• Clemons Kessler posted an update 1 year, 5 months ago

    اما حوزه ی فعالیت آن ها تنها محدود به بیماری های روماتیسمی می باشد و روش های درمانی که برای بهبود فرد مورد استفاده قرار می دهند، غالبا به صورت طبی و دارویی است که اگر بیمار نیازمند جراحی باشد او را به متخصصین ارتوپد ارجاع می دهند. استخوان های بدن افراد به علت های متخلفی ممکن است دچار آسیب شوند که پس از آسیب باید سریعا توسط متخصصین ارتوپد درمان و بهبود یابند، وگرنه عوارض جبران ناپذیری را به همراه دارند. اعضاء کمک رسان در صورت نیاز به ویزیت پزشک عمومی در منزل یا محل کار به این خدمات که شامل ویزیت، مشاوره، معاینه و تجویز دارو است دسترسی دارند.

    تحقیقات نشان می دهد که بهبودی در خانه نه تنها برای بیماران راحت تر است، بلکه مقرون به صرفه تر است و مهمتر از همه، می تواند نتایج بهتری را به همراه داشته باشد. حضور دکتر ارتوپد در منزل، می تواند از بسیاری از مشکلات مرتبط با رفت و آمد و دشواری ها در حمل و نقل بیماران ارتوپدی که عمدتا مشکل در حرکت و جابجایی دارند، بکاهد. قلب، حیاتی ترین عضو در بدن است که از نظر هر متخصص قلب و عروق لازم است انسان همواره سلامتی و وضعیت قلب خود را تحت کنترل داشته باشد.

    به عنوان مثال ، آنها ممکن است سرطان را از بین برده یا انسداد دستگاه ادراری را باز کنند. آیا مصدومیتی دارید که به نظر نمی رسد بهبود نمی یابد؟ در اینجا برخی از دلایل رایجی که بیماران برای ویزیت پزشک در منزلتماس می‌گیرند توضیح داده شده است. با استفاده از ورزش درمانی فرد بیمار می تواند دامنه ی حرکتی بدن خود را بهبود بخشد و به درمان بیماری های خود بپردازد و الکتروتراپی نیز یک متد درمانی است که در آن از امواج الکتریکی استفاده می شود. پزشکان می توانند با استفاده از دستگاه آرتروسکوپ پارگی های لیگامانی را که در ناحیه ی شانه و زانو ایجاد شده است درمان کنند.

    مفصل زانو، مفصلی است که به وسیله یک کپسول متشکل از رباط ها احاطه می شود و… ولی، به خاطر سن و عوامل مختلف دیگر، استخوان‌ها ضعیف و شکننده می‌شوند و ممکن است توسط برخی اختلالات شایع تحت تأثیر قرار گیرند. برای دفعه بعد که نظر می دهم نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید. – استخوان ها، مفاصل، رباط ها، تاندون ها و ماهیچه هایی که برای حرکت و زندگی روزمره بسیار ضروری هستند. ضعف عضلات و یا کشیدگی شدید یک بافت میتواند باعث درد در آن ناحیه شود. آگاه شود تعرفه ای که بدین منظور در سال 1400 توسط انجمن فیزیوتراپی ایران مشخص شده است را در این بخش در اختیارتان قرار داده ایم.

    این جراحان می توانند تمامی آسیب هایی را که به بخش اندام های حرکتی بدن وارد شده را درمان نمایند. در علم پزشکی استخوان و مفصل در بدن اهمیت فراوانی دارند، به همین دلیل به جراحان مفاصل متخصص جراحی استخوان و مفصل نیز گفته می شود، زیرا این دو قاعده از یک دیگر جدا نمی باشند. پزشکان متخصص ارتوپد می توانند جراحی مختلفی را برای بیماران انجام دهند تا آن ها را هدف اصلی خود که همان بهبودی کامل می باشد برسانند. این جراحی ها طیف وسیعی را در بر می گیرند که عمدتا می توان جراحی های زیر را در حیطه تخصص این پزشکان قرار داد. پس نتیجه می گیریم پزشکان ارتوپد تنها در حیطه جراحی فعالیت ندارند و می توانند از درمان های غیر جراحی نیز برای بهبود فرد بیمار استفاده کنند.

    افرادی که به علت بیماریهای اعصاب مانند MS، سیستم عضلانی اسکلتی آنها تحت تاثیر قرار گرفته نیز توسط ارتوپدی درمان می شوند. پزشکان ارتوپدی افرادی را ویزیت می کنند که ببه دلیل بیماریهای مختلف، عضلات، استخوان ها، مفاصل و بافت های همبند آنها دچار مشکل شده است. بیماریهایی مانند آرتروز، بورسیت و پوکی استخوان می تواند باعث درد و اختلال در عملکرد شود که می تواند واقعاً ناتوان کننده باشد. بیماریهای ارتوپدی اغلب مزمن هستند، به این معنی که ماهها یا حتی سالها طول می کشد و اغلب پیشرونده هستند، به این معنی که با گذشت زمان – بخصوص بدون درمان – بدتر می شوند. برخی از این بیماریها مربوط به سن، برخی از آنها ژنتیکی است و برخی دیگر به دلیل استفاده بیش از حد از عضو آسیب دیده است.

    بدون شک همه پزشکان در حرفه خود افرادی صبور و با حوصله اند، اما پروسه ویزیت در منزل کاملا متفاوت با ویزیت در مطب یا درمانگاه است. در گذشته دکتر در منزل میان افراد طبقه بالای جامعه امری جا افتاده بود که با گذشت زمان از محبوبیت آن کاسته شد. حتی آمار نشان می دهند که تا سال 2008 نیز تقریبا روال به همین شکل بود تا اینکه با افزایش تقاضا و کمبود مراکز درمانی که تمام خدمات درمانی را یکجا فراهم آورند، تحولی را در زمینه خدمات رسانی شکل داد. بدیهی است که یک متخصص چشم امکان تشخیص و درمان بیماری‌های چشمی را دارد و در واقع برای همین امر آموزش دیده و مهارت‌های لازم را کسب کرده است. چشم عضو حساسی است و به همین دلیل تشخیص زودهنگام و درمان سریع و موثر برای این عضو از اهمیت بالایی برخوردار است. با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته در پی آن است که فرد بیمار بتواند بهترین، راحت ترین و ارزان ترین خدمات پزشکی مورد نیاز خود را پیدا کرده و دغدغه ای جز خود بیماری نداشته باشد.

    هدف اصلی ارائه مراقبت های پزشکی در خارج از بیمارستان به روش صحیح است. تمرکز اصلی بر انجام خدمات پرستاری و پزشکی همراه با تجربه برتر پزشکان برای بیمار با هزینه مقرون به صرفه است. مراقبت های بهداشتی و پزشکی شامل انواع مختلفی از خدمات، از جمله مراقبت های فوری، مراقبت های پیشگیرانه، مدیریت دارو و غیره است. در مرکز پرستاری و پزشکی مهرگان نو،ویزیت پزشک متخصص و عمومی در منزل کرج امکان پذیر می باشد و این موسسه در تمامی نقاط کرج خدمات ویزیت پزشک رامنزل را ساپورت می کند،ویزیت در منزل گوهردشت کرج، مهرشهر، گلشهر، عظیمیه، جهانشهر، فردیس و… پزشکان ارتوپدی می توانند برای انجام وظایف روزمره دامنه حرکتی بیمار را آسان تر کنند. بسیاری از افراد شاید اقدامی برای درمان انجام ندهند و به عبارت دیگر با درد، دامنه حرکتی محدود، سفتی و علائم دیگری زندگی کنند که آزار دهنده است اما لزوما مانع زندگی آنها نمی شود.

    همه­ی ما امکان دارد که دردی را تجربه کنیم ‏اما دقیقاً اطلاع نداشته باشیم که برای این درد باید سراغ متخصص برویم. پزشک عمومی در منزل ما را ویزیت می­کند و با ‏بررسی‌های بالینی می‌تواند ببه این سوال پاسخ دهد که برای درمان بیماری مان به کدام متخصص مراجعه کنیم. پزشک در معاینات خود مواردی مانند سطح هوشیاری، فشار خون، نبض، درجه حرارت و تنفس را بررسی می­کند و اگر به بیمار خدماتی دیگر مانند سونوگرافی در منزل احتیاج داشته باشد، اقدامات لازم صورت گرفته و در اولین فرصت ارائه خواهد شد.

    به طور معمول، عمل جراحی ستون فقرات به عنوان یک گزینه پس از یک دوره درمان… آرتروز به معنای ساییدگی مفصل و تخریب سطح مفصلی و بدنبال آن تغییر شکل، درد و محدودیت حرکت در مفصل است. این آسیب‌ها معمولا به دنبال حرکات اشتباه یا فشار بیش از حد روی عضلات ایجاد ‌می‌شوند.بعضی از آنها خود به خود بعد از چند روز بهبود ‌می‌یابند اما بعضی دیگر تا مدت‌ها فرد را آزار ‌می‌دهند. تحقیقات نشان داده است که بیمار در یک محیط آشنا زودتر از بیمارستان بهبود می یابد. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مرکز سلامت ایرانیان محفوظ می باشد. برای تقویت توانایی های حرفه ای در برنامه ها و دوره های پزشکی شرکت میکنند.

    دکتر قلب و عروق کمک می کند تا قلب شما سلامتی خود را مجددا به دست بیاورد. در حال حاضر اسنپ دکتر خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل را در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و مشهد ارایه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ دکتر نسبت به رزرو این سرویس اقدام کنید. یک برنامه مراقبت شخصی در محدوده خدمات مراقبت از بیمار در منزل اعمال می شود.

    هزینه ویزیت پزشک عمومی یا پزشک متخصص در منزل، با توجه به شرایط بیمار و نوع درخواست متفاوت می باشد. شما می توانید جهت استفاده از خدمات متخصص داخلی، متخصص قلب، متخصص ارتوپدی، متخصص اورولوژی و متخصص طب اورژانس وارد سایت یا اپلیکیشن آنی طب شوید و درخواست خود را ثبت کنید. رفت و آمد به مراکز درمانی و انتظار در صف های طولانی برای ویزیت پزشک امری سخت و طاقت فرسا می باشد. شما می توانید هنگام ابتلا به بیماری با استفاده از خدمات ویزیت پزشک عمومی و متخصص، در منزل معاینه شوید و فرایند های درمانی خود را در منزل تکمیل کنید.

    قیمت ویزیت پزشک متخصص در منزل، با توجه به شرایط بیمار و نوع درخواست متفاوت می باشد. شما می توانید جهت آگاهی از قیمت های دقیق خدمات پزشکی در منزل با مشاوران ما تماس بگیرید. متخصصان اطفال، کودکان و والدین یا سرپرستان آن‌ها را در مورد رژیم غذایی، بهداشت و پیشگیری از بیماری راهنمایی و هدایت می‌کنند. حوزه کاری طب اطفال یک حوزه تخصصی مشترک است بسیاری از متخصصان اطفال به عنوان پزشکان مراقبت‌های اولیه کار می‌کنند.

    یک حرفه بهداشتی است که از بیومکانیک یا حرکت شناسی، درمان دستی، ورزش درمانی و الکتروتراپی برای کمک به بیماران برای بازیابی، حفظ و افزایش تحرک فیزیکی، قدرت و عملکرد خود استفاده می کند. برای مشکلاتی که مربوط به گوش،بینی،گلو و گردن است باید پزشک متخصص گوش،حلق و بینی ویزیت کند. متخصص اطفال اختصاصی برای بیماری ها و مسائل مربوط به رشد کودک،سلامتی جسمی و روانی کودک و فیزیکی کار میکند.

    علاوه بر پزشکان عمومی که برای مراحله اولیه بیماری و نیز چکاپ کلی سلامت افراد آماده خدمت رسانی هستند، در موارد تخصصی که نیاز به حضور پزشک متخصص بر بالین فرد بیمار در محل سکونت شما باشد، پالسی نو آماده است تا به کمک شما بیاید. قطعاً یکی از مهم ترین خدماتی که پالسی نو برای کاربران خود درنظر گرفته است ویزیت درکتر متخصص در منازل می باشد. پزشکان متخصص در رشته های مختلف آماده ارائه خدمات پزشکی در منزل به شما دوستان عزیز و عزیزان شما هستند. که یه دوره تخصصی را با تمرکز بر درمان جراحی بیماری های اسکلتی عضلانی گذرانده است.

    تعویض مفصل لگن یکی از موفقیت آمیز ترین جراحی ها در کل پزشکی می باشد. تعویض اولیه مفصل زانو یکی از موفقیت آمیز ترین جراحی ها در علم پزشکی می… اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید. ماساژ درمانی ، manual therapy، طب سوزنی ، کایروپرکتیک ، در کنار مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات فیزیوتراپی روز دنیا مانند شاک ویو، لیزر پرتوان ، مگنت تراپی، اولتراسوند و….. متخصص ارتوپدی در منزل مشهد تندرستی یک مرکز پزشکی و خدمات پرستاری در مشهد است که در تلاش برای تعهد خود برای ارائه خدمات جامع خدمات بهداشتی به مردم است..