• Schulz Omar posted an update 9 months ago

    در هر حال آنتی ویروس Adware با تمام کم و کاستیهای خود توانسته در لیست ده آنتی ویروس رایگان برتر سال ۲۰۱۷ میلادی جای بگیرد. هرچند که آنتی ویروس Sophos Home از اسم و رسمی میان رقبای خود برخوردار نیست و ابزاری نسبتا نوظهور در میدان مبارزه با ویروسها و تهدیدهای سایبری به شمار میرود، اما کاملا لیاقت قرار گرفتن در لیست ده آنتی ویروس رایگان برتر سال ۲۰۱۷ میلادی را دارد. با این حال هنوز فاتحهی آنتی ویروس AVG به شکل رسمی خوانده نشده است و کاربران این ابزار رایگان و قدرتمند فعلا میتوانند مثل گذشته از توان آن برای مقابله با تهدیدهای اینترنتی بهره بگیرند. پس از نصب، اکثر نرم افزارهای آنتی ویروس به طور خودکار اجرا میشوند تا در زمان نیاز در مقابل حملات ویروسی مقابله کنند. این برنامه هر پرونده جداگانه را بررسی کرده و به طور همزمان یافتهها را در پایگاه داده ویروسهای شناخته شده جستجو میکند تا تهدید احتمالی را تشخیص دهد. به این معنی که اگر کودکان شما در خانه از کامپیوترهای شخصی مختص به خود استفاده میکنند، شما میتوانید توسط آنتی ویروس Sophos Home علاوه بر محافظت از کامپیوترهای آنها به کنترل فعالیتهایشان نیز بپردازید (به طور مثال بر وبگردی آنها نظارت داشته باشید یا بر کم و کیف این امر محدودیتهایی اعمال کنید).

    ​Article h as ​be en g enerat ed  with GSA Conte᠎nt Generator᠎ Demoversion.

    معمولا آنتی ویروسهای مختص به آیفون و آیپد بیشتر روی ویژگیهای امنیت آنلاین تمرکز دارند که میتوانند کاربران این دستگاهها را در مقابل فیشینگ، پیامهای کلاهبرداری و شبکههای ناامن محافظت نمایند. آنتی ویروس رایگان Avira اکنون سالها است که در لیست آنتی ویروسهای رایگان برتر جهان قرار دارد و برخلاف عدهای از رقیبان که گاه به یکباره از راه میرسند و مدتی بعد هم میدان را به کلی خالی میکنند، همچنان نام خود را به عنوان یک مبارز پرتوان در عرصهی نزاع با ویروسهای سایبری مطرح نگه داشته است. سپس، بعد از چند دقیقه در یک پنجره کوچک گزارشی از وضعیت ویروسهای شناسایی شده به شما نمایش داده میشود. ویروسهای کامپیوتری شباهت زیادی با ویروسهای واقعی دارند اما در حالی که فصل آنفولانزا معمولاً از پاییز شروع میشود و تا پایان زمستان ادامه دارد، فصل ویروسهای کامپیوتری در تمام طول سال در حال نوسان است! این به شما کمک میکند برای محافظت از دادههای پرداخت خود، به مرورگر ایمن بروید.

    با موبایل کمک همراه باشید. بنابراین بهتر است تنها زمانی به سراغ استفاده از این آنتی ویروس بروید که به محصولات موجود در ابتدای لیست ده آنتی ویروس رایگان برتر سال ۲۰۱۷ میلادی دسترسی نداشته باشید. بهترین نرم افزار آنتی ویروس علاوه بر اینکه میتواند تهدیدهای مختلف را شناسایی و حذف کند، میتواند از آلودگی سیستمهای کامپیوتری نیز جلوگیری نماید. شاید یگانه خصلتی که بتواند شما را به نصب آنتی ویروس رایگان ZoneAlarm روی سیستم کامپیوتریتان مجاب کند، وجود فایروال اختصاصی این ابزار باشد. در کنار این قابلیت، وجود امکان محافظت از حافظهی یو اس بی نیز به کاربران این اجازه را میدهد تا با خیال راحت حافظههای یو اس بی مشکوک را به کامپیوتر خود متصل سازند. افزون بر آن گرایش افراط گونه به حالت پاپآپ (که از ذات رایگان این آنتی ویروس سرچشمه میگیرد) نیز از دیگر نقطه ضعفهای آن به شمار میرود. خرید آنتی ویروس نود 32 بر آن، این آنتی ویروس از وجود یک مرورگر اختصاصی بهره میبرد که به کمک آن میتوانید از خطر حملات فیشینگ نیز در امان بمانید و به اقداماتی نظیر کنترل کردن محتوا بپردازید. Malwarebytes Proactive Protection همچنین از دستگاه شما در برابر حملات ویروسهای مدرن و باج افزار محافظت میکند.

    نامی که در طی این سالها همواره در میان اسامی آنتی ویروسهای رایگان شنیده شده است. با توجه لزوم استفاده از آنتی ویروس بومی که طی نامه شماره 27166/96098/ح مورخ 08/12/1396 مدیریت حراست دانشگاه ابلاغ شده است، این مدیریت از آنتی ویروس پادویش استفاده می کند. هرچند که این آنتی ویروس نیز همانند رقیب خود یعنی Avast مجهز به قابلیتی است که هنگام اجرای بازیهای کامپیوتری سنگین از بار پردازش پردازنده ی مرکزی میکاهد. هنگامی که شرکت EA (صاحب امتیاز مجموعه بازیهای نید فور اسپید) امتیاز مجموعه بازیهای برن اوت را به دست آورد، به هواداران سری برن اوت قول داد که این مجموعه هم در کنار رقیب سابق خود یعنی نید فور اسپید به حیات خود ادامه دهد. این ویروس خود را کپی میکرد و پیام «I’m CREEPER: CATCH ME IF you can! آخرین آیکونی که در ردیف بالای این برنامه میبینید، همان گزینه معروف «اشتراکگذاری» است. سازنده این آنتی ویروس همان کمپانی سازنده نرمافزار آنتی ویروس ویندوزی معروف Avast است که فوقالعاده پرطرفدار بوده و اغلب کاربران با آن آشنایی دارند. گزینه بعدی که با همان آیکون همیشگی سطل زباله در ردیف پایین میبینید، بهمنظور پاکسازی بخشهای مختلف گوشی به کار میرود.