواهد کرد.

    به‌طور معمول رنگ‌های ملایم و خنثی مانند سفید، سیاه، خاکستری، طوسی و کرم مکمل اکثر فضاها و سوژه‌ها هستند. برای انتخاب رنگ بک دراپ، بهتر است با فضای تاثیرگذاری رنگ‌ها، هماهنگی رنگ با سوژه عکاسی، تنالیته رنگ و… امکان چاپ انواع رنگ‌ها و طرح‌ها بر روی این جنس از بک دراپ‌ها، وضوح و کیفیت طرح‌ها استفاده از آن را برای تجربه عکاسی دلپذیر، بیش از پیش افزایش داده است. جنس بک دراپ پارچه‌ای می‌تواند از مخمل، پلی استر، وینیل و یا پنبه باشد.

    ۱- کاربر گرامی این فایل حاصل ساعت ها زحمت و تلاش گروه گرافیکی نگار – سایت پی اس دی ها (فرّخی) می باشد. با ثبت‌نام در خبرنامه پیکسل، اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات، جشنواره‌ها و فروش‌های ویژه ما مطلع می‌شوید. فروش ،نشر و اهدای “فایل” طرح های غیر رایگان مورد رضایت نبوده؛ شرعاً و اخلاقاً مذموم و غیر قانونیست؛ و پیگیری حقوق مادی و معنوی آثار برای طراح و صاحب اثر محفوظ می باشد. با استفاده از این تصاویر میتوانید به آتلیه عکاسی خود در تنوع کار ها و جلب رضایت مشتری پیشرو باشید. از سوی دیگر، پس‌زمینه‌های وینیل کمی منعکس‌کننده هستند، بنابراین باید مراقب نحوه تنظیم چراغ‌های خود باشید. همچنین باید توجه داشته باشید که پس‌زمینه‌ها دو بعدی هستند حتی اگر سه بعدی به نظر برسند.

    اگر فضای کافی و مناسب برای خواباندن آن‌ها ندارید می‌توانید آن را طوری به دیوار تکیه دهید که هیچ فاصله‌ای از دیوار نداشته باشد و به صورت 90 درجه قرار بگیرد. هر کدام از آن‎ها ویژگی‌های خاص خود را دارند تا بتوانند عکاسی را برای شما لذت‌بخش‌تر کنند. استفاده از چوب به عنوان ماده اولیه، به راحتی می تواند رنگ‌ها و بافت‌های مختلف را در خود نگه دارد، که جلوه بصری خاصی را در عکس هنری ایجاد می‌کند. یک تصویر ممکن است شامل یک نقاشی بد از یک مرد شود، اما اگر رنگ‌های آن بسیار زیبا باشند، ممکن است اصلاً این نقاشی در نگاه ما زیبا به نظر برسد.