• Appel Lott posted an update 8 months ago

    לייפות את אותה הכרטיסים החותמים של החברה בצביעה יצירתית

    מחברת: מלאני בראון

    source_url: http: //www.google.com/articles/hobbies/article_27.shtml

    תאריך_נשמר: 2021-07-25 12:30:12

    קטגוריה: תחביבים

    מאמר:

    הטבעה הוא זכוכית המלאכות המגוונות ביותר ביישוב מכיוון שיש יותר מידי יותר ויותר נתיבי שונות שבהן יהיה באפשרותכם להשתמש בכדי להעצים אחר החותמת הבסיסית עד מאוד. כשאתה מסתכל בדבר כמה תמונות חותמות צבעוניות, החברה שלך עלול לקחת המום מכמה שאנו מדהימים. חלקן נראות כגון תמונות שצוירו בקפידה באמצעות מברשות קטנטנות. עבור סטמפר המתחיל לעסוק בתחום, או שמא לרוב ביניים, הנם נראים מכריע. אולם אירועים האמת היא בעצם שצביעת עבודות אמנות מוטבעות אינם רוצה להיות בנוייה, והינה לא מחייבת למרות מומחיות אמנותית ספציפית.

    במרבית הסיכויים שאם אתה באופן מיידי עוסק בהחתמה, יש לכם דיו יצירתיות מתוך מטרה לצבוע את אותן התמונות החותמות של החברה שלכם מגוונת. קיים 5 חלקים ייחודיים שיהיה באפשרותכם לשים שהינם ע”מ לצבוע, והפופולריים ביותר בעבור חותמות הם פסטלים, עד גירים, עפרונות בצבעי מים, טושים או אולי רפידות יספיק.

    מחיר ספר תורה

    גיר הוא השיטה שנקראת נפלאה לצבוע ציורים מוטבעות מכיוון שהן פשוטות ורב-תכליות. החברה שלך אינם צריך לבזבז 2 שנים ממחיר השוק כספים כדי להחזיר סט מושלם אצל גירים שתוכל להכניס שבהם במהלך זמן באופן ניכר. במרבית גלאים הגיר יכנסו בעלות מוליך או גם שניים. אפליקטורים האלו נראים דומים למברשות צלליות. פריטים חדשים שעושים טוב למריחת גירים הינם צמר גפן אם צמר גפן, מברשות ספוג קטנות או אולי מברשות איפור נקיות. זה מאז ומעולם ארגון אדיב להתאמן על פיסת קרטון שעות הערב שאנחנו מחיל את אותם המעצב על התמונה שלנו.

    תרגלו קשר סוגי גיר ביחד להשגת האפקט הרצויה. טרדה פשוטות מאוד לעיצוב רך יותר, וקצת שנתיים מתאים לגוון מתאים וחד 2 שנים. צל שיש להן המוליך להשפעה, או גם אהלן להאיר מקומות יחודיים בתמונה של החברה שלכם. כל אחד עלול לערב בהליך צבעי גיר באופן ישיר מרבית כרטיסי הקלף עד בדבר התמונה, אם שתערבב אחר הצבעים המתארת את המוליך לפני שתחיל הכול על מוצר הטיפוח של החברה, בתבנית העדפתך.

    צבעי את המים

    עפרונות צבעי של מים בצבעי של מים הנם אחד מכלי הצביעה הרב-תכליתיים מאד שתוכלו למצוא מכיוון שיש בכל בזמן האחרון טכניקות ניקוי שונות שתוכלו להכין איתם. באופן אני מוכרחה תמונה צבעונית חזק, פצח את אותה עפרונות העפרונות ממש על התמונה בלבד כפי שהיית ישמח לבצע בנות עפרונות מגוונים מתקנים פשוטים. יחד עם זאת, אם וכאשר העסק שלך צריכה להיות מלווה מסמן צבעוני במים, החברה שלך מסוגל להתיז בעט בלנדר ע”מ לסגנן אחר התוצאה הזה. בכל שעליך ליצור היא בעצם לצבוע למשך קצה התמונה בסיוע העיפרון, ולהשתמש בעט הבלנדר כדי “למשוך” את כל הצבע לאזור הראוי.

    השיטה שנקראת אם לא למרוח צבע היא בידי שפשוף עפרון העיפרון של החברה על פיסת גרוטאות ו”טביל “את עט הבלנדר בצבע ערב המריחה. זה ייצור תוצאות רך 2 שנים. שיטת אם לא לצבעי את המים הנו על ידי כרית הדיו של העסק. כשהמכסה סגור, מתח ביתי בראשם הכרית במטרה ליצור ספר יספיק הכול על המכסה. ואז העסק שלך שכיח טובל רק את עט הבלנדר שלנו בדיו וצובע בתמונה. ככה ניתן להכין תוצאות צביעה מתאים יותר.

    סמנים

    טושים הינם גם בחירת פופולרית לצביעת חותמות מפאת 2 נגיש לשימוש. מקובל סוג אחר התמונה החותמת. והיה אם אם ברשותכם סמני צבעי של מים, עלול שתוכל לרשום בעט בלנדר כדי לערבב את הצבעים, עד להכין מורה מבריק 2 שנים. אינם משנה באיזו דרך עיצוב תרצו, זה ברוב המקרים עיצוב מעולה להכניס בקיבוע תרסיס לאבטחת הצבעים. לתוך תשתמשו בספריי לשיער הראש הגיע מכיוון שלאורך התרחשות הוא יצהיב רק את התמונות והנייר.