• King Bredahl posted an update 1 year, 7 months ago

    افرادی که از اضافه وزن بالا رنج می برند باید پیش از بروز کمردرد برای کاهش وزن اقدام نمایند و یا اگر کمردرد دارند باز هم با کاهش دادن وزن خود به درمان کمردرد خود کمک نمایند. فیزیوتراپی در منزل روشی از درمان می باشد که با استفاده از جریانات الکتریکی،تجهیزات مکانیکی ، تمرین های ورزشی و سایر عوامل فیزیکی به درمان اختلالات و بیماری های ماهیچه ای، عصبی و اسکلتی پرداخته می شود. همچنین در فیزیوتراپی در منزل از پرتوهای فروسرخ و فرابنفش ، گرما ، نور ، جریان برق و ورزش به منظور درمان استفاده می گردد. برترین کیفیت خدمات پرستاران با تحصیلات عالیه ، آموزش دیده و … در کمترین زمان ممکن به منزل شما خواهند آمد با ما در ارتباط باشید مرکز پرستاری شبانه روزی “زندگی برتر” به صورت 24 ساعته با مشاوره رایگان آماده پاسخگویی و ارائه خدمات پرستاری در منزل می باشد. ارائه خدمات درمانی و فیزیوتراپی به بیماران با مشکلات مفاصلی و روماتولوژی، آرتریتی ، بیماران رتوروزی و…در منزل.

    علاوه بر این، در کنترل درد زانو، تقویت عضلات اطراف مفاصل زانو، برگشت آسیب و جلوگیری از قسمت‌ های بعدی درد و آسیب نیز کمک می‌ کند. همانطور که گفته شد در فیزیوتراپی در منزل درمانگر برای ارائۀ خدمات توانبخشی به منزل بیمار می رود پس باید شرایطی فراهم شود تا نتایج موثرتر و بهتری از روند درمان گرفته شود. توصیه می­کنیم که برای دریافت نتایج بهتر شرایط زیر را فراهم آورید. سوابق پزشکی به دقت بررسی می شود و معاینه فیزیکی انجام خواهد شد.

    با استفاده ازخدمات فیزیوتراپی در منزلمی توانید در هزینه‌های خود بیش از پیش صرفه جویی کنید. فیزیوتراپی در شمیرانات ، فیزیوتراپی در حفظ عملکرد های حرکتی، مدیریت بیماری های مزمن و آموزش به بیمار و مراقب او، هم فعالیت می کند. فیزیوتراپی در بلوار فردوس ، در فیزیوتراپی بیماران با جریان برق درمان می شوند . فیزیوتراپی در قیطریه ، امکان انجام فیزیوتراپی در هر سنی وجود دارد. انقباض طولانی مدت این عضله به علت نوع سبک زندگی سبب بروز آسیب و شروع درد زانو و لگن می شود.

    فیزیوتراپی، یکی از جمله موارد درمانی بسیار کارا به شمار می رود که عمدتاً پزشکان جهت بهبود عمل کرد فرد بیمار، آن را توصیه می نمایند. امروزه از این روش به شکل گسترده ای در بازتوانی افرادی که بیمارهای حاد و یا خفیف دارند، استفاده می شود. به تمرین‌های اختصاصی و برنامه‌ریزی شده‌ای می گویند که برای اصلاح مشکلات خاص انجام می‌شود و هدف آن بازگشت یک بیمار آسیب‌دیده به حالت کاملاً عملکردی و بدون درد می‌باشد.

    بنابراین حضور این افراد در مراکز توانبخشی می تواند فرایند سخت و ناراحت کننده ای برای آن ها باشد. در صورتی که با استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل، فرد نیازی به خروج از منزل خود ندارد. کافی است با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس گرفته و درخواست کمک نماید. فیزیوتراپی در منزل مشهد متخصص، سطح و راحت در منزل ما خدمات حرفه ای فیزیوتراپی، درمان پزشکی، درمان توانبخشی و سایر کمک های پزشکی را به مشتریان شما ارائه می دهیم.

    به فیزیوتراپیست تان دقیقاً بگویید که در چه نواحی از بدنتان درد دارید و تا چه اندازه می‌خواهید عملکردتان در طی جلسات فیزیوتراپی بهبود یابد. در فیزیوتراپی سعی بر این است، تا بیمار بتواند قوای حداکثری خود را به دست آورد و آن را حفظ نماید و به در جریان عادی زندگی خود برگردد. و تکنیک های ماساژ آغازگر علم فیزیوتراپی بوده تا جایی که در امروزه تکنیک ماساژ دستی بسیار متفاوت تر از انواع ماساژ درمانی در فیزیوتراپی می باشد.

    مرکز پزشکی سلامت نوینبه صورت 24 ساعته ارائه داده می شود، و تمام مناطق و شهرهای کرج تحت پوشش این مجموعه است. این مرکز ارائه دهنده ی خدماتی اعم ازسونوگرافی در منزل،کار درمانی در منزل،رادیولوژی در منزل،تزریقات در منزل،نوار قلب در منزل، گچ گیری دست و پا در منزلو… انجام برخی حرکات در فیزیوتراپی گاه برای افراد سخت و دشوار است و پس از انجام آنها بدن نیازمند به استراحت است تا نیرو و توان رفته به فرد بازگردد و روند بهبودی را تسریع بخشند. یکی از امتیازات برجسته و مهم فیزیوتراپی در منزل این است که پس از انجام تمرینات و حرکات فرصت برای استراحت به آسانی برای فرد بیمار میسر می شود و بدن در کوتاه ترین زمان ممکن توان اولیه خود را کسب می کند و عملکرد آن بهبود می یابد.

    واژه فیزیوتراپی که در از آن در زبان لاتین تحت عنوان Physical Therapy یاد می کنند، از دو واژه Physical به معنی فیزیکی وجسمانی و Therapy به معنی درمان گرفته شده است. اصطلاح فیزیوتراپی به معنای درمان فیزیک بدن انسان یا همان جسم انسان است. فیزیوتراپی در منزل که یکی از شاخه های توانبخشی و مراقبت های درمان در منزل می­باشد، خدمتی است که به بررسی وضعیت افراد مبتلا معلولیت های جسمی و حرکتی و ارزیابی وضعیت آن­ها و در نهایت درمان اختلالات آنان می­پردازد. گاهی بعد از تعیین تعداد جلسات با توجه به شرایط بیمار و صلاحدید فیزیوتراپیست بهتر است تعداد جلسات فیزیوتراپی در منزل بیشتر شود و چند جلسه به فیزیوتراپی اضافه می شود .در این حالت هزینه فیزیوتراپی بیشتر خواهد بود.

    همه ی انسان ها بر روی برخی از نقاط بدن حساسیت بیشتری دارند و در صورتی که به این نقاط ضربه وارد شود و یا اشعه لیزر متصل شود، درد بیشتری حس می کنند. فیزیوتراپ پیش از شروع به فعالیت درمانی باید از این نقاط حساس اطلاع داشته باشد تا درحین انجام تمرینات فشار کمتری را به این نقاط وارد نماید و یا اگر از دستگاه لیزر استفاده نمود، درجه را برای این قسمت از اعضای بدن کاهش دهد. امروزه درمان با دستگاه های لیزری در فیزیوتراپی ها بسیار رواج یافته است. لیزر پرتوان به عنوان یکی از برترین دستگاه های لیزری برای درمان بیماری ها شناخته شده است. یکی دیگر از تمرینات مهم که اکثر فیزیوتراپ ها به بیماران توصیه می کنند حرکات کششی کمر می باشد. این ورزش باعث می شود که خون در عضلات کمر به جریان بیفتد و عضلات کمر فعال شوند.

    فیزیوتراپی یا توانبخشی می تواند موجب افزایش قدرت ماهیچه ها و هدایت پذیری عضلات شود. ساکنان محترم محدوده قیطریه و همچنین بلوار اندرزگو می توانند با سرعتی بیش از سایر نواحی از خدمات فیزیوتراپی در منزل بهره مند شوند. ساختمان پزشکان اعجاز واقع در قلب شهرک اکباتان در منطقه ای سبز و محیطی آرام با کادری مجرب و دلسوز خانم و آقا آماده ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مراجعه کنندگان گرامی میباشد. هر چیزی که مربوط به حرکت انسان ها شود مربوط به علم فیزیوتراپی است.

    خرید از این طریق بسیار آسان و سهل است و در کنار این، مزایای مختلفی هم دارد. خریدار در تنوع بالایی می تواند محصولی که نیاز دارد را به دست آورد. همین طور برخی از فروشندگان مجازی، کالای خود را با نرخ های پایین تر از بازار ارائه می کنند که این گونه از هر نظری به صرفه خواهد بود. این فیزیوتراپی به بقیه اعضای خانواده نیز این امکان را می دهد تا در روند درمان حضور داشته باشند و درک بهتری از وضعیت بیمارشان داشته باشند . هم چنین می توانند سؤالات خود را از فیزیوتراپ بپرسند تا بهتر بتوانند به او کمک کنند . برای کمک به تسریع بهبودی بیمار، چه یک آسیب حاد باشد یا یک بیماری مزمن، طراحی و انجام می گیرد.

    به همین دلیل بهتر است در صورتی که اعتیاد دارید برای ترک، اقدام و اگر دچار مشکلات روحی هستید با انجام فعالیت های مختلف و مراجعه به مشاور مشکل خود را رفع نمایید. زمانی که طی دراز مدت بدن ثابت باشد و فعالیتی صورت نگیرد عضلات شل و ضعیف می شوند و به مرور استخوان ها و مهره های کمر شروع به درد و تیر کشیدن می کنند. به همین دلیل است که پزشکان توصیه می کنند در هر شرایطی که هستید نگذارید بدن ثابت و یکنواخت بماند. از این رو مرکز پارسیان مهرپرور با کادر مجربی از فیزیوتراپیست ها، آماده ارائه خدمات فیزیوتراپی می باشد. تسلط، آگاهی و دانش، مهارت و تجربه، تشخیص درست و استراتژی مناسب درمانی، صبر و حوصله، همراهی فیزیکی و روانی فیزیوتراپ، می تواند در امر فیزیوتراپی بیمار نقشی مهم و کلیدی داشته باشد.

    با وجود مشغله‌های زیاد و زندگی در شهرهای بزرگ امکان بردن بعضی بیمارانی که توانای حرکتی خیلی کمی دارند به مراکز فیزیوتراپی بسیار مشکل شده است. فیزیوتراپی تمرینات حرکتی و روشی فیزیکی است که برای کاهش درد و افزایش تحرک مفاصل فرد استفاده می‌شود. به منظور دریافت درمان در منزل، بیمار محترم باید برای بار نخست به شکل آنالین مشاوره و معاینه شود تا پس از تشکیل پرونده و تشخیص فیزیوتراپیست ها پروتکلهای درمانی برای بیمار نوشته و درباره آن توسط تیم اکسین تصمیمگیری شود. سپس متناسب باسابقه بیماری، آسیب و تشخیص عارضه، فیزوتراپیستهای کلینیک اکسین زیر نظر فیزوتراپیست علی رضا کریمی و فیزیوتراپیستسروش یزدانی به منزل بیمار جهت آغاز درمان اعزام خواهند شد. امید است بار دیگر بتوانیم با حداکثر توان خود سهم کوچکی دربهبود کیفیت زندگی شما عزیزان داشته باشیم.

    فیزیوتراپی در پارکینسون بخش مهمی از مدیریت درازمدت پارکینسون می باشد. همچنین فیزیوتراپی در طرح درمانی چندرشته‌ای پارکینسون نیز استفاده می شود. یا لیزرتراپی نوعی روش درمانی غیر تهاجمی و مفید می باشد که امروزه به عنوان یک روش پرکاربرد در کلینیک های فیزیوتراپی شناخته شده است. بیمارانی که ریسک آسیب مجدد دارند،فیزیوتراپی در منزلرا به عنوان گزینهٔ اول خود در نظر می گیرند. فیزیوتراپی در سوهانک ، فیزیوتراپی علمی است که نه تنها در بهبود کیفیت زندگی افراد نقش دارد، بلکه میتواند از ایجاد آسیب هم پیشگیری کند. این ماهیچه ها اهمیت بسیاری دارند و به بهبود پارگی رباط صلیبی قدامی بعد از جراحی سندروم درد استخوان ران و سایر بیماری های زانو کمک می کند.

    توسط برخی از پزشکان متخصصین فیزیوتراپیست برای درمان درد میوفاشیال انجام می شود. تیم ما تمامی تجهیزات پزشکی مورد نیاز را در جهت رفاه هر چه بیشتر حال بیمار برای درمان در منزل بیمار انتقال می دهد. در ادامه روند فیزیوتراپی پرسنل کاردرمان ما جهت تکمیل پروسه فیزیوتراپی و پیشرفت درمان بیماربه منزل اعزام شده و کلیه ماساژهای مخصوص در ناحیه مورد نظر را با جدید ترین متد ها و مهارت های لازم انجام می دهند. علاوه بر خستگی‌ و ترافیک، رفت و آمد با ماشین یک هزینه تراشی اضافی است.

    نکته ای که در رابطه با فیزیوتراپی کمر پس از جراحی حائز اهمیت است این است که فیزیوتراپ نحوه صحیح نشستن، ایستادن و یا جابه جایی اجسام را به بیمار نشان دهد، تا بیمار با انجام حرکات اشتباه مجدد دچار کمردرد نشود و سبب شود که تحت جراحی قرار بگیرد. چاقی و اضافه وزن یکی از مهم ترین عوامل ایجاد درد در ناحیه کمر و پاها محسوب می شود. به همین علت افراد چاقی که برای درد کمر به پزشک مراجعه می کنند، اولین پیشنهادی که پزشک اعمال می کند دریافت رژیم از دکتر تغذیه و کاهش وزن می باشد. چاقی و اضافه وزن به علت سنگینی وزن بالا تنه و ناتوانی پاها و کمر در تحمل وزن، به عنوان یکی دیگر از مهم ترین عوامل کمردرد شناخته می شوند.

    بعد از شکستگی پا، پزشک ممکن است میزان وزن قابل تحمل برای پای آسیب دیده تان را محدود کند. فیزیوتراپیست در این مورد نیز به شما کمک می کند محدودیتها را رعایت کنید و به استخوان شکسته فشار نیاورید. او به شما یاد می دهد که با وجود این محدودیتها چطور حرکت کنید.

    همان طور که از پیش بیان کردیم سیگار باعث ضعف عضلانی می شود و موجب درد کمر و بدن می شود. افراد سیگاری می توانند با مراجعه به مراکز ترک سیگار و تحت نظر پزشکان، اعتیاد خود را به سیگار و مواد مخدر ترک نمایند. یکی از قسمت های مهم که در فیزیوتراپی بسیار پر کاربرد می باشد انجام حرکات با دست توسط فیزیوتراپیست است که برای بیماری های حرکتی، کنترل درد، بیماری های شغلی و … است. مفتخریم اعالم نماییم که زین پس شما میتوانید خدمات درمانی خود را دقیقا مشابه آنچه در کلینیک انجام میشود، در منزل دریافت نمایید. خدمات درمان در منزل همانند خدمات ارائه شده در مجموعه شامل درمان دستی، تمرین درمانی در منزل، الکتروتراپی، تکنیک سوزن خشک و غیره است.

    اين وبلاگ جهت دسترسي راحت بيماران اسكلتي وعضلاني،ديسك وستون فقرات،اعصاب محيطي وبيماران نيازمند به نوار عصب وعضله،طب سوزني،ورزش درماني و فيزيوتراپي وليزر درماني به پزشكان متخصص طب فيزيكي وتوانبخشي در سراسر ايران (به تفكيك شهر)ايجاد شده است. درمان درد های کمر با فیزیوتراپی طی یک جلسه انجام نمی گیرد، بلکه بیمار باید چندین جلسه به فیزیوتراپی مراجعه نماید تا درمان کامل حاصل شود. برخی بیماران کارمند اداره هایی با ساعات کاری مختلف هستند به همین دلیل کلینیکی می تواند خوب باشد که ساعات کاری خود را با توجه به نیاز بیماران تنظیم نماید و از زمان کاری انعطاف پذیر برخوردار باشد. پس از انجام جراحی کمر، مراجعه به فیزیوتراپ جهت طی کردن مراحل فیزیوتراپی کمر بسیار واجب است، چون پس از جراحی بافت های آن ناحیه دچار چسبندگی می شوند و توان عضلات کمر کاهش می باید. فیزیوتراپی کمر با استفاده از روش های مختلف از ایجاد این چسبندگی ها جلوگیری می کند.

    پس از اجرا ارزیابی مجدد برای بررسی تأثیر برنامه درمانی انجام می‌گیرد. کاردرمانی عبارت است از استفاده از فعالیت‌های هدفمند برای افرادی که در اثر آسیب یا بیماری دچار محدودیت اختلال عملکرد روانی، اجتماعی، رشدی یا اختلال یادگیری شده اندوهدف آن ایجاد حداکثراستقلال،جلوگیری از ناتوانی وحفظ سلامتی فرد می باشد. عوامل زیادی می‌توانند منجر به درد و مشکلات فک شوند که بسیاری از این مشکلات می‌توانند از طریق فیزیوتراپی فک درمان شوند.

    فیزیوتراپی از جمله روش های کمک درمانی بسیار موثر در درمان بیماری های اسکلتی است که معمولا در مراکز درمانی فیزیوتراپی انجام می شود. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی در زمینه مراقبت درمانی، افراد مجرب و متخصص تعلیم دیده شده اند که می توانند این درمان را در خانه بیمار، انجام دهند. از آنجایی که بسیاری از بیماران نیازمند به فیزیوتراپی قادر به حرکت و مراجعه به مراکز درمانی نیستند فیزیوتراپی در منزل بهترین پیشنهاد برای آن ها است. زیرا بسیاری از این افراد دچار مشکلات اسکلتی، بافتی و ماهیچه ای شدیدی می باشند که برای درمان نیاز قطعی به انجام تمرینات فیزیوتراپی دارند. افرادی که از فیزیوتراپی در منزل استفاده می نمایند معمولا با سرعت بیشتری بهبودی خود را بدست خواهند آورد.

    داروهای مسکن را اغلب افراد سرخود مصرف می کنند، اما توجه کنید که مصرف طولانی مدت این داروها عوارضی را به دنبال دارد پس بهتر است پیش از مصرف قرص و شربت های مسکن فیزیوتراپ خود را در جریان قرار دهید. اکسین با تغییر در بسیاری از نگرش های سنتی و منسوخ درمانی-تشخیصی فیزیوتراپی رساندن آن به استاندارد های روز بین المللی در تیرماه سال ۹۸ افتتاح گردید. ویزیت و ارزیابی اولیه از بیماران و تشخیص میزان صدمات و مشکلات بیمار.

    بافت نرم دیسک به عنوان یک بالشت در بین مهره ها قرار گرفته و در اثر قرار گرفتن بدن در حالت های نامناسب طی دراز مدت دچار پارگی و یا بیرون زدگی می شود. بسیاری از مردم در هنگام انجام فعالیت های روزمره مانند مطالعه به نحوه نشستن و ایستادن خود توجهی ندارند و همین عامل باعث می شود که فرم استخوان ها و مفاصل این افراد به مرور زمان تغییر کند و عضلات ضعیف تر شوند. این افراد با گذشت زمان در مفاصل و عضلات خود درد شدیدی احساس می کنند. کمر از جمله نقاطی از بدن است که در مراحل ابتدایی درد را بروز می دهد. مرکز خدمات پارسیان مهرپرور آمادگی خود را برای اعزام فیزیوتراپیست به منزل شما و بر بالین بیمار شما اعلام میدارد و این ضمانت را به شما میدهد که با اولین همکاری با ما رضایت شما را به طور کامل جلب کند. اگر درباره فیزیوتراپی بعد از شکستگی دست یا پا سوالی دارید می توانید آن را در بخش نظرات زیر مقاله مطرح کنید.

    همراهان آنان زمان کافی برای انتقال بیمار به مراکز درمانی نداشته باشند. شما هم اکنون برای دریافت خدمات و مشاوره درمانی میتوانید با ما تماس بگیرید. موارد زیاد دیگری هم وجود دارد که می توان به درست ننشستن، قوز کردن، پا رو پا انداختن و غیره اشاره کرد. برخی از حرکاتی وجود دارند که به نوعی می شود با آنان دردهای خفیف به وجود آمده را برطرف کرد و همین طور پس از دوره طولانی نقاهت نیز با انجام دادن آن ها، بهبود سریع تر را یافت. لباسی که مانع از انجام حرکاتتان شود را نپوشید زیرا فیزیوتراپیست می‌خواهد پایداری مفاصل و حرکات شما را بسنجد. که ذکر شد را داشته باشید اینکه پزشک و پرستار متخصص شما خانم باشد یا اقا را میتوانید انتخاب کنید.