• Floyd Odom posted an update 1 year, 5 months ago

    با وجود منفی‌های فراوان پیرامون شخصیت مرد بتا، باید بدانیم که این تیپ شخصیتی بسیار رایج چیزی نیست که بتوان از آن خجالت کشید. یک مرد بتا مردی است که فرد هشیار یا فردی نیست که بتوان به او نگاه کرد، بلکه فردی دوستانه است و به دیگران احترام می گذارد. کاریزما یک ویژگی است که یک مرد آلفا تقریباً با هر کاری که انجام می دهد از خود بروز می دهد.

    اگر این اتفاق نیفتد، فردی که پیشرفت نکرده، خودش را حقیر احساس خواهد کرد و فردی که پیشرفت می‌کند، به شدت خودش را قوی و با اعتماد به نفس خواهد دید. همین موضوع تعادل بین زن و مرد را به هم می‌زند و آنها را دچار مشکل می‌کند. در علم روانشناسی، دسته‌بندی‌های مختلفی برای تیپ‌های شخصیتی وجود دارد، مثل تیپ‌های شخصیتی MBTI و… یکی از این دسته‌بندی‌ها نیز به تیپ شخصیتی آلفا و بتا اختصاص یافته است. در این مقاله قصد داریم تیپ شخصیتی آلفا و بتا را در زنان و مردان معرفی کنیم و توضیح بدهیم و سپس به ارتباط این دو تیپ با هم بپردازیم.

    متأسفانه یا خوشبختانه مردان بتا، در موقعیت‌های تنش‌زا خود را نادیده می‌گیرد و سعی می‌کنند نظر واقعی‌شان را بروز ندهد، ویژگی‌ای که آن‌ها را به افرادی درون‌ریز تبدیل می‌کند. به نظر می‌رسد که او کمی از ویژگی‌های شخصیتی مردان دیگر در شخصیت خود دارد، بدون اینکه هیچ‌یک از آن شخصیت‌ها بر بقیه غالب باشد. یکی از دلایل اصلی این امر این است که گاما مردی است، که در زندگی ماجراجو است، و مسیر خود را به‌ دور از نظرات دیگران طی می‌کند.

    زنان و مردان بتا افراد حمایتی و دلسوزی هستند و دوست دارند به دیگران در زندگی‌شان کمک کنند. اگر در زمینه مشاوره و روانشناسی فعالیت کنند، می‌توانند مشاوران بسیار خوب و دلسوزی بشوند. مردان آلفا هم همانند زنان آلفا مهارت و روحیه رهبری دارند یعنی دوست دارند به دیگران کمک کنند، آز دیگران حمایت کنند و آنها را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهند. اینطور نیست که بگویند فقط خودشان باید رشد کنند، بلکه حق دیگران می‌دانند که آنها هم باید در زندگی نهایت پیشرفت را داشته باشند. اگر به عنوان یک مرد در درون خودتان احساس واقعی بودن نمی کنید، چنین احساسی در دنیای امروز طبیعی است.

    و با این‌که آن‌ها همیشه بر حق یا کامل نیستید، به توانایی‌های‌شان باور دارند – فارغ از این‌که دیگران در موردشان چه می‌گویند. در نهایت، اگر بتوانید بر این ترس و نگرانی غلبه کنید، قادر خواهید بود مسیر خود را به سمت تبدیل شدن به مرد آلفا هموار کنید. دلیل این مسئله نیز این است که آدم‌هایی که نگران طرز فکر دیگران نیستند، می‌توانند، بدون شک و تردید، به دنبال خواسته‌های‌شان بروند. و اگر با موانع رو به رو شوند، دست از تلاش بر نمی‌دارند.

    ۹۰ درصد باقی مانده پسران باید بر سر ۱۰ درصد باقی مانده دختران با یکدیگر بجنگند و همزمان، پاسخگوی عملکرد آن ۱۰ درصد هم باشند. از هر ۱۰ دختر، التاشون میگن (پسرا بچه ان) راست میگن وقتی لیست ۱۲۰تایی رفتارهای نابالغانه رو تو این کلاس شنیدید خودتون جمع میکنین ازین کشور میرید. ابراز علاقه، هدیه های گل درشت و وقت زیادی گذاشتن برای دختری که شما را فرندزون کرده، فقط او را دورتر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. نر بتا- شخص خودبسنده، عادت به تکیه کردن نیروهای خودیدر همه چیز به جز کشش جنسی گاما قادر به تحقق خود نیست و اغلب باری بر دوش خانواده او است. بنابراین، نمایندگان نوع گاما اغلب ژیگولو می شوند.

    با رفتن در کنار گذشته فریبنده خود که باعث شده به دیگران نزدیک نشوند، مردان دلتا اغلب مقداری کینه نسبت به دیگران دارند. مرد دلتا به ندرت برای حل مسائل به درون نگاه می کند، زیرا او به دیگران می نگرد تا مشکلات خود را مقصر بدانند. به معنای دیگر، شخصیت مرد گاما نیز تا حدودی مشتاق به دست آوردن محبت دیگران است. یک شخصیت گاما شخصیتی است که می تواند مستقل از دیگران باشد، اما همچنان مشتاق است که احترام و تحسینی را که دیگران به آنها ارائه می دهند، جلب کند. توی این جلسه ۳ساعته، ۳۰ اصل بنیادی و تدریس کردم.

    به همین خاطر همیشه سعی می‌کنند که با رعایت بهداشت فردی و پوشیدن لباس‌های خوب، در جمع با بهترین نسخه خود ظاهر شوند. علاوه بر این، مردان آلفا از زبان بدن خود هم به نفع اعتماد به نفسشان استفاده می‌کنند. یعنی در هنگام تعامل با دیگران صاف می‌ایستند، چانه خود را بالا نگه می‌دارند، محکم دست می‌دهند و تماس چشمی مناسبی برقرار می‌کنند. زمانی که صحبت از تیپ‌های شخصیتی در روانشناسی می‌شود، اکثر ما مردان آلفا را در صدر تمام تیپ‌های شخصیتی می‌دانیم.

    درسته شباهت لازمه ولی جایی که قراره این شخصیت ها با هم برخورد بکنند! ‌اگر بخوایم مستقیم سراغ تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها بریم مثل اینه که بخواید توی پنت‌هاوسی زندگی کنید که توش پر از آشغال و قراضست. برخی از اینها ناشی از توانایی او در خندیدن به خودش است.

    یکی از ویژگی های جالب مردان آلفا بر خلاف آنچه که در برخی از مواقع ممکن است از ظاهر آنان معلوم نباشد، وحشت نداشتن است. بحران های عمیق، تنش های شدید اجتماعی و چالش هایی که به ظاهر عاقبت دردناکی دارند، هیچ کدام نمی تواند یک مرد آلفا را به وحشت بیندازد. یا برعکس شبیه حیوانات ترسو یا درنده رفتار می کنند. چنین کودکی در بزرگسالی تنها زور گفتن یا زور شنیدن را می فهمند. درک اقدامات سیاسی روسیه، به ویژه در حوزه سیاست خارجی، مستلزم هوشیاری است و تحلیل هوشیارانه روانشناسی سیاسی پوتین.

    تمامی حقوق این سایت برای “مرکز آموزش دیجیتال مارکتینگ زوم‌کد” و متعلق به سید مسلم حسینی می‌باشد. زنان تا وقتی به شما حس دارند که حس نیازشان به شما بیش از حس نیاز شما به آنها باشد. ۹۰ درصد دختران جامعه به ۱۰ درصد پسران، جذب می شوند.

    تمیز دادن مردان آلفای واقعی از مردان آلفای ساختگی کار سختی نیست، کافیست… مردان بتا هم احساساتی هستند و هم منطقی و به موقع می‌توانند از هر دو استفاده کنند. اگر در کارهای هنری باشند، می‌توانند بسیار موفق عمل کنند چون از لحاظ درک کردن مد، زیبایی و رنگ‌ها و… حرف ندارند. آنها در مورد کارهایی که می‌خواهند انجام دهند منطقی فکر می‌کنند و همه جوانب را بررسی می‌کنند.

    این امکان وجود دارد که او کسی را مجروح کند، اما شما باید این آزمایش را انجام دهید تا در تمام زندگی خود بدون توهم واقعاً خوشحال باشید. عاشق خود شوید و آرام باشید – چنین ظاهری کار نخواهد کرد. ناگهانی، زیاده روی، خودانگیختگی – آنچه آلفا به آن نیاز دارد، روابط ساده، قابل اعتماد، آرام و معمولی برای او نیست. مرد گونگی در برابر زن گونگی هست و شامل 3 بخش مهم و اساسی هست و باعث میشه یک زن به شما علاقه مند بشه. مرد آلفا گستاخ نیست و از خود حماقت نشان نمی‌دهد؛ بلکه می‌داند دقیقا چه می‌‌خواهد، و آن را به دست می‌آورد.

    یک مرد آلفا تصمیم می گیرد و با عواقب و نتایج این تصمیمات روزگار می گذراند، مسئولیت اعمال و حرف های خود را بر عهده می گیرد، محکم و استوار استو با سختی های زندگی مقابله می کند. یک مرد آلفا سرسخت است و از خود ضعف نشان نمی‌دهد. مطالب ایجیگا بصورت خودکار از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های منتخب جمع‌آوری می‌شود؛ لطفا در صورت مشاهده مطلب خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران، ما را از طریق ارتباط با ما در جریان قرار دهید.