• Lemming Hardin posted an update 8 months ago

    כותרת:

    5 חובות חובה כשיקרה בבריסל

    ספירת מילים:

    412

    סיכום:

    בליבם הפוליטיקה האירופית בריסל הנו הבירה הקוסמופוליטית על ידי הביורוקרטיה. איזה כשהיא משוחררת מכבלי ההדבקה, בירת בלגיה הקומפקטית לפניכם הינה תמהיל מעניין בידי סקרנות היסטורית חזקה וחיים עדכניים.

    1. הגרנד פלייס

    הכיכר המרכזית בבריסל הינה מוקד העבודה אצל המקומיים והתיירים כאחד. השווקים המפוצצים מתפוצצים מציידים מציאה למזכרת. בדקו שונה העירייה (מלון דה ויל), מגדל …

    מילות מפתח:

    אירוח בריסל, שירות תעופה בריסל, בתי עסק תעופה בריסל, מדריך בריסל, אכסניית בריסל

    חברת המאמר:

    בראשם הפוליטיקה האירופית בריסל הנו הבירה הקוסמופוליטית אצל הביורוקרטיה. אלו מ כשהיא משוחררת מכבלי הקלטת, בירת בלגיה הקומפקטית הזו מהווה תמהיל מותאם אישית על ידי חפיצות היסטורית עמוקה וחיים עדכניים.

    1. הגרנד פלייס

    הכיכר החשובה בבריסל היא בעצם מוקד המלאכה בידי המקומיים והתיירים כאחד. השווקים המפוצצים מתפוצצים מרוב ציידים למציאת מזכרות. הזמינו המתארת את נכסי נדל”ן העירייה (Hotel de Ville), דוגמא מפוארת לאדריכלות מהמאה ה -15.

    2. Manneken Pis

    פסל ברונזה קדוש זה הזמן מהמאה ה -17 על ידי הילד הקטן המשתנה מהווה ציון השיטה שנקראת בבריסל. ניתן למצוא עשר אגדות אודות מקורותיו בקרב פסל זה. הזר הראשון מציין שוב ושוב שזה מתאר נער מתבגר שמשתין אודות מטען בוער שנועד לפוצץ את חומות העיר כשהוא במצור מצבא לא מקומי, ובכך הציל את אותם העיירה בגלל פלישה. תהיה האמת לאמיתה ש תהא, אנו לא מסוגל להכחיש וקיים לאותו אחד מעבר 500 בגדים, כמו זה לכל אירוע.

    3. כנסיית סנט ניקולס

    נוצר במאה ה -11, דוגמה יפה זו לאדריכלות מימי הביניים היא הכנסייה העתיקה עד מאוד בבריסל. אם וכאשר יתמזל מזלכם, באפשרותכם בכלל לתפוס אחד מהשירותים המזדמנים הניתנים באנגלית.

    4. Royales Galeries Sint-Hubert

    ארקדת הזכוכית העתיקה מאד ברחבי אירופה עוצבה בידי JP Cluysenaer ונבנתה ב- 1847. ביתם אצל בוטיקים אופנתיים ובתי קפה מגניבים, שופץ ונפתח שוב ב- 2000. הארקייד משתלם הזמנה ולו לא מורכב ע”מ לחוות את כל האדריכלות המרהיבה.

    5. שוקולד בלגי

    לא קיימת ביקורת בבריסל מדהים בלי לחוות את אותן השוקולד הבלגי המפורסם ברחבי אירופה. יש לאותו אחד איכות משלה והיא הבחירה הברורה בשביל מתנות לשכור הביתה.

    6. כמה עולה ספר תורה לואיז

    אם הנכם דורשים בתיקון קניות יאללה שדרת לואיז הינה המשטח להיות בו. חנויות משפרים מספקות מגוון הזדמנויות להגמיש את כוח סכום הכסף שלכם. רכישות פופולריות מורכבות יהלומים ועתיקות.

    7. ווטרזוי

    טיבן הבלגית המקומית הזה הנו תהליך ניתוחי תבשיל דגים ומאוד פופולרי בידי המקומיים. מאכלים מקוריים נוספים מעוררי תיאבון מכילים מולים, וופלים ולחמים מתוקים.

    8. Pistes de Lancement

    במידה ואתם מטיילים בעלויות ילדים, הקפידו מאוד לקלוט את אותו פסטיבל הליצנים זה בוודאי במהלך חודש מרץ. שטח סן ז’יל שטוף בר ביצוע קרקס שמשעשעים ילדיהם ומבוגרים כאחד.

    9. שטיח סידורי פרחים

    בזמן יותר מידי אוגוסט, הגרנד פלייס נתון לים בידי עיצוב כאלפי פרחים וצמחים ידע בדוגמאות מדהימות.

    חמש. תחום חג המולד

    עם הזמן החגיגית הנו מבחר פעילות כאשר דוכני חג המולד המסורתיים הנמצאים לפתע. התצוגות הסוערות מבדרות אתכם של הרכישות כשלהטטנים ומוזיקאים מופיעים של הרוכשים החגיגיים.